Jump to content

FlyOnSaddle

EX+
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Bucuresti
  • Numar Moto
    B-xx-xxx
  • Club
    x

FlyOnSaddle's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Sunt convinsa.. de altfel stiu ca ti se spune micul Everts parca.. sau fratele lui Watts, adica Knighter din Dr. Taberei De nepretuit .. pentru toate celelalte exista Mastercard
  2. Imaginile sunt din alta liga, arta foto! Felicitari!
  3. Super tare, dude .. you rule, genialule, ce idee minunata !!! In consecinta: de azi aduc si eu motoare, hayabuse, bemveuri, etc ... trimiteti va rog banii in plic la OP 35, CP27 din Bucuresti iar la mentiune nu uitati sa treceti modelul, anul, linkul cu poza, etc !! si mai repede ca ma grabesc, dati-va-n slo.boz de clienti, ce atata respect, mancatori de cacao
  4. of, nu puteai sa ramai in urma, te-ai simtit dator cu ceva ? nu te-am accidentat in orgoliu, zau ! nu-ti zise nimeni nimic de rau, am scaldat-o in glume ca sa maschez ciudatenia nedumeririi tale "vorbele tale par culese din carti ! Chiar posezi asa ceva ?" iar acum vii cu "Man stii cum stau lucrurile ? Pui intrebari retorice de genul ......." destul de artagos pt tonul acestui post. nu te-a contrazis nimeni draga sherlock_holmes, mai lasa lupa si nu te mai lua de lume nenicule, n-ai si matale o treaba in folosul personal ? si "man", egzact asta spune si baiatul asta, fii antena la lectura ! ei poftim "pot fi fiarele imblanzite" este la fel de retoric precum "am cules mere din spatele curtii" ! btw, tu vrei un mar ? pls, let's be friends ! anyway, daca vrei sa inviti o fata la bere, incearca o abordare mai discreta ! hmmm, ce memorie scurta ai ! mai te chinuie putin ...
  5. eu m-am prins ce pofteste nenea horiabt vrea sa va intalniti ca sa se convinga, sa-ti ureze toate cele si apoi (cum e si firesc) sa-ti explice ca daca nu o uzi nu tine !! deci vrea o bere ps: daca aveti rude pe la politie, verificati numarul B-51-WJD !!
  6. Am vazut tot ce au "produs" roadmc: bestial !! si am auzit si de niste baieti acum 2 ani care faceau muntii la noi iarna pe niste vitezane in timp ce enduristi celebrii de aici se incalzeau cu ceai la gura aragazului. Cred ca poti face multi kilometrii in saua oricarei motociclete in stare de asa ceva si nu-i deloc necesar sa dai cu biciul in toti calutii aia ! Felicitari celor ce pun multi kilometrii pe asemenea bestii, sa fie feriti de clipe grele si sa-si pastreze calmul si mana ferma !
  7. nu e cam putin pt autostrada ? ca pana ajungi la serpentine sau la nisip (munte/mare), te plictisesti de moarte .. plus ca mutrele celor din dacii care te depasesc imi intorc stomacul ce viteza ai la turatia pe care tu o simti optima ? singura .. multumesc de raspuns ok, stai sa mi se aseze in cerebel ... deci, puterea depinde de explozie, care depinde de amestec. insa puterea depinde si de numarul cilindrilor, nu doar de capacitatea totala, nu ? ca la ducati bubuie 2, la cbr 4, desi per total tot 1000 cmc fac poc. dar la unu fac poc de 2 ori pe timp (2 rotatii) 500cmc, la celalalt de 4 ori insa numai 250 cmc. unul se tureaza mai putin pt ca e mai greu/mare cilindrul, celalalt urca mai mult. la mono ce sa mai zic ... iau foc (sa zicem) 650, dar apoi motorul se invarte din inertie pana la urmatorul ciclu. de aceea e poate mai turat si nu are forta in ture joase. dar cica e mai fiabil, tocmai pt ca are dimensiuni mai mari, asta cum se explica ? si ca sa nu comparam mere cu pere, dece un l4 de 600 "tine" mai putin ca unul de 1000 ?
  8. apropo de cuplu .. pe un L4 de 600 supersport (am in vedere cbr600f4 si/sau zx6r cu cativa cc in plus), tot asa se schimba treaba cand se urca pasagerul ? ca manevrabilitatea e afectata, inteleg, dar cuplul ? cei 4 cilindri nu sunt suficienti sa compenseze surplusul de greutate prin practic 2 explozii la o tura completa (360 gr) a vibrochenului ? oricat compenseaza monocilindrul prin contragreutati atasate, 1 explozie la 2 rotatii e prea putin, trebuie o turatie MARE ca sa aibe forta (in umila mea minte) si deja simte nasol inca o persoana ! iar amortizorul spate cat se lasa la sportivele mentionate ? suporta un mascul voinic in spatele meu ?
  9. asta ar fi iar o tema de curs, ce este acela cuplu, cum se traduce fizic/mecanic ? ca singura pe monocilindru parca plutesc, dar daca iau pe cineva in spate, hmmm nu va suparati pe mine ca am declansat avalansa de intrebari, da ? ps: nu sunt convinsa ca am ales perfect sectiunea in acest forum, rog adminu sa intervina spre mutare daca am gresit, cu scuze
  10. well, incepatoare dar restless am mers (in spate) cu ceva motociclete si am niste curiozitati: cam care e turatia optima pt diferitele tipuri de motoare ? de ex la un mococilindru care intra pe rosu la 7000, inteleg ca optimul maximal e pe la 4500 (ceea ce intr-a 5-a inseamna 115 km/h), peste care merge, nu e problema, dar pt o croaziera de multi km (sa zicem pe A2 > 100 km) nu e indicat sa stai in 5000. sau stai 2-3 ture si gata, s-a uzat, trebe setu skimbat ! si consumul incepe sa abereze, urca pe la 6 (pt un mono e mult) acum am curiozitati diverse, precum un speeder de 600 cu 6 viteze ... intra pe rosu sus de tot, dupa 13.000 .. insa optimul care ar fi ? 6000 ? 8000? intr-a 6-a ce viteza de croaziera face (2up) la un optim maximal ? sau poate un v2 de 650 ? de ce oare un L4 de 1000, la aceeasi turatie in aceeasi viteza merge mai repede decat un L4 de 600 ? e diferenta de rapoarte intre cutii ? ma iertati, fetele si tehnicul ... dar kiar intrebarile ma enerveaza si mintea mea face calcule fara virgula (mobila) turatiile mai mari la motoarele mai mici am priceput (cu greu) ca se datoreaza maselor inertiale mai mici, dar de ex de ce un cilindru mai mic e mai putin fiabil decat unul mai mare (caeteris paribus - adica in aceleasi conditii ) m-a depasit (cu viteza) ! poate datorila suprafetelor mai mici de frecare ? in fine ... niste minitehnicus masculini (desi mi-ar place sa raspunda cei feminini) pe aici pls ?
×
×
  • Create New...