Sari la conținut

MotoS Garage

Membru
  • Număr conținut

    478
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

3.729 citiri profil

MotoS Garage's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done

Recent Badges

  1. orice fel de ulei pentru aschiere e ok. n-am folosit soudal, dar sunt sigur ca e ok! eu iau de la dedeman pentru simplul fapt ca e la 500 de metri de mine, nu ca sunt vreun fan al vreunei firme :))) cat despre burghie, daca vrei sa le folosesti rar de tot, bosch isi fac treaba! daca te apuci de gaurit mult, hikoki, fsr, milwaukee, hilti sunt mult mai bune, iti spun din experienta. nu am numarat cate gauri dau cu un burghiu de 6 de exemplu de la bosch fata de celalalte, dar iti pot spune ca numarul lor este simtitor mai mare. bine, si pretul la fel... stai ca n-am inteles-o pe asta! cum adica sa faci furca gratis? eu cand aveam service si le spuneam oamenilor ca fara sa schimbe si alte piese (in cazul asta cuzinetii) NU le ofer nici o garantie si ii puneam sa semneze pe fisa! fara semnatura isi asumau!
  2. in cazul asta nu exista doar unul! ia 4, 6, 8, etc. si NEAPARAT viteza mica de tot, 250-300 de ture si lubrifiant specializat! nu ulei, wd-40. nu, gasesti la dedeman un rothenberger pentru aschiere. ei il numesc pentru filetat. daca bormasina nu poate mai putin ia un variator pe care il pui pe cablul sculei. o sa iti foloseasca si mai tarziu. contrar parerii generale, in inox mai ales, viteza mica de rotatie inseamna cel mai rapid avans. succes! p.s. daca n-ai loc pentru flex/biax MACAR foloseste un punctator inainte!
  3. ba are, pentru ca plumbul oxideaza! bateriile mf care vin cu acidul separat au viata de raft 5 ani, si sunt sigilate cu cacatul ala de aliminiu de-l rupi tu cand pui electrolitul. astea clasice mor in 2 ani...
  4. nu poti sa faci un diagnostic sistemului de incarcare cu o baterie care clar are probleme. cel mai probabil una dintre borne nu face contact cum trebuie. imprumuta o baterie care intra acolo, pune-o pe redresor (este important ca bateria sa fie incarcata), porneste motorul si masoara incarcarea dupa minim 5 minute de functionare, ca la pornire suge mult curent motorul si iarasi nu poti face o diagnoza corecta. daca primele masuratori dupa 5-10 minute sunt ok (relanti/4000), da o tura de macar 10 minute si refa-le. daca totul e ok bateria este clar busita. ele stau mult pe rafturi, ani intregi, chiar daca nu au electrolit in ele se strica. succes!
  5. la banii astia iti iei un goldwing 1200 care, desi nu pare, este mai "sportiva" si mai manevrabila decat pc-ul vietii. nu mai vorbesc de confort si de faptul ca nu arata ca o masina de spalat cu roti...
  6. te ajunge 2000 de euro o lucrare din asta. in plus banda izolatoare se foloseste din fabrica cu un scop, daca tot pui tuburi faci instlatia de doua ori mai groasa pentru nimic.
  7. eu pe goldwing mi-am schimbat sistemul audio, am 4 difuzoare de 100 de w si un bass in topcase. asta pentru ca ma enerveaza cacatul ala de intrecom. ma enervau si la inceput, cand erau cu fir si uitam de el, ma enerveaza si acum cu cacaturile lor de baterii. asa nu aud nici femeia (am mai spus-o si repet: trebuie sa ai ceva boala psihica sa o asculti pana si pe motor) si ma bucur si de un sunet de calitate, nu cacatul ala din porcariile alea de difuzoare...
  8. eu am renuntat la intercom tocmai ca sa nu-mi aud femeia absolut toata ziua si tu ti-o pui singur in cap...
  9. ai gasit 3 fire pentru ca schema nu e pentru ca nu e pentru 638, ce ai tu! cauta pe acelasi site ca o sa gasesti si 638-ul...
  10. e acelasi motor de pe sv, la ce te asteptai? incearca liqui-moly 10w50 dintre cele "civile"
  11. omul fura curent, stai linistit! orice gunoi de hardley parkinson in afara de v-rod si panamerican este MULT sub goldwing, ORICE! 1100, 1200, 1500, 1800, TOATE sunt mult peste gunoi glide sau ce vrei tu!
  12. eu daca n-o sa mai pot sa merg pe motocicleta n-o sa-mi iau vreodata un wc din asta cu roti. ever. ma las de calarit si aia e...
  13. "made in japan" nu inseamna ca toate piesele sunt facute in "atelierele imparatului" :)))
  14. probabil esti diform, ca si mine! am 1,71 si pana acum n-am avut vreo problema cu inaltimea motoarelor. da, nu conduc nici de ieri si nici nu ajung cu ambele pe animalele mari. recunoaste: porti 32 cu 34 la blugi sau p-acolo... ai picioarele mai lungi decat multi de 1.7.5-180 practic mai e o chestie: uitati de arcuri! fata-spate! toata lumea incearca sa compenseze lipsa arcurilor corespunzatoare. indiferent daca e un cotet nou sau vechi. luati-va arcuri pentru ce folositi cotetele!!!!
×
×
  • Creează nouă...