Jump to content

acalin

Membru
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

About acalin

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Buzau
  • Carnet moto din
    26.06.2019
  • Motocicleta
    Honda CB600F
  • Numar Moto
    BZ - XX - FUG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nu cred ca e mare, probabil era mai rece motorul, acum vad ca e pe la 1300, dar uite cum face acul turometrului. O sa verific maine incarcarea si dupa ce vin de la plimbare, cu motorul cald. WhatsApp Video 2020-03-17 at 20.29.47.mp4
  2. Azi m-am pus pe treaba. Am verificat bateria, incarcarea si toate mufele si cablurile. Am dat si cu spray din ala de contacte. Nu am gasit nimic slab sau in neregula, incarcarea pare ok daca ma iau dupa cartea ei: cu faza lunga aprinsa si turata la 5000rpm am 14V pe baterie si cartea zice ca tre sa fie intre 13 si 15. Am observat ca la relanti imi joaca acul de la turometru sus-jos. Relanti-ul meu e reglat la 1500, fix pe linie si se vede clar ca se misca. O sa pun un video. Sa fie ceva de la carburatoare ? La astea ce ar fi de verificat ? Apropo, mentionez ca peripetia asta am avut-o la prima plimbare pe anul asta. deci era benzina din decembrie in ea. Sa fie si asta o cauza ?
  3. Cum se face asta ? Daca era releul, banuiesc ca nu mai pornea deloc, bateria fiind descarcata.
  4. Salutare, Se da urmatoarea motocicleta, Hornet 600 PC36 din 2004. Situatie: Am pornit-o azi si zic sa o scot la o plimbare chiar daca era putin frig. Mers pana in aproximativ 8000 ture vreo 25km fara vreo problema apoi trantesc un sprint cu a doua treapta pana pe la 10-11000 ture. O las sa se duca, nu mai accelerez, dar nici nu franez, scade turatia pe la 6-7000 si cand dau sa accelerez aici incepe sa se balbaie si turatia scadea in continuare. Las acceleratia, scade turatia pe la 4000, iar accelerez si tot la fel, aproape de relanti, iar accelerez si....iar nimic. Intr-un final am tras pe dreapta si mi s-a oprit motorul. Zici ca a ramas fara benzina, dar martorul nu zicea nimic. Ma uit in rezervor, nu mai avea multa dar era. Dau s-o pornesc si ciuciu, nici demarorul nu se invartea si zic ...gata, aici m-a lasat, mi s-a dus releul de incarcare si n-am baterie. Trag socul, dau iar la automat, nimic, pauza. Mai stau doua minute si ma gandesc cu ea oprita, zic puii mei ma duc mai in fata si incerc s-o pornesc impinsa. Imping de ea vreo 10 metri pe marginea lui E85 in Oreavu (putin in panta) ca sa ajung la un drum secundar si ma opresc sa-mi trag sufletul. Mai aveam vreo 20m pana la drumul asta. Ma gandesc sa-i mai dau o cheie si ghici ce ? merge demarorul dar nu porneste. Ii trag socul, incerc iar si porneste.... WTF !? De acolo zic sa ma intorc acasa (cam 4-5km) dar dupa vreo 2km mi se aprinde martorul de benzina. Numai bine ca trec si pe la Petrom si ii fac plinul. La un Petrom cand dau sa fac stanga, accelerez ca nu venea nimic din sens opus si ghici....in loc sa se tureze, mi-a murit motorul. Dau repede la demaror si in timpul asta si impingeam de ea ca sa ies dracu de pe contrasens si tot nu pornea. i-am tras socul in Petrom si a pornit. I-am facut plinul cu benzina de 99, zic poate e mai buna si am dat fuga sa va povestesc, poate a mai patit cineva asa ceva.
  5. Multumesc tututor pentru rapsunsurile de pana acum. O chestie "wtf" este ca nu pot sa vad rezultatul votului desi eu l-am creat. E vreun bug ceva ? Ma ajuta vreun admin ? Acum sa revin, in modelul Dainese nu prea am incredere in scaiul ala de prindere iar la Acerbis mi-e teama sa nu zgarii rezervorul. si nu prea inteleg cum se prind chestiile alea rosii de plastic.
  6. Salut, Vreau sa imi iau niste genunchiere moto de strada si am ramas la doua modele: Dainese Knee V sau Acerbis Impact Evo 3. Ce parere aveti despre ele ? Care ar fi mai bune si DE CE ?
  7. Daca astia sunt cei care aduc de la Louis, am fost si la ei. Am stat pe acolo cam o ora de am probat tot felul de chestii. De rusine, am luat un spray de curatat interiorul la casca.
  8. Masoara tensiunea pe baterie si vezi ce tensiune ai pe ea. Din cate stiu eu, cand e incarcata are aproximativ 12.8V. si nu scade sub 11.5 cand dai la demaror. Apoi, daca bateria e incarcata si chiar e inecata poate fi de la bujii. Aici e mai complicat, trebuie dat jos rezervorul, scoti cate una o cureti de benzina o usuci o pui la loc. Si faci asa pentru toate 4. Sau le inlocuiesti pe toate si gata. Daca nici dupa asta nu porneste cred ca ai o problema pe la carburatoare.
  9. Vad la fata locului care e oferta. Daca nu e rentabil, iau pe 12 . Voiam sa stiu doar daca au scos astia si varianta cu 9 luni.
  10. Ok, mersi colegu. O sa imi iau si eu acu de la 1 martie si as vrea pe 9 luni.
  11. S-a mai schimbat ceva intre timp ? Se poate face asigurare pe 9 luni ?
  12. Am fost in Bucuresti weekendul trecut la Bikermag, la MyMoto, la DualMotors si altele pe care le-am gasit deschise. Asa am aflat ca imi vine marimea L. Ca nici asta nu stiam. Mi-a ramas gandul doar o geaca Alpinestars de vreo 1100 RON. Cand am vazut pretul nici n-am mai retinut ce model era :))).
  13. Salut. Prin noiembrie dupa o ploaie mi-a cazut motorul pe partea cu cricul si mi s-a indoit rezervorul. Se poate repara la un tinichigiu sau trebuie sa inlocuiesc rezervorul ? E chiar pe cantul ala, si a sarit si vopseaua in locul ala. A cazut pe ciment. Mi s-a zgariat si carena spate destul de urat, plus semnalizari rupte, fata spate.
  14. Am si parbriz, dar nu e foarte inalt. OFF: Pentru maini ai gasit vreo improvizatie antivant ?
  15. Pe partea opusa, cea fara lant, aveam desfacuta piulita aia care se strange pe bascula si semnul de pe stanga nu mai corespundea cu ala de pe dreapta. Sau se misca roata in fata si spate, nu mai tin minte exact de anul trecut. Nu am variante prea multe in zona, sunt putini care serviseaza motociclete. Cand l-am sunat si i-am zis, omul si-a cerut scuze, ca s-a luat cu vorba ca una ca alta...
×
×
  • Create New...