Jump to content

Pepper Studio

Membru
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About Pepper Studio

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Voluntari - Pipera
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    TL 1000R, Shadow VLX

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    GPZ, F4, F4i, Hornet, Ninja, RT 800, RT 1200, GSXR 600, GSXR 750, V-ROD

Recent Profile Visitors

177 profile views
  1. Nu neaparat legat de detailing sau vopsitorie moto, dar s-a intamplat la noi la atelier :). Uitati o evolutie la un MZ ES250.
  2. Sa ma laud "umpic", daca imi permiteti. Dupa 10 examene (Chimicale, Terminologie de detailing, Echipamente, Sticla si trimuri, Detailing interior, Piele si textil, Corectarea vopselei, Spalarea pregatitoare, Siguranta si securitate, Jante si anvelope), va anunt cu drag ca am obtinut certificarea pe care mi-o doream de ceva vreme, dar n-am avut timp deloc. Mi-am facut in ianuarie si februarie si iac-ta ca mi-o iesit - am devenit detalier certificat de IDA - International Detailing Association, cu sediul central in SUA si prezenta europeana in Franta, Suedia, UK si Norvegia. Intentia noastra, usor usor, e sa cream o reprezentanta IDA si in Romania, pentru a putea crea un standard inalt in detailing si o certitudine pentru clienti ca nu inchidem ochii, spunem Doamne-ajuta si dam drumul la masina de polish... Nu. Avem carte si experinta in spate si suntem verificati si examinati, la randul nostru, de oameni cu autoritate in industrie. In cazul nostru, IDA si TUV Nord. Gata, m-am laudat. Multumesc mult! Pepper
  3. Presupun ca nu e nevoie sa va spun ce le puteti sugera sotiilor/iubitelor sa va ia de sfantul Valerica. Va dau un indiciu: D E T A I L I N G :)). Pepper
  4. El si ea faceau sex. El: Te doare? Ea, gemand de placere: Mmmmm... mai tare. El: TEEE DOAAAAAAREEEEE?!!!!! ===== Ion si cu Vasile, dormeau unu' langa altul, in acelasi pat. Ion se trezeste din somn, transpirat tot. Ion: Ba Vasile... tu faci laba? Vasile: Da... Ion: Si-ti place? Vasile: Da... Ion: Dar simti ceva? Vasile: Nu. Ion: Pai fa-ti-o tie bah! ===== - La ce vă gândiți, copii, când flutur o batistă?, a întrebat învățătoarea. - La despărțire, a făcut Gigel. - Bravo, Gigel, l-a felicitat ea - Eu mă gândesc la tren și la gară, a spus și Ionel. - Bravo, Ionel! Dar tu, Bulă, la ce te gândești? - La pi$dă, doamnă. - Cum, Bulă, să-ți vină în cap așa ceva de la un gest atât de frumos precum fluturatul batistei? - Doamnă, mie poți să-mi fluturi și-un tramvai, că tot la pi%dă mă gândesc. ===== "Nevasta-mea a facut accident cu M5-ul" "Vai vai vai! A patit ceva? "Inca nu, ca s-a inchis in baie"
  5. Neata. Facem masini doar pentru prieteni, familie. Ma refer la reparatii si vopsitorie. Si asta foarte rar, cand n-avem lucrari moto. Credeam ca in extrasezon vom avea timp sa facem si masini, ca sa mearga treaba la atelier... dar de unde. Avem 3 motoare la vopsire integrala. Pentru masini, doar detailing complet, pentru ca nu dureaza asa mult ca la vopsitorie si aplica regula de mai sus: cand nu avem lucrari moto. Oricum, nu se merita sa aduci masina la noi la vopsire, ca preturile noastre sunt de atelier boutique. Adica mai mari, pentru ca noi folosim vopsea si lac de premium. La o vopsitorie normala, lacul e 80-100 lei litru, noi il luam cu 250 - 300. Deci nu prea are sens sa vii cu masina la noi. Totusi, uite preturi: - doar vopsire element, cu pierdere de culoare (adica sa nu se cunoasca diferente): 500 RON - reparatie si vopsire elemente fara contur afectat (contururile sunt modele de pe portiere, capota, aripi etc.): 700 RON - reparatie si vopsire elemente cu contur afectat, care trebuie refacut: 1000. Preturile sunt per element si toate includ vopsea PPG si lac UHS, sau ceramic, in functie de specificatiile de fabrica. Vopsire integrala facem doar candy si costa 3500 EUR. Sper ca raspunsul meu te convinge sa nu aduci masina la noi, doar motocicleta :)). Multumesc! Pepper
  6. Salutari. Adaug un serviciu nou, pentru cei dintre voi care vreti nivelul maxim de rasfat: VOPSIRE CANDY (custom paint jobs). Despre preturi, nu putem vorbi pana nu stim culoarea, pentru ca de la ea pleaca reteta si, in functie de culoarea aleasa, se poate ajunge la 12 straturi de vopsea. Multumesc si spor! Pepper
  7. Salutari si la multi ani! N-am mai postat de ceva vreme, din simplul motiv ca, in perioada asta de iarna, lucram mai mult la masini ca de... motocicletele fac nani. Cu toate astea, am continuat lucrarile de restaurare la o Javră si un MZ si avem si un Transalp in vizita (inca in lucru). V-am atasat o poza cu Jawa, before and after. Zona cu verde de pe rezervor e doar reflexia portii, care e verde. Sper sa va placa, revenim cand e gata toata (acu e la restaurare mecanica si electrica) Spor la toate cele si sa aveti un an cum vreti voi sa fie! Pepper
  8. Adrian M, iti dai seama LOL. Revenind, daca sta descoperita, iti recomand sa faci tratamentul inainte sa vina inghetul, zapada si altele peste ea. Sa fie protejata. Dar discutia asta e pentru topicul de detailing. Pepper.
  9. Si castigatorul esteeeeee.... Screen Recording.mov Detalii organizatorice pe PM. Revenim cu poze si pareri dupa lucrare :). Daca accesati de pe mobil si nu se vede, e vorba despre l.uv. :D.
  10. =)) Daca nu castigi in decembrie si castigi in ianuarie, poate facem un cadou, in plus.
  11. Salutari. Avem preturile gata. Rog mult un admin sa le treaca in prima postare, unde sunt toate cele descrise. PRETURI SERVICII 1. SPALARE PREMIUM: - tot pachetul: 250 RON - pentru tratament de protectie hidrofob, anti coroziune si anti UV, plus tratament termic de protectie pentru evacuari si elemente motor (capace cutie si motor), inca 150 RON - pentru amandoua, 350 RON 2. DETAILING - polish de intretinere pe toate elementele vopsite: 350 RON. Polish de intretinere inseamna eliminarea defectelor superficiale de pe lac, provocate de expunere la soare (UV), spalare cu presiune si eliminarea zonelor matuite. - polish de retus: 150 RON elementul. Polishul de retus e detailing-ul, adica eliminarea urmelor si zgarieturilor profunde de pe lacul de vopsea. - redare luciu si profunzime elementelor plastice (trimuri, comenzi ghidoane, aparatori etc.): 100 RON - tratament polimeric (protectie anti umezeala, UV si coroziune), dureaza in jur de 4 luni: 150 RON - tratament ceramic (idem mai sus + luciu intens si adancime), dureaza in jur de 10-12 luni: 300 RON - tratament nano-ceramic (idem ceramic), dureaza pana la 3 ani: 1500 RON - pachet full detailing (spalare premium + polish de retus + redare luciu elemente plastice + tratament ceramic + tratament termic evacuari/capace) 1200 RON 3. VOPSITORIE - element vopsit pe cod original: 300 RON sau 200 RON, depinde de element - element vopsit custom: 500 RON - reparatie element (sudura plastic sau armatura + fibra sticla) si vopsire in cod original: 400 RON DETALII DESPRE MATERIALE FOLOSITE - pentru ce tine de detailing si spalare fara apa: AMMO NYC, Chemical Guys, Koch Chemie, Festool, Meguiar's, Labocosmetica, Motul, Mother's, Rupes. Lista se modifica in functie de ce apare pe piata si ce testam. - pentru vopsitorie: vopsea PPG fabricata in UK, dynamic mixing system 3M pentru chit, pistoale de vopsit Devilbiss 0.8 si 1.4, slefuitor si abrazive Festool Granat si 3M, lampi de uscare cu infrarosu cu temperatura controlabila pana la 100 grade C, mediu de vopsire izolat si controlat cu filtre paintstop, labirint, exhaustare. Multumesc, sper ca ajuta. Pepper Dupa 1 luna de asteptare, in sfarsit ne-a venit cel mai tare echipament pe care ni l-am fi putut dori vreodata! Festool WCR Work Station 1000, pe numele lui. Stim ca poate nu o sa vi se para cine stie ce, mai ales daca nu stiti prea multe despre Festool (in Romania au o prezenta rarisima prin ateliere si service-uri, din cauza preturilor), insa va spunem noi ca e total ce trebuie :). Ne eficientizeaza timpii de lucru cu minim 30%, ne salveaza o groaza de spatiu pentru putem pune pe el tot ce ne trebuie. Ca idee, cand l-am comandat, cei de la care l-am comandat ne-au spus ca, in Romania, sunt doar doua asemenea echipamente vandute, noi fiind printre cei 2 :)). La noi, 3M e inca la putere, desi pe partea de detailing si vopsire, doar banda adeziva si chitul de reparatie mai sunt de calitate, restul fiind chinezarii (in oprinia noastra). Ca dovada, in SUA, 3M a cerut insistent un joint venture cu Festool, sa-i ajute pe partea de vopsitorie/tinichigerie si de paste abrazive de corectie. Ce inseamna pentru voi, care ne pasiti pragul atelierului, acest Festool WCR 1000? Timp mai mai putin de asteptare, senzatie de ordine si curatenie in atelier (deci placerea de a fi in el) si, bineinteles, o dovada a promisiunii noastre pentru servicii premium si seriozitate fara compromis. In momentul de fata, suntem mandri sa spunem ca 90% din tehnica pe care o folosim in detailing si vopsitorie este Festool (slefuitoare electrice, discuri abrazive, paste de corectie si poliș, blocuri de slefuire, aspirator si, de ieri, work station complet). Multumim si spor! Pepper
  12. Nu stiu cine e Luigi si nu fortam oamenii, in general :D. Il asteptam sa se inscrie cu drag.
  13. @paulynos deci te trec pe lista de extragere? Ca nu-mi dau seama :). Mersi. Pepper
  14. Mah voi v-ati vorbit intre voi sa faceti scandal pe topic si sa va invitam la atelier pentru o spalare gratis de impacare? :)). Sa stiti ca nu functioneaza! LOL Pepper
×
×
  • Create New...