Jump to content

lennon

Membru
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

About lennon

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    CBR 600 F4i
  • Numar Moto
    dwy

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    CBR 600 F4i
  1. Poti sa incerci un saltex - memory foam E o idee mai scumpa (nu cu mult peste bugetul tau), dar eu unul sunt tare multumit de ea (putin peste 90 kg am si eu) E pusa tot pe o bucata mai groasa de PAL. http://www.saltexmob.ro/Saltea%20memory%20foam.html Bafta!
  2. Va ocupati si de partea electrica? Am o problema ciudata la un CBR 600 F4I. Bordul imi afiseaza temperatura incorect. Atunci cand sunt consumatori activi (electroventilator, stop, faza scurta/lunga, semnale) temperatura variaza cu cateva grade in plus. Ce e enervant este ca o aduce pana in zona in care apare alerta pe bord de supraincalzire (peste 125 grade C). Senzorul de temperatura l-am mai schimbat odata - nu e asta cauza. Bateria e noua. Pe partea de racire sunt sigur ca e ok pt ca nu imi arunca antigel afara cum ar trebui sa faca daca intradevar ar ajunge la temperatura aia.
  3. Pe amckart se face un curs de siguranta. Eu unul l-am facut dupa 2 ani de mers si pot sa zic ca mi-a prins tare bine. In cazul meu banii si i-a scos cand o duduie blonda a aruncat un tip cu un motor de pe o banda pe alta la cativa metri in fata mea. As fi trantit motorul si eu daca nu il faceam.
  4. Nu contest semnul in sine, ci pozitionarea lui. E pus pe un stalp de iluminat destul de jos ca intaltime, iar pe langa e un copacel care are ceva frunze. Venind din capatul strazii nu il vezi decat daca stii ca e acolo. Exista un loc de parcare exact langa semn, daca o duba sau ceva mai mare e acolo nu este vizbil. La asta ma refer prin pus prost Se putea pune in locul panoului de reclame, mai spre strada, si ar fi fost vizibil si ok.
  5. Accidentul s-a intamplat cu o straduta mai incolo, spre obor, unde exista semn de obligatoriu dreapta. Care e pus prost (in continuare imi mentin parerea). Ardeleniul era doar un contra-argument la o afirmatie a colegului delta X. @Eol & bogdani0405, mea culpa, in regulament scrie ce spuneti voi deci aveam informatii incorecte. S-ar parea ca nu sunt la curent cu regulamentul actual. Atunci cand am dat eu examenul era in vigoare treaba urmatoare: c) 4 puncte de penalizare pentru săvârÂşirea următoarelor fapte: ... 6. Conducerea unui autovehicul pe spațiul destinat circulației
  6. Amice, evident e faptul ca omul cu motoru' nu a oprit in cei 6m de frana -> cam atat avea urma masurata de politie pe care am vazut-o eu. Evident e faptul ca mergea pe linia de tramvai Evident e faptul ca ala a facut stanga in loc de dreapta Evident e faptul ca semnele sunt puse aiurea. Daca nu crezi asta fa o vizita in locatie. Evident e faptul ca de pe Ardeleni se poate face stanga, ceea ce contrazice afirmatia ta cum ca 'toate stradutele care dau in mosilor au indicator de obligatoriu la dreapta. Restul afirmatiilor tale sunt tot la fel de bine documentate? Evident e faptul ca
  7. Well, m-ai desconspirat, suspiciunile tale ma fac sa marturisesc: eu, abdullah sallam kebab shaorma venit aici la romania sa pregateasca bomb si sa daram cas popor ca nu place la jefu' ... Terminand cu prostiile, dati-va putin jos castile din cap si treceti la volan in locul omului. Cum ai reactiona tu cand crezi ca alalalt e de vina si stii ca o sa intrii in dudu din cauza lui? Ca nu s-a dus sa-l vada, asta e, urat din partea lui. Totusi, nu stiu cu ce l-ar incalzi pe Horatiu totusi chestia asta. Fiecare din noi face prostii (sau greseli pur si simplu) in fiecare zi pe motor sau c
  8. Chill dude, sursele tale cam sunt pe aratura. Intamplator stau in aceeasi scara cu omul despre care vorbesti. E un tip la locul lui care a avut o zi proasta. Semnele de circulatie despre care vorbesti sunt puse aiurea una la mana. 2 la mana, porcaria care s-a intamplat se putea intampla oricui si ca motorist si ca automobilist. Nu cred ca vine gigi duru si iese cu un cielo in mosilor taind 2 benzi si 2 linii de tramvai cu viteza, la ora de varf, izbind intentionat motrul ca asa i s-a sculat lui. Cielo, masina de terorist intre noi fie vorba, pe care poti sa-l utilizezi cu incredere cand
  9. Urma de franare cred ca avea 6-7m din cate am vazut eu.... la 30 la ora opresti in spatiul ala. La 50 ai nevoie de vreo 10 m distanta efectiva de frana si fara linie de tramvai, sa zicem ca intrii cu 20 la ora in masina. La 70 la ora deja e alta poveste, nu mai dai cu 20 la ora in masina... N-am avut pana acum ghinion sa o patesc dar la cum aratau masina si motorul sincer nu cred ca era impact de 20km/h.
  10. Intamplarea face ca stau in zona respectiva. Filmul, din cate am reusit eu sa pun cap la cap, fu cam asa: Trafic bara la bara, masini care merg 10m si se opresc iar, as usual pt ora respectiva. Cielo iese de pe straduta in Mosilor pt a face stanga spre Obor. Banda 1 il lasa, Banda 2 il lasa, omul scoate botul masini incetisor cam cum face oricare dintre noi la faze din astea in haosul ce se petrece zilinic pe strada. Unii zic ca pe prima linie de tramvai mai era o masina care l-a lasat la randul ei sa treaca. Eu unul am vazut dupa accident doar masinile de smurd si cielo perpendicular
  11. a aratat el o legitimatie si a zis un nume da' pana sa-mi scot ipod-ul din urechi a trecut ceva timp :-) deci legal nu avea voie sa ma opreasca
  12. In urma unei intamplari putin dubioase pe DN1 am o neclaritate. Este legal sa te opreasca (cu baston alb+rosu) in trafic o persoana in civil, intr-o masina normala fara semnale acustice si sonore specifice masinilor de politie sau alte insemne care sugereaza o masina de politie? Initial mi-a cerut actele. Am intrebat motivul opririi si mi-a zis ceva de viteza inafara localitatii. Pana cand mi-am scos casca a dat un telefon in care a transmis numarul meu de inmatriculare. Nu a mai vrut sa vada actele, mi-a spus ca ne intalnim la Udriste si a plecat. Multam pt input, e putin fuzzy
  13. Am masurat jucaria: relanti (approx 1300 rpm) - 14.2-14.3 (faruri aprinse) 5000 rpm - 14.5 (faruri aprinse) daca le sting mai creste putin, dar nu semnificativ. bateria masurata fara contact pus - 12.66 V Din ce vad in manualul de service valorile sunt ok... Alte idei?
  14. Aspecte de observat: - distanta fata de masina poate putin prea mica - greu de apreciat din pozitia in care s-a filmat - pozitia pe banda a motocicletei: ar fi fost extrem de usor de evitat in cazul in care nu s-ar fi aflat pe mijlocul benzii - faptul ca s-a suit pe frana in loc sa fandeze, loc ar fi fost in dreapta (sper sa nu gresesc) Recuperare fara sechele!
×
×
  • Create New...