Sari la conținut

Scarabel

Membru
  • Număr conținut

    167
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Metode de contact

  • Yahoo
    tradaut_ir@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Botosani
  • Carnet moto din
    18.04.2011
  • Motocicleta
    Honda Silverwing FJS400D 2008
  • Numar Moto
    BT 04 KMC
  • Club
    Fara

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Aprilia Scarabeo 50cc 4t 2007, Yamaha Majesty 250cc 2002

Vizitatori Recenți Profil

1.672 citiri profil

Scarabel's Achievements

  1. Cunosc videoclipul postat de tine. Nu am luat de bune tot ce scrie pe ambalaj, evident. Dar mersul in general e transformat, nu as mai reveni la role. Nu intru in polemici cu mecanicii care au avut de-a face cu mai multe modele de scutere. Repet inca odata, e strict parerea mea.
  2. Nici eu nu recomand curelele Malossi, ci doar cele originale. Insa trebuie sa recunoastem ca la scuterele care au un anumit numar de km (daca o fi si ala real...) exista anumite uzuri, inclusiv si slabirea arcurilor de la ambreiaj. Nici eu nu ma dau mare specialist, eu i-am explicat omului cum am rezolvat eu problema si i-am dat o solutie posibila, el face in continuare cum doreste.
  3. Uite, ai aici setul complet de arculete. Mai tari, mai moi, te poti juca, cum iti place tie. Si e ieftin https://scuter-centre.ro/piese/2202-set-arcuri-racing-pt-ambreiaj-original-kymco-200-300cc.html Eu recomand rosii pentru ca sunt cele mai tari si cupleaza cel mai tarziu si mai agresiv. Dar tu poate preferi alt setup. Arcul mare e acesta: https://scuter-centre.ro/piese/70828-arc-variator-alb-ext-68x120mm-spire-52mm-x-99k.html Slidere Dr. Pulley doar pe site-uri de afara, eu am comandat demult pe un site din Germania dar nu stiu daca mai exista. De montat, nu e greu daca ai sculele necesare, mai cauti pe youtube si vezi ce si cum. Eu le-am montat cu ajutorul cuiva, trebuie sa ai grija sa nu te ranesti. Daca crezi ca nu te descurci, discuta cu baietii cu scutere din Bucuresti si vezi ce mecanic iti recomanda in zona ta. Bafta! Nu exista un numar de km standard, e vorba de preferinte mai mult. Dar totusi trebuie sa te gandesti ca dupa mai multe zeci de mii de km se mai slabesc si arcurile alea, isi mai pierd din duritate. Daca pe tine te multumeste setup-ul actual, ramai asa, eu am recomandat initiatorului ca sa-si rezolve problema ca am recunoscut simptomele descrise de el si in cazul meu. Si la mine a functionat la 3 scutere, nu vad de ce ar fi altfel in cazul lui. Si mai e o chestie, trebuie sa-i mai faci si mentenanta la transmisie, ca se aduna praf de la curea si de la uzura ferodourilor la mabreiaj. La maxim 5000 km ar trebui desfacuta cutia si curatate bine toate piesele: variatorul, rolele, ambreiajul, carcasa, etc. Eu spre exemplu, am desfacut complet ambreiajul, am schimbat vaselina din interior (curatat cea veche si pusa alta noua recomandata de producator), curatat si celelalte piese din transmisie cu ajutorul lui Lucian_M si se simte diferenta, merge mult mai lin si mai bine scuterul. Nu ca inainte mergea rau dar s-a cunoscut o schimbare. Ii multumesc inca odata pe aceasta cale.
  4. Salut! Din ceea ce spui tu in legatura cu ambreiajul, eu cred ca arculetele care tin ferodourile sunt prea slabe si cupleaza prea devreme. Am avut un Yamaha Majesty 250, Honda Silverwing 400 si scum Silverwing de 600 la care le-am schimbat arculetele cu unele rosii de la Malossi. Cu acestea, cupleaza mai tarziu ambreiajul si nu se mai produc fenomenele descrise de tine. Evident, pentru o dinamica mai buna ar trebui si arcul mare schimbat cu unul mai rigid, de exemplu arcul alb tot de Malossi. Acestea nu sunt foarte scumpe si schimba mult dinamica scuterului mai ales in oras (nu mai tremura la plecarea de pe loc, accelereaza mai brutal si mai liniar). Ar ajunta de asemenea si niste slidere Dr. Pulley pe care de asemenea, le recomand in favoarea rolelor, practic nu se uzeaza iar dinamica va fi de asemenea imbunatita. Garantez ca daca schimbi toate cele enumerate de mine n-o sa regreti. Sa ne vedem cu bine la drum!
  5. Salut! Ia in considerare ca alternativa si Honda Integra sau NC750 cu DCT. As avea incredre mai mare in fiabilitatea joponezelor si nu numai. Bafta orice ai alege!
  6. Multumesc mult pentru pareri, mai ales ca vin din partea unui posesor. Nu-mi fac probleme din cauza motorului ci mai mult din cauza cutiei DCT, am mai citit pe forumurile din afara ca mai sunt probleme pe la primele generatii unde m-as incadra si eu cu banii (gen blocare intr-o viteza, neschimbarea treptei a 2-a cand trebuie dupa demarajul de pe loc si altele). Tu ai avut astfel de probleme sau a functionat perfect de fiecare data? Cati km ai facut cu ea si in ce conditii? Din ce an e motorul si ii stii istoricul de service? Mai stiu si ca spatiul de sub sa e foarte mic si asta ma descurajeaza intr-o oarecare masuta. Tu ai cutiile laterale si top case-ul montate pe ea? Incape o casca integrala? Un alt aspect e ca eu sunt mai scund, am doar 1,72 m si doresc sa ajung cu toata talpa jos nu doar cu varfurile. Piciorele le poti intinde cata de cat la drum lung pe podea? Iti multumesc in avans pentru raspunsuri, apreciez daca iti faci timp sa imi raspunzi la intrebari.
  7. Salut baieti! Dupa cum popate stiti, detin un Honda Silverwing 400 fabricat in 2008 care a ajuns la aproape 96000 km. L-am achizitionat la "21000" km in 2014 de la SerMoto (nu cred ca erau km reali) dar s-a dovedit ca n-am luat teapa daca m-a tinut pana acum si motorul nu da semne de oboseala. Il folosesc mult si in interes de serviciu si de aceea are km asta. Scoate un consum de maxim 4.5 l/100 km daca circul pana in 120 km/h (80% extraurban, 20% urban). Peste, consumul creste proportional cu viteza. Singur pe el, e bun in continuare pentru ce am eu nevoie dar cu 2 pe el incarcat e mai greu cu depasirile si pantele abrupte. De aceea, ma bate gandul sa achizionez un Honda Integra 750 DCT, la un buget maxim de 4600 EURO. La banii astia, as prinde unul fabricat pana in 2015-2016. As cumpara tot ceva cu cutie automata pentru usurinta utilizarii in oras unde am mult treaba. As prefera varianta Integra in detrimentul NC750 datorita carenajului care care m-ar proteja de vant si in zilele mai reci, plus de asta vreau sa ajung "curat", indiferent de vreme, unde am nevoie. Credeti ca e o achizitie buna DCT-ul sau mai bine as cumpara tot un maxi de capacitate mai mare, cum ar fi un Honda SW 600?
  8. Salut! In locul tau, as cauta sa vad si daca valorile de la stator corespund cu cele date in manual (rezistenta dintre cele trei fire si alte verificari care mai sunt date in manual).
  9. Salut! Am avut mai demult un Aprilia Scarabeo 50cc 4t cu motor de Piaggio pe care l-am avut de la 409 km (aproape noi) pana pe la 25000 km. Fugea maxim 70 km/h si putea mentine un 55 -60 km/h la drum intins dupa scoaterea limitarii din variator si deristictionarea electronica. Motorul in sine e fiabil daca ii schimbi uleiul si consumabilele la timp insa e dezastru la electrica. Prima data mi-a picat releul de semnalizare care la acest model e integrat in regulatorul de tensiune (partea de regulator de tensiune functiona normal cand s-a stricat partea de semnalizare) si am improvizat cu un releu de semnalizare de la ceva auto care facea semnalizarile sa palpaie mai repede. Dupa aceea mi-a fiert bateria ca s-a stricat dupa un timp partea de regulator de tensiune... tot atunci mi-a prajit si CDI-ul...In fine, nu prea recomand motoarele Piaggio in 4t din cauza problemelor electrice.
  10. Salut! Trebuie sa strangi maneta de frana din partea stanga (care actioneaza frana spate) foarte tare ca sa poti porni. Daca o strangi mai :light" nu vei porni niciodata acest model.
  11. Nu am ales protectiile textile din cauza posibilitatii mai ridicate de furt si vandalizare in cazul lasarii nesupravegheate a utilajului. Plus de asta si pretul la Tucano Urbano e mult mai mare. In ultima tura mai lunga de anul asta (vreo 540 km parcursi in ziua aceea) a inceput sa-mi curga jamba stanga de la furca (de fapt cred ca simeringul de ulei nu a mai etansat deloc ca mi-a curs aproape tot uleiul dintr-o data), Am zis sa fac servisarea ca la carte si am cumparat ulei nou de furca, simeringuri noi de praf si ulei All Balls si cuzineti modelul acesta: http://www.motodepot.ro/catalog/motocicleta/honda/400/fjs-400-silver-wing/?good_detail=cuzineti-exteriori-pereche-k-tech-e00ec326aca6d2a598efb19e86b7d9b7m&isCatalog Ei bine, chiar daca pe site apar ca fiind potriviti pentru modelul meu si pentru alte modele de SW, nu se potrivesc. Cred ca asta e riscul cand cumperi produse aftermarket. I-am returnat si astept sa-mi vina modelul asta http://www.motodepot.ro/catalog/cuzineti-exteriori-furca-k-tech-10004/?good_detail=cuzineti-exteriori-pereche-k-tech-sbs-008-5f53e2133b12180f2237f31cc270c23cp&isCatalog care la dimensiuni s-ar potrivi cu ce am eu nevoie. De fapt, mi-am facut singur de lucru pentru ca vechii cuzineti sunt in stare perfecta dupa 85500 km parcursi (nu stiu cat de reali) - nu au teflonul ciobit sau sarit in vreun fel. Astept acum sa-mi vina cuzinetii si un filtru de aer (comandat ca sa nu mai platesc inca odata transportul) si ma apuc de reasamblat jambele. Fac aceste precizari ca sa-i ajut si altii care au sau vor avea acest model.
  12. Ma bucur pentru tine. Sper sa fie ceea ce trebuie si sa impartasesti cu noi pareri pe viitor. Sa ne vedem cu bine la drum!
  13. N-am mai scris de mult in acest "jurnal" si cred ca te timpul s-o fac. Maxi-ul a ajuns intre timp la 84500 km si "still counting". Pentru ca il mai folosesc si acum preponderent in interes de serviciu , i-am adaugat niste handguard-uri chinezesti care isi fac foarte bine treaba (de plastic), in combinatie cu manerele incalzite pe care le aveam montate de mai mult timp sunt geniale. I-am pus tot de la chinezi si un telescop nou de sustinere a seii, e alta viata acum ca nu imi mai cade saua peste maini cand vreau sa pun ceva inauntru. Si chestia care face cu adevarat o diferenta incredibila in materie de confort si zgomot e deflectorul reglabil de parbriz tot de aliexpress... acum pot sa merg si cu viziera ridicata fara niciun stres. Reversul monedei e ca incurca putin la vizibilitate sistemul ala de prindere ca e chiar in campul vizual dar te obisnuiesti. Mai e si chestia ca daca e ceata trebuie sa mergi cu el coborat la maxim ca se abureste la greu si nu mai vezi nimic prin el. Am mai avut probleme cu senzorul de la cricul lateral ca de cateva ori a refuzat sa invarta motorul la pornire si am crezut ca iar sunt de vina carbunii de la electromotor uzati dar cu putin WD40 s-a rezolvat. Am facut aceste mici imbunatatiri pentru ca am de facut frecvent drumuri de 250-350 km pe zi prepondent in afara orasului la ore imposibile dimineata devreme si mai ales ca e frig si ceata cum e acum aceste chestii chiar ajuta. Dara mergi mai mult in oras, nu prea merita dupa parerea mea ca pierzi pe alte planuri, spre exemplu handguard-urile lungesc putin ghidonul si nu te mai poti strecura asa usor la semafor printre masini. Am rezolvat si cu prinderile rupte la carena frontala care tine farul. In trecut am incercat tot felul de solutii cu lipiciuri chiar si cu topit ABS dar tot nu au tinut. Asa ca am adoptat solutia romaneasca cu doua corniere de metal prinse simetric de o parte si de alta a scuterului si acum totul e solid. A trebuit sa gauresc carena ceea ce iar putea speria pe potentialii cumparatori daca ar fi sa-l vand vreodata dar nu cred, scuterul asta la mine "moare". Sa ne vedem cu bine la drum!
  14. Salut! Stiu ca il vand cam cu 13000 lei ca e de mai mult timp la vanzare. E un model reusit estetic ca motorul e identic cu Silver Wing de 400 generatia 2006-2008. Oricum, ABS-ul este un plus evident. Daca vrei sa citesti chestii tehnice despre acest model, verifica review-ul inceput de mine la care au mai contribuit si altii intre timp. Oricum, motorul e bulletproof, al meu a ajuns intre timp la 84500 km si "still counting".
  15. Salut! Capacul de sub sa de la baterie nu cred ca il poti gasi cu usurinta in Romania, poate doar la cineva care dezmembreaza. Eu am comandat variator complet din Italia la un pret foarte bun (45 EURO + 10 Euro Transport) de la un tip care dezmembreaza din Acerra (Napoli), Sandro il cheama. poti discuta cu el prim mesaje pe WhatsApp in limba engleza (sau italiana daca stii) la numarul +393203714960. Daca iti convine sa comanzi de la el si are, sa ma anunti si pe mine ca am uitat sa comand ceva de la el data trecuta si impartim transportul. Bafta!
×
×
  • Creează nouă...