Jump to content

Vlad S

Super Membru
  • Content Count

    2,458
  • Joined

  • Last visited

About Vlad S

  • Rank
    Motographer

Contact Methods

  • Website URL
    http://vladtrips.blogspot.com/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    A1 in iulie 2007 si A in martie 2009
  • Motocicleta
    Yamaha TDM 900A '05
  • Numar Moto
    CJ -- ---

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha DT 125R 2000(aprilie 2007 -> octombrie 2008);Honda NX650 Dominator 1995(26.12.2008 -> 09.03.2010);Honda XL650V Transalp 2001(12.04.2010 -> 11.10.2012);Yamaha FJR 1300 A 2003(26.10.2012->20.09.2013); YamahaTDM 900 2003(20.02.2014-24.09.2014); Yamaha FJR 1300 A 2007(06.11.2014- 28.09.2016); Yamaha TDM 900A 2005(10.03.2017 - prezent)

Recent Profile Visitors

1,671 profile views
  1. Moisei - Iacobeni, desi inca in reabilitare, e practicabil fiind in diferite stadii de reabilitare (gropile au disparut de pe traseu, dar se lucreaza si sunt restrictii). Un traseu frumos din Cluj e asta: https://goo.gl/maps/fXd5WQgHtqwpXfsq5 Itinerariul ar fi cam asa: Ziua 1: Cluj - Topa - Sanmihaiu Almasului (daca vrei sa o tura pe Meses mergi prin Zalau - Jibou) - DN1H pana la Rastoci - Mesteacan - (Somcuta - Negresti Oas va fi mai plictisitor putin) - Pasul Huta - o plimbare scurta in paralel cu Tisa in zona Teceul Mic / Remeti - Sapanta (vizita la Cimitirul Vesal si la Manastirea Sapanta Peri - cea mai inalta biserica de lemn din Romania) - Sighetul Marmatiei - Ocna Sugatag (aici e un loc bun de dormit, mai ales ca unele pensiuni au piscina cu apa sarata). Ziua 2: Ocna Sugatag - Cavnic - Baia Sprie - Pasul Gutai - Sighet (poti sa faci un scurt ocol pana la Manastirea Barsana, dar drumul e destul de rau) - Moisei - Pasul Prislop - Iacobeni (Sesuri / Carlibaba / Iacobeni inca se lucreaza, dar e circulabil) - Pasul Mestecanis - Pojorata (in zona ai destul de multe pensiuni) Ziua 3: Pojorata - Transararau (DJ175B) - Vatra Dornei (portiunea de DN17B care trebuie parcursa va fi cel mai rau drum de pe traseu, dar e destul de scurt fata si peisajele de pe Valea Bistritei compenseaza) - Pasul Tihuta (clar un highlight de „distractie” pe 2 roti) - Colibita (o scurta plimbare pe malul lacului si un pranz tarziu nu strica) - Bistrita - (DJ151 si DJ172F sunt mult mai placute pe motocicleta decat aglomeratul DN17 - in plus sunt variante mai rapide pe 2 roti) - Cluj Cam asta ar fi din punctul meu de vedere cel mai tare traseu prin parta asta a Romaniei. E cumva un echilibru intre drumuri frumoase de parcurs cu motocicleta, peisaje superbe si cateva atractii care nu iau foarte mult timp. In functie de ritm se poate face in 3 zile (mai relax) sau in 2 zile (timp de vizitat mai putin si un pic mai multa plimbare cu o noapte petrecuta undeva pe langa Sighet - dupa tura pe Cavnic - Gutai). Enjoy!
  2. Vlad S

    Ajutor&asistenta moto!

    Din cate stiu, de la barajul Lacului Lesu si pana la Stana de Vale e offroad.
  3. Cum nu se mai postează foarte des, nu mai îmi aduceam aminte de respectiva postare. Modelul acela de handguard de la KTM e acum fabricat de Polisport (se numește Sharp) și e cel indicat și de @Alexandru Rădoi. Mulțumesc oricum de răspuns. Din câte am citit, singura persoană care făcea modificări la Cluj nu se mai ocupă. La Motovis și Geoseats m-am uitat și din lucrările postate mi-a plăcut mult una de la Motovis. Am văzut că el are în portofoliu destul de multe lucrări pe TDM 850 și 900. Am să îi dau un telefon să văd pe când ar fi disponibil și cum să procedăm. Mersi de răspuns!
  4. Mersi de indicație! După o căutare pe Google, se pare că modelul Sharp de la Polisport e destul de des folosit pe motociclete adventure-touring. Cât de curând o să cumpăr un set și o să revin cu o părere după montaj. Rămân în continuare receptiv la feedback vizavi de modificarea șeii.
  5. Vremea a permis azi să scot puțin TDM-ul de la iernat și să văd cum pornește după 3 luni în care a stat într-un garaj încălzit (6-10 grade Celsius). Surprinzător, a pornit din prima fără niciun fel de ezitare. Se pare că bateria Yucell YT12B-4 (Sealed AGM), cumpărată în martie 2017 de la Caranda, rezistă destul de bine în ciuda faptului că nu are notorietatea Yuasa sau Varta. Poziția de montaj pe TDM 900 e destul de restrictivă, având în vedere înclinația față de verticala, dar acumulatorul nu a dat semne că ar fi vreo problemă (conform fișei tehnice e în parametri, dar aproape la limită). Oricum, având în vedere prețul și felul în care s-a comportat o recomand celor care au nevoie. Pe lista de achiziții din primăvara asta, pe lângă ulei, filtre și anvelope, vreau să mai achiziționez o pereche de hand guards-uri și să retapițez șaua. În legătură cu primele, m-am uitat pe ebay și aliexpress, dar n-am văzut niciun model care să se potrivească cu TDM-ul meu (au forme ciudate, catadiotri, etc.). Dacă a montat cineva pe motocicleta lui hand guards și îmi poate recomanda o pereche ok, m-aș bucura și aș rămâne recunoscător. În legătură cu șaua, am văzut câteva anunțuri cu persoane care modifică și retapițează, dar m-aș bucura dacă ar veni puțin feedback din partea celor care nu mai folosesc șaua originala (ce consideră că e bine, că nu e, ce s-ar putea îmbunătății). Pe mine a început să mă deranjeze faptul că pielea ecologică originală alunecă destul de tare și șaua e puțin îngustă. Astfel, aș încerca să o lățesc puțin, să fie învelită într-o piele ecologică antiderapantă și cele două locuri să fie separate puțin mai mult decât în varianta stoc. Mersi!
  6. De-a lungul vremii am vazut mai multe variante si recomandari prin tara, dar cel mai recent am vazut multa lume multumita de https://www.facebook.com/dantapiterul/ . S-ar putea sa iti fie totusi peste mana din punct de vedere al locatiei.
  7. Sa incercam sa mai inviem putin topicul... Stiu ca nu e nu stiu ce, e un cadru prins "la intamplare" cu GoPro-ul Si un cadru de pe Transalpina la doua saptamani dupa deschidere
  8. Da, o combinatie intre cele 2 ar fi grozava. Din pacate inca e destul de scump un BMW S1000XR
  9. Da, FJRul l-am vandut toamna trecuta si din primavara am TDMul din poza. Planul e ca la momentul la care vand TDMul actual sa trec din noul la FJR, dar pe varianta din 2013. O sa vedem cand se va intampla si treaba asta (sper ca nu peste prea mult timp).
  10. Am facut treaba asta la ambele TDMuri si intradevar se simte o diferenta. Insa cu toata decuparea clapetei respective, cu bujii noi si cu injectia proaspat sincronizata, nu o sa poti obtine niciodata de la motorul acesta un mers foarte lin si rotund. Asta e caracteristica lui si cine vine de pe un motor echilibrat poate crede ca are ceva probleme. Eu m-am obisnuit cu treaba asta si nu ma deranjeaza in conditiile in care e un motor foarte econimic. In rest, imi mentin parerea, un all-rounder foarte bun... 5000km and counting
  11. Pentru discutii despre FJR aveti topicul dedicat modelului din sectiunea motociclete de strada: /index.php?/topic/361400-yamaha-fjr-1300/ .
  12. Vlad S

    Thasos

    De acord. Diferente foarte mari intre iunie, iulie si august nu am observat (mai/septembrie e altceva deja), in schimb pe durata weekendurilor se umple binisor insula. Am 3 vacante in Thassos la activ si dupa ce am cercetat un pic problema, cel mai bun raport timp/bani/siguranta a iesit in formula 2 zile. Din Cluj sunt aproximativ 1000km pana in Keramoti si sunt o gramada de variabile: Valea Oltului, traversatul Bucurestiului, podul de la Giurgiu, trecerea la Makaza care pot afecta foarte mult timpul de deplasare. E o priveliste foarte trista sa ajungi in port si sa vezi cum a plecat ferryul de 2 minute. Prima zi (https://goo.gl/maps/mNcqhiWLf7F2) e suficient de lejera de facut, poti sa pleci din Cluj la 9-10 si nu trebuie sa te grabesti sa ajungi pana la apus. Recomandarea mea e sa o iei prin Bucuresti spre Giurgiu, nu pe centura si nici pe varianta DN61/5B. Daca vrei o varianta fara A1 si traversarea Bucurestiului ar fi asa ceva https://goo.gl/maps/eoDgp3JtTj82 cu mentiunea ca e posibil sa fie scurte portiuni de calitate mai rea (te poti uita aici: http://proinfrastructura.ro/harta-calitatii-drumurilor.html#map=9/44.2/25.4 ). Ca si cazare in zona Giurgiu nu sunt foarte multe optiuni, deci trebuie facuta rezervare din timp. A doua zi, eu am preferat varianta cu Shipka si Makaza ca sa fie mai interesant drumul. Am pornit din Giurgiu pe la 6:30 si la 16:00 eram deja cazati in Limenas. Traseul facut de mine a fost acesta: https://goo.gl/maps/vYtesXZLrXv . In 2014 era bun drumul, cu exceptie cativa km pe centura de la Haskovo. Daca mergi prin Makaza ultimul plin de benzina la un pret mai ok decat in Grecia poti sa il faci la OMVul din Kardzali. Ca si taxe de drum, pentru motociclete e inca gratis in Bulgaria, iar in Grecia ai o singura poarta de taxare pe autostrada (in 2014 era costa 2 euro).
  13. Daca faci asa pe motocicleta, nu vreau sa stiu cum faci cu masina... Incearca sa corectezi obiceiul asta prost. Si chiar nu e mare lucru, e o corelare intre viteza si inclinarea cu care abordezi curba. Oricine stie sa mearga cat de cat cu bicicleta n-ar trebui sa aiba probleme in sensul acesta. In rest, in functie de directia curbei trebuie sa te incadrezi corect pe banda ta de mers ca sa nu te inclini peste sensul opus sau obstacolele de pe marginea drumului. Filmuletul mi-a placut, mai ales ca ai ales un soundtrack potrivit. Face treaba buna softul acela de editare automata.
×
×
  • Create New...