Sari la conținut

lennon

Membru
  • Număr conținut

    23
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    CBR 600 F4i
  • Numar Moto
    dwy

Informații profil

  • Motociclete detinute
    CBR 600 F4i

lennon's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Va ocupati si de partea electrica? Am o problema ciudata la un CBR 600 F4I. Bordul imi afiseaza temperatura incorect. Atunci cand sunt consumatori activi (electroventilator, stop, faza scurta/lunga, semnale) temperatura variaza cu cateva grade in plus. Ce e enervant este ca o aduce pana in zona in care apare alerta pe bord de supraincalzire (peste 125 grade C). Senzorul de temperatura l-am mai schimbat odata - nu e asta cauza. Bateria e noua. Pe partea de racire sunt sigur ca e ok pt ca nu imi arunca antigel afara cum ar trebui sa faca daca intradevar ar ajunge la temperatura aia. Presupun ca e un scurt sau un contact prost undeva. Daca va ocupati si de chestia asta da-mi te rog un reply.
  2. Nu contest semnul in sine, ci pozitionarea lui. E pus pe un stalp de iluminat destul de jos ca intaltime, iar pe langa e un copacel care are ceva frunze. Venind din capatul strazii nu il vezi decat daca stii ca e acolo. Exista un loc de parcare exact langa semn, daca o duba sau ceva mai mare e acolo nu este vizbil. La asta ma refer prin pus prost Se putea pune in locul panoului de reclame, mai spre strada, si ar fi fost vizibil si ok.
  3. Accidentul s-a intamplat cu o straduta mai incolo, spre obor, unde exista semn de obligatoriu dreapta. Care e pus prost (in continuare imi mentin parerea). Ardeleniul era doar un contra-argument la o afirmatie a colegului delta X. @Eol & bogdani0405, mea culpa, in regulament scrie ce spuneti voi deci aveam informatii incorecte. S-ar parea ca nu sunt la curent cu regulamentul actual. Atunci cand am dat eu examenul era in vigoare treaba urmatoare: c) 4 puncte de penalizare pentru săvârÂşirea următoarelor fapte: ... 6. Conducerea unui autovehicul pe spațiul destinat circulației tramvaiului atunci când drumul public este prevăzut cu mai mult de o bandă pe sens în afara căii de rulare a tramvaiului;
  4. Amice, evident e faptul ca omul cu motoru' nu a oprit in cei 6m de frana -> cam atat avea urma masurata de politie pe care am vazut-o eu. Evident e faptul ca mergea pe linia de tramvai Evident e faptul ca ala a facut stanga in loc de dreapta Evident e faptul ca semnele sunt puse aiurea. Daca nu crezi asta fa o vizita in locatie. Evident e faptul ca de pe Ardeleni se poate face stanga, ceea ce contrazice afirmatia ta cum ca 'toate stradutele care dau in mosilor au indicator de obligatoriu la dreapta. Restul afirmatiilor tale sunt tot la fel de bine documentate? Evident e faptul ca vinovatul va fi determinat de politia rutiera si nu de lennon sau de Delta-X de pe un forum. Ai vazut accidentul cu ochisorii tai? Ai vazut urmarile cu ochisorii tai? Eu unul ma incadrez in categoria a 2-a, iar detaliile pe care le-am dat in posturile anterioare reflecta lucrul asta. Nu cred ca as fi zis ca e vinovat X sau Y tho. Ai putea s-o lasi mai moare cu afirmatiile gratuite... my 2 cents. @memyselfandI: felicitari pentru prudenta in coducere. Eu recunosc ca mi s-a mai intamplat sa fac trasnai. Am avut noroc si am scapat din alea nasoale. Am avut si ghinion. Au fost altii de vina. Am fost si eu de vina. Iti doresc multi km fara incidente.
  5. Well, m-ai desconspirat, suspiciunile tale ma fac sa marturisesc: eu, abdullah sallam kebab shaorma venit aici la romania sa pregateasca bomb si sa daram cas popor ca nu place la jefu' ... Terminand cu prostiile, dati-va putin jos castile din cap si treceti la volan in locul omului. Cum ai reactiona tu cand crezi ca alalalt e de vina si stii ca o sa intrii in dudu din cauza lui? Ca nu s-a dus sa-l vada, asta e, urat din partea lui. Totusi, nu stiu cu ce l-ar incalzi pe Horatiu totusi chestia asta. Fiecare din noi face prostii (sau greseli pur si simplu) in fiecare zi pe motor sau cu masina. Unele se termina prost. Atat. Nu-mi place sa ma leg de persoane, dar ceea ce zice Delta X si modul in care o zice e de domeniul ziarelor Can-Can. Il inteleg ca e suparat dar putina obiectivitate nu strica. Altfel o tinem in continuare cu moarte conservarilor si rip-uri aici, si, din pacate, nu invatam nimic dintr-o situatie de genul asta.
  6. Chill dude, sursele tale cam sunt pe aratura. Intamplator stau in aceeasi scara cu omul despre care vorbesti. E un tip la locul lui care a avut o zi proasta. Semnele de circulatie despre care vorbesti sunt puse aiurea una la mana. 2 la mana, porcaria care s-a intamplat se putea intampla oricui si ca motorist si ca automobilist. Nu cred ca vine gigi duru si iese cu un cielo in mosilor taind 2 benzi si 2 linii de tramvai cu viteza, la ora de varf, izbind intentionat motrul ca asa i s-a sculat lui. Cielo, masina de terorist intre noi fie vorba, pe care poti sa-l utilizezi cu incredere cand vrei sa iesi fara sa te asiguri intr-un bulevard circulat la o ora de varf... Get real! 3 la mana, in legislatie, cel putin pe vremea cand am invatat eu pt carnet zice ca ai voie sa mergi pe linia de tramvai atunci cand drumul are o singura banda pe sens... Sanatate baiatului!
  7. Urma de franare cred ca avea 6-7m din cate am vazut eu.... la 30 la ora opresti in spatiul ala. La 50 ai nevoie de vreo 10 m distanta efectiva de frana si fara linie de tramvai, sa zicem ca intrii cu 20 la ora in masina. La 70 la ora deja e alta poveste, nu mai dai cu 20 la ora in masina... N-am avut pana acum ghinion sa o patesc dar la cum aratau masina si motorul sincer nu cred ca era impact de 20km/h.
  8. Intamplarea face ca stau in zona respectiva. Filmul, din cate am reusit eu sa pun cap la cap, fu cam asa: Trafic bara la bara, masini care merg 10m si se opresc iar, as usual pt ora respectiva. Cielo iese de pe straduta in Mosilor pt a face stanga spre Obor. Banda 1 il lasa, Banda 2 il lasa, omul scoate botul masini incetisor cam cum face oricare dintre noi la faze din astea in haosul ce se petrece zilinic pe strada. Unii zic ca pe prima linie de tramvai mai era o masina care l-a lasat la randul ei sa treaca. Eu unul am vazut dupa accident doar masinile de smurd si cielo perpendicular pe liniile de tramvai, cu botul pe a 2-a. Nu stiu sigur daca era o masina si pe prima linie, poate are cineva detalii mai precise. Baiatul cu motorul a franat, dar trecand peste linia de tramvai a pus-o jos si s-a infipt cu ea in masina. Cand politia masura urmele de frana au pus banda peste linie intr-un unghi destul de mic. Acu din pdv legal nenea cu masina ar fi de vina. Moral insa nu'sh ce sa zic. Oamenii ziceau ca ar fi avut ceva viteza. Sa speram ca se face bine.
  9. Am masurat jucaria: relanti (approx 1300 rpm) - 14.2-14.3 (faruri aprinse) 5000 rpm - 14.5 (faruri aprinse) daca le sting mai creste putin, dar nu semnificativ. bateria masurata fara contact pus - 12.66 V Din ce vad in manualul de service valorile sunt ok... Alte idei?
  10. lennon

    accident DEVA

    Aspecte de observat: - distanta fata de masina poate putin prea mica - greu de apreciat din pozitia in care s-a filmat - pozitia pe banda a motocicletei: ar fi fost extrem de usor de evitat in cazul in care nu s-ar fi aflat pe mijlocul benzii - faptul ca s-a suit pe frana in loc sa fandeze, loc ar fi fost in dreapta (sper sa nu gresesc) Recuperare fara sechele!
  11. Moto: f4i 2001 Chestiunea se manifesta in modul urmator: indicatorul de temperatura din bord arata o temperatura mai mare decat cea reala atunci cand am consumatori (farurile aprinse, ventilatorul de pe radiator pornit, frana apasata... etc). Initial am crezut ca o problema de racire: schimbat antigel, aerisit instalatie, schimbat si pompa de apa deoarece din cand in cand curgea (asta e alta poveste). Nr 1 pe lista (in capul meu) a fost senzorul care citeste temperatura motorului -> schimbat -> bani dati de pomana pt ca face fix la fel. Apoi mi-a trecut prin cap ca ar fi de vina termocupla, pentru ca aveam eu senzatia ca atunci cand porneste ventilatorul e o idee cam cald motorul (113-115 grade din ce zice bordul) -> intrebat pret, m-am oprit la timp si n-am comandat-o :-) Azi in drum spre casa imi vine ideea mareata sa opresc farurile in timp ce mergea ventilatorul de pe radiator. Precizez ca bordul meu arata un maret 119 grade in momentul respectiv. Opresc lumina, arata 112 grade. O aprind din nou, aprind si semnalizarea, se duce in cuc, 120 grade. Opresc iar lumina+semnal, iar 111-112 (temperaturi pe care le-am mai vazut in trafic cand era cald pe vremea cand nu facea figura asta). Ca idee, atunci cand ajung undeva, daca opresc motorul din buton dupa ce se opreste ventilatorul de racire, in prealabil stingand consumatorii, temperatura mea arata un 103-104 daca retin corect, ceea ce ma face sa cred ca ar arata temperatura ok in acest caz. Din cate tin minte cand nu facea figuri arata in jur de 107-108 cand pornea ventilatorul si 104 cand se oprea. Deci, stimati domni, daca exista printre voi vre-unul care s-a mai confruntat cu aceasta problema, care pe mine personal ma depaseste din toate punctele de vedere, as fi tare recunoscator daca mi-ar comunica rezolvarea lui. Multam pentru atentie.
  12. Mi-ar trebui urmatoarele piese pt pompa de apa: o-ringuri rulmenti presetupa Sunt sanse sa gasesc pe undeva chestiile astea sau trebuie sa cumpar pompa de apa cu totul? Ceva magazine cu piese pentru honda puteti sa-mi recomandati?
  13. Are cineva idee daca pot gasi o-ringurile+rulmentii+presetupa pentru pompa de apa pe undeva? Sau trebuie sa cumpar pompa cu totul? Ceva magazine cu piese pentru honda puteti sa-mi recomandati?
  14. Foarte misto plimbarea, iar locatia in care am halit a fost the best. Mr Doru va poate pune coordonatele de gps :-) Singura parte proasta este drumul intre Bucuresti si Calugareni. Infect este cuvantul potrivit pt a-l descrie. Grija mare seara pe acolo pt ca e plin si de o droaie de retarzi care merg la 10 cm in spatele motorului cu mana in claxon. Cheers
×
×
  • Creează nouă...