Jump to content

MotoS Garage

Membru
  • Posts

    106
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

306 profile views

MotoS Garage's Achievements

  1. in afara de sfaturile "entuziastilor" de pe aici care sunt absolut degeaba poti sa o duci la fier vechi! este o chinezarie sinistra care doar asta stie sa faca: sa se strice!
  2. Depinde de interfata, evident! Daca faci asta in hex innebunesti pana gasesti adresa, corect!
  3. eu i-as da un premiu motociclistului, nu ii suport pe majoritatea trotinetistilor, merg numai aiurea!
  4. presupunand ca faci totul ca la carte vezi si cauciucurile! eu am patit-o acum vreo doua saptamani cu un gs500f, deci alta lesinatura! tot bloca spatele in frana de motor, ba chiar si cu frana spate... avea niste mizerii de mitas dot 2020, luate de noi anul trecut, rulate sub 1000 de km... am schimbat gumele dupa ce am verificat tot si nu mai face probleme!
  5. google. rent a bike in the usa si restul combinatiilor de cuvinte. preturile se schimba tot timpul, degeaba vine gigel care a fost acum 5 ani si iti spune tia ca a dat tz dolari si cand ajungi acolo sunt x dolari...
  6. fara suparare, dar nu ai cunostintele necesare pentru treaba asta. Un mecanic e mai ieftin decat sa iti ia foc motocicleta sub tine. Din poza se vede clar ca ai contact imperfect pe papucii din panou, aia se schimba daca nu gasesti panou nou, nu mai ai ce curata pe acolo. In plus, dupa atata mers supraincarcat pun pariu ca si rezistenta firelor a crescut. Trebuie un multimetru si cunostinte de fizica de scoala generala acolo...
  7. Chiar e hyosung si chiar au probleme cu kakaturile alea. Toate...
  8. e u hyosung, sa vezi veselie dupa ce lipeste magnetul si descopera si carburatoarele, modelul asta si similare (cacstar, pardon, dragstar 650, virago si alte lesinaturi, apogee ale tehnologiei japoneze infulentata de butoaie de sake) au probleme grave cu simeringurile de pe axele clapetelor de acceleratie, mai ales de cand cu benzina cu etanol...
  9. Butucul de frana e pe partea cealalta a rotii. Cel mai probabil e doar vaselina in plus si nu de la ax, ci de la canelurile cardanului...
  10. Busonul de la rezervor, are o aerisire care e infundata, ce auzi tu este vacuum!
  11. Nu are decat senzor de presiune si nu face nimic decat sa aprinda un bec. Cand spui ca nu te lasa sa dai la automat la ce te referi? Apesi pe buton si nu face nimic, apesi si se aude un click, apesi si invarte foarte greu?
×
×
  • Create New...