Jump to content

Daviddd

Membru
  • Posts

    54
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Teleorman
  • Carnet moto din
    2021
  • Motocicleta
    Honda CBR 125
  • Numar Moto
    TR 69 DDV
  • Club
    Nu am

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    O Gilera, a fost paguba la ușa casei să știți.

Recent Profile Visitors

536 profile views

Daviddd's Achievements

  1. Eu am fost aseara si azi sa ma plimb cu izmene si pantaloni, cand m-am dat jos de pe motor dupa 40km azi abia mai mergeam, iar aseara dupa 15km era si mai rau Mi-am luat azi niste manusi mai de om sarac putin peste cele vechi si la palme nu mai am treaba ca imi inghetau si alea Saracul motor... nu se intelege carburatia cu iarna deloc
  2. @patrick1ma refer la varfurile picioarelor adica astea , nu stiu cu ce varfuri ar putea sa mai atinga
  3. Buna, eu am un cbr 125 2006 O fata de 1.55 si 45kg poate atinge jos de pe el cu varfurile
  4. Salut. Cauta pe https://www.quad-company.de/ Eu am luat ceva pentru un Aeon Cobra 220 acum un an si mi-a ajuns in 6 zile comanda, totul a fost ok.
  5. Daca tie iti e greu sa faci o poza la motocicleta ta ca noi sa te ajutam tot pe tine noi de ce sa ne gândim la posibile rezolvări? Vezi ca e pe shr motors cu gasket negru foarte rezistent, cauta si pune un strat foarte fin acolo, vezi sa nu fie ieșit in relief sa zgarii si simeringul nou DAR OBOSESTE-TE SI DĂ-NE SI NOUA O POZA SA ITI ZICEM MAI CLAR
  6. Fa o poza și pune-o sa vedem exact cum arata "lucrarea" ca sa ne puteam da cu părerea Poate nu ai făcut-o așa de grav și te putem ajuta fără sa treci prin operații costisitoare
  7. Când am început sa citesc fix asta aveam în gand, sa îți zic sa ai grija sa nu zgârii ceva. Pune o poza sa vedem mai exact de ce e vorba
  8. Salut. Eu pana acum am băgat de la Lukoil ecto 100, mi se pare o benzina ok. De ceva timp bag de 99 de la Petrom, vad ca da mai puține rateuri cu asta, nu știu daca e ca a venit frigul sau de la benzina, in rest de pornirea și totul este absolut la fel, am zis sa bag numai benzina "premium" în motor
  9. Da, fara admisie modificata Am inteles cum sta treaba Mi se pare corect:)) I-am pus si finala stock de curiozitate, fix 110 cât scrie in carte prinde cu ea. Deci combinația perfecta ramane galeria stock și finala "Akrapovic"
  10. Salut, nu știu dacă e vreo problemă că postez asta aici, sper să nu fie. Dar am o mare curiozitate și nu știu pe cine să întreb, nu știe nimeni să îmi explice:)) Am un cbr 125 2006 și am finala fake Akrapovic (din aia celebra, știți voi), când bătea vântul din spate am văzut acul la 130 cu 2 pe ea, uimitor... Într-o bună zi m-am gândit să o fac să urle mai tare, așa că am luat o teavă de inox de la o furcă moto, am modelat-o în forma țevii de evacuare și am montat-o. Sunet puternic, gros, ziceai că e avion, dar odată cu suntetul ăsta gros i-a dispărut puterea efectiv, nu mai prindea peste 100 și trăgea mai slab. Am stat cu țeava aia vreo 2 saptamani, apoi am pus iar galeria ei și totul a revenit la normal, prinde iar 120-130 în funcție de vânt bineînțeles:). Marea mea curiozitate este de ce s-a întâmplat asta, după mintea mea socotesc că ar fi trebuit să respire mai bine motorul și nu să piardă din putere, respira mult mai bine cu țeava aia și are mai puțina presiune pe evacuare cred eu. Făcea pac pac, sunet dar puterea se dusese. Are cineva timp și chef să îmi explice și mie cum stă treaba cu asta? E pe carburator și mă gândesc că e reglat pt evacuarea originală, n-am mai umblat pe acolo că n-avea rost să mă complic doar pt sunet. Orice părere e bine venită
  11. Salut, nu știu unde poți găsi cablu de kilometraj pt modelul ăsta, eu am căutat și n-am găsit, nu știu cum arată și ce s-ar potrivi. Dar cred că merge ceva de la alt model, doar cred, nu știu sigur asta. Lichidul care curge este uleiul din furcă cel mai probabil, curge doar dintr-o parte ca in cealalta nu o mai avea, are nevoie de o "servisare", costă vreo 100e în service și trebuie schimbat uleiul din furcă și simeringurile (gumele) acelea negre pe care le are acolo, are 4, 2 pt a le proteja pe cele care țin uleiul (cele de sus), și cele care țin uleiul să nu iasă (sunt sub acelea de sus), sunt făcute din cauciuc & niște fier, cu timpul se degradează și pățești asta, mai ales la motocicletele de tipul ăsta. Dacă ești mai "nebun" o poți repara cu maxim 150 de lei acasă, dar îți trebuie și un minim de cunoștințe și nu îti recomand să te bagi cum cel mai probabil nu te pricepi, eu așa am făcut la cbr și e ca nouă furca acum:)) Scrie pe undeva prin manual la cate turații trebuie să stea relanti, motorul meu, tot de 125 stă pe la 1500 la rece și 2000 - 2200 la cald, dar pt asta ai un șurub la carburator și îl reglezi foarte ușor. Am găsit acum și pt tine, "Min. Speed 1600~1800 RPM"
  12. EU cred ca cf moto are avantajul prețului doar, nu cred ca se compara cu honda la fiabilitate, dar o motocicleta noua oricum o sa fie fiabila de la o firma așa mare precum cf moto presupun. Eu mi-aș lua Honda pt renune, dar alege ce îți place:)
  13. Eu nu i-as face modificari din astea unui motor in 4t, totul e gandit pt puterea actuala In locul tau daca as vrea mai multa putere as schimba motocicleta direct daca am posibilitatea
×
×
  • Create New...