-
Posts
10,328 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Downtown
-
Carnet moto din
1900 toamna
-
Motocicleta
Mobra 50 Super
-
Numar Moto
Dreptunghiular
-
Club
Nu merg in cluburi
Profile Fields
-
Motociclete detinute
FARA NUMAR!!!
Recent Profile Visitors
12,777 profile views
Ruginel's Achievements
Veteran (13/14)
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
Scule de calitate - de unde le cumparam?
Ruginel replied to mavetz's topic in Service si intretinere curenta
@Cavaleru de unde sunt zivtool astia? In curand dau o comanda mai babana, iar la ei am gasit cel mai bun pret…Ai experiente anterioare? -
Teoria mea este ca sunt atat de praf la atentia distributiva incat nu isi dau seama cum au ajuns acolo sau le e frica efectiv sa ia mainile de pe volan.
-
Referitor la sexu’ frumos si misoginie…voi ati observat ca atunci cand gasiti cate o duduie din asta care sta la cedeaza trecerea si o lasi sa se bage in coloana, nici una nu zice un “mersi” din mana / avarii etc? Sugruma volanul ala cu ambele maini si daca ar avea si o a treia mana, si aia ar fi pe volan.
-
Preturile de la reprezentanta cu pricina sunt aberante
-
Ce nu ti-a placut la el?
-
Beverly 300 nu prea imi pare mizerie…am studiat unul de aproape si pare calitativ…iar motorul este cel de Vespa GTS/V 300.
-
Beverly 300 si kit Malossi.
-
Plecare mai buna si consum mai mare.
-
Curatenie de toamna la ce am prin dulap. De preferat colectarea personala in Bucuresti. Contact aici pe topic sau mesaj privat, locatie - Bucuresti: 1. Genunchiere Venom - 100 lei 2. Geaca dama Hein Gericke, cu mesada (fara protectii incluse) 70 lei 3. Geaca barbati Fast Lane marime XL (fara protectii incluse) - 70 lei 4. Ghete moto Alpine Stars, purtate de cateva ori - marime 48 (scrie pe ele) dar se potrivesc la 46-47 - 350 lei. Preturile sunt usor negociabile, discount daca luati mai multe.
-
Eram in Austria, au oprit in fata mea o motocicleta cu evacuare aftermarket. Control la acte si sa vada daca apare omologarea pe evacuare si cam atat. Actele inapoi si valea.
-
Am avut eu o speta interesanta cu un Logan, m-am dus la toti mecanicii si toate reprezentantele posibile, scoliti si mai putini scoliti. Diagnoze peste diagnoze si bani cheltuiti aiurea. Dupa ce m-am saturat sa tot pun diagnoza si sa schimb piese pe principiul “poate e aia”, pentru ca diagnoza vietii spunea ca totul este in regula, am postat pe un grup de posesori de Logan toata tarasenia. Problema a fost indicata corect de catre mai multi utilizatori: calculatorul masinii era cu un picior in groapa, dar asta nu aparea pe diagnoza. Schimbat calculator si contact si aia a fost. Diagnoza POATE fi de ajutor, dar nu iti garanteaza nimeni asta.
-
Toti cunoscutii mei care au avut SYM nu au avut probleme cu ele, sau chestii super mici care nu afectau functionalitatea in nici intr-un fel, iar unii au bagat si 20,000 km intr-un an.
-
Multumesc! Vezi ca daca o adaugi in cosul de cumparaturi si o lasi acolo, dupa ce ti-ai facut cont pe siteul lor, incep sa te spameze cu oferte si reduceri. Eu am luat-o cu un cod de reducere de -35%. Probabil puteam sa mai astept.
-
Sa mai animez topicul putin. Saptamana trecuta am luat directia Turcia, fara plan, fara cazari, doar cu motoreta echipata, subsemnatul calare pe ea si un prieten calare pe motocicleta lui. Traseul a fost in mare acesta si a insumat pe la 3800 de km +/-. Punctul maxim a fost Cappadocia cu intoarcere pe coasta. Am mers pe soare, ploaie, vant, noapte, pe drumuri foarte, mai putin sau spre deloc circulate, ne-am lasat la mila Waze-ului. A meritat din plin toata excursia. Excursia fara o amenda este precum nunta fara lautari. Pe bord acum armasarul arata putin peste 9000 de km. Il pregatesc de revizia de 10,000 in curand, vedem pe unde o mai luam. Navigatia de la Carpuride s-a comportat excelent, ma bucur ca am luat-o si nu mai stau sa ma chinui cu un telefon de sacrificiu. I-am facut un sistem de quick release mai compact decat cel de fabrica la care am folosit o prindere de tip QuadLock si o adaptare de la Evotech. iar demontat / montat dureaza 20-30 de secunde maxim, cu tot cu desfacutul cablului de alimentare, daca nu vreau sa o las pe motocicleta.