Jump to content

Laur25

Membru
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

About Laur25

  • Rank
    Incepator

Recent Profile Visitors

212 profile views
  1. Am zis asa ca fapt divers ca nu mi se parea ok sa dea sa plece, doar nu o sa stau cu ambreiajul tras pana se incalzeste motorul :))..Deci sa inteleg ca la majoritatea se intampla asta?
  2. Da, pai asta e chestia nu stiu ce ulei a fost bagat. Urmeaza luni sa ii schimb uleiul din cutie si sa ii pun exact ce scrie in manual, ma gandeam ca din cauza uleiului care e prea uzat sau prea subtire sa patineze ambreiajul
  3. Salut, recent am achizitionat un aprilia rs 125 din 2008. Cand este rece si vreau sa o pornesc cu ambreiajul tras da sa plece de pe loc si nu porneste, daca o scot pe liber porneste super, dar daca o bag intr-a 1-a tot cu ambreiajul tras la maxim moare motorul...Aveti idee ce ar putea fi? cand se incalzeste nu mai face asa
  4. Multumesc de sfat, atunci o sa mai astept sa fac minim 1500, sa iau ceva decent. Seara faina
  5. De ce trebuie neaparat sa ii schimb piesele precizate? Daca motorul nu bate, nu are zgomote ciudate, merge in parametri?
  6. Salutare! Vreau sa achizitionez un aprilia rs 125, momentan am bugetul de 1000 euro, ce credeti? sa iau in bugetul asta un rs din 1998 in stare buna? sau sa mai astept sa strang inca 500-600 sa iau una din 2007? Daca ati avea si argumente in afara anului de fabricatie, as fi recunoscator! Multumesc anticipat, asfalt uscat!
  7. Ma gandeam ca, daca il aduc deja limitat, se considera ca si cum ar avea 35kw fiind la prima inscriere in Romania.. Am inteles Intocmai, ca nu vreau sa fac asta, de aia am si intrebat, sa ma lamuresc
  8. Salut colegii, am si eu o nelamurire, in legatura cu categoria A2. Daca aduc din strainatate o motocicleta, Hornet 2003 spre exemplu, care are din fabrica undeva la 96-98cp, dar a fost limitata in tara respectiva la 47cp, am voie sa il conduc in Romania daca are deja trecut in carte si talon 47cp? Se incadreaza si la raportul kw/kg. Multumesc anticipat
  9. O sa incerc maine, ori o fac ori o dau gata de tot :))
  10. Oare functioneaza si daca folosesc seringi care se gaesc la farmacie?
  11. Salutare! Abia ce am descoperit cauza unei probleme la motor, ca a aparut alta, pe prostia mea ce-i drept...Mai exact, am vrut sa schimb lichidul de frana. Pe spate nu a fost nici o problema, in schimb, pe fata, cand faceam scoateam lichidul prin aerisitor nu am fost atent si am ramas fara lichid in vas si a tras aer...Bun, am completat vasul, dar acum nu mai baga deloc lichid, am incercat sa fac ''pedale'' o ora insa nu scoate nimic pe la aerisitor, frana nu tine deloc si maneta este moarta merge in gol, am scos furtunul care intra in etrier sa vad dar nici acolo nu ajunge lichid, oare sa se
  12. Pai atunci primul lucru o sa inlocuiesc acea piesa, si chiar daca nu ar fi din ea tot ar trebui inlocuita ca poate lipiciul ala cedeaza si ma lasa in drum :))
  13. Nu merg la turatie maxima, prin turatie mare ma refer peste 6-7 mii... Filtrul de aer este schimbat recent, este curat..Stau intr-o zona mai proasta, nu prea am mecanici moto pe aici, si nici la cineva care se da priceput nu as vrea sa merg apoi sa am probleme mai mari, probabil intr-o zi o sa o duc undeva la Bucuresti sa ma bazez pe mecanic Sa fiu sincer, galeria de care spui are un loc unde este lipita, dar asa am luat-o deci de 3 ani este asa, crezi ca poate trage aer fals pe acolo? Si da, cateodata, dar rar porneste la cald din a2a incercare, prima data nu porneste, a
  14. Salutare colegi! Am o problema la un CBR 125, 2004, carburatie...Dupa ce merg ceva km cu turatie mai mare, adica peste 100km/h constant si ma opresc, cand incerc sa plec de pe loc da sa se inece motorul, trebuie turat bine sa nu moara, si nu inteleg de ce. Daca o las sa se raceasca nu mai am problema asta. Precizez ca doar dupa ce merg turat cu ea, daca nu merg turat nu se intampla asta. Ce credeti sa aiba? Multumesc anticipat, asfalt uscat!
  15. Da, i-am dat mesaj, am sa discut cu el.
×
×
  • Create New...