Sari la conținut

Clasic

Super Membru
  • Număr conținut

    1.831
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Dr.Tr.Severin
  • Carnet moto din
    2000
  • Motocicleta
    Yamaha R6 2005

Vizitatori Recenți Profil

2.236 citiri profil

Clasic's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut, cumpar pt o baba din 2005 capace ramair carbon daca are cineva, si amortizor de ghidon.
  2. Astazi am masurat statorul, verificat releul de incarcare, inlocuit releul de incarcare cu unul O.E.M.nou si se pare ca acesta era motivul pt care imi intrerupea dupa ce se incalzea deoarece nu mai incarca. Multumesc inca odata dedant68 pt ca ti-ai facut timp pt problema mea si m-ai ajutat sa o rezolv.
  3. Multumesc de sfaturi dedant68, o sa fac cateva verificari asa cum am discutat deoarece valorile masurate nu corespund cu manualul; si daca nu este problema de acolo inseamna ca bobinele si-au dat sfarsitul si o sa-mi comand unele aftermarket ca OEM am gasit la 700E .
  4. Asa este. Cum am mai spus, motocicleta mergea bine, mai putin dupa o anumita perioada de timp. Cu bobinele de inductie nu sunt lamurit, am gasit 4 bucati second deocamdata si le'as cumpara maine, dar masurarea in primar arata la ele 01.0 nu ca la mine 0.04...la ralanti incarca 13v, la 5k rpm 13.8v.
  5. Am cumparat moto de o saptamana, filtrul de aer era foarte murdar...nu am schimbat nimic la ea.
  6. Salut, apelez la parerile voastre referitoare la problema urmatoare: Yamaha R6 din 2005, porneste ok, merge ok timp de 30min aproximativ, dupa care incepe sa intrerupa la turatie constanta, la accelerare merge ok. Am intrat pe diverse saituri si am inteles ca problema ar fi bobina(ele) de inductie; le'am dat jos si masurat. Toate au in rezistenta primara 0.04ohmi, in secundar 4.5, 5.Manualul da in primar valoarea de 0.17~0.23 si secundar 4.8~7.2. Intrebarea este, bobinele mele sunt defecte sau nu stiu eu sa masor, ca la valoare asa mica in primar nu stiu cum de functiona...la primar am masurat cu aparatul setat la 200 si secundar la 20k ohmi. » Post actualizat in 04 Jun 2017 09:37
  7. Inca o problema...la rece porneste, merge ok...dupa ce merg continuu cam 30 minute, la turatie constanta, 3000rpm de ex, incepe sa smuceasca, parca intrerupe, senzatie ca nu ar mai avea benzina, daca o accelerez merge brici...de asemeni am observat ca nu aretreaba cu temperatura motorului, adica chiar daca ajunge repede la 80-100 grade nu face probleme, doar dupa ce merg mai mult....ce ar putea avea? Nu am verificat bujii, filtru benzina sau aer....
  8. Salut, am cumparat un R6 2005 cu toba sport. Cu dbkiller montat sta frumos la ralanti, daca il dau jos fluctueaza intre 1000-2000rpm, care ar fi cauza? Daca pun mana pe iesirea de la toba fara dbkiler ralantiul revine la normal.
  9. Vand janta spate VFR750 RC36, se potriveste si la unele modele de 800. 100Euro.
  10. Clasic

    VULCANIZARE MOTO

    Echilibrati roata spate VFR? ...ca pe unde am fost, nu au distantierii potriviti.Si ma intereseaza si daca puneti protectii pe bacuri impotriva zgarierii jantelor.
×
×
  • Creează nouă...