Jump to content

Ilieraduioan

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About Ilieraduioan

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Salutare din nou, Colegii de pe forum mi-au trimis materiale despre acest carburator si într-un final am reusit sa il reglez cat de cat, intre timp am comandat altul sh, dar cum am zis acum merge acceptabil. Dar acum am o alta situatie ciudata, am schimbat uleiul si filtru, am pus motul 5100 4t 10w40 (scie pe motor 10w40) si nu mai pot baga i N decat foate greu si atunci cand reusesc la cea mai mica vibratie intra singur in viteza. Am zis ca sunt eu incepator insa prietenii mei nu au reusit sa bage in n iar ei au ani de mers pe crosuri. Scrie pe cutia la ulei for wet cluch, dar cu vechiul ulei schimba foarte ok. Ce ulei ttrbuie sa pun? Multumesc
  2. Am desfacut din nou azi carburatorul complet si am constatat urmatoarele: 1.Saiba si o ringul de la surubul de reglaj erau in carburator doar ca nu au iesit odata cu surubul si arcul. 2.Acul care intra in jiclerul principal din centru, adica cel care e actionat de membrana era pus pe canalul cel mai de jos adica cel mai aproape varful acului (am vazut ca are 5 pozitii), lam trecut prin toate si nu am observat nici o diferenta. 3. Membrana care actioneaza acest ac a fost sparta si probabil vechiul proprietar a lipito, acum pare sa functioneze, o sa caut pe net sa comand pentru a inlocui aceasta membrana ,,,dar are un pret UAU !!!! 4 Aceasta membrana este prinsa pe un suport dreptunghiular care optureaza sau nu aerul ce intra in carburator . In timpul functionarii se vede un tremurat pronuntat al acestui opturator in plan orizontal .Cand opresti motorul si misti cu mana de el se observa un joc de 2mm , posibil peacolo sa traga aer suplimentar,,,,nu stiu ce sa zic poate asa trebuie sa fie acel joc 5. Filtru de aer influenteaza major acest reglaj, initial nu am avut acum am montat altceva a fost original ceva K&N sport,ma rog pare mai mult o plasa decat un filtru dar e o diferenta in bine. Dupa ce am mentat din nou am urmat un tutorial de pe youtube si am facut pasii urmatori -am portnit motorul cu surubul de amestec deschis 1 1/2 ture -am turat relantiul u pic mai mult din surub -am inceput sa deschid in mers surubul de amestec , motorul a inceput sa se tureze, cand am ajuns la un maxim al turatiei , adica daca deschideam mai mult nu se mai schimba mersul am dat 1/4 ture inapio si asta a fost. Acum pare sa mearga un pic mai bine dar tot nu e asa cum ar trebui am si un mic video cu aceasta problema: in clip nu era filtru de aer montat, ,dupa am montat si e o schimbare in bine dar nu suficient. Multumesc baieti de sfaturi, inca aprofundez problema sa vedem daca rezolv sau nu
  3. Da, Multumesc inca o data, aici am gasit ceva ,pentru tipul meu de carburator Mikuni Bs 26 -este 1 1/8ture la surubul de amestec setat de fabrica, o sa incerc maine sa vedem ce reusesc insa altceva am observat in schema explodata a carburatorului: la surubul de amestec mai sunt prezente un arc, o saiba si un o-ring , la mine exista doar surubul si arcul nicidecum o ring si saiba....
  4. Multumesc Chistian Foarte interesant manualul , o sa il studiez cu siguranta si ma va ajuta la micile reparatii acestui model, am rasfoit repede prin el si ce am observat ca, carburatorul din imagini nu se potriveste cu carburatorul meu care are cablul de acceleratie in stanga lui nu in partea de sus asa cum e prezentat in imagini , sus la mine este o capsula cu o membrana care actioneaza acul de la pilot main jet, iar in partea din dreapta exista in senzor care citeste pozitia clapetei de acceleratie. Tot incerc sa ma joc cu acel surub de amestec dar nu da deloc rezultate. Multumesc si mai astept ceva sugestii
  5. Salutare membrii in urma cu 3 saptamani am achizitionat un suzuki dr 125 cross 1998, am optat pentru acest model pentru ca sunt incepator in motociclism mai exact enduro. In localitatea de unde sunt eu sunt 7-8 pasionati si incerc usor sa ma prind de ei pentru ca zona este ideala pentru enduro, in fine acum revin la problema care ma facut sa sciu acest topic: Motocicleta nu se mai tureaza de ceva timp mai mult de jumatate , adica de manerul de acceleratie invarti dar ea dupa ce trece de jumatate de cursa nu se mai tureaza, ci doar da rateuri si foc pe teava de evacuare, am desfacut carburatorul, lam curatat, cei drept nu avea mizerie in el, la montaj e o mica diferenta in rau , crosul porneste foarte usor insa nu se tureaza cum ar trebui. Sunt pe youtube o gramada de tutoriale despre carburatorul MIKUNI Corp insa cu toate astea nu reusesc sa nimeresc reglajul optim, ba chiar il fac sa mearga mai rau, banuiesc ca totul este din surubul de reglaj de sub carburator , la care apropo se ajunge extraordinar de greu si de fiecare data desfac carburatorul pentru a rotii 5-10 grade la stanga sau la dreapta. Are cineva de pe forum un model asemanator sa ma ajute cu nr de ture si pozitia acelui surub de reglaj? reglajul se face obligatoriu cu filtru de aer montat (eu am facut doar fara el) ? pana acum cel mai bun reglaj este 3ture deschis complet exact, daca dau mai putine da sa se inece iar daca dau mai mult ramane la fel , adica se tureaza numai pana la jumatate. Multumesc anticipat
  6. Capac la rezervor nu are deloc iar alt carburator am luat deja și aceeași poveste și cu el... este nereglat. Nu exclud sa greșesc în alta parte dar unde : scânteie da, are pornire pe baterie și se observa ușor o scânteie chiar ok. Câteodată cu socul tras pornește, pun socul la loc și sta frumos la relanti dar dacă turez da în nas Pe internet nu găsești un video clar și explicit pentru chinezăria asta, ma gândesc sa încerc alt tip de carburator cu o prindere adaptata pe motorul meu dar cum sunt începător nu știu ce sa pun sa și mearga
  7. Salut. Stau în zona de munte a jud Prahova unde mai sus de satul meu este doar codru și munți, asa ca am decis sa cumpăr un cross pentru inițiere. Am luat din cauza bugetului foarte restrâns un zongshen zs 200cc vechi de când lumea. Am luat motorul in stare de funcționare și 2 luni am tot fost cu ele pe dealuri și ușor ușor am început ma învăț cu ambreiajul, și toate cele... Numai ca într-o zi sus în vf dealului la vreo 5km de casa a început sa curgă benzina pe supraplinul carburatorului. Am ajuns acasă cu chin cu vai și mam luat de desfăcut carburatorul, era un gunoi care bloca cuiul pontou, numai ca deșteptul de mine am desfăcut toate șuruburile carburatorului sa le suflu și bineînțeles ca nu am numărat turele la șurubul de amestec.. Si de aici problema mea :nu mai dau de cap acestui carburator indiferent cât de mult ma strădui. Nu știu cum sa reglez acest carburator. Am tot citit topice, cum ca se strânge la maxim și după se deschide 2 ture, am dat și 1.5 și 2 și 2.5 și 3 și câte am dat același rezultat: motorul nu se alimentează corect. Am luat alt carburator și la fel face. Carburatorul meu este de tip pz30 la fel ca la atv bashan. Poate cineva va rog sa îmi dea ceva sfaturi? Multumesc
×
×
  • Create New...