Jump to content

Vlad S

Super Membru
  • Content Count

    2,462
  • Joined

  • Last visited

About Vlad S

  • Rank
    Motographer

Contact Methods

  • Website URL
    http://vladtrips.blogspot.com/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    A1 in iulie 2007 si A in martie 2009
  • Motocicleta
    Yamaha TDM 900A '05
  • Numar Moto
    CJ -- ---

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha DT 125R 2000(aprilie 2007 -> octombrie 2008);Honda NX650 Dominator 1995(26.12.2008 -> 09.03.2010);Honda XL650V Transalp 2001(12.04.2010 -> 11.10.2012);Yamaha FJR 1300 A 2003(26.10.2012->20.09.2013); YamahaTDM 900 2003(20.02.2014-24.09.2014); Yamaha FJR 1300 A 2007(06.11.2014- 28.09.2016); Yamaha TDM 900A 2005(10.03.2017 - prezent)

Recent Profile Visitors

2,072 profile views
  1. Pe lângă faptul că în ultimii ani s-a golit forumul, FJR nu a fost un model foarte popular (cel mai probabil din cauza prețului destul de mare și al notorietății mult mai scăzute față de alte motociclete din aceeași gama de preț - mă uit spre BMW ca cel mai elocvent exemplu). Și totuși, FJR Gen 1 2004-2005 e o motocicletă foarte bună și care astăzi poate fi achiziționată la un preț foarte bun...
  2. Cauta si pe Facebook cele doua grupuri: - Yamaha TDM 850 900 Romania Grup TDM Club; - Yamaha TDM forum Romania. Aici intra din ce in ce mai putin lume, dar acolo daca intrebi ceva in decurs de cateva minute o sa primesti primul raspuns.
  3. Buuun... Deci, 3 ani mai tarziu... Intre timp s-au adunat vreo 18.000 km, deci n-am fost departe cu estimarea privind numarul de kilometri realizati in fiecare sezon. Din pacate, nu am mai avut parte de niciun concediu pe 2 roti, dar am in vedere asa ceva pe cand o sa treaca toata nebunia asta cu coronavirusul (ramane de vazut cand va fi asta). In schimb, cele 3 sezoane au trecut repede, fara probleme si au necesitat doar intretinerea obisnuita (daca sunteti curiosi de preturi, dati un click in semnatura mea pe indicatorul de consum). Sezonul viitor urmeaza un service mai serios
  4. Da, era la vanzare cu numar de Calarasi acum 2 ani (cred). Motociclete bune...al naibii de bune. Putin le mai lipsea ca sa fie chiar excelente.
  5. Moisei - Iacobeni, desi inca in reabilitare, e practicabil fiind in diferite stadii de reabilitare (gropile au disparut de pe traseu, dar se lucreaza si sunt restrictii). Un traseu frumos din Cluj e asta: https://goo.gl/maps/fXd5WQgHtqwpXfsq5 Itinerariul ar fi cam asa: Ziua 1: Cluj - Topa - Sanmihaiu Almasului (daca vrei sa o tura pe Meses mergi prin Zalau - Jibou) - DN1H pana la Rastoci - Mesteacan - (Somcuta - Negresti Oas va fi mai plictisitor putin) - Pasul Huta - o plimbare scurta in paralel cu Tisa in zona Teceul Mic / Remeti - Sapanta (vizita la Cimitirul Vesal si la
  6. Din cate stiu, de la barajul Lacului Lesu si pana la Stana de Vale e offroad.
  7. Cum nu se mai postează foarte des, nu mai îmi aduceam aminte de respectiva postare. Modelul acela de handguard de la KTM e acum fabricat de Polisport (se numește Sharp) și e cel indicat și de @Alexandru Rădoi. Mulțumesc oricum de răspuns. Din câte am citit, singura persoană care făcea modificări la Cluj nu se mai ocupă. La Motovis și Geoseats m-am uitat și din lucrările postate mi-a plăcut mult una de la Motovis. Am văzut că el are în portofoliu destul de multe lucrări pe TDM 850 și 900. Am să îi dau un telefon să văd pe când ar fi disponibil și cum să procedăm.
  8. Mersi de indicație! După o căutare pe Google, se pare că modelul Sharp de la Polisport e destul de des folosit pe motociclete adventure-touring. Cât de curând o să cumpăr un set și o să revin cu o părere după montaj. Rămân în continuare receptiv la feedback vizavi de modificarea șeii.
  9. Vremea a permis azi să scot puțin TDM-ul de la iernat și să văd cum pornește după 3 luni în care a stat într-un garaj încălzit (6-10 grade Celsius). Surprinzător, a pornit din prima fără niciun fel de ezitare. Se pare că bateria Yucell YT12B-4 (Sealed AGM), cumpărată în martie 2017 de la Caranda, rezistă destul de bine în ciuda faptului că nu are notorietatea Yuasa sau Varta. Poziția de montaj pe TDM 900 e destul de restrictivă, având în vedere înclinația față de verticala, dar acumulatorul nu a dat semne că ar fi vreo problemă (conform fișei tehnice e în parametri, dar aproape la limită
  10. De-a lungul vremii am vazut mai multe variante si recomandari prin tara, dar cel mai recent am vazut multa lume multumita de https://www.facebook.com/dantapiterul/ . S-ar putea sa iti fie totusi peste mana din punct de vedere al locatiei.
  11. Sa incercam sa mai inviem putin topicul... Stiu ca nu e nu stiu ce, e un cadru prins "la intamplare" cu GoPro-ul Si un cadru de pe Transalpina la doua saptamani dupa deschidere
  12. Da, o combinatie intre cele 2 ar fi grozava. Din pacate inca e destul de scump un BMW S1000XR
  13. Da, FJRul l-am vandut toamna trecuta si din primavara am TDMul din poza. Planul e ca la momentul la care vand TDMul actual sa trec din noul la FJR, dar pe varianta din 2013. O sa vedem cand se va intampla si treaba asta (sper ca nu peste prea mult timp).
  14. Am facut treaba asta la ambele TDMuri si intradevar se simte o diferenta. Insa cu toata decuparea clapetei respective, cu bujii noi si cu injectia proaspat sincronizata, nu o sa poti obtine niciodata de la motorul acesta un mers foarte lin si rotund. Asta e caracteristica lui si cine vine de pe un motor echilibrat poate crede ca are ceva probleme. Eu m-am obisnuit cu treaba asta si nu ma deranjeaza in conditiile in care e un motor foarte econimic. In rest, imi mentin parerea, un all-rounder foarte bun... 5000km and counting
×
×
  • Create New...