Sari la conținut

dedant68

Super Membru
  • Număr conținut

    2.294
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

3 Urmăritori

Metode de contact

  • Yahoo
    neluelectric@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Targoviste
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    kawasaki zx12r Ninja '06
  • Numar Moto
    DB 09 SUA
  • Club
    Private

Informații profil

  • Motociclete detinute
    5
  • Interests
    Erasmus+
    Orchestral Manoeuvres in the Dark
    Life in the UK, Green Teach, Lifelong Learning, Inside Investigations

Vizitatori Recenți Profil

2.920 citiri profil

dedant68's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Salut, Eu ieri m-am despartit de un Mini Cooper de 1.6 litri/120CP, am trecut la un automobil electric cu autonomie extinsa( Opel Ampera). Ce iti pot spune: anul trecut la o intrunire de Mini am vazut varianta de 1.5 litri si 136 CP si am condus-o. Este un motor turbo in 3 cilindri cu un cuplu mare in jur de 225 Nm, proprietarul spunea de un consum mediu de 5 %. Masina este agila, la fel ca orice Mini, se conduce usor si sportiv, dar rigida, iar la drumurile din RO simti cam tot. Unde este asfalt OK, cu Mini este o placere sa conduci si mai ales pe curbe unde se aseaza foarte bine. Practica la aglomeratie si ideala pentru oras, mai ales pentru parcari( ii gasesti mai usor un loc). Mi-a placut mereu interiorul la Mini / cele mai multe au combinatia piele-textil. La revanzare o sa cam " tragi de ea" / se pierde mult la pret si publicul tinta este redus. Atentie la consumul de ulei! Motoarele de Mini sunt mari consumatoare de ulei, in plus mai ai si partea de turbo cu problemele specifice. Garantia te salveaza- este un lucru bun. Eu in locul tau as avea o alta varianta pentru sotie... Bafta,
  2. https://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/moartea-regizorului-tvr-tudor-axinte-si-a-sotiei-sale-gabriela-la-20-km-de-iasi-amanunte-cumplite--228747.html Nu cred ca sotia conducea, articolele din Iasi prezinta pe Tudor ca fiind conducator.
  3. Dumnezeu sa-i odihneasca! Din ce vad la 0:22 motocicleta franeaza( se observa ca dara de franare apare pe asfalt in dreptul auto parcat dupa ce trece mototocicleta). Pilotul prinde centrul curbei total dezechilibrat si cu motocicleta pe contrasens. Cred ca nu a abordat curba corect, corpul nu a lucrat pe motocicleta inainte de curba, ceva viteza si nu a franat inainte de curba daca avea totusi viteza. Toate s-au cumulat si a rezultat cumplitul accident. Tipul avea 53 de ani si nu se urcase acum pe motor, dar secunda fatala! Chiar daca cunostea drumul pentru ca era in judetul sau, uite ca fiecare curba cunoscuta trebuie abordata la fel de serios exact cum ar fi prima data. Tragediile se intampla in cele mai banale locuri si atunci cand nu acorzi importanta.
  4. Salut, 1. Clemele despre care vorbesti nu o sa le gasesti niciodata in comert. 2. Trebuie sa inlocuiesti tabloul de sigurante, tablou care este compromis. In plus ai multe improvizatii in supradimensionarea sigurantelor( fire aditionale)= pericol de supraincalzire/scurtcircuit in instalatie=FOC 3. Cumpara un tablou de sigurante pentru un tip de motocicleta si-l adaptezi la tine pe circuite si consumatori. 4. Vad si un conductor care intra in tablou, conductor topit/rupt....un alt pericol! Verifica instalatia! Bafta,
  5. Am pornit cu ceva la drum dar mai trebuie....Practic am un proiector de studio de 85W cu 5500K temperatura de culoare si am montat un LED in tavan deasupra mea/echivalent 100W cu incandescent( aici trebuie sa mai plusez cu 100W). Fata alba nu o sa o am decat la iarna, acum am bronzul de mare Proiectorul bate din dreapta, dar in stanga nu am nimic. Camera video este un SONY ceva mai vechi, 6.1 Mp, 40 GB pe hard, dar isi face treaba. Merg si pe ideea/posibil culoarea zidului ( verde inchis) absoarbe o parte din lumina, daca ar fi alb ar reflecta lumina( cea mai mare parte) si ar deschide platoul. Multumesc pentru sugestii
  6. Am incercat cu un microfon lavaliera, dar daca nu vorbesc in raza de actiune a microfonului sunetul slab captat iar miscarile /hainele aduc zgomote de fond. Este bun in studio la interviuri "face to face" cand oamenii sunt pe scaune. Varianta 'headset" nu imi convine. In schimb, trebuie sa lucrez la lumina ( inca un proiector lateral sau de sus 150W cel putin). Posibil sa schimb si culoarea peretelui de fond/este inchis si absoarbe lumina....
  7. Salut, Up Electricity este un canalul meu pe You Tube in care voi prezenta domeniul electric la un nivel mai larg de intelegere. Temele vizeaza in prima faza fizica( electrostatica, electrocinetica, electromagnetismul) generarea energiei electrice, masini si aparate electrice, energia fotovoltaica, automobile, dar si tematica pe domeniul electric motociclete(functionari, diagnoza, defectiuni si reparatii). Temele vor fi sumar teoretizate(necesara aceasta parte) si insotite de demonstratia practica sau numai demonstratie practica, dupa caz. Primele doua teme: Tema 1:Sarcina electrica. Electrizarea corpurilor Tema 2. Intensitatea campului electric. Potentialul electric. Tensiunea electrica Tema 3. Conductia electrica. Pila electrochimica Daniell. Tema 4. Rezistenta electrica. Rezistenta electrica de contact. Incalzirea conexiunilor Multumesc abonatilor! Numai bine,
  8. ARCH MOTORCYCLE companie din California fondata de Keanu Reeves in 2011, incheie in iulie 2017 un contract cu compania Suter Racing si aplica tehnologia elvetiana la noul produs Method 143. Arch a dezvoltat un brand nou cu suspensia spate cu un singur brat din fibra de carbon. Esapamentul din titan si fibra de carbon este produs SC Project, iar jantele din fibra de carbon denumite "Turbine" sunt proiectate de cei de la Blackstone Teck. Sunt prezente in echipare: pielea fina, fibra de carbon si 200 de piese de aluminiu prelucrate cu CNC si personalizate. Piele a fost stratificata impreuna cu cadrul si saua si zona rezervorului. Motorul un V-twin produs de americanii de la S&S Cycle, are o capacitate de 2343 cmc si dezvolta 170CP. Suspensia fata si spate reglabile sunt oferite de Ohlins, kit-ul de frane produs de suedezii de la ISR are 6 pistoane de 30mm pe fata si 4 pe spate, anvelopele de tip Michelin Power RS, iar iluminarea cu LED. In prima faza productia este limitata la 23 de unitati.
  9. Industria 4.0 va fi conceptul noilor procese si tehnologii, industrie care se bazeaza pe bucla informationala: fizic-digital, digital-digital si digital-fizic. Fizic la digital= informatii din lumea fizica sunt transformate si stocate in baze de date digitale. Digital la digital = utilizarea tehnologiilor avansate si a inteligentei artificiale in scopul descoperirii unor noi cunostinte/procese/teorii. In final, de la digital la fizic = se aplica algoritmi, astfel incat deciziile inteligentei artificiale sunt traduse in date pentru a produce schimbarea in lumea fizica. Cum o sa ne deplasam in viitorul apropiat? Auto electric preponderent. Campul magnetic va fi baza noilor aplicatii de mobilitate la nivel de masa. Ex: Hyperloop(trenul tubular de mare viteza) va depasi viteza de 1000 km/h, in prezent este in faza de experiment si rezultatele sunt convingatoare.
  10. Sunt obisnuit mai mult cu engleza, capacitor=condesator, chiar nu ti-a dat seama? Chestia asta cu mistoul ieftin ma sictireste, nu am inteles ce vrei sa demonstrezi in final?
×
×
  • Creează nouă...