Sari la conținut

ISM29

EX+
  • Număr conținut

    58
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2006
  • Numar Moto
    Mic si patratos
  • Club
    None

Informații profil

  • Motociclete detinute
    RF 400r

ISM29's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutari posesorilor de gixxer. Parasesc comunitatea Rf-istilor si ma alatur aici. Sunt fericitul posesor al unui K1 600 (negru/galben) si am o problema mica cu el. Maneta de ambreiaj merge extrem de greu, e foarte tare, mi-a terminat incheietura mainii. Ce pot sa-i fac, de la ce poate fi??? Reglajul la maneta prea strans (asta e prea usor de rezolvat) sau cablu uzat, arcuri prea tari etc?? Multumesc
  2. ar fi frumos.... maine seara aveti ceva impotriva ? (vineri 19 iulie, dupa orele 18.00 oricand?????)
  3. Deci...nu toate piesele de 600 merg la 400...De aia intrebam, ca nu stim ce se pupa si ce nu, ca de cauta pe Louis nu e greu. Dar cine imi da banii inapoi daca nu se pupa? In privinta filtrului de aer: cine a desfacut motorul de 400 pana acum? in cutia filtrului de aer se afla o grila (sita) peste care se pune acest filtru. Dar sita asta este pusa 2/3 de la baza (aproape de capac) iar dedesupt este un ditamai spatiul gol. Parca nu-mi vin sa cred ca are un simplu filtru din burete super subtire, iar dedesupt ditamai gaura. Am impresia ca ar avea 2 filtre, unul subtire si unul gros. Cel arata de tine in poza este apropiat de cel de RF 400 dar parca nu seamana. Eu il am pe cel din poza ta, dar cel original care se potriveste perfect. Problema este ca nu poti face carburatia cu pelicula aia subtire de burete, parca nici nu ar fi acolo. Eu mai am unul bagat sub sita, improvizat.
  4. De cand am avut probleme cu carburatia, am bagat numai cu plumb, parca e totusi motor din 1995. Vreau sa-ti spun ca nu am avut nici un fel de probleme cu ea. Fuge de rupe pamantul. O intrebare am totusi: Maneta de frana de la rf400 se potriveste cu cea de la modelul de 600cc??? vreau sa o schimb...
  5. Salutare Grilele alea de aer sunt ceva cam dificil de procurat. Anul trecut am gasit la Tomina una din grilele mari (cele de jos) dar mi-a cerut 50 (USD sau EUR, nu mai tin minte) asa ca am renuntat, pastrandu-le pe cele care le aveam deja. In privinta filtrului de aer, eu nu am gasit pana acum unul, chiar si aftermarket, care sa se potriveasca. In aceeasi situatie am fost si eu cand am luat motorul: in loc de filtru, era un mare burete de spalat nu vase, ci masinile, adaptat formei interioare. De aici si problemele pe care le-am avut cu carburatia. In fine, a venit iarna trecuta, am garat-o, iar in ianuarie am incarcat-o in duba si am dus-o in service. Am desfacut-o complet. I-am schimbat bujiile, filtrele de aer (cel mare improvizat, cel mic il aveam original), lichidul de frana, placutele de frana, uleiul la motor, schimbat o mare parte din furtunasele de alimentare din interior pentru ca erau mancate rau, filtrele de benzina (inclusiv cel din rezervor care, de fapt lipsea cu desavarsire). Ultima chestie, reglajul la carburatie. Aici l-am rugat pe baiatul care s-a ocupat de ea sa-mi deschida un pic mai mult benzina, ca sa traga ceva mai bine. Reglajul a fost facut de 2-3 ori pana am nimerit exact pe ce vroiam. Testata in afara orasului in timpul reglajelor, a sarit acul peste cap. Estimativ, a prins cam 210 km/h. Acum urca in ture extraordinar de bine si cursiv, 0-13.000 ture fara sa taie absolut deloc pe undeva. Consumul: cam 9%, din cauza reglajului cerut de mine, in oras, mers cu ea in turatii mari (toba Vance & Hines - adaptata; urla criminal). Singura problema observata de mine, trebuie sa stea un pic la incalzit inainte de plecare, pornire cu socul tras chiar si vara, altfel devine un pic lenesa si cam intrerupe. Banuiesc ca asta, poate, e o problema la a mea doar. Altfel merge absolut extraordinar. In privinta benzinei, bag numai cu plumb. Am incercat si fara plumb, mai ales cea de 99/100 la inceput, dar dupa cateva plinuri am avut probleme cu carburatia. Mi s-a blocat una din clapetele carburatorului pe deschis, si a inceput benzina sa-mi curga pe la supraplinul carburatorului. Noroc ca am observat inainte sa plec la drum, altfel cine stie de unde luam scanteie. Surpriza a venit insa cand am deschis carburatorul. In toate orificiile si pe toate piesele era depusa o pasta verzuie de consistenta drojdiei de bere, care imi blocase clapeta. Era aditivul din benzina 99/100 pusa de mine constant, timp de vreo 2 luni (cam 5 plinuri) si care se depusese peste tot. In rest, modelul acesta este super, nu am nimic sa-i reprosez.
  6. Hmm.... am cunostinta de un Opel Vectra, cu nr B-XX-NOS, stiu pe unde isi face veacul uneori, dar nu sunt sigur ca este una si aceeasi masina. Asta are culoarea Bleumarin, nu negru. E posibil sa faceti voi confuzie in privinta culorii??? Mi se pare foarte rara probabilitatea ca un 2 Opel Vectra sa aiba cam acelasi numar (stiu si cifrele, dar nu le dau aici). Masina de care vorbesc eu este modelul GTS - Opel Vectra GTS, cu numarul de mai sus.
  7. Esti un pic dus.....Trebuia sa mergeti la o bere sa sarbatoriti accidentarea piciorului tau P.S. ce inseamna ''ma rade''????
  8. Vorbim dupa ce se termina sezonul....Cauta-ma atunci si te trimit la cineva...sau mergi cu mine....
  9. Sa mor daca stiam asta...daca o masina da peste un motociclist, motoristul nu-si poate face agregatul pe asigurarea automobilistului???????? sau nu am inteles eu bine contextul....
  10. Am trecut pe la 09.30 azi-dimineata pe acolo. Un YZF parca, model mai vechiut, avariat fata, un Matiz ciobit, o Dacie Logan zgariata pe bara spate (atat am putut vedea in timpul mersului, eram la volan). La prima vedere fiarele nu pareau foarte avariate, dar politia filma accidentul, asta ma sperie... undeva in spate se auzea o masina de salvare, nu am vazut pe nimeni, din unghiul meu, intins pe jos-lovit-etc.... Moto era un YZF, alb cu ziz-zag-uri mov/verde (sper ca am retinut bine).... Stie cineva de motociclist ceva? in ce stare este? nu-mi place faptul ca politia era cu camera de filmat in mana.
  11. Am nevoie de un mic ajutor din partea posesorilor de RF400R daca se poate... Cine mi-ar face un pustiu de bine sa imi dea si mie codul de la filtrul de aer de pe motorul lui?????? Adica sa il desfaca pentru a ajunge pana la el. Am incercat la B&S Motors - nu s-a putut. Am gasit ceva intelegere la Sara Motors in TM, dar mi-au spus ca le-ar fi de mare ajutor un cod al produsului (original sau ceva compatibil). Piesele vin de la fabrica din Ungaria iar in baza lor de date nu exista acest model, normal... Doar sa le scrie celor din Ungaria, iar ei sa ia legatura cu Japonia, dar fara nici o garantie de reusita. So, daca cineva ar fi dispus..... nu raman dator Racetek inca nu a raspuns, mai astept
  12. Multumesc pt ajutor. Varianta cu Racetek pare promitatoare, dar o sa incerc si la reprezentanta oficiala, indiferent cat dureaza sau cat costa. Din pacate nu am filtru de aer acum, decat o improvizatie de burete si am probleme.
  13. Baieti, pt un RF400R ce filtru de aer imi trebuie???? dati-mi un cod de produs, un model ceva, ca nu gasesc nimic. Am nevoie de filtru de aer neaparat... vreau unul nou... Tks
  14. Mihai09: Imi poti da, te rog, si mie codurile de la maneta de ambreiaj sau un link catre ea??? Vreau si eu sa schimb manetele ambreiaj / frana si nu stiu ce s-ar putea potrivi la un RF400...poate se pupa cu cele de la 600
×
×
  • Creează nouă...