Jump to content

MotoS Garage

Membru
  • Content Count

    94
  • Joined

  • Last visited

About MotoS Garage

  • Rank
    Incepator

Recent Profile Visitors

255 profile views
  1. Busonul de la rezervor, are o aerisire care e infundata, ce auzi tu este vacuum!
  2. Nu are decat senzor de presiune si nu face nimic decat sa aprinda un bec. Cand spui ca nu te lasa sa dai la automat la ce te referi? Apesi pe buton si nu face nimic, apesi si se aude un click, apesi si invarte foarte greu?
  3. Saua de la multi e mai ingusta decat la xr. Chiar daca e mai inalta cu 10 mm poti sa intinzi picioarele mai bine. Totusi nu am inteles niciodata faza cu ambele talpi pe sol... Am un cotet pentru oras, un pegaso strada la care ajung doar cu varfurile si in 80-90% din timp stau cu un singur varf jos...
  4. Faptul ca majoritatea producatorilor folosesc un colorant roz in cazul tipului g12 nu este totusi o garantie ca este chiar g12. Evident si in cazul celorlalte tipuri. Motul motocool care este un g12 de fapt e galbenul ala turbat. La fel g 12 care este denumit "all season", ca sunt doua tipuri de g12 simplu este verzui/albastru. in fine, ca sa nu divagam aiurea ai nevoie de orice antigel care este pentru blocuri facute din aluminiu, restul sunt detalii care nu conteaza absolut deloc pe strada... Spalatul cu otet, calgon si alte inventii este o porcarie. Daca vrei sa il speli neapar
  5. Nu e nici CDI, nici ECU, este carburatie modelul ala...
  6. Tu nu vezi ca nu prea mai scrie nimeni pe aici ca imediat cum posteaza apare asta si ne explica faptul ca in mintea lui senila simsonul e motocicleta, cand de fapt era un gunoi sinistru si nou?
  7. salutare, gasesc pe aici un pinion intermediar de la sistemul de pornire pentru un '92? am un prieten dereglat care s-a apucat de restaurat o babuta din asta, da nu am gasit piesa noua! pe unele site-uri scrie ca nu se mai produce! este vorba despre pinionul cu un singur rand de dinti, dar trebuie sa aiba 21 de dinti, am gasit numai cu 24 (de pe modelele mai noi, din '96 in sus)
  8. e normal jocul ala, iti bati capul degeaba! p.s. iti dai seama ca majoritatea mecanicilor nu mai posteaza pe aici ca vine pensionarul asta care a ramas in anii '60 si pentru care simsonul e motocicleta si debiteaza tot felul de ineptii... p.p.s. zgomotul de la cuplarea ambreiajului nu e, dar poate fi cauzat de mai multi factori, fara desfacut nu rezolvi nimic! si da, exista si service-uri in germania, nu numai turci/romani/polonezi...
  9. lol! asta inveti prin clasa a unspea, niste chestii generale! carburatoarele vaccumatice folosesc acelasi principiu, evident, dar sertarasul si cuiul de dozaj nu sunt comandate mecanic de pilot, ci doar clapeta de aer! nu stau sa despic firul in patru, ca nu are rost, dar vacuumul creat deasupra membranei care controleaza sertarul si cuiul in functie de sarcina motorului va doza benzina mult mai bine decat o va putea face un carburator mecanic si atat. este echivalentul unui map, varianta vacuumatica.
  10. Nu ai nici cea mai mica idee despre cum functioneaza acele carburatoare dar "te amuzi"...
×
×
  • Create New...