Jump to content

The Flying Dutchman

Membru
  • Posts

    124
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Overijssel
  • Carnet moto din
    1963
  • Motocicleta
    Cu doua roti
  • Numar Moto
    Se vede din spate
  • Club
    Trolls

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    .
  • Interests
    .

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

The Flying Dutchman's Achievements

  1. Eu inca astept un user manual unde sa spuna cu subiect si predicat pentru ce sunt folosite pozitiile unu si doi. Sper ca nu pentru a lovi masina maicutelor din spate si a le sparge hayonul cu bostanul. @XaeL stie de asta, ca tot a deschis topicul?
  2. Scuze, prin teren greu eu inteleg si pante. Dar nu depasiri si alte bazaconii. Daca voiam sa par destept puneam doar prima poza. Dar am dorit ca si @Krimh sa aiba o idee la ce se folosesc pozitiile de care a intrebat. Intamplator am avut o masina cu cutie automata exact cu 1, 2, D, de pe manualul careia care sunt facute pozele, iar acum am una si mai "smechera", cu low-high. Ai dreptate @sasesase.
  3. Iti multumesc pentru ca ai semnalizat. Ai gasit manualul ala care spune cum se folosesc pozitiile 1 si 2 la cutiile automate? Sau in manualele de umflat cauciucuri si bisnita cu ulei si standere nu scrie despre asta? Hai ca nu e nevoie sa mai rascolesti internetul, iti pun eu mai jos. Este si pentru @Krimh, sa nu mai asculte parerile urechistilor.
  4. Sigur ca e mai putin, dar nu toti suntem la fel de indemanatici, unii se misca mai greu. Foarte corect.
  5. Pai de ce nu pui aci sa vaza si ochiu nostru? Primul indiciu că ești prost e atunci când ai o părere despre orice. Ești foarte prost abia atunci când ești convins și că ai soluții la orice.
  6. Baieti, voi cititi manualele masinilor automate? Sau, stai asa, voi nu ati avut asa ceva! Aveti doar timp liber.
  7. Castigul in timp e nesemnificativ, pentru cineva obisnuit cred ca nu poate fi o diferenta mai mare de 30 secunde si cred ca exagerez. Pana la urma e vorba de preferinte. Partea cu siguranta a detaliat-o cineva mai sus, daca ajungi sa ti se deschida casca asta este ultima dintre griji, esti de mult pe lumea cealalta din alte motive.
  8. Sa nu te puna dracu sa incerci asa ceva. 1 si 2 sunt strict pentru teren greu, nisip, noroi, zapada, atunci le folosesti, nu au nicio treaba cu frana de motor sau depasirea.
  9. https://m.youtube.com/watch?v=6NVp8NzzBQ0 Sau de brate mai luuungi. On topic, mie imi place slaba, nu grasa. Mancarea, femeia, ghici, ghicitoarea mea!
  10. Pro: - roti mari - suspensie superioara - vizibilitate mai buna datorita pozitiei mai inalte pe motor - mai buna decat un scuter prin traficul "static" Contra: - confort spre zero din cauza seii - lipsa spatiu depozitare daca vrei sa te duci la cumparaturi pe doua roti - predispusa la trante din cauza anvelopelor inguste daca te mananca in cwr si mergi de-a lungul liniilor de tramvai
×
×
  • Create New...