Jump to content

Laur25

Membru
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

About Laur25

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Da, i-am dat mesaj, am sa discut cu el.
  2. Am cautat dar nu am gasit un Hornet deja limitat, daca as gasi bineinteles ca nu m-as mai complica eu. Ok, mersi fain, o sa discut si cu el Eu am deschis topicul sa intreb cu totul altceva, am vrut sa intreb despre proceduri, ce trebuie sa fac in vederea limitarii, nu am intrebat ce motocicleta sa imi iau acum sau peste 5 ani.
  3. Nu inteleg, e vreo problema ca vreau sa tin un Hornet 10 ani? Atat timp cat merge bine si sunt multumit de el nu vad unde ar fi problema. Peste cativa ani nici 1500 nu cred ca o sa mai valoreze, si ar trebui sa pun dublu ca sa pot sa imi iau ceva mai nou. Unii se mai gandesc si la bani, nu toti avem bani de aruncat pe fereastra, pe mine ma intereseaza o motocicleta frumoasa si fiabila, nu o sportiva de 5000 de euro pe care sa o turez de nebun prin oras
  4. Am inteles, da motocicleta are 70kw si in talon si am verificat si la RAR, tot 70. Pai cam asta e problema, banii. Asa ma gandeam sa iau un hornet la 2000 de euro si dupa ce iau A-ul scot si limitarea sa nu trebuiasca sa iau alta atunci. La 2000 de euro nu stiu ce motocicleta de A2 gasesc, mai noua de 2004 sa zicem. Sincer chiar nu m-am gandit la asa ceva, in primul rand ca vreau sa traiesc, nu sunt obisnuit cu ceva asa de puternic, 94cp si sigur se va sfarsi rau pentru mine, si in al doilea rand chiar imi e frica de politie, si incerc pe cat posibil sa respect legile, daca cumva ma opreste RAR-ul si eu scot limitarea raman si fara talon si cu dosar penal Da, inteleg se spui. Doar ca voiam sa imi iau hornet ca dupa ce iau A-ul sa ii scot limitarea si sa nu mai fiu nevoit sa imi cumpar o alta motocicleta si sa dau alti bani. Asa dadeam acum sa zicem 2000 de euro, o fac pe placul meu si sa mearga perfect si o tin cat de mult pot. Nu sunt maniac, nu imi place sa merg cu viteza, nu vreau r6, cbr600, etc
  5. Am inteles, atunci o sa iau de la proprietar seria si am sa merg intr-o zi la RAR. Dar daca aduc din afara sa zicem, una de 100cp deja limitata, legal o pot conduce in Romania? Ea avand in acte 47cp.
  6. Salutare! Am gasit la cineva un Honda Hornet 2002, care in talon scrie clar 70KW. Intrebarea mea, o pot limita pentru A2 daca are 70kw? Si ce proceduri sunt pentru a o limita? Multumesc!
  7. Ok, asa am sa fac, multumesc. Am vazut, e undeva la 25 de lei, e foarte putin daca isi face treaba Aaa, acum am inteles Multumesc
  8. In weekend o sa ma duc la tara si am sa demontez toate carenele sa iau toata instalatia elctrica la verificat. Sper macar cu semnalele sa rezolv, ca la stop pe frana am frana de picior, iar mai apoi sa rezolv si cu frana fata Cum adica aceiasi configuratie? Scuze, dar nu am inteles.
  9. Aa deci pot pune releu de pe alt scuter pe al meu?
  10. O sa ma uit in weekend la ea si am sa o verific. Daca cumva e dus releul am pus-o.. am cautat pe net si nu gasesc pe nicaieri releu pentru modelul asta
  11. Salut! Am un scuter First Bike Energic si de cateva zile cand dau semnal stanga se aprinde doar becul de pe spate, cel din fata nu (becul nu e ars) . In schimb, cand dau semnal dreapta in bord nu mai arata ca am semnalul pus, si se aprind avariile, toate 4 becurile, iar cand apas frana fata nu se aprinde stopul, decat la cea de spate. Mentionez ca are momente cand merge bine si nu mai face asa. Ce sa aiba? Pe spate la semnale am montate leduri dar le am de 2 ani si nu am avut probleme cu ele pana acum.
  12. Da, scrie pe aparatoare ca trebuie sa aiba un ''joc'' de 2.5cm si o sa incerc sa respect asta
  13. Ok o sa incerc maine sa o centrez , multumesc. Mi-am facut o idee prin videoclipul asta, multumesc. Ok o sa incerc maine, m-am uitat si gradatiile de pe bascule nu sunt puse la fel adica pe o parte e mai in fata si pe cealalta e la alta gradatie. Sigur asta nu a stiut sa puna roata bine si a pus-o si el sa stea :))
  14. Pai si voblajul de la ce sa fie? pana sa duc scuterul la prietenul asta era totul in regula, nu avea nevoie de echilibrat. Treaba cum ca nu mai trage la fel ca inainte poate sa fie de la roata asta?
  15. Salut! Acum 2 zile am avut un scuter de 49 (First Bike Energic) dus la un prieten sa imi schimbe cauciucul pe spate pentru ca aveam pana. Dupa ce l-am adus acasa am vazut ca roata spate parea sa fie putin intr-o parte, adica nu era centrata. L-am scos la o plimbare sa vad, parca nu mai trage ca inainte, de la 70-80 incepe sa vibreze foarte tare si cand dau drumul la accelereatie de tot se simte ca un voblaj care vine exact de la roata din spate. Atasez si o poza in care se vede ca suruburile de la basule nu sunt stranse in mod egal, si cred ca din cauza asta roata sta asa. Cum pot sa le aduc la egal suruburile? La un mecanic nu pot sa il duc deocamdata. Un tutorial ceva pe youtube m-ar ajuta sau sfaturi in scris aici, orice sfat ma ajuta. Multumesc!
×
×
  • Create New...