Sari la conținut

CatalynAdrian

Membru
  • Număr conținut

    7
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Târgoviște
  • Motocicleta
    Kawasaki ER-6F 2006

Vizitatori Recenți Profil

231 citiri profil

CatalynAdrian's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut, am un Kawasaki er6f din 2006 pe injecție. Toba este schimbata. Nu îmi mai amintesc dacă așa îmi făcea și cu toba originala. Urmează să o pun. Deci merg constant cu ea in general se întâmplă între 4 și 6 mii de ture. Când o țin fix după ceva timp îmi întrerupe. Cum i as da gaz și aș lăsa o instant și după da rateuri. Și după mai aud și niste pocnitori micuțe sub rezervor. Un sfat va rog
  2. Salut băieți. Am un Kawasaki er6 2006 cu 100 și ceva de mii de km.... . Îmi consuma mult ulei. Mai bine zis îl aruncă pe toba. Când trec pe langa cineva in ture mari miroase in spatele meu numai a ulei. Deci am de gând să fac motorul. Simeringurile la supape și ce o mai fi nevoie. Problema e că nu am pe nimeni din apropiere care sa se bage. Majoritatea nu au timp sau nu se baga ( mecanici). Am doar câțiva prieteni care se pricep cat de cat. Eu nu știu mecanica. Dar vreau să mă bag eu sa o fac. Cu răbdare și timp o să o repar. Vreau niste sfaturi și poate și niște ghid urî ceva va rog...
  3. De 5 luni. Nu mi am dat din prima seama de probleme... Este injecție
  4. Uleiul este negru, da doar fum negru când sunt aproape în limitare. Am făcut test de compresie la bujii și a ieșit perfect. Plus că am problema și la consum de benzina. Mănâncă 10l în oraș la sută
  5. Salut, am și eu o problema la un Kawasaki er6f din 2006. Consuma mult ulei. Gen 2l la 6k km. Nu îl pierd, mi a zis cineva că îl aruncă pe toba. Miroase rău a ulei după ce merg cu ea, mai ales mai turat. Cred că sunt simeringurile la supape dar problema e că nu știu să le schimb și nici nu am bani să merg la mecanic. Niste sfaturi sau un tutorial mai detaliat de schimbat ? Sau nu se merita sa o fac. Are 66k km
  6. Salut, am un Kawasaki ER-6F din 2006. Îmi moare motorul când o pornesc prima dată la rece, după nu mai am probleme. Urmează să îi schimb zilele astea filtrul de aer și bujiile. A doua problema e că îmi stă aprins FI mereu. Am găsit eroarea 67 și anume sonda... Și ultima ( sper) îmi consuma cam mult. Am făcut cu plinul până pe roșu 150km Precizez că motocicleta trage bine Puțin ajutor va rog. Mulțumesc frumos
×
×
  • Creează nouă...