remijaru Postat August 17, 2004 Share Postat August 17, 2004 M-am decis sa-mi iau nipru.stiu ca sunt piese slabe dar se gasesc usor si sunt destul de ieftine (in comparatie cu alte preturi) bun...sa zicem ca ajung la persoana care vrea sa-mi vanda nipra,ce teste tre sa-i "trag" la nipru?Nu cred ca e suficient sa dau 2 ture si gata am aruncat pe geam 600 euro. eu am ij si e mult mai simplu la un ij. Inca o intrebare mai am:piesele de nipra nu se pot faca din alte materiale mult mai rezistente?la comanda pe undeva bineinteles. Mersi all Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat August 17, 2004 Share Postat August 17, 2004 se pot adapta pistoane cilindri cuzineti cu materile mult mai bune...oricum nu sunt slabe materialele sunt exact cat platesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remijaru Postat August 17, 2004 Autor Share Postat August 17, 2004 orestte salve man.sunt din Fagaras,prieten bun cu Mihai (care o luat de la tine o nipra) te rog zi-mi merita sa-mi iau nipra?sau stau toata ziua sa repar la ea.eu vreau sa-mi iau nipra,imi place cum arata dar ma cam sperie lumea;"nu-ti lua ba nipra ca sunt...asa si asa. Am vazut si la Mihai saracu cat mai repara la ea.Poti sa_mi dai ceva sfaturi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat August 17, 2004 Share Postat August 17, 2004 apropo de dnepra vanduta de mine lui mihai..cat a mers cu ea...cum si-a batut joc de ea..in ce hal a adus-o si tot mergea....asta e e capos.... in fine....sfatul meu e daca nu ai bani de o japoneza nu merita sa-ti iei decat dnepr ural sau etz......io acum m-am ridicat la aproape 40mikm!!!! cu dnepra mea fara sa-i fac nici o revizie capitala...si inca mai duce.....TOT CE CONTEAZA SUNT REGLAJELE SI CINE LE FACE...asta daca ai inteles...restul tu decizi..toti se cred meseriasi putini sunt numai bine si bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remijaru Postat August 17, 2004 Autor Share Postat August 17, 2004 OK imi iau neapra,dar cum facem cu reglajele?de la a zice pana la a face... Poate faci o "plimbare" pana la fagaras dupa ce o iau,sa faci reglajele ,daca te pricepi,iar eu decontez benzina,dus intors si daca vrei sa ramai o noapte la fg ok.se rezolva,dar asta numa la sfarsitul lu sept; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remijaru Postat August 17, 2004 Autor Share Postat August 17, 2004 sunt prea tupeist ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat August 17, 2004 Share Postat August 17, 2004 vb in septembrie dupa ce o iei...daca decontezi drumul de ce nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remijaru Postat August 18, 2004 Autor Share Postat August 18, 2004 Pai daca asa am zis Poate facem alta treaba,vi in fagaras,si apoi margem impreuna sa o iau,asa poti sa-ti dai cu parerea daca merita sau nu.sau ne intalnim pe drum undeva. Motoru e undeva langa ploiesti Oricum vreau sa vad prima data euromedias ce motoare au in leasing.daca ma tine buzunarul poate ma incurc?desi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 18, 2004 Share Postat August 18, 2004 Daca te consoleaza cu ceva, si eu mi-am luat Nipra desi lumea zice si zice in continuare ca e "asa si pe dincolo". De reglat mi-o mai regleaza tata care a avut zeci de motoare si e meserias in domeniu. Probleme... lucruri minore: mai ceda o piulita, mai ramaneam fara benzina in mijlocul drumului , in rest am baza in ea la drum si se si infige ca lumea. Anul asta vreau sa-i fac o revizie ca nu m-am bagat deloc in ea de cand am luat-o si vreau sa vad daca e ceva "putred". Sfatul meu in legatura cu motoarele de la Medias: 1.ori te bagi la ceva ca lumea produs dupa 1990 (alea vechi daca fac belele... ); 2.ori mai bine iti ei Nipra si o lasi pe altadata cu japoneza; 3.ori nu-ti mai iei nimic si astepti pana ai bani pt. o japoneza k lumea. Sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remijaru Postat August 19, 2004 Autor Share Postat August 19, 2004 mersi lupu dar problema e ca eu ma pricep prea putin la mecanica.esentialul il shtiu.sa schimb uleiul,sa curat o bujie,un carburator...faze dastea,dar in rest?in fagaeas nu sunt meseriasi care sa ma rezolve la asa ceva.gasesc "meseriasi" paste tot care se lauda dar nu se baga.DE ce oare nu se baga?asa ca nu shtiu ce sa fac.ce dreaq fac cand ma duc sa-mi iau motoru?dau 2 ture cu el ,platesc si apoi plec spre casa,dar habar nu am daca e bun sau nu motorul.asta e problema.recomanzi ceva anume? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 1, 2004 Share Postat Septembrie 1, 2004 Salut! N-am mai intrat de mult, n-a mai mers site-ul... Recomandari in ceea ce priveste "testarea" la cumparare: - uita-te atent la felul in care e "inchegat" motorul, asa vei stii daca s-a umblat in el (si daca s-a umblat, dak a fost facuta de un pro, sau de un "meserias"); mai exact urmareste daca are silicon in exces, urme de lovituri si mai ales daca scuipa ulei pe la imbinari. - tureaz-o mai brusc (stand pe loc, nu in mers) dar nu tare (prin urmare subit, nu mult) si vezi daca "stranuta"; asa facea si a mea si "meseriasii" ziceau ca nu se tureaza brusc, ca nu e ca un "doi timpi", etc., dupa ce a reglat-o tata o turez cat da brusc vreau si raspunde bine (nu ca o japoneza dar... e totusi Nipru); - tine-o ceva mai turata si asculta daca rateaza, deasemenea vezi daca rateaza la turatii mari - asta inseamna reglaj prost al carburatoarelor; - pune ambele maini in dreptul tobelor (asta daca are doua) si vezi daca se simte curentul de aer aruncat pe-acolo aproximativ la fel; (mai pe romaneste, tre' sa pufaie la fel... nu una mai mult si alta mai putin, sau sa nu se simta de loc pufaituri in palma); - mergi vreo 200 m pe asfalt "curat", fara denivelari, si vezi daca joaca ghidonul sau roata spate (se intampla des - nu numai la Nipre) - si nu in ultimul rand, vezi sa nu hodorogeasca ceva prin motor (Niprul la relanti trebuie sa faca puf-puf-puf discret, fara zgomote "de fond") Si ar mai fi si alte lucruri la care sa te uiti - Important!!! - vezi seriile sa fie identice (pe motor si pe cadru - ala de pe cadru e deasupra amortizorului stanga spate) si sa corespunda cu actele), etc. Sper sa-ti fie ceva de folos din astea! Multa bafta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.