Sari la conținut

Cateva Intrebari...


Mirc_El
 Share

Postări Recomandate

Salut!

Sunt nou pe aici, de asemenea nou in domeniul motoarelor.

In primul rand vreau sa imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie. Am incercat de mai multe ori sa caut cu Search, dar nu am gasit ce m-a interesat.

Mi-am cumparat de curand o Honda Dio din Bulgaria, second hand. Am primit tot felul de acte la ea (pe acte scrie MOPED, deci baniuesc ca sunt scutit de ITP, din moment ce nu este recunoscut ca autovehicul).

Ea functioneaza perfect. Problema este ca butonul Start nu functioneaza, a incercat tata sa ciupeasca firele si sa le conecteze, nici macar nu inchidea circuitul. Poate fi o problema de siguranta (care nu stiu unde se afla), poate fi problema mai grava. Aveti sfaturi cum pot repara, sau macar vre-o schema electrica?

 

Ar mai fi cateva intrebari. Scuterul nu este inca inregistrat la primarie. Nu are nici Autentificare.

Cat timp am de la aducerea in tara sa o inregistrez?

Orice sfaturi sunt binevenite.

Multumesc anticipat. :duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am o intrebare:

Am observat ca are baie de ulei. Unii zic ca este in doi timpi.

Este in doi timpi sau in patru? Nu am mai vazut motor in doi timpi cu baie separata; din cate stiu eu se toarna uleiul in rezervorul de benzina. Nu am observat ca consuma ulei, dar nu am mers prea mult cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am o intrebare:

Am observat ca are baie de ulei. Unii zic ca este in doi timpi.

Este in doi timpi sau in patru? Nu am mai vazut motor in doi timpi cu baie separata; din cate stiu eu se toarna uleiul in rezervorul de benzina. Nu am observat ca consuma ulei, dar nu am mers prea mult cu ea.

Salut..s`o stapanesti sanatos. prob. cu butonul start o am si eu.(deci si eu sunt interesat de problema asta :ok: ) Scuterul tau este in 2T , si are borcanas separat pt ulei. Nu baga ulei in benzina!!!

 

Bafta :duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut..s`o stapanesti sanatos. prob. cu butonul start o am si eu.(deci si eu sunt interesat de problema asta :lol: ) Scuterul tau este in 2T , si are borcanas separat pt ulei. Nu baga ulei in benzina!!!

 

Bafta :moto:

 

Merci :lol:

Faza tare: Am facut mare zarva, am downloadat cateva manuale, le-am tradus cu babelfish (rusa->engleza), le-am imprimat, si cand sa ma duc cu tata sa o repar, mi-a venit o idee. Am aplicat-o, si a mers. (cred ca o sa radeti de mine)

Problema era ca trebuie sa o pornesc in timp ce apas pe frana :rock: :rock: :lol: :P

De asemenea, am observat ca releul de pornire este conectat la stopul pe spate :lol:

Bine ca merge si nu trebuie inlocuit ceva. :D

Daca vrea cineva manual la Honda Dio, PM me :lol:

 

Problema e ca consuma cam mult ulei: cand o pornesc consuma mult pana se incalzeste, pe urma consuma mult din el numai cand turez motorul ( "iese mult fum negru" ).

 

Asfalt uscat si salutari cu farul (cand imi repar faza scurta)

:P :rock:

Editat de Mirc_El
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuterul tau are motor in 2t deci are rezervor separat de ulei (nu are baie). Incearca sa pui mereu ulei sintetic. Sa nu mai pui ulei in benzina.

 

normal ar trebui sa consume cam 1l ulei la 900-1000km .

 

 

 

 

 

Scuterul tau are motor in 2t deci are rezervor separat de ulei (nu are baie). Incearca sa pui mereu ulei sintetic. Sa nu mai pui ulei in benzina.

 

normal ar trebui sa consume cam 1l ulei la 900-1000km .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

he he :D la toate tre sa ti frana cand ii dai la automat :rock:

 

si sa nu faci niciodata ce ai zis... "sa torni ulei in rezervor" !!! pt ca nu se omogenizeaza, si uleiu ramane pe fundul rezervorului. pui ulei intr-o canistra sau ceva, cu benzina, o amesteci ... si abia apoi pui in rezervor. asta daca NU are rezervor separat pt ulei.

 

Sa ai noroc de el !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci :D

Faza tare: Am facut mare zarva, am downloadat cateva manuale, le-am tradus cu babelfish (rusa->engleza), le-am imprimat, si cand sa ma duc cu tata sa o repar, mi-a venit o idee. Am aplicat-o, si a mers. (cred ca o sa radeti de mine)

Problema era ca trebuie sa o pornesc in timp ce apas pe frana :rock: :moto: :lol: :lol:

De asemenea, am observat ca releul de pornire este conectat la stopul pe spate :lol:

Bine ca merge si nu trebuie inlocuit ceva. :rock:

Daca vrea cineva manual la Honda Dio, PM me :lol:

 

Problema e ca consuma cam mult ulei: cand o pornesc consuma mult pana se incalzeste, pe urma consuma mult din el numai cand turez motorul ( "iese mult fum negru" ).

 

Asfalt uscat si salutari cu farul (cand imi repar faza scurta)

:P :P

:lol: tu iti bati joc de noi ?? cum de nu stiai ca tre sa ti frana... :D . oricum..bine ca ai vazut la timp :rock:

Si cu uleiul stai linistit , nu este ceva grav. mie mi se pare normal.

Asfalt uscat si drum liber ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tare faza.. la orice motocicleta, scuter, etc care au pornire la buton trebuie sa tii mai inai frana apoi apesi butonu .. aia de la care ai luat-o nu ti-au spus? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tare faza.. la orice motocicleta, scuter, etc care au pornire la buton trebuie sa tii mai inai frana apoi apesi butonu .. aia de la care ai luat-o nu ti-au spus? :D

 

Sunt destul de sigur ca nenea ala a spus, dar eu nu stiu nici franceza nici bulgara, si banuiesc ca tata nu prea i-a dat atentie din moment ce nu avea baterie :moto: Am observat ca a apasat pe frana cand a pornit alt scuter, dar am crezut ca a fost asa, ca sa fie sigur ca nu fuge pe urma dupa el, din moment ce are cutie de viteze automata. Poate a ramas in viteza.

Dealerul a fost generos, si ne-a dat o baterie de la un model mai nou (e mai mare, dar are 1 amper in plus :P ) .

 

 

Merci la toti ptr ajutor :rock:

 

Edit: Am inteles ca trebuie folosit ulei sintetic. Ce cod si ce marca imi recomandati?

Poate fi folosita benzina fara plumb? Mi-a spus ca trebuie folosita benzina cu cifra octana mai mare de 92.

Trebuie folosita bujie speciala, sau merge pusa si bujie de Dacia? :rock: Daca da, care e cea recomandata?

 

Pun intrebari de parca as avea 5 ani, dar mi-e frica sa nu fac ceva rau; vreau ce e mai bun pt scuterul meu :rock:

Merci

Editat de Mirc_El
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am o intrebare:

Am observat ca are baie de ulei. Unii zic ca este in doi timpi.

Este in doi timpi sau in patru? Nu am mai vazut motor in doi timpi cu baie separata; din cate stiu eu se toarna uleiul in rezervorul de benzina. Nu am observat ca consuma ulei, dar nu am mers prea mult cu ea.

pai diferenta intr-e 2 t sau 4 t e de la sunet, consum, putere, cuplu, turatie, si forma motrului.......

e o mare diferenta intr-e baie de ulei

si rezervor separat de ulei pt amestec

daca ere rezervor separat e in 2t, daca nu e 4 t!!!!!la 4t uleiul se baga in motor!dar sigur al tau e in 2t!!!! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre bujie am gasit in manual ce imi trebuie.

NGK....................BPR5HS, BPR6HS, BPR7HS, BPR8HR

Denso..................W16FPR, W20FPR, W22FPR, W24FPR

 

Dar despre ulei nu spune nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...