Jump to content

Vlad S

Super Membru
  • Content Count

    2,471
  • Joined

  • Last visited

About Vlad S

  • Rank
    Motographer

Contact Methods

  • Website URL
    http://vladtrips.blogspot.com/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    A1 in iulie 2007 si A in martie 2009
  • Motocicleta
    Yamaha MT-09 Tracer 2016
  • Numar Moto
    CJ -- ---

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha DT 125R 2000 (aprilie 2007->octombrie 2008); Honda NX650 Dominator 1995 (26.12.2008->09.03.2010); Honda XL650V Transalp 2001 (12.04.2010->11.10.2012); Yamaha FJR 1300 A 2003 (26.10.2012->20.09.2013); Yamaha TDM 900 2003 (20.02.2014->24.09.2014); Yamaha FJR 1300 A 2007 (06.11.2014->28.09.2016); Yamaha TDM 900A 2005 (10.03.2017->19.02.2021); Yamaha MT09 Tracer 2016 (25.02.2021->prezent)

Recent Profile Visitors

2,263 profile views
  1. Având în vedere că posesorii de MT-09 au un grup de Facebook propriu (Yamaha MT-07/MT-09/MT-10 Romania), a fost creat un asemenea grup și pentru cei cu Tracer: Yamaha MT-09 Tracer 900 9 GT Romania. Cei care au Facebook și doresc să utilizeze această metodă alternativă de comunicare sunt bine veniți. De asemenenea, mai există și o comunitatea internațională Yamaha Tracer / Tracer 900 GT / Tracer 9 / FJ-09 Owners Group care are peste 10.000 de membri (mă gândesc că cei mai mulți o cunoașteți).
  2. Mersi Cristi! Mulțumesc! În legătură cu toba, mi se pare că se aude destul de tare chiar și cea stock. Având în vedere că fac ture de 4-600 km per zi nu mă atrage ideea de a se auzi mai tare de atât. Ești sigur? Prima generație (2015 - 2017) s-a numit MT-09 Tracer, modelul 2018 - 2020 s-a numit Tracer 900, iar generația nou lansată (2021) se numește Tracer 9. Greșeala mea e că nu am pus cratima la MT-09 (cale pe care rog am să rog un administrator să corecteze). Mersi oricum pentru gândurile bune.
  3. Mersi! Am citit întreg topicul și m-am pregătit ca în cazul în care sunt nemulțumit de răspunsul accelerației să apelez la serviciile tale pentru o resoftare de ECU. Deocamdată am făcut doar 150 km, dar răspunsul accelerației mi se pare foarte bun comparativ cu motocicleta precedentă (TDM 900). Să fi văzut acolo „snatchy throttle”... dar am învățat să trăiesc cu el. Pentru cei interesați, puteți citi mai multe detalii experiența mea cu Tracerul în topicul dedicat.
  4. Mulțumiri pentru urări! Luigi, e o realitate partea cu finisajele mai slabe calitativ. ABS-ul din care erau făcute carenele de pe TDM ori FJR era dublu ca grosime, sistemele de fixare erau mai sănătoase și erau mai puține zone tehnice expuse (zona jugului inferior, spatele bordului, etc.). Probabil și treaba asta aduce câteva procente în plus sau minus, după caz, la capitolul greutate. Legat de suspensii, aruncă o căutare pe Google și o să vezi o multitudine de articole și păreri pe tema asta (fără să conteze cum te dai). În schimb frânele în combinație cu niște plăc
  5. Salut! Mă alătur și eu cu un MT09 Tracer din 2016. Dacă aveți recomandări pentru o protecție de radiator la un preț bun (una Givi e în jur de 400 lei, pe AliExpress e plin de modele la aprox. 20$, dar e riscul mare să nu ajungă dreaptă), primesc recomandări. Salut Cristi, M-am mișcat destul de repede după vânzarea TDM-ului și am găsit probabil una dintre cele mai bune alternative. Legat de întrebările tale: 1) Suport de topcase - eu am mers pe varianta de la Shad (cu cutia SH58X) și sunt foarte mulțumit, dar nu știu dacă e co
  6. Între timp a apărut și motocicleta care a înlocuit TDM-ul, o frumoasă Yamaha MT-09 Tracer 2016. Povestea ei poate fi citită dând click pe linkul din semnătura mea. Date referitoare la consum și costurile care le-am avut cu TDM-ul le găsiți aici: . Din păcate ai ratat momentul Mă bucur să văd că după 70.000 km de când a plecat de la mine TDM-ul încă merge foarte bine. Da, e o motocicletă foarte bună inclusiv după standardul zilelor noastre. Probabil că e puțin „analogică” în epoca electronică, dar oferă tot ce ar trebui pentru o e
  7. După cum am promis pe un topic precedent(cel pentru fostul meu TDM), vreau să continui să prezint motocicletele deținute. Treaba asta nu are de a face cu mândria de a avea o anumită motocicletă, ci cu utilitatea prezentării experiența cu un anumit model. Deși azi comunitatea moto e considerabil mai mare comparativ cu momentul în care m-a prins pe mine microbul motociclismului, în continuare multă lume cumpără motociclete pe baza celor citite (inclusiv eu) și prea puțini reușesc să le testeze înainte de achiziție. Totodată, defectele tipice unui model sunt mult mai ușor de prevenit ori rezolvat
  8. Astăzi public ultima actualizare pe acest topic, motocicleta fiind vândută în urmă cu puțin timp. După 1461 de zile împreună și 25.469 km parcurși, a venit momentul să deschid un nou capitol în experiența mea de motociclist. Dar având în vedere că am început cu o poveste (lungă), am de gând să închei acest topic în aceeași manieră. În primăvara anului trecut, făceam o scurtă actualizare cu experiența avută în perioada 2017- 2019. Nici anul 2020 nu a fost foarte diferit, având în vedere pandemia și toate problemele rezultate din aceasta. Ultima tură lungă a fost realizată la începutul lui
  9. Vlad S

    BURSA LOCALA

    Vând: - Tankbag Held Fun Tour, utilizat, în stare bună. Preț: 150 lei. Mai multe detalii aici: https://www.olx.ro/oferta/held-fun-tour-tankbag-geanta-pt-rezervor-IDej1NK.html - Kit de comunicație bluetooth Sena SMH5 Dual (include 2 unități de comunicare și accesoriile aferente), utilizat. Preț: 150 lei. Mai multe detalii aici: https://www.olx.ro/oferta/kit-comunicatie-sena-smh5-dual-IDej2Po.html S-au vandut ambele produse.
  10. Pe lângă faptul că în ultimii ani s-a golit forumul, FJR nu a fost un model foarte popular (cel mai probabil din cauza prețului destul de mare și al notorietății mult mai scăzute față de alte motociclete din aceeași gama de preț - mă uit spre BMW ca cel mai elocvent exemplu). Și totuși, FJR Gen 1 2004-2005 e o motocicletă foarte bună și care astăzi poate fi achiziționată la un preț foarte bun...
  11. Cauta si pe Facebook cele doua grupuri: - Yamaha TDM 850 900 Romania Grup TDM Club; - Yamaha TDM forum Romania. Aici intra din ce in ce mai putin lume, dar acolo daca intrebi ceva in decurs de cateva minute o sa primesti primul raspuns.
  12. Buuun... Deci, 3 ani mai tarziu... Intre timp s-au adunat vreo 18.000 km, deci n-am fost departe cu estimarea privind numarul de kilometri realizati in fiecare sezon. Din pacate, nu am mai avut parte de niciun concediu pe 2 roti, dar am in vedere asa ceva pe cand o sa treaca toata nebunia asta cu coronavirusul (ramane de vazut cand va fi asta). In schimb, cele 3 sezoane au trecut repede, fara probleme si au necesitat doar intretinerea obisnuita (daca sunteti curiosi de preturi, dati un click in semnatura mea pe indicatorul de consum). Sezonul viitor urmeaza un service mai serios
  13. Da, era la vanzare cu numar de Calarasi acum 2 ani (cred). Motociclete bune...al naibii de bune. Putin le mai lipsea ca sa fie chiar excelente.
  14. Moisei - Iacobeni, desi inca in reabilitare, e practicabil fiind in diferite stadii de reabilitare (gropile au disparut de pe traseu, dar se lucreaza si sunt restrictii). Un traseu frumos din Cluj e asta: https://goo.gl/maps/fXd5WQgHtqwpXfsq5 Itinerariul ar fi cam asa: Ziua 1: Cluj - Topa - Sanmihaiu Almasului (daca vrei sa o tura pe Meses mergi prin Zalau - Jibou) - DN1H pana la Rastoci - Mesteacan - (Somcuta - Negresti Oas va fi mai plictisitor putin) - Pasul Huta - o plimbare scurta in paralel cu Tisa in zona Teceul Mic / Remeti - Sapanta (vizita la Cimitirul Vesal si la
  15. Din cate stiu, de la barajul Lacului Lesu si pana la Stana de Vale e offroad.
×
×
  • Create New...