Jump to content

benilika

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About benilika

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Absolut tot merge perfect mai puțin turometrul Verificat și siguranțele tot tot și nimic nu este dus Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk Deci am găsit buba la mine Am luat bordul de pe alt Hornet si se pare că merge ... Nu aveam cum sa știu atâta timp cât electronistul mi-a garantat că este bun ... Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk
  2. Știu ... Dar tot trebuie sa îi găsesc problema ... Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk
  3. Vineri mi-am luat permisul si sambata sa stricat turometrul ... De sambata sta bucati in garaj si tot masor pe la ea sa ii dau de cap ... Nu pot verifca ECU` ala nici cum ... este turnat ca l-as fii desfacut sa il verific de lipituri ... Pe scurt incarcarea la motor este 13.0 - 13.5 deci oarecum buna verificat firul verde galben si la ecu si la ceasurile din bord si este ok desfacut bordul pana la placa de baza si verificata la electronist de lipituri reci este ok verificat cu multitetru si imi vin ~7.15V pe firul verde/galben verde/negru O alta anomalie sau cel putin mii se pare mie ciudat este ca releul de incarcare cand il pornesc in ~40sec , 1 min frige. Frige la modul ca frige Acum incepe distractia ... cauta CDI cu, contact , buson de benzina , yala de la scaun chei dupa cauta cum sa ii pui km inapoi ( sa nu ramana KM de la CDI`ul second ) Nu mai am nici o idee si imi pierd si rabdarea cu el ...
  4. Nu le-am făcut că acolo undeva scrie că îți trebuie un aparat care sa îl legi la multitetru că sa vezi valorile. Am dat electronistului schema și azi este gata să pot măsura ... Dar dacă tot am desfăcut din nou bordul am zis sa îl dau pentru verificare lipituri ... Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk Deci am verificat ieri verificarea cu peack voltage ... 7.8 .7.9 ... Nu pot sa îmi dau seama cum sa dus așa deodată ... Faine motoare Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk
  5. AZi am desfăcut din nou tot bordul ... Am verificat încărcarea 13.4 - 13.6 deci nu este de aici Am verificat din cartea tehnica care sunt firele care fac legătura între bord și ECU ( verde galben este firul care face conexiunea ) Firul nu este întrerupt l-am verificat Mâine duc bordul ( placa ) la electronist sa verifice lipiturile la rece ... Daca nici aia nu este atunci sa dus ECU ... ceea ce nu îmi vine să cred că se duce așa de odată din nimic ... Am făcut și poze și totul arata cam așa ... Imi este ciuda că nu sunt singurul cu aceasta problema de pe forumuri dar nimeni nu a postat rezolvarea ... Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk
  6. Salut, Am postat si pe facebook si pe unde am apucat dar nu am gasit neaparat un raspuns ... poate ma puteti ajuta voi. Sa mai lovit cineva de aceasta problema ? Din dorinta de a face un lucru ca si la carte ( aveam bordul aburit, sau cel putin credeam ca este aburit ) am desfacut ceasurile de bord sa vad pe unde imi intra apa in bord la al meu PC41 Am desfacut tot bordul sa vad unde este buba si am constatat ca fostul proprietar a umblat si el pe acolo. Cand a umblat a stricat toate filetele la cele 3 suruburi in care este prinsa carcasa pe bord ( vezi poza mai jos ) Ca sa repare greseala facuta a pus picatura in locul fiecarui surub dupa care a bagat suruburile inapoi. Ulterior picatura aceea sa prelins peste hartia unde se vede semnalizarea in partea stanga a bordului ( acolo eu credeam ca imi intra apa dar de fapt era picatura ) Am sters sticla pe interior am dat cu spray de contacte pe la mufe si am montat totul inapoi. Cand am pus tot inapoi am constatat ca nu imi mai merge turometrul ( isi face check`ul dar cand il pornesc nu merge ) Am desfacut din nou totul am verificat sigurante am bagat mufa doar in placa de baza ( tineam placa in mana si porneam motorul ) si mort. Am dat cu spray de contacte pe placa bordului am dat din nou in mufe , nimic mort. Venind seara am pus totul inapoi sa pot pleca cu motoreta inapoi acasa si cand am pornit-o mergea turometrul. Cand i-am dat 1`a si am plecat de pe loc a murit din nou. Pe drum inspre casa pornea , murea , pornea , murea. Are cineva idee ce ar putea fii ? nu stiu cum sa ii dau de capat
  7. Si eu am fost in aceeasi dilema ca si tine si nu am gasit un raspuns. Intr-un final am ales Hornet CB600F Nu as putea sa iti spun inca cum este pentru ca iau ( sau sper sa iau ) permisul abea pe 30
×
×
  • Create New...