Multam fain de raspunsuri!
Manerele sant Oxford Sport si au 4 trepte, cred ca mai mult decat suficient. http://www.oxprod.com/index.php?pg=3&a...;pid=384&p= Initial mi-au adus modelul "Original" care sant mult mai rigide si butucanoase, Nici astea Sport nu sant cine stie ce moi. Inainte aveam ceva ProGrip, super faine, moi superaderente, dar neh, a venit frigul si nu mai tine.
Pana acum cel mai mare minus e "tabloul" cu butoane. Nu se prea pot apasa cu manusi, si nici nu am manusi de iarna. Trebuie sa-l apuci cu totul intre aratator si degetul mare. Asa merge si oricum nu prea ai ce butona la el in mers. Cand e frig oricum stau sa se incalzeasca motorul inainte sa plec, timp in care se incalzesc si manerele.
Le-am legat direct la baterie pana la urma. Au mai mult decat doua fire care vin de la manere. O sa incerc sa le las deschise odata sa vad ce se intimpla.
Un sfat pt cei care urmeaza sa-si instaleze: se incepe instalarea de la ghidon spre baterie (daca le legi la baterie). Eu le-am legad de proba sa vad daca merg, dupa care, am zis, daca tot sant legate, am luat-o spre ghidon si m-am tezit cu un pumn de fire de scuns pe sub ghidon, evident dupa ce am montat rezervorul la loc.
Cat priveste lipiciul... nu poti sti ce nasol e pana nu o patesti.
Ideea era ca la vara le scot, asa ca am pus doar putin lipici, desi acceleratie se cam misca si nici nu am asteptat 24h sa se ushte. Am plecat voios la lucru...cu manere calde si sa vezi senzatie cand vrei sa intri pe autostrada, esti pe banda de accelerare, invarti de maner si nu se intimpla nimic. Pana la urma dupa ce m-am oprit de vreo doua ori, am strins tare de maner si am reusit sa plec. Dar pe drum, se lasa, trebuia sa trag ambreiajul si sa apuc din nou acceleratia, de la capat, daca intelegeti ce vreau sa zic.
Cred ca pe topicul asta nu prea are rost sa urez asfalt uscat ci mai degraba temperaturi peste 0 grade ;-)