Jump to content

Raoul766

Membru
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Orastie
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    Suzuki Dl 650 Vstrom
  • Numar Moto
    De tabla

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda CBF 600, Honda Hornet, Suzuki GSR, Honda VFR 800, Suzuki Vstrom

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Raoul766's Achievements

  1. Esapamentul nu a patit nimic in afara de cateva zgarieturi. Scutul e trecut acum la prioritati, cat despre ghips…de data asta am scapat.
  2. @Lucian_M, m-a bagat Google Maps pe ceva forestier si am iesit cumva intre vama bosniaca si cea croata, gen zona neutra dintre vami. Drumul care dadea in soseaua principala era blocat de un mal de pamant pus acolo ca sa nu poti trece (era si indicator care te atentiona ca trecerea e interzisa) dar la ochi mi-am dat seama ca pot trece peste el. Eh, malul ala de pamant avea niste pietre ascutite si desi am urcat usor, cand roata fata a trecut de buza malului, mobra s-a asezat cu filtrul direct in coltul unei pietre. Am ajuns pana la punctul de frontiera doar sa ma intoarca inapoi, vama fiind doar pt localnici. cand sa trec inapoi malul de pamant, am vazut sub mobra cativa picuri de ulei. Am luat niste banda adeziva lata din una din genti si i-am dat de jur imprejur cateva straturi cat sa ma tina pana in primul oras. Acolo am gasit un magazin de piese. A trebuit sa mai stau o zi pana mi-a venit alt filtru si uleiul aferent, am schimbat din nou uleiul si la drum. Asta am patit ca am fost un zgarcit si nu am crezut ca o investitie de 1000 de lei intr-un scut va merita, neavand in plan nimic offroad. Karma e o nenorocita :)) Prima poza e cea de la granita, iar a doua e cand am avut un moment de inapt si am incercat o intoarcere in u pe un drum in rampa fara sa imi fi baut cafeaua si l-am scapat pe mine
  3. Salutare tuturor! Azi noapte am ajuns si eu acasa. Detaliile si impresiile inca se aseaza iar dupa ce se clarifica o sa revin cu un post separat, dar in mare: * au fost 14 zile in total, 4 tari tranzitate si 3887 km in total *a fost prima calatorie moto in afara tarii si prima calatorie atat de lunga singur *total costuri 3700 lei *Bosnia a fost peste asteptari de faina (musai de revenit) *Croatia desi frumoasa, scumpa si ff aglomerata (musai de revenit in afara sezonului) *Muntenegru, din nou, superb *Serbia a fost de tranzit *cum spunea @Lucian_M, V-Stromul nu m-a lasat si a avut grija de mine chiar daca eu l-am cam abuzat ( trantit la 10 la ora si perforat filtrul de ulei) * cu politia in afara de o singura oprire in Bosnia pt depasirea vitezei (rezolvata cu 20 euro) nu am avut treaba Cam atat din ce imi aduc aminte acum dar revin cu detalii si cateva imagini cand se aseaza ideile. Cam asta a fost in mare traseul. Multumesc tuturor de informatii, au ajutat!
  4. Ah, ok.eu maine o iau din loc spre Plitvice, apoi vreau sa fac drumul de coasta si intr-un final sa poposesc in Kotor.
  5. Multumesc Lucian! Chiar sunt destul de ieftine toate aici, drumurile f ok ca si calitate dar destul de aglomerate. Cu politia nu am avut treaba dar am respectat limitele de viteza cat s-a putut. Drumul de la Mostar la cascadele Kravice e uluitor Si ce traseu ai?
  6. Sunt in Bosnia…azi e a 3-a zi. Pana acum am dat pe cazare 15e in Sarajevo si, unde stau acum, la 15km de Mostar am dat 12 cu mic dejun inclus. Nu is 4 stele dar e curat, baie proprie si zona misto. In alta ordine de idei, m-a surprins placut tare Bosnia pana acum din toate punctele de vedere. Ce as fi vrut sa fac…trebuia sa iau o cartela de Bosnia sa nu am 35e cost suplimemtar…data viitoare…si costum de ploaie mai trebuia sa am la mine…ieri as fi avut mare nevoie de el
  7. @Lucian_M nu am avut probleme pana acum si recent i-am facut un service total (kit de lant, suspensii, frane, verificat instalatia electrica, schimbat cabluri acceleratie/ambreiaj, etc) dar o masura de precautie in plus nu strica. @soranacum am cautat Maps.me si vad ca este si pt IOS si am instalat-o. Multam de sugestie!
  8. As vrea sa ies pe la Drobeta ca sa strabat malul sarbesc al Dunarii dar multumesc de sugestie, o sa o trec ca backup in caz ca e aglomerat tare pe partea cealalta! Cat despre covid, din ce am citit pe MAE nu mai e nevoie de certificat dar o sa il am totusi la mine. Legat de mine....sa speram ca nu ma ratacesc asa tare incat sa dau pe undeva de ele. Intrebam de asigurare ca cea veche tocmai mi-a expirat si trebuie sa o reinoiesc dar o sa vb si cu brokerul sa vedem ce zice. Pt GPS am Here Maps, harta clasica si am printat si indicatiile de pe G Maps ca backup. Cat despre grabit...nu merg ca apucatul si am 3 sapt la dispozitie plus ca fiind si fotograf o sa fac multe opriri. Sper sa nu fie chiar asa mari...Am si iOverlander instalat in caz ca nu ma incadrez in buget la cazari. Pe aplicatie gasesc locuri izolate unde as putea campa "la negru" in caz de maxima urgenta. Am citit si eu pe MAE si nu e necesar pasaportul. Este necesar sa arati echivalentul a 70 de euro daca doar tranzitezi tara si te incadrezi in maxim 3 zile de sedere. Asta imi doresc sa experimentez. Locuri si oameni faini, nimic planuit...sa descopar locurile prin care trec cu alte cuvinte. Sigur o sa revin cu povesti si imagini din tura. Lucian, la aia ma gandeam si eu...sa imi iau o cartela pt al doilea telefon, sa o incarc si sa ma folosesc de ea. Nu am de gand sa stau f mult pe net dar nah...sa mai sun acasa sa anunt lumea ca traiesc, sa caut o cazare, un loc de luat masa etc. Si eu sper sa nu fie nevoie de platforma dar am zis ca sa fac totusi mai ales ca merg singur si nu am atatea talente mecanice. Multumesc de raspuns, m-am mai linistit. Auzisem niste povesti despre Bosnia dar tot de acum 8-9 ani. Ma bucur ca s-au mai schimbat lucrurile. Multumesc tuturor de raspunsuri, m-au ajutat! Revin cu imagini dupa ce ma intorc! Drumuri bune!
  9. Salutare! Dupa cum scrie si in titlu, planuiesc o tura moto solo la vecini, pe la inceputul lunii august. Fiind liber toata luna august, am zis ca nu ma grabesc si o sa explorez cat pot zona . Am facut si un traseu dar e mai mult orientativ si cazare am doar pt prima noapte tot din motive de flexibilitate. Am citit cam tot ce este scris pe aici despre zonele pe care urmeaza sa le tranzitez dar unele informatii sunt mai vechi si nu stiu daca se mai aplica si m-ar interesa niste informatii de la cei care au fost recent pe acolo: - stiu ca Seria, Bosnia nu sunt in UE si as evita sa imi vand un rinichi dupa concediu ca sa imi platesc factura la telefon asadar, voi ce cartele ati folosit pt internet pe acolo si unde se gasesc (benzinarii, magazine, etc)? - calitatea benzinei...ati avut probleme cu benzina de acolo? - mai trebuie carte verde? citisem ca prin 2020-2021 a incheiat Romania ceva acord cu Bosnia(cred ca si Serbia si Muntenegru intra aici) si se poate trece granita doar pe baza placutei de inmatriculare. - fiind luna de concedii, va fi plin peste tot. Ati avut probleme in a gasi cazari pe croatia (in special campinguri si fara sa coste jumatate de motor)? - urmeaza sa imi fac asigurare de calatorie si asistenta rutiera. A24 e ok pt asistenta rutiera?(ati fost nevoiti sa apelati la ei?) In mare cam astea sunt nelamuririle mele dar orice sfaturi ati mai avea, vor fi maxim apreciate. Multam fain!
  10. Salutare! Intre timp am aflat tot ceea ce ma interesa si am avut ocazia sa si dau o tura cu ea. Nu am mai cumparat nimic ca m-am pricopsit cu un VFR al unui amic plecat din tara pe care cred ca o sa il si cumpar.
  11. Multumesc tare mult de raspunsuri! Nu-s adeptul vitezei exagerate, de wheelie nici nu se pune problema, imi place sa ma intorc acasa la fel de intreg cum am plecat. Vantul nu mi se pare deranjant si in plus, e un bun limitator de viteza in cazul in care mai scap mana in gaz. Caut ceva care sa ma plimbe prin locuri faine (stiu, sunt motoare adventure, touring etc, dar imi place look-ul de naked) comod, sa nu trebuiasca sa urc in 8-9000 de ture ca sa ma bucur de motor, exclus autostrazi ca sunt plictisitoare(exceptie fac situatiile...exceptionale). Din ce ai spus tu motorul cam bifeaza tot ce imi doresc. Legat de dimensiunile mele, sunt mai mult lung decat lat :)) (1.90m si vreo 72kg ud) dar nu cred ca o sa am cine stie ce probleme cu greutatea mobrei. Acestea fiind spuse, nu imi ramane decat sa gasesc una in mintile ei si sa ne incepem calatoria. Multumesc inca o data! Daca ne vedem vreodata dau niste beri Zile insorite!
  12. Salutare! De vreo 2-3 sapt tot caut informatii despre motorul asta si pana acum, postarea ta e cea mai recenta si oarecum raspunde la niste intrebari pe care le am legate de el. Daca mi-ai putea raspunde la alte cateva intrebari ti-as fi recunoscator. Cat de problematica e intretinerea? Aici fac referire la faptul ca motorul e oarecum "exotic". Se gasesc greu piese de schimb? Stiu ca transmisia e pe cardan si neavand contact cu genul asta de transmisie ma intreb cat de liniara e livrarea puterii? Cum e suspensia? Citisem ca fata e oarecum moale si la virajele la dreapta exista riscul sa freci cu galeria de asfalt si sa faci cunostinta cu planeta. Cum se comporta la drum lung, drumuri virajate etc?(aici intra si autonomia...stiu ca depinde de incheietura, bagaje etc dar asa in medie) Si nu in ultimul rand, in afara de chestiile obisnuite la care trebuie sa ma uit cand cumpar o motocicleta, la ce ar trebui sa fiu atent specific acestei motociclete? Multumesc!
  13. Salutare! Povestea pe scurt e asa: se da un posesor de Suzuki GSR600 avariat (si atelajul si posesorul). Costul de reparatie al mobrei depaseste costul achizitiei si momentan motorul "se odihneste" intr-un garaj. Buun, acum posesorul se vede nevoit sa isi caute alt atelaj. Spre deosebire de acum vreo 2 ani, acum cam stiu ce as vrea de la urmatoare motocicleta: - sa fie pana in 80 de cai (arhisuficienti pt majoritatea drumurilor) - sa pot face ture de cateva zile fara sa intepenesc in sa - sa nu necesite extrem de multa intretinere - sa nu fie nevoie sa urc in 8-9000 de ture ca sa ma bucur de puterea motorului - SUNETUL (sunetul de 4 in linie nu ma gadila cum trebuie) Pe scurt, imi doresc un motor de cruiser pe un cadru de naked (fan naked 4 life). Dupa ce am introdus toate criteriile, Yamaha Bulldog a aparut si trebuie sa recunosc, a cam fost dragoste la prima vedere. Am rasfoit atat forumul cat si Google dar majoritatea threadurilor sunt de acum cativa ani si as vrea cateva informatii mai actuale. Ce stiu despre ea? -e grea -are doar 65 de cai dar compenseaza prin cuplu -designul....frumusetea e in ochiul privitorului, mie imi place -e comoda -are frane bune -motor de...Dragstar sau Virago(depinde pe unde citesti) dar in esenta un motor trainic -confortabila la ture lungi Ce as vrea sa stiu despre ea de la posesori: - intretinerea : fiind un model destul de rar, cat de greu se gasesc piesele? cardanul la ce interval se serviseaza? - care este punctul lor slab? - cum se comporta pe viraje? (intreb pt ca mai peste tot se vb despre virajele la dreapta ca daca nu esti atent atingi cu galeria pe jos si apoi gusti asfaltul) - autonomie -cat de liniar livreaza puterea? (stiu ca depinde de incheietura dar sa presupunem ca sunt temperat) -fiind o mana de ele la vanzare, la ce ar trebui sa fiu atent in afara de chestiile obisnuite care se verifica la o motocicleta? -la 1.90m este sansa sa stau inghesuit pe ea? - fiind 2 in V, cat de deranjante sunt vibratiile? In mare cam astea sunt chestiile care m-ar interesa. Nu stiu daca o sa imi afecteze decizia dar o informatie in plus nu poate strica. Daca nu este postat unde trebuie, rog un moderator sa il mute. Multumesc anticipat!
  14. Salutare! Nu, am reusit sa rup urechea de pe cadru care tine suportul de scarite de pe stanga si aparent nu se poate suda ca nu mai reprezinta siguranta
×
×
  • Create New...