Jump to content

Pepper Studio

Membru
  • Content Count

    81
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About Pepper Studio

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.facebook.com/pepperstudiomoto/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Voluntari - Pipera
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    TL 1000R, Shadow VLX

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    GPZ, F4, F4i, Hornet, Ninja, RT 800, RT 1200, GSXR 600, GSXR 750, V-ROD

Recent Profile Visitors

356 profile views
  1. Pentru ca dubla masura. Mi se face greata cand vad dubla masura. Pur si simplu, poate datorita educatiei, cand vad capetenii de trib care impart ei dreptate dupa bunul-plac, minse intoarce stomacul le dos. Sper sa-i scape, marelui administrator, postarea atasata. Nu e ca si cum gasesti la toate colturile oameni priceputi in aerografie. Dar na... reclama.
  2. N-a existat nimic. In fine, oamenii fac ce sunt pregatiti sa faca, nimic mai mult, nimic mai putin. Atat a fost el pregatit sa faca, atat a facut. All good. Avem niste bunataturi pentru mate... mama mama! Cand vrei tu. De ce? Am cerut reinscrierea in grup si am intrebat de ce am fost exclus, mi-a dat reject. Eu refuz sa contribui in acest spatiu, de altfel plin de oameni faini ca voi, dar care e sub tutela unui individ care asa stie sa sustina comunitatea moto din Romania. Pentru mine e extrem de important ca oamenii sa aiba bun-simt elementar si mintea deschisa. Cat despre lucrari, le gasiti pe pagina de fb din semnatura, am facut si grupul paginii - detailing motociclete, pentru oricine interesat de estetica moto. Multumesc. Pepper
  3. Dragi motociclisti, din pacate, asta e ultima noastra postare pe acest forum. Dupa cateva luni bune de cand tot punem poze pe grupul de facebook cu lucrarile noastre, azi am fost nu doar dati afara din grup, dar si blocati. Nu am mentionat niciodata nimic de preturi si nici nu am spus vreodata cuiva sa vina la atelier. Doar postam lucrarile finalizate, adica poze cu motociclete superbe. Presupun ca asta a considerat mai marele acestui grup, cine o fi el, ca e reclama ascunsa. Nicio problema. Daca asta a considerat el singurel, asta e. Cu toate astea, e un moment foarte trist pentru ca, intr-o tara in care abia gasesti servicii dedicate moto, sa excluzi din grup SINGURUL atelier dedicat esteticii motocicletelor din Romania, doar pentru ca pune poze cu motoare lucrare frumos... e foarte trist si poate e o ocazie pentru acest admin, cine o fi el, sa reflecteze un pic dincolo de impulsul de a impune un regulament fara a porni si niste procese rationale proprii. Bineinteles, nu vom mai fi activi pe acest forum. E o chestiune de principiu. Imi pare rau, sincer. Pepper
  4. Daca vreti sa vedeti ce inseamna o vopsea exclusivista, plina de xiralic (perla foarte mare), faceti cumva si vedeti-va cu Luigi! Rar am mai vazut... Lugi, multumim pentru cuvintele tale! Pepper
  5. Salutari. Revenim cu doua lucrari foarte recente, un Vulcan 900 si un V-ROD Editie Aniversara 105 ani. In alta ordine de idei, avem o mare rugaminte: - noi nu avem spalatorie, noi avem atelier de detailing. In consecinta, noi nu facem "doar spalare", pentru ca nu credem in asa ceva. Doar spalarea nu dureaza, daca nu intervine si o protectie, iar munca noastra e despre luciu si protectie :). Deci, nu vom accepta sa lucram pe un enduro abia intors din namoale :). Multumim si multa sanatate! Pepper
  6. Aripa fata Vulcan 900. Armare, ranforsare, sudura in plastic si revopsire.
  7. @Motologistic LOL. Chiar ma gandeam cum naiba urci dihania asta in duba... sau oriunde, de fapt. Eu am 1.70 si 70 kg. Cand m-am urcat pe ea... m-am dat jos depede :))). Oricum, Edi a vorbit foarte frumos de tine si de serviciile tale. Bine, probabil stii. In alta ordine de idei, dragii lu’ Pepper, iata o lucrare recenta pe un V-Rod Night Rod: - spalare fara apa - eliminare imperfectiuni lac, de pe cadru si restul elementelor vopsite lucios (pete, scurgeri, zgarieturi, coaja de portocala mare) - vopsire crashbar, capace mansoane si aparatoare curea transmisie - tratament ceramic anti-UV, hidrofob si anticoroziv pe elementele lucioase si jante - protectie nano-ceramica pe elementele mate. Spor!
  8. Gata si dihania lui @Halogenn1! Vopsit tot ce e galben, mai putin codita, care a fost reperul de culoare (Ducati Giallo). Multumim! Pepper
  9. Ola. Pozele la metal sunt de cand a intrat in atelier, clientul le-a sablat singur. Bineinteles ca am curatat noi toate resturile de rugina si vopsea veche. Altfel nu prinde vopseaua, sau sare in 2-3 ani. Cat despre roata de rezerva... vorbim de restaurare. Adica aducere in stare initiala, adica cu tot cu roata de rezerva :). Nu noi decidem, clientul. Mersi! Pepper
  10. GoodKat, Cavaleru, multumim! Cat despre luat un asemenea PK, nu recomand. Nu sunt practice deloc, modelele astea au cutie de viteze, nu variator. Trebuie sa stai constant cu mainile pe ghidoane, treapta sus/jos etc. E drept... sunt superbe :)) Pepper
  11. Salutari. Va prezint cu mare drag un proiect care ne-a placut foarte mult - restaurarea PK-ului din titlu. Proiectul a fost in colaborare cu Garajul 24 (care s-au ocupat de partea mecanica si electrica). Noi ne-am ocupat de partea vizuala - reparatii metale si vopsire integrala. Pentru culoare, am mers pe un albastru retro de pe VW Retro Camper. Speram sa va placa. Have fun! Pepper
  12. Azi a fost@edyneagu pe la noi cu nebunia lui de motor. Intruder C1800R. Operatiunea: - spalare fara apa - decontaminare integrala - hidratare lac vopsea - eliminare zgarieturi si imperfectiuni - polish elemente crom - protectie termorezistenta crom (luciu, anti-coroziv, anti-UV, hidrofob) - tratament ceramic (anti-UV, hidrofob, anti-coroziv, luciu profund) - redare luciu elemente plastic + anvelope Multumim, Edi! Pepper
×
×
  • Create New...