Sari la conținut

Albert1995

Membru
  • Număr conținut

    50
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Buftea
  • Carnet moto din
    2020
  • Motocicleta
    Yzf r6
  • Numar Moto
    IF 19 MRM

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Albert1995's Achievements

  1. Am rezolvat prin inlocuirea tabloului de sigurante.
  2. Scuzele mele, nu stiu sa ma exprim corect. Deci daca funnctioneaza ambele becuri pe faza scurta cat se pe faza lunga se incing. Daca scot bEcului din stanga de ex. Nu se mai incinge. Este valabil si pt partea din dreapta. Daca dau faza lunga chiar si cu un singur bec tot se incinge.
  3. pai daca nu folosesc faza lunga si sunt conectate ambele becuri tot se incing .
  4. Am scos o mufa de la becul din dreapta, sa mearga decat cu un bec.nu se mai incinge. Am scos si mufa din dreapta si am bagat.o pe cea din stanga. Nu se inchinge nici asa. Am crezut ca fi de vina vreo mufa. Dar nu este. In schimb se incinge daca tin pe faza lunga pe oricare dintre becuri , stanga sau dreapta. (Vorbesc ca se incinge siguranta rau)
  5. Nu mi se ard becurile, nici pe faza lunga nici pe scurta. Doar ca se incinge siguranta pana se topeste. Din cate am constatat vizual, nu sunt fire impuscate. Iar cat despre releul regulator..nu am verificat, trebuie sa caut un multimetru Becurile sunt halogen de 55w si au si faza lunga si scurta, daca ajuta cu ceva. Chestia e ca se intampla de cand a dat caludra. Sa fie consume foarte mult becurile si sa se inchinga asa rau? As putea pune o siguranta de 25sa vad daca mai face? Macar de proba sa vad cum reactioneaza.
  6. Redeschid acest topic. Aseara pana am ajuns acasa cu mobra, am ars 3 sigurante. Ce.a de 20A care cred ca este responsabila de faruri. Este vorba despre un r6 din 2000. Faza scurta s.a oprit dintr.o data in mers. Am oprit, am verificat sigurantele si ce.a de 20 era topita, am pus alta tot de 20 si faza scurta a mers din nou vreo 3 4 minute, dupa care s.au oprit dim nou, am schimbat din nou siguranta tot cu una de 20, chestia este ca odata ce aprind faza scurta siguranta se incinge foarte tare. Firele par ok, nu sunt impuscate.
  7. Salut.Da intradevar camasa cablului era de vina, in partea mecanismului unde bagi cheia. nu era in locul lui, camasa nu statea mai in fata ca sa permita cablului sa stea intins ci mult mai in spate. am uitat sa fac poze. Dar am vazut problema doar dupa ce am dat bateria jos, altfel nu prea ai acces, bine nici cu bateria data jos nu prea ai acces acolo dar cu o surubelnita dreapta si cu niste degete ciupite s'a rezolvat.
  8. Nu am desfacut in zona unde vine cheia bagata, am desfacut doar partea unde este dispozitivul de inchidere..si am observat ca e cablul foarte lung..si cand rasucesc de cheie nu este indeajuns sa traga acel zavor in spate. O sa fac o poza
  9. Salut, am zis sa scriu aici, pt a nu mai deschide alt topic. Stiti cumva ce dimensiune trebuie sa aiba cablul care deschid saua de la pasager? Sau ce denumire are?. Nu mai merge deschisa ,decat daca tensionez eu cablul(tin tras de la jumatatea lui) si apoi rotesc cheie, zici ca sa lungit, cumva.
  10. Scuze, da in Bucuresti. unde mai exact? un reper. Credeam ca astea se mai gasesc doar in magazine online
  11. Se pare ca pana la urma este de vina ledul din bord. am scos mufa de la bord si acum merg semnalele (ce'i drept cred ca ar trebuii si alt releu pt ca da impulsuri rapid) Idee de unde pot sa iau niste diode de 12 v de 2amp?
  12. O sa incerc cand ajung acasa fara bordul comectat si postez dupa rezultatul. Ms mult pt informatii. Si chiar apreciez ca rupi din timpul tau pt altii
  13. Inseamna ca nu este becul din bord de vina, pt semnalele led care se aprind toate. Acum am vazut si eu in poza ca scrie led
×
×
  • Creează nouă...