xtazy_01 Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 vad peste tot cuvantul "powervalve". Pe motor am powervalve. In ce consta el si ce rol are asupra motocicletei. Ai acest "powervalve" pana nu ai facut rodajul? intr-un topic ffff vechi am citit ca ti-l pune la reprezentanta dupa ce faci rodajul. e adevarat? multumesc anticipat. asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGGA Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Power Valve-ul mareste puterea motorului dupa anumite turatii prin admisia crescuta de combustibil ... baga mai multa benzina in motor si face vrum mai tare :-?? ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xtazy_01 Postat Octombrie 30, 2007 Autor Share Postat Octombrie 30, 2007 ms pentru raspuns. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 OFF Radeai de prietenul tau ca nu stie sa schimbe vitezele. Ce-ar fi sa rada toti de tine ca nu stii ce e ala ,,pauervalv'' ? Deci nu ne-am nascut genii toti pana la urma , nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 OFF Radeai de prietenul tau ca nu stie sa schimbe vitezele. Ce-ar fi sa rada toti de tine ca nu stii ce e ala ,,pauervalv'' ? Deci nu ne-am nascut genii toti pana la urma , nu? lasa-l ca e un terminat ... @(cuvant jignitor) , sa nu`ti vina in minte sa-mi mai dai PM`uri ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xtazy_01 Postat Octombrie 30, 2007 Autor Share Postat Octombrie 30, 2007 mda...poate aveai dreptate. Nimeni nu s-a nascut invatat @reverse: mai bine incetezi. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ge0rge Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 @reverse vezi ca poate te toarna baietii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 @reverse vezi ca poate te toarna baietii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Power Valve-ul mareste puterea motorului dupa anumite turatii prin admisia crescuta de combustibil ... baga mai multa benzina in motor si face vrum mai tare :-?? ... tu de unde ai mai aparut ma? nu mareste nici o putere a motorului. doar cuplul in ture mici spre medii. dar stai, nu stii nimic despre 2t, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 bai,dai un search pe gugal si vezi ce-i ala power valve.e cel mai sfant ,bine,asta doar daca stii cel putin engleza(daca nu alte limbi) ca daca nu stii nici p-aia,la revedere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGGA Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Pai poate m-am exprimat eu gresit atunci. Idea e ca PV-ul asta influenteaza diametrul valvei de evacuare. Apropo .. puterea motorului e egala cu: cuplul X rotatia (viteza unghiulara) .. nu ? Deci influentand cuplul influenteaza si puterea. Daca am gresit .. asta e :-?? Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 (editat) puteai foarte bine sa te uiti cu cateva pagini in urma...ca sa vb despre fenomenul asta tabu.. PowerValve :| Editat Octombrie 31, 2007 de 69WRX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 Pai poate m-am exprimat eu gresit atunci. Idea e ca PV-ul asta influenteaza diametrul valvei de evacuare. Apropo .. puterea motorului e egala cu: cuplul X rotatia (viteza unghiulara) .. nu ? Deci influentand cuplul influenteaza si puterea. Daca am gresit .. asta e :-?? Bafta corect. doar ca atunci cand e deschis la maxim pv-ul puterea unui motor va fi aceeasi cu a unui motor fara pv. puterea maxima e la fel. pv-ul mareste cuplul doar in ture mai mici. trecerea in banda de putere va fi mai putin brutala cu pv. de altfel nu pv-ul supraalimenteaza motorul ci toba care e facuta sa dea randament maxim dupa pv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xtazy_01 Postat Octombrie 31, 2007 Autor Share Postat Octombrie 31, 2007 aha...ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGGA Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 Ciudat, mie Rs 125 mi sa parut foarte brutala dupa intrarea PV, la trecerea in plaja de ture mari. N-am stat sa cercetez motorul de Aprilia, stiu doar chestii generale insa din experienta proprie cand a intrat PV m-a tras de am zis ca sar de pe ea .. ruff experience. Personal imi plac motoarele in 4T, merg mai lin, gusturile nu se discuta. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 fara pv trecerea ar fi si mai brutala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 fara pv trecerea ar fi si mai brutala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 fara pv trecerea ar fi si mai brutala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGGA Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 Inseamna ca RS-ul e racheta cu frane ))) ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 fara pv trecerea ar fi si mai brutala. Nu stiu ce zici tu dar eu stiam ca fara Pv trage liniar.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ge0rge Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 fara power valve trage ca un motor de 80cm3 .. am avut un exemplar de rs fara pv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 Nu prea imi dau seama despre ce se vorbeste despre powervalve.....la mine de la 7000rpm intra si si se accelereaza motoru mai usor, si suna mai tare si merge mai repede....si din cate stiam rolul powervalvului este de a suplimenta combistibilu si aerul pt o explozie mai puternica(adica putere mai mare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ge0rge Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 cand se deschide power valvele se mareste admisia(evacuare) deobicei la 8000rpm A small hole in the exhaust port applies pressure to a set of bellows, under load or at high revs the back pressure pulls the guillotines up and down adjusting the back pressure of the exhaust system. At lower rpm a spring is used to keep the valve closed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGGA Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 Adminia nu-i acelasi lucru cu evacuarea, la admisie intra amestecul in cilindru la evacuare ies gazele de la ardere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ge0rge Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 sorry.. my bad .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.