Jump to content

Scarabel

Membru
  • Content Count

    161
  • Joined

  • Last visited

About Scarabel

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    tradaut_ir@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Botosani
  • Carnet moto din
    18.04.2011
  • Motocicleta
    Honda Silverwing FJS400D 2008

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Aprilia Scarabeo 50cc 4t 2007, Yamaha Majesty 250cc 2002

Recent Profile Visitors

795 profile views
  1. Multumesc mult pentru pareri, mai ales ca vin din partea unui posesor. Nu-mi fac probleme din cauza motorului ci mai mult din cauza cutiei DCT, am mai citit pe forumurile din afara ca mai sunt probleme pe la primele generatii unde m-as incadra si eu cu banii (gen blocare intr-o viteza, neschimbarea treptei a 2-a cand trebuie dupa demarajul de pe loc si altele). Tu ai avut astfel de probleme sau a functionat perfect de fiecare data? Cati km ai facut cu ea si in ce conditii? Din ce an e motorul si ii stii istoricul de service? Mai stiu si ca spatiul de sub sa e foarte mic si asta ma descurajeaza
  2. Salut baieti! Dupa cum popate stiti, detin un Honda Silverwing 400 fabricat in 2008 care a ajuns la aproape 96000 km. L-am achizitionat la "21000" km in 2014 de la SerMoto (nu cred ca erau km reali) dar s-a dovedit ca n-am luat teapa daca m-a tinut pana acum si motorul nu da semne de oboseala. Il folosesc mult si in interes de serviciu si de aceea are km asta. Scoate un consum de maxim 4.5 l/100 km daca circul pana in 120 km/h (80% extraurban, 20% urban). Peste, consumul creste proportional cu viteza. Singur pe el, e bun in continuare pentru ce am eu nevoie dar cu 2 pe el incarcat e mai greu c
  3. Eu sunt posesorului SilverWing-ului cu pricina. Sunt foarte multumit de calitatea serviciilor prestate de Dl. Lucian cat si de pretul mai mult decat decent solicitat de dumnealui. L-am recomandat deja si altor cunoscuti de-ai mei. Daca va mai fi necesar, voi mai apela cu incredere. Recomand!
  4. Salut! In locul tau, as cauta sa vad si daca valorile de la stator corespund cu cele date in manual (rezistenta dintre cele trei fire si alte verificari care mai sunt date in manual).
  5. Salut! Am avut mai demult un Aprilia Scarabeo 50cc 4t cu motor de Piaggio pe care l-am avut de la 409 km (aproape noi) pana pe la 25000 km. Fugea maxim 70 km/h si putea mentine un 55 -60 km/h la drum intins dupa scoaterea limitarii din variator si deristictionarea electronica. Motorul in sine e fiabil daca ii schimbi uleiul si consumabilele la timp insa e dezastru la electrica. Prima data mi-a picat releul de semnalizare care la acest model e integrat in regulatorul de tensiune (partea de regulator de tensiune functiona normal cand s-a stricat partea de semnalizare) si am improvizat cu un rel
  6. Salut! Trebuie sa strangi maneta de frana din partea stanga (care actioneaza frana spate) foarte tare ca sa poti porni. Daca o strangi mai :light" nu vei porni niciodata acest model.
  7. Nu am ales protectiile textile din cauza posibilitatii mai ridicate de furt si vandalizare in cazul lasarii nesupravegheate a utilajului. Plus de asta si pretul la Tucano Urbano e mult mai mare. In ultima tura mai lunga de anul asta (vreo 540 km parcursi in ziua aceea) a inceput sa-mi curga jamba stanga de la furca (de fapt cred ca simeringul de ulei nu a mai etansat deloc ca mi-a curs aproape tot uleiul dintr-o data), Am zis sa fac servisarea ca la carte si am cumparat ulei nou de furca, simeringuri noi de praf si ulei All Balls si cuzineti modelul acesta: http://www.motodepot.ro/catalog/moto
  8. Ma bucur pentru tine. Sper sa fie ceea ce trebuie si sa impartasesti cu noi pareri pe viitor. Sa ne vedem cu bine la drum!
  9. N-am mai scris de mult in acest "jurnal" si cred ca te timpul s-o fac. Maxi-ul a ajuns intre timp la 84500 km si "still counting". Pentru ca il mai folosesc si acum preponderent in interes de serviciu , i-am adaugat niste handguard-uri chinezesti care isi fac foarte bine treaba (de plastic), in combinatie cu manerele incalzite pe care le aveam montate de mai mult timp sunt geniale. I-am pus tot de la chinezi si un telescop nou de sustinere a seii, e alta viata acum ca nu imi mai cade saua peste maini cand vreau sa pun ceva inauntru. Si chestia care face cu adevarat o diferenta incredibila in m
  10. Salut! Stiu ca il vand cam cu 13000 lei ca e de mai mult timp la vanzare. E un model reusit estetic ca motorul e identic cu Silver Wing de 400 generatia 2006-2008. Oricum, ABS-ul este un plus evident. Daca vrei sa citesti chestii tehnice despre acest model, verifica review-ul inceput de mine la care au mai contribuit si altii intre timp. Oricum, motorul e bulletproof, al meu a ajuns intre timp la 84500 km si "still counting".
  11. Salut! Capacul de sub sa de la baterie nu cred ca il poti gasi cu usurinta in Romania, poate doar la cineva care dezmembreaza. Eu am comandat variator complet din Italia la un pret foarte bun (45 EURO + 10 Euro Transport) de la un tip care dezmembreaza din Acerra (Napoli), Sandro il cheama. poti discuta cu el prim mesaje pe WhatsApp in limba engleza (sau italiana daca stii) la numarul +393203714960. Daca iti convine sa comanzi de la el si are, sa ma anunti si pe mine ca am uitat sa comand ceva de la el data trecuta si impartim transportul. Bafta!
  12. Salut! Nu prea cred ca vei primi multe sfaturi pe aici, mai degraba cauti forum-uri dedicate acestui model pe afara si te descurci cat de cat cu Google Translate. Bafta!
  13. Pai in manualul de reparatii pentru SW spune ca se masoara rezistenta intre cele 3 fire de la stator care trebuie sa se incadreze intr-un anumit interval si NU trebuie sa existe continuite intre cele 3 fire. La mine exista continuitate, ca si dovada o bobina era neagra. Nu specifica in manual si masurarea tensiunii intre fazele statorului la ralanti sau in turatie. Daca te simti in stare sa schimbi tu statorul daca e defect, merita sa-ti cumperi un multimetru mai bun... daca schimbi la un service, nu prea merita. La mine releul era bun si e bun si acum, doar statorul era problema. Bafta!
  14. Salut! Nu am mai masurat tensiunea pe care o scot fazele noului stator pe care l-am inlocuit (era oricum SH) dupa montaj, doar tensiunea la baterie care e de 14,1-14,43 V. Nu m-a mai interesat sa o masor odata ce curentul de incarcare a revenit in parametrii normali. Bafta!
  15. Salut! Pe langa verificarile generale pe care le faci la orice motor SH pe care vrei sa-l cumperi (aspect general exterior, pornire la rece, mers la cald, etc.), iti recomad sa verifici daca ghidonul se invarte lin, fara nici cel mai mic blocaj, cu roata fata ridicata complet de pe sol - daca simti ca ceva nu e in regula, de vina sunt rulmentii la jug la care manopera de inlocuire e destul de costisitoare fiind multe piese de dat jos pentru a ajunge la ei, pretul lor fiind cam de 200 lei (AllBalls), vezi sa nu existe scugeri de ulei mai ales pe langa firele care ies din motor de la stator, car
×
×
  • Create New...