Jump to content

MotoS Garage

Membru
  • Content Count

    70
  • Joined

  • Last visited

About MotoS Garage

  • Rank
    Incepator

Recent Profile Visitors

165 profile views
  1. o treaba de toata jena da, poate sa dureze 2 minute. una ca la carte nu. pentru mocangii exista ieftin si prost, evident!
  2. Sub 200 de lei nici nu m-as uita la roti. Numai datul jos pe spate (ba la unele si pe fata) e un chin...
  3. "f1" ala e de fapt "fi". Motocicleta aia are in primul rand distributia dusa, caraie ca in povesti. Eroarea este de senzor map. Ori un furtun de vacuum sarit sau rupt, ori cablurile, ori senzorul, ori o combinatie. Eroarea e vax, se rezoolva usor in service. Distributia trebuie puricata, altfel o sa deschizi alt topic cu "a facut poc si nu mai porneste" N-are rost sa caute aiurea in speranta ca poate-poate se repara singura practic. Ala e cod de map...
  4. Cumpar unul dintre aceste doua modele, mille dupa 2001, ma intereseaza sa fie intregi, drepte, sa pot face test de compresie. Estetic nu ma intereseaza, pot sa fie revopsite sau zgariate dar NU sparte grav. Buget in functie de agregat.
  5. 5daca userul christian mai vrea etrierul eu sunt dispus sa cumpar pompa de frana!
  6. r12 si fratii lui mergeau ca dreq si atunci. erau motociclete de razboi, foarte ieftine (atunci) si usor de inlocuit. nu au fost nici monumente de fiabilitate, nici de viteza si nici nu s-a dorit. economia de razboi nu are de-a face cu fiabilitatea in cazul asta. rusii au copiat o motocicleta proasta si au facut-o si mai proasta, atata tot... am avut si eu si nipru si ural, mi-am batut capul cu ele destul, aprinderi electronice (ba am pus si una programabila), carburatoare vacuumatice reglate si parareglate, cu diametre corespunzatoare, cu jiglere schimbate si nu gaurite (jiglerele de carburat
  7. exagerezi, a spus chiar el anul de fabricatie... sunt o groaza din astia care iau tot felul de ebonite desi stiu ca sunt vechi, se numeste selectie naturala...
  8. Un mecanic bun (bine, aici nu e vorba de alegzen, cu...guru la montoncinclente) nu iti va schimba intinzatorul "ca poate e de acolo". In functie de producator si/sau model uzura "distributiei" se masoara in anumite feluri. La unele se masoara distanta intre pini, la altele lungimea arcului (nu e cazul aici, nu e arc din ala) si tot asa... Iar schimbul pastilelor e fix munca de distributie, se da jos intinzatorul, se dau jos axele (cu toate suruburile alea minunate), se schimba garnitura de la intinzator, distractie... La modelul asta se verifica sa se miste liniar intinzatorul. Nu e mare lucru
  9. culorile specializate pentru asa ceva (nu cele folosite de cei ce fac pe acasa cu tot felul de coloranti, de la alimentari pana la cei de haine sau alte formule facute de tot felul de alchimisti) sunt foarte bune conductoare...
  10. procedeul in sine nu presupune culoare, e drept, dar se poate adauga culoare inainte de stratul de oxid...
  11. Un mecanic bun si care se respecta iti va lua vreo 1000 de lei pe lucrarea aia...
  12. nu ma incurc doar cu una! :)) daca vorbim de o lada se schimba situatia! :))
  13. nu bat cuzinetii, e distributia. intr-adevar e greu sa pui un diagnistic pe baza unui filmulet de pe net, dar in cazul asta sunetul e evident!
×
×
  • Create New...