Jump to content

Lucian_Andrei

Membru
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About Lucian_Andrei

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Salut. Cine vinde un VFR 800 an 2004-2006, neapărat cu ABS, preț în jurul a 3000 euro? Nu cumpăr un motor fără istoric și cu 1000 proprietari
  2. Nu-ți lua din aia ca e nașpa... lasă că ne luăm noi După cum e și denumirea topicului, pe mine ma interesa poziția dintre RR și F4i, avand în vedere ca sunt înalt, poate și alte motoare din aceeași clasa, pt ca astea îmi plac. Cu ocazia discuțiilor mi s-a mai adus în vedere și Honda VFR 800, care e chiar foarte mișto și în bani relativi putini as avea parte și de ABS și o poziție comoda, iar în rest au fost recomandări ca în bazar, de genul "nu e ceea ce vrei dar uite ce bine te prinde".
  3. Pe mine totusi ma impresioneaza ABs-ul ala la un motor destul de vechi si faptul ca e mai mare si stau mai bine pe el.
  4. Geo 75 ....adica nu prea le recomanzi?
  5. Mai aveți la vânzare geaca de dama Dainese avro d1?
  6. se pare ca sunt din 2006 care au și ABS și au preturi chiar ok. Ce pot cere mai mult de atât?
  7. Dacă găsesc în preț bun, respectiv sub 3000 în Germania un VFR din 2004-2005, cred ca o sa fie alegerea corecta. Are o poziție mai potrivita staturii mele. Știe cineva dacă e bătaie de cap pt un începător?
  8. Fiziflash foarte frumoasa propunerea ta de Honda VFR, tot sport touring, dar care ar fi diferența fata de un F4i, înălțimea șeii fiind tot de 805 mm. Ar fi mai potrivit un VFR pt statura mea?
  9. Glumeam în privința gecii și am spus chiar în postul anterior ca îmi plac modelele sport și aș alege cu inima pt a zâmbi de fiecare data când ma urc pe motor. La deschiderea postului am precizat înălțimea de 193 cm cu 95 kg. Consider ca sunt prea corpolent pt un naked care ar arata mic și subțire sub mine. De ce ne cumpărăm Mercedes și bmw și nu cumpărăm skoda Octavia, care e clar ca sunt mult mai ieftine la întreținere și mai potrivite pe drumurile noastre? Pt ca mulți prefera sa aleagă cu inima
  10. În ceea ce privește echipamentul am primit cadou de la femeie minunăția asta, Atem v3, asa că sunt "obligat" să-mi iau motor sport, pt ca nu mai pot schimba echipamentul, decât dacă vreau sa risc un impact major cu pumnul ei și cască pt protecție încă nu am... O sa ma adaptez la orice, cum s-au adaptat și alții. Merg pe f4i, pt a alege cu inima și a zâmbi de fiecare dată când ma urc pe motor și o sa ridic un pic șaua dacă se poate și s-a rezolvat problema. Insist sa culeg informații, iar într-o luna ar trebui sa încep căutările și poate profit de perioada iernii pt un preț mai bun
  11. Scoala deja am început-o și am făcut câteva ore pe un Hornet, constatând ca poziția este ok în ceea ce privește înclinația corpului, însă îmi stăteau foarte îndoite picioarele când le lăsăm jos, iar când le țin pe scărițe ma dor gleznele, fiind prea flexate. Posibil sa fie si motorul modificat de către instructor și să-l fi lăsat mai jos, pt toată lumea. M-am urcat pe un Gsx 750 din 2009 și era ok poziționarea picioarelor in ceea ce privește scărițele, însă corpul era destul de aplecat. Se pot face modificări în ceea ce privește suspensia sau șaua pt a se ridica puțin f4i?
  12. În Germania F4i costa în jur de 2500-3500 euro, având în jur de 30k km și fiind din anii 2004-2006. Credeti ca merita modelul banii ăștia, respectiv 3000 euro? Nu prea mai am ce modele sa încerc pt ca cele super sport sunt foarte aplecate, iar din categoria sport touring știu doar de F4i, care arata tot ca cele sport dar au o poziție mai lejera si potrivita pt drumurile din România și un mers mai relaxat.
  13. Ca începător e imposibil sa simt performantele superioare ale șasiului deținut de RR, așa că importantă e ușurința cu care se conduce motorul. Nu prea ma impac eu cu dimensiunea mea de 95 km... Kg...precum și înălțimea și dimensiunile motoarelor sport și ma gândesc sa nu-mi fie micuțe și foarte incomode, cu genunchii trecând peste rezervor ca și în poza asta luata de pe forum, omul având 1.90 pe un RR Iar în ceea ce privește răspunsul lui KONGLY, pot adaugă faptul că pe Germania, de unde și vreau să-mi aduc motorul, se găsesc foarte multe cbr f4i din anii 2004-2005 sub 3000 euro care nu au ajuns la 35k. Acum vine și semnul de întrebare în ceea ce privește realitatea acelor km, dar sper ca nemții încă au rămas oameni serioși
  14. Salutari la toată lumea. Încă nu am obținut permisul cat A însă intenționez iarna asta, în speranța că voi găsi la un preț bun, o motocicleta. Având în vedere ca am 193 și 95 km, iar motocicletele touring nu prea ma atrag, cred ca mi s-ar potrivi un sport sau sport-touring. Înclin către Honda cbr 600 din perioada 2003-2006 fiind mai înaltă decât un naked, și mai exact către o Honda cbr pc 35 care pare a avea o poziție mai comoda de condus decât un RR. Am încercat sa caut diferențe între f4i adică pc35 și RR - pc37, în ceea ce privește poziția de condus însă mai mult ca sigur exista o conspirație și lumea nu a aprofundat subiectul. Posesorii sau cunoscătorii pot oferi informații?Mulțumesc Preț achiziție 2500-3000 euro De la ce nr de km sunt considerați mulți pt un motor și cand apar probleme? Eu caut ceva sub 35.000 + ce o sa mai adune la mine
×
×
  • Create New...