Jump to content

jinxed

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About jinxed

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tank grip-uri montate, maine ma voi duce sa-mi depun si dosarul de inmatriculare, in mod curent avand numere rosii. Din cautari in prealabil, aparent nu este nici revopsita, cel care mi-a semnalat aspectul acesta aparent nu prea stia despre ce vorbea. + inca un set de poze, cu mai multa lumina. Totusi, am gasit si o considerabila defectiune specifica varstei, si anume, amortizorul fata a cam ramas fara ulei. Servisabil in locuri precum esarepair(dot)com, pentru aproximativ 200 Eur. In consecinta, scadem pretul la 4200 Eur, nu prea vreau sa aloc timp pentru reparatia in cauza, si as cam vrea sa-mi iau altceva pana sa dea zapada. Vandut, se poate inchide.
  2. Motocicleta va primi un set de tank grip-uri, si se va inmatricula pe numele meu in cateva zile, sa o pot folosi totusi ca transport in caz ca se vinde CBF-ul pe care-l detin, inaintea ei. Eventual si inca o serie de poze. Pretul ramane la fel.
  3. Din ce imi amintesc diferenta in ceea ce priveste transmisia, k13s are versiunea urmatoare de ESA, intinzator distributie imbunatatit, mapare mai decenta, si cativa ponei in plus bineinteles
  4. Pai, am decis sa raman la pozitia mai dreapta, la ceva in jur de 200kg si in jurul a 100 cai. Ori Tracer ori un naked. Poate pe viitor sa tin un k1300s ajustat pt dimensiunile mele sau ceva similar ca si al doilea moto, dar momentan nu e cazul.
  5. @Ribo Intr-adevar. Sunt totusi impacat cu gandul ca va trebui sa mai astept o perioada buna de timp, plus ca mai am un CBF600S, care va trebui sa dispara si el cel mai probabil dupa, pentru a face loc la bordura din fata blocului pentru un Tracer 900 GT
  6. Salut ,  m-ar interesa  K-ul , are  cartea   scuoasa  ?

    O zi buna .

    Victor.

  7. Intre timp, venind cineva sa vada utilajul, mi-a aratat ca pe motocicleta sunt carene originale, dar revopsite din gri, in acel alb, ceea ce mai mult ca sigur din neatentie, nu am observat initial. Pot doar sa presupun acum ca unul din proprietari a dorit neaparat sa fie alba, urme de scapare/ accident nu sunt, nici istoricul nu reflecta. Mai scadem si pretul in urma constatarii. 5800 EUR
  8. Simplu. Am venit pe ea din UK. Dureaza putin pana vin acte/faci asigurare etc, dar e rezonabil. Facand cei aprox. 2900 km pana in Bucuresti in cam 4 zile, am avut destul timp sa-mi dau seama ca nu sunt ok cu pozitia
  9. Importata initial pentru mine, din UK. 24.728 mile -> 39.796 Km. Carte service + facturi, revizionata doar in service autorizat BMW. Certificat de autenticitate RAR/ITP/Carte auto efectuat 16.07.2019 Revizie efectuata la Bavaria Bucuresti 02.07.2019 ABS / ESA / ASC / Quickshifter / RDC / Mansoane incalzite. Pilot Road 5 fata/spate, in stare foarte buna. Placute noi TRW fata/spate. 2 chei+ cheia de plastic. Booster Plug instalat. Fara vreoun accident sau scapare din neatentie. Pret 6100 EUR. Se poate vedea in Bucuresti, zona 1 Decembrie. Telefon : 0748305359 Motocicleta nu este momentan inmatriculata pe numele meu, trebuind sa merg din Bucuresti in Galati pentru a o inmatricula, si din moment ce as vrea sa o vand, nu prea se justifica timpul petrecut pe drum pentru inmatriculare si apoi pentru vanzare iar. Super ok tehnic. O pot aduce la verificare in service pentru oricine doreste. De asemenea, seria de sasiu este WB10508059ZV68613, pentru oricine doreste sa o verifice. Aspectul de asemenea este foarte ok, desi nu perfect, are totusi 10 ani. Exista o zgarietura foarte mica in partea de jos a carenei stangi, si foarte putina vopsea lipsa pe furca, unde este prinsa aparatoarea, + uzura de la bocanci moto, vizibila in poze. Doresc sa o vand pentru ca nu ma impac deloc cu pozitia dupa o perioada scurta.
×
×
  • Create New...