Sari la conținut

Ce Pot Sa-mi Iau De 1000 Euro?


AirDany
 Share

Postări Recomandate

Salutare! Dupa cum am spus si in comentariul de la titlu...sunt un incepator in ale motociclismului. Cu toate astea, as vrea sa-mi iau un scuter care sa nu necesite permis (...deci sub 50cmc si viteza max. 45km/h).

 

Ca tot m-am inscris eu pe forumul asta...primul meu post/topic va fi (evident) o intrebare : ce imi recomandati la un pret de maxim 1000 euro? Nou sau Second-Hand nu ma intereseaza ca oricum am sa-l "mesteshugesc" eu putin (pentru cei care se cred prea granguri pentru fraza asta : am sa-l tunez...e bun asa?!). Chestia care ma intereseaza este sa fie bun din punct de vedere legal si sa nu fie "frecat" prea tare.

 

Imi veti spune "documenteaza-te...cauta pe net" etc. etc., nu? ei bine...aflati ca eu am cautat destul pe net si nu am gasit nici un magazin sau vreo oferta care sa ma tenteze. M-am gandit ca nu stiu sa caut si de aceea apelez la spiritul vostru de echipa :)

 

Cat despre "dexteritatea" mea in materie de motociclete si motoare...eu cunosc doar baza si relativitatea...cmc, kW...n00b stuff... :D

 

...deci? putin ajutor? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 98
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:) ms mult :D ...dar din pacate, are si o parte proasta. In cazul de fata este pretul :

"Aprilia SR50 (Scooter)

 

-Model 2005, monocilindru, 50cmc - 8 CP, 68 Kg

-Carburatie - Injectie de benzina,Electric-Starter

-Rezervor 7L, Hidramata, Frane pe disc

 

Pret: 2154 Euro+TVA

Noua, Leasing sau rate! "

 

 

Dar...stii vorba "orice lucru rau are si o parte buna", nu? :P

Fapt pentru care, cautand acea Aprilia, am gasit un site de scutere noi si second-hand din Romania, pe care, in mod ciudat, nu l-am mai vazut inainte. :)

 

Thanks pal ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri