Jump to content

Ilieraduioan

Membru
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

About Ilieraduioan

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ok. Am înțeles pana aici. Am și început sa ma documentez pentru alezare cilindru dacă o sa fie cazul, am găsit pe net un câteva totoriale în care se remedia aceasta problema și în toate este vb de cei doi segmenți din zona 3 care acoperă segmentul ala ondulat de ulei, care se ovalizeaza, adică se deformează neuniform., într-o parte are o grosime iar la 120 grade diferența pe el este la jumătate grosimea. Eu sper ca și la mine sa fie doar asta, dar revin la nelămurirea mea cum știu ce segmenți trebuie sa cumpăr, am văzut ca se baga segmentul fără piston în cilindru și se măsoară spațiul rămas între cele 2 capete cu lera dar cât trebuie sa fie acel spațiu? Bănuiesc ca asa se ia cota nu? Apropo știe cineva un service sau pe cineva pe forum care repara acesta problema de la a la z? Multumesc
  2. Am desfacut capacul chiuloasesi si am inlocuit simeringurile, a fost o treaba usoara dar fara rezultat, pareau ca merg usor pe tija supapei insa dupa ce am pus noile simeringuri este o diferenta mica, iar consumul de ulei nu a scazut. Am scos si bujia si am inspectat cilindrul si pistonul cu o camera endoscopica insa nu am reusit sa citesc cota pe piston, singura solutie este sa desfac si dupa sa comand, cu toate ca nu pot intelege cum comand acesti segmenti, si cum trebuie ei sa fie la cota. daca pistonul este standard 84.960 eu iau segmenti standard sau cu +1, +2 ? Banuiesc ca a facut ceva uzura in timp si ar trebui sa adaug ceva.Si mai am o nelamurire rezultata din studiul manualului de reparatie: spune acolo ca inainte de montarea noului filtru de aer , se imbiba cu ulei dupa care se stoarce bine si abia dupa se monteaza ????? Eu l-am montat fara sa-l imbib si vad ca merge. Multumesc
  3. Maine o sa desfac acolo, cred ca nu desfac chiuloasa. pun cilindrul sus sa nu cada supapele in motor si scot doar capacul , nu stiu daca e necesar sa desfac axul cu came dar nu cred, probabil tachetii trebuie scosi. Si eu cred ca e foarte posibil sa fie doar din simeringurile supapelor pentru ca pornirea e ok, ma gandesc ca daca nu avea compresie din cauza cilinrului, pistonului segmentilor, pornea mai greu.
  4. Am ieșit ieri o ora și 1l ulei a consumat. Nu am ce sa fac trebuie sa desfac motorul.
  5. E foarte greu de gasit in buget de 1500 E una cu pornire electrica, dar cum am zis porneste foarte foarte bine, adica eu la rece max 2 pedale cu socul tras si gata. Dar acum trebuie sa incep cu reparatia, inainte de distractie. Poate ma ajuta cineva cu un manual contra cost pentru modelul asta. Multumesc
  6. Salut. Intr-un final dintre Suzuki 200 djebel si si Suzuki Dr 350 am luat Honda XR 400r din 2000, Merge ok, porneste la peda foarte usor, arata bine 6800 Ron dar , pentru ca e si un dar, scoate fum mult. Cand esti in sarcina nu este asa de mult si la proba cu motorul nu s-a vazut, dar daca turezi in gol motorul , nu te mai vezi om cu om, e godin. In fine nu intru in mai multe detalii daca e sau nu teapa, daca da de ce am luato....ideea e ca vreau sa o repar eu, am urmarit ceva tutoriale pe net cum se face , nu e stiinta de racheta si nu mie frica sa umblu in motor, vreau sa comanda setul de garnituri cilindru cu tot cu simeringurile de supape, si segmentii pistonului. Numai ca aici problema nu inteleg cum se ia acea cota la segmenti +1, +2, etc. Banuiesc ca reprezinta diametrul cilindrului si nu are treaba cu masuratori la piston, nu? Standard e 86mm. Cum se iau aceste cote? le pot eu? este nevoie de honuire clindru? Eu am nevoie sa fac motorul sa mearga pentru un regim de exploatare soft, adica ies odata pe saptamana cate 3-4 ore la deal cu el, adica nu vreau sa-l fac ca nou cu toate cotele si tolerantele perfecte, dar vreau sa elimin cat mai mult din fum. O sa incerc azi sa fac si un filmulet cu situatia in cauza. Multumesc
  7. Am doar 3 fotografii transmise prin wazapp, nu e listat online, un prieten la găsit în Bucuresti. E vopsit nou, e posibil, nu sunt sigur sa fi fost folosit pentru Școală cât A cea care îl vinde este instructoare auto.
  8. Salut. Am fost ieri sa fac proba cu klx 250 din 2006, are o gramada de bube in cap si nu face 1250E cat cere proprietarul , de la schimbator viteze rupt si sudat pe pozitie ceea ce a topit simeringul de la ax, la bendix lipsa, deci pornire numai la peda, cei drept pornirea a fost usoara la rece ( 6 pedale cu motorul rece la 9 dimineata). In fine la intoarcere am facut proba si cu un dr 350 din 1997 122kg si pornirea a fost la fel ca la kawasaki, arata mult mai bine si pare ca trage ok, dar tre sa apesi pe peda nu gluma sa plece 350-ul ala. Intre timp am gasit un suzuki 200 Djebel (model Japonia -e diferit doar la far de restul din ce am citit, adica are farul rotund)si vad pe net doar lucruri foarte ok despre el, adica 20cp ,18N/m, 108 kg, pornire buton.Hmm nu stiu la care sa ma opresc 6500Ron suzuki DR 350 1997 sau 4500Ron Suzuki 200 Djebel. La kawasaki am renuntat.Voi ce ziceti intre cele doua?
  9. Am găsit un dr 250r. 1000E, din 96, pornire peda, 29cp 118kg...ar fi ok? Maine ma duc să-l vad, e ceva ce ar trebui sa verific în special la acest model? Și mai este un model kawasaki klx 250 din 1994 la 1200 E, diferența între cele doua e ca kawasaki are pornirea electrica. Ca greutate și putere sunt la fel, pentru mine e o alegere la întâmplare, îmi puteți da un sfat între cele doua modele? Multumesc
  10. Salutare tuturor, Pana săptămâna asta am avut un suzuki dr 125 din 1998 și cu excepția a câtorva probleme legate de carburație a mers ok pentru un enduro forjat la greu prin penți și pietre, adică pentru mine care nu am mai mers pe o motocicleta în viata mea a fost un start reușit. Am considerat ca nu e suficient, pentru ca la noroi și panta se plafona, asa ca lam vândut. Va rog recomandați-mi un model ok de 250 pentru a-mi continua aventura, am un buget foarte strict de 1200E. Am găsit pana acum dr 350 dar cele de 1999 și 2000 care au 118kg dry trec de bugetul meu, cele sub 1998 sunt cam grele 130kg. Este pe olx un klr 250 și un klx 250, ambele la 1200E? Ce ziceți? Eu citind review-uri pe acest forum am dedus ca cel mai bun model ca preț performanta greutate și fiabilitate e Honda xr 250 sau 400, dar nu sunt deloc pe net.
  11. Am rezolvat problema cu carburatorul, prin reglajele din manualul primit de la voi și mam bucurat de câteva ieșiri. Săptămâna trecută însă într-o mare panta cu frunze prin pădure nu a mai putut urca chiar în vârful la panta și bineînțeles a luat-o înapoi cu mine cu tot, urmările sunt un umăr lovit rău de tot și un cap într-o piatra, noroc cu casca. Acum întrebarea pentru voi, merita sa investesc într-un kit mărire cilindree la 167cc? Sau e o mare teapa? Pentru mine care sunt începător puterea motorului nu e rea,,, adică dacă as mai avea 4, 5 cp în plus ar fi suficienți pentru moment, mai ales ca greutatea acestui model dr 125 e 100kg iar eu am 70kg. Deci per total nu se descurca deloc rău dar ar mai fi nevoie de un pic de putere. Am găsit pe aliexpress kit cilindru piston arbore cu came la 800ron. Am kitul de 13/55. Cred ca e maxim asta pentru urcat
  12. Hristos A Înviat. Am rezolvat problema cu carburatorul, prin reglajele din manualul primit de la voi și mam bucurat de câteva ieșiri. Săptămâna trecută însă într-o mare panta cu frunze prin pădure nu a mai putut urca chiar în vârful la panta și bineînțeles a luat-o înapoi cu mine cu tot, urmările sunt un umăr lovit rău de tot și un cap într-o piatra, noroc cu casca. Acum întrebarea pentru voi, merita sa investesc într-un kit mărire cilindree la 167cc? Sau e o mare teapa? Pentru mine care sunt începător puterea motorului nu e rea,,, adică dacă as mai avea 4, 5 cp în plus ar fi suficienți pentru moment, mai ales ca greutatea acestui model dr 125 e 100kg iar eu am 70kg. Deci per total nu se descurca deloc rău dar ar mai fi nevoie de un pic de putere. Am găsit pe aliexpress kit cilindru piston arbore cu came la 800ron.
  13. Salutare din nou, Colegii de pe forum mi-au trimis materiale despre acest carburator si într-un final am reusit sa il reglez cat de cat, intre timp am comandat altul sh, dar cum am zis acum merge acceptabil. Dar acum am o alta situatie ciudata, am schimbat uleiul si filtru, am pus motul 5100 4t 10w40 (scie pe motor 10w40) si nu mai pot baga i N decat foate greu si atunci cand reusesc la cea mai mica vibratie intra singur in viteza. Am zis ca sunt eu incepator insa prietenii mei nu au reusit sa bage in n iar ei au ani de mers pe crosuri. Scrie pe cutia la ulei for wet cluch, dar cu vechiul ulei schimba foarte ok. Ce ulei ttrbuie sa pun? Multumesc
  14. Am desfacut din nou azi carburatorul complet si am constatat urmatoarele: 1.Saiba si o ringul de la surubul de reglaj erau in carburator doar ca nu au iesit odata cu surubul si arcul. 2.Acul care intra in jiclerul principal din centru, adica cel care e actionat de membrana era pus pe canalul cel mai de jos adica cel mai aproape varful acului (am vazut ca are 5 pozitii), lam trecut prin toate si nu am observat nici o diferenta. 3. Membrana care actioneaza acest ac a fost sparta si probabil vechiul proprietar a lipito, acum pare sa functioneze, o sa caut pe net sa comand pentru a inlocui aceasta membrana ,,,dar are un pret UAU !!!! 4 Aceasta membrana este prinsa pe un suport dreptunghiular care optureaza sau nu aerul ce intra in carburator . In timpul functionarii se vede un tremurat pronuntat al acestui opturator in plan orizontal .Cand opresti motorul si misti cu mana de el se observa un joc de 2mm , posibil peacolo sa traga aer suplimentar,,,,nu stiu ce sa zic poate asa trebuie sa fie acel joc 5. Filtru de aer influenteaza major acest reglaj, initial nu am avut acum am montat altceva a fost original ceva K&N sport,ma rog pare mai mult o plasa decat un filtru dar e o diferenta in bine. Dupa ce am mentat din nou am urmat un tutorial de pe youtube si am facut pasii urmatori -am portnit motorul cu surubul de amestec deschis 1 1/2 ture -am turat relantiul u pic mai mult din surub -am inceput sa deschid in mers surubul de amestec , motorul a inceput sa se tureze, cand am ajuns la un maxim al turatiei , adica daca deschideam mai mult nu se mai schimba mersul am dat 1/4 ture inapio si asta a fost. Acum pare sa mearga un pic mai bine dar tot nu e asa cum ar trebui am si un mic video cu aceasta problema: in clip nu era filtru de aer montat, ,dupa am montat si e o schimbare in bine dar nu suficient. Multumesc baieti de sfaturi, inca aprofundez problema sa vedem daca rezolv sau nu
  15. Da, Multumesc inca o data, aici am gasit ceva ,pentru tipul meu de carburator Mikuni Bs 26 -este 1 1/8ture la surubul de amestec setat de fabrica, o sa incerc maine sa vedem ce reusesc insa altceva am observat in schema explodata a carburatorului: la surubul de amestec mai sunt prezente un arc, o saiba si un o-ring , la mine exista doar surubul si arcul nicidecum o ring si saiba....
×
×
  • Create New...