Sari la conținut

MotoS Garage

Membru
  • Număr conținut

    337
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

1.154 citiri profil

MotoS Garage's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

  1. cei de la rar trec puterea din actele cu care vine cotetul daca povine dintr-o tara ue...
  2. ti-a pus cineva link pe prima pagina pentru tija...
  3. E plina de strungari romania man, nu mai vorbesc de bucuresti in special! Cat despre surub poti folosi logica, elastic inseamna ca preia socurile, dur ca le transmite in piesele m-a slabe. In cazul asta cadrul. Si probabil si teava din care e facut crash-ul in sine. In afara de cazul cand o scapi tu de pe loc sau la viteza mica ar cam trebui sa se indoaie ca sa-si faca treaba...
  4. da, chiar azi dimineata scria la radio cacand s-a facut cacstaru' de 650 s-a terminat cu motocicletele stricate! electronica aia multa se numeste evolutie. si asta inseamna si confort, si fiabilitate. cacstaru' are frane nu, 300 de kile si 32 de cai morti de depasesti tirul doar la vale si dupa ce ai calculat depasirea sa fie intr-un kilometru sau mai mult. da, deosebita motocicleta! si mai si tzacane! da' arata ca noua, de craciun faci si economie, nu mai cumperi brad, bagi cotetu' in casa si aprinzi luminile...
  5. sau raspunsul care in 80-90% din cazuri este adevarat si pe care refuza sa il accepte toti fermecatii astia: e un gunoi de 27 de ani cu kilometrajul dat peste cap de cel putin doua ori care in functie de oamenii normali la cap merita una din doua: 1. restaurare, ca are valoare sentimentala, ca e mostenirea de la ta-su mare sau ceva de genul si 2: fier vechi...
  6. inoxul e casant si el... de asta sunt ingineri si mecanici pe lume, ca sa nu faci tu vreo tampenie! crash-ul si suruburile alea sunt facute ca sa se deformeze, sa nu se rupa cadrul... bine ca nu cautai 12.9... p.s. pana si prezoanele pentru chiulase sunt facute din 8.8. ma rog, o parte dintre ele...
  7. majoritatea posesorilor nu stiu nici ce conduc, nici sa conduca, dar asta e alta discutie. nu, nu e sport-touring acel apogeu al tehnologiei...
  8. cbf600 nu e sport touring nici in visele ei cele mai porno. sau ale oricui...
  9. cel mai ieftin e sa il schimbi. si sa platesti si un mecanic, pentru ca e mai ieftin decat sa il faci tu...
  10. honda invarte. si nu glumesc. ma rog, tot ce inseamna carburatie de la honda invarte. si aprilia pegaso si bmw, tot carburatie. eu am gasit o chestie faina in treaba asta, poti amorsa carburile daca ai pompa sau robinet vacuumatic. ba chiar si pompa de ulei dupa iernat.
  11. eu nu stiu cum nu am reusit sa-mi rup gatul pana acum. tot intra tc-ul pe un cotet cu vreo 60 de cai la roata si ma rugam sa nu ploua. nu, spun prostii. am invatat sa conduc. dealtfel am tc pe doua dintre tigaile mele. este anulat pe ambele, pentru ca este o porcarie...
  12. eu folosesc Pakelo de vreo 4 ani, nu sunt tribolog, deci nu pot spune ca face bine sus-jos si la mijloc, dar in schimb nici una dintre troacele mele (6 la numar) nu a schimbat mai usor, rapid si silentios cu nici un alt ulei, asta e tot ce pot sa va spun. ah, si nu se evapora precum motulul si alte porcarii de uleiuri. imediat dupa si la feeling-ul din schimbator si la evaporat este Liqui-Moly. Dar bine, LM e mai ieftin...
  13. la 16 ani ai A1, nu trebuie sa mergi cu mizeriile alea de 50...
  14. kakasaki fac vapoare, iar suki aia fac haiabuza... in alta dezordine de idei, sunt curios cine ar fi interesat sa stie ca inauntru e un baicar din ala, raid tu liv, liv to raid ceva cotet de 10000 de ani si tot asa. sensul vietsii ie montoncinclenta!
×
×
  • Creează nouă...