Sari la conținut

dark1tdr

Membru
  • Număr conținut

    193
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj-N
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    Yamaha Dragstar 1100, Suzuki DR 350
  • Numar Moto
    CJ-34-DRK

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Kawasaki EN 500, Yamaha Dragstar 1100, Suzuki DR 350
  • Interests
    motor, alpinism, skydive, munte :)

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

dark1tdr's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. dark1tdr

    Ajutor&asistenta moto!

    stiti pe cineva care retapiteaza sei, bine?
  2. Merci de info, momentan parca nu as mai da banii si pe un gps, se poate folosi telefonul cu ceva aplicatii de tracking offline? faza cu lipirea la grup, sunt de acord cu tine, dar nu stiu grupuri inca :))
  3. Nu am gasit topic despre cizme asa ca am creeat unul. Sa discutam aici cine ce foloseste si ce parere aveti. O sa incep eu cu o intrebare a unuia (eu) care se da de 7 ani pe chopper si a decis sa isi ia enduro (DR 350). Am iesit o data pana acum dar m-a prins deja microbul. Initial credeam ca sunt mai mult interesat de adventure riding si plimbari pe coclauri la admirat peisaje, dar se poate sa imi placa tot mai mult si latura de enduro cu paduri, drumuri forestiere, carari abrupte, santuri etc. Avand in vedere ca recent mi-am pleznit glezna destul de rau cu rupturi de ligamente si alte prostii, ma gandeam la ce echipament sa imi iau, si in materie de cizme sunt destul de indecis, asa ca va rog sa imi dati ceva sfaturi. Vad ca preturile variaza enorm (nu asa de wild ca la genunchiere vs orteze, dar si aici sunt diferente mari) si vreau sa vad ce mi s-ar potrivi mai bine. Cand ma uit la cizmele in zona 600-900 de lei, vad ca sunt, in zona gleznei, facute din piele cu putina sustinere/protectie la hiperextensia gleznei, si probabil ca au ceva intarituri pt protectia oului dar asta nu reiese neaparat din poze. Pe de cealalta parte am vazut ca la modelul Sidi Crossfire 2 partea din zona gleznei este intarita si articulata, ceea ce ma face sa cred ca e mult mai bine protejata glezna. Inteleg ca partea asta poate constitui si dezavantajul ca este mult mai rigida, dar intrebarea mea este, cat e de rigida, chiar nu imi pot face treaba cum trebuie prin paduri, dealuri si alte zone dificile? Sunt cumva doar pt circuite facute? Astept parerile si recomandarile voastre, multumesc mult!
  4. Are cineva o parere despre genunchierele " Acerbis X-Strong articulated knee guards "
  5. Ma alatur si eu grupului P.S. imi sugerati un magazin de unde pot sa cumpar piese pt modelul asta, ca de exemplu plastice sau alte piese specifice lui, precum un rezervor mai mare, eventual din plastic - recomandari? P.S.2 are cateva taieturi saua, stiti pe cineva care retapiteaza bine, sau sigerati inlocuire? Merci de sugestii!
  6. merci de info, o sa ii caut sa vad ce gasesc la ei. cat despre grurol de fb, cum se numeste? » Post actualizat in 05 Nov 2018 07:43 Vad ca topicul asta e mort de-a binelea )
  7. Salut comunitatea enduro/cross/adventure de pe langa Cluj Curand ma voi alatura si eu cu un dr 350 din 92 si vreau sa va cer cateva sfaturi. Stil de offroad preferat - din cate am vazut si mi-am facut o idee, cred ca stilul meu de dat se va incadra undeva in categoriile de "light enduro" - "adventure riding" nu ma intereseaza asa mult ideea de hard enduro si rupere (cred, momentan, vad eu cum ma simt cand incep) ideea principala e mai mult de admirat peisaje, "ui ce fain ii acolo, hai sa ajungem pe dealu/padurea aia" 1. indrumati-ma spre "locuri" mai populate daca este cazul, forumuri, pagini de fb etc, pt ca vad ca pe threadul asta se scrie cam rar 2. cat tine de echipament, recomandati-mi magazine in cj unde pot gasi cizme, genunchiere, casti pe stoc unde pot proba/cumpara, ca parca nu mi-as lua de pe net fara sa probez. 2.1 ce echipamente ati avut pana acum, ce recomandati sa imi iau, ce sa nu iau, fara ce se poate si fara ce nu se poate. in principiu de inceput vreau sa imi iau cizme, genunchiere, armura si casca/ochelari. 3. mentenanta/reparatii motor enduro - aveti recomandari de ateliere serioase cu orientare spre motoarele de agest gen? sau unde va servisati voi motoarele (stiu ca multi vi le faceti singuri, dar eu nu am nici scule, nici experienta si nici timp sa stau sa mesteresc la ea, asa ca as cauta un atelier bun) 4. experienta mea de enduro se rezuma la filmulete pe youtube si cateva drumuri offroad cu chopperul cand am fost la ceva intruniri moto in mijlocu padurii undeva pe transalpina. ca urmare accept cat mai multe sfaturi, indrumari, invitatii la ture de invatare si alte tipuri de interactiuni, asa ca, daca faceti iesiri includeti-ma in invitatii Cam atat de inceput, pana una alta va salut cu drag si sa ne vedem pe coclauri Aici nu cred ca merge faza cu "asfalt uscat", nu? » Post actualizat in 31 Oct 2018 07:03 Vad ca bate vantul rau de tot pe topicul asta ...
  8. ziua buna mestre, ma bucur sa vad activitate pe aici, o sa fac tot posibilul sa vin si eu
  9. dark1tdr

    Util

    Salut, consider ca e util ce intreb eu asa ca postez aici... Stiti pe cineva care lucreaza in Cluj cu piele de coburi? Care e ideea, vreau sa imi fac un sistem in care sa pot detasa coburile rapid de motor, momentan trebuie sa dau jos scaunul pasagerului si nu e cea mai comoda sau rapida metoda... o sa atasez si o poza ca sa evidentiez zona in discutie, ma gandesc sa fac acolo o taietura si apoi un cuplaj intre pielea care vine din cob si cea care merge sub scaun. Ori fermoar ori ma gandesc la niste gauri si ceva piese metalice care sa le imbine (suruburi nu ca iar e greu de dat jos) si eventual prevazut si un sistem de sigurantare cu lacat... Oricum, daca aveti ceva idei sau ma puteti indruma catre cineva, v-as fi tare recunoscator. Multumesc p.s. cum naiba pun poze aici?
  10. sa stii ca ma gandeam la dr350, a avut un prieten si tare imi placea cum arata (din pacate nu am avut ocazia sa il testez), ma mai gandeam si la drz 400, dar mi-e sa nu fie prea grele....oare nu are cineva pe undeva motoare de enduro de inchiriat sa testez un 2t/4t/usor/greu sa imi fac o imagine.... » Post actualizat in 29 Jul 2016 06:38 aham, acum am inteles ce ai vrut sa spui. ma gandesc la posibilitatea ca in timp sa inceapa sa ma prinda tot mai tare hard enduro / crossul, si sa ajung la un 2t turbat, dar pana atunci, ca prim motor imi e mie dilema. nu vreau 650cc ca nu vreau sa merg doar pe drumuri, e muuult prea greu si mare pt ce vreau eu, cel mai mare pe care il consider ar fi drz400, dar peste mi se pare mult prea mult.
  11. cand zici de "castigat cursa" imi dau seama ca probabil am lasat impresia gresita despre ce vreau sa fac. nu sunt interesat de curse de enduro sau nu stiu ce trasee cu dificultate progresiva (gen alpinism). vreau sa bat drumurile forestiere, dealuri, paduri. imi dau seama ca am nevoie de tehnica, desigur, dar nu in sensul de competitie, nu vreau sa ajung "pro" in cel mai scurt timp posibil, vreau sa invat tehnica la nivelul in care sa nu ma bata motorul =)). vreau sa ma dau pe enduro concentrat mai mult pe priveliste/natura decat pe motor/competitie/tehnica. pfaaaai maaaa..pai ma si urc acuma in masina si merg sa o cumpar...vezi ce fain ii sa ai prieteni informati ca te ajuta sa gasesti exact ce cauti la intoarcere si las masina acolo si vin direct pe ea si ne intalnim sa dau cateva beri
  12. Multumesc krong si mircea ca mi-ati explicat cum sta treaba cu pornirea, ma bucur sa vad ca nu e dracu asa negru precum pare cand vine vorba de pornirea la pedala. desigur intentionez sa am grija de ea si sa o tin in conditii bune sa nu se ajunga la porniri greoaie. din cate mai aud din stanga dreapta, realizez tot mai tare ca nu o sa mi se potriveasca un 2T. Nu vreau sa fie asa turbata, vreau sa aiba cuplu din ture joase, pana la urma eu vin de pe chopper/motor in v etc. daca veneam de pe naked probabil mi s-ar fi pretat un 2T.
  13. am mai auzit ca la hard enduro ai nevoie de conditie fizica. nu sunt chiar pe nicaieri, dar ma gandesc ca o sa imi creasca conditia odata cu experienta si orele pe motor . PS pornire la buton vs pedala. ce parere aveti? imi e cam frica (sa zic asa) de pedala, in imaginea mea, daca motorul nu e in conditii perfecte, poti ajunge sa dai la pedala ca handicapatu' si sa nu o ia din loc. exagerez cumva la asta? pornesc mai usor decat am eu impresia cele cu pedala?
×
×
  • Creează nouă...