Jump to content

Lupu

Moderatori
  • Content Count

    3,194
  • Joined

  • Last visited

About Lupu

  • Rank
    Lupu' moralist

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.autolegend.ro
  • Yahoo
    prince_stirbey@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    Kawasaki ZR7
  • Numar Moto
    mereu in schimbare
  • Club
    The Night Shift

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Carpati Super, Manet S100, CZ 175, Dnepr MT10-36, IJ Planeta5, Honda VT 500 E, Yamaha XTZ 660, Yamaha XTZ 750, Suzuki DR 650 Djebel, Suzuki GSX 600 F '99, KTM LC4 620, Suzuki DR 650 SE, Kawa ER5, Yamaha YZF 750, Dnepr MT-19, KTM 620 SuperComp
  • Interests
    banu', beutura, fomeile

Recent Profile Visitors

1,594 profile views
  1. Salut. Esapamente aduci? Ma intereseaza o finala de carbon pentru Suzuki SV 650 an 2008 slip-on. (cu factura, cu tot ce trebe' ca o iau pe firma) Daca se poate astept o oferta pe PM. Stima
  2. Comentariu absolut neconstructiv. Ca idee, macar stie niste chestii si omul cauta sa munceasca. Deci... tot "ca romanu"... bun la caterinca, dar la chestii constructive mai greu
  3. Merci man! Si la mine garnitura (de fapt O-ring-ul) e lipit unde trebuie (capacul respectiv etanseaza pe O-ring) insa capacul in sine ramane la aproximativ 1 mm de baia de ulei (imi intra unghia intre capac si baie). Am scos tot de-acolo... filtru, arc, saiba si am pus doar capacul si e exact la fel deci nu stiu ce ma-sa pe gheata ar putea fi O sa mai cercetez...
  4. Salutare! Cine ma poate ajuta si pe mine cu o informatie? E o chestiune de observat si... "palpat" Treaba sta in felul urmator: am schimbat uleiul si filtrul la ZR numai ca.... se intampla urmatorul fenomen - capacul filtrului de ulei, adica asta: , desi l-am infiletat pana la capat (logic), are totusi un luft / distanta de aproximativ 1 mm pana la baie. Nu curge, nu transpira ulei (oricum strange pe O-ring) dar totusi nu inteleg de ce si de unde are distanta aia, si nu stiu daca era si inainte. Mentionez ca am facut proba si fara "daravelele" din capac - adica fara filtru, fara arc si saiba, doar capacul cu "surubul" si nu ajunge sa atinga margine-de-margine baia de ulei. Ceea ce vreau eu sa va rog - cine poate sa se uite la ZR-7-le lui, sa observe si sa "pipaie" locul cu pricina sa vada daca ii incape unghia intre capacul filtrului de ulei si baia de ulei. Si cu prima ocazie ..... Sau... daca e cineva din Bucuresti, sa dau eu o fuga sa imi arunc un ochi personal sa compar daca e la fel. Multumesc!
  5. E misto Transplantul de inceput, e polivalenta, "tine cu casa". Ulterior devine plictisitoare. "motor in V, fiabilitate legendara, cuplu" ha ha astea-s "dume" de le puneam si eu pe piedestal "cand eram mai mic". E o motocicleta ok si atat, ca foarte multe altele, nu iese cu absolut nimic in evidenta mai ales la categoria ei. Chiar, sunt curios, de ce te-ai oprit doar la modelele astea doua? Sunt multe altele care fac aceleasi lucruri, poate chiar mai bine Ah si inca ceva, daca ai ocazia sa stai macar pe toate pe care le ai in "vizor" sa vezi cam cum te incadrezi ca si pozitie, cum ti se par la greutate / volum, etc.
  6. Hahaha, Passatul ala ingroapa multe masini mai noi. Sau ce crezi, ca o Solenza sau Matiz mai noi cu 10 ani sunt mai bune? ))) Dream on! Mai degraba mi-as lua o masina de 20 de ani care a fost si este masina decat o "tigaie" din 2003 - 2004. Bine, acu' tre sa te si pricepi sa nu iei vreo teapa
  7. Eu ori n-as da CBR-ul, ori daca l-as da mi-as lua un naked tot 4 in line cu putere apropiata. Dar asta as face eu... De ce? Pentru ca plusul de putere/cuplu pe care il are CBR-ul fata de micile allroundere mentionate, ciclistica, franele... hmm o sa le simti lipsa Kawa ER5 e in aceeasi gama, eu m-am dat vreo 2 ani cu una. E mai usoara decat CB-ul, ceva mai complexa dar mai "motocicleta" decat GS-ul, se comporta binisor atat in oras cat si in afara, chiar si pe curbe iese o joaca frumoasa. La capitolul frane se mai poate lucra dar merge. In fine, ideea de baza e ca daca vrei sa castigi manevrabilitate totusi nu renunta la ciclistica, frane si cuplu salvator. Parerea mea.
  8. Pai depinde de mai multe chestii. Este deja inmatriculata pe RO sau e adusa de-afara si n-are numere? Tu ce varsta ai si de cand ai permis (conteaza la RCA)? Pe ce perioada vrei RCA (6 luni sau 12 luni). Vrei numere preferentiale sau "la rand", sau pastrezi numarul de pe ea (daca are numar)? Cu aproximatie, pentru o motocicleta deja inmatriculata pe RO, te costa inmatricularea undeva la 100 si un pic de euro. Pentru o motocicleta adusa de-afara (fara numere deci) ajunge pe la vreo 200 de euro (tre' facuta si carte, etc.) Poate cineva care a inmatriculat de curand e mai in tema cu "scorurile" din "teren". L.E.: vad ca am postat in acelasi timp cu Z3US. Deci cam asa se invart preturile. Ti-am zis, da mai multe detalii si acuratetea va fi mai buna.
  9. Suspensia aia spate fara linkage gandita pentru ieftineala e de toata jena. Franele - se poate si mai bine, se poate upgrada, nu-i bai. Intinazatorul ala de lant de distributie - o mizerie crunta. Parerea mea e ca a fost o motocicleta scoasa in graba, sa acopere repede un segment. Motorul merge frumos, este foarte elastic dar LESINAT in ture joase spre medii. Eu la un naked / street / allrounder as cauta in primul rand sa am cuplu foarte bun pe low si midrange. Ma doare la brisca de ce se intampla la 9000 de ture, eu vreau sa am "vana" de jos. Nu e o motocicleta rea, dar ar fi putut fi mai bine de atat. (Variantele mai noi sunt ceva mai "cizelate", mai ales ca au si injectie, consumul e f decent, viteza de croaziera f buna). "E foarte buna pt incepatori". <sarcasm> Mda, pt saracii incepatori e bun orice ca si-asa nu cunosc multe modele si nu stiu ce vor de la o motocicleta </sarcasm> Acu serios, da, e f ok pentru incepatorii care vor ceva mai marisor. Decat sa-si ia torpile carenate...
  10. Cadru indoit = dauna totala! Ce reparatii... banu' jos, fara discutii, sa iti iei alta motoreta!
  11. Oho, "batranul" GPZ Nu e rea deloc alegerea, e o motocicleta echilibrata, iertatoare, economica. Primul pas spre vitezana sau sport-touring Deci intr-un fel si-a luat dar de fapt nu si-a luat vitezana so... alea 2 beri sa se faca 50-50. La cat mai multi km fara probleme!
  12. Done! Sa speram ca se descurca cat e inca link de redirectare
  13. "Racing-ul satesc e o combinatie uneori fatala intre dirt-track si stunt-riding, e greu, necesita skill, pregatire fizica si alimentatie corespunzatoare." - N. Iorga, cca. 1905 Ontopic: si metoda de verificare a uleiului conteaza. Se prea poate ca motocicleta sa fi avut totusi ceva ulei (altfel ar fi S.F.) dar verificarea sa nu fi fost corespunzatoare P.S.: locul topicului asta nu e aici, astept propuneri de mutare, desi... mi-e frica ca apoi n-o sa il mai gaseasca initiatorul (decat daca ii las link, lucru bulversant in unele cazuri )
  14. Mai oameni buni. Inainte de toate incercarile si inainte sa omorati carburatoarele alea de tot, faceti mai frate un test de compresie si o masuratoare a jocurilor supapelor. Nu ca "e prea departe". E foarte aproape, nu poti sa stii pana nu verifici! Deci compresie si jocuri la supape verificate inainte de toate! Faceti asa si o sa vedeti ca altfel va sta situatia. Va spune un Stan patzitu'...
  15. 650... varianta fabricata incepand din 1996 (DR 650 SE) sunt usurele si f manevrabile, motoare fiabile. Nu-s cu mult mai mari decat DR-Z insa dinferenta aia ajuta la drum lung (putin mai mult confort, ceva mai multa "vana" pentru depasiri si viteza de croaziera mai mare, posibilitate de a cara pasager la nevoie in conditii "omenesti"). E diferenta intre DR 650 pre-1996 si ala facut dupa. I-am facut eu review intr-un topic dedicat de la "Coltul Enduristilor". Acum, depinde ce vrei, mult mai mult offroad sau mai faci si drumuri lungi uneori...
×
×
  • Create New...