Sari la conținut

Dan George

Membru
  • Număr conținut

    39
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1997
  • Numar Moto
    B-60-GDS

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mobra50S,Jawa350,YamahaXJ600,YamahaXTZ660,HondaDominator,HondaVFR800

Dan George's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Chiar nu iti trebuie enduro pentru Cheile Galbenei. Din Arieseni exista un 'bulevard forestier', accesibil pana si cu Honda Civic Type-R [am gasit una parcata la intrarea in chei] Daca vrei traseu de enduro mergi la ghetar la Scarisoara, apoi, pe drumuri forestiere iesi la Poiana Horea, de unde, stanga de mai multe ori si poti sa intrii in Padis. Din Padis coboara la Glavoi si fa Cetatile Ponorului [la pas]. Cu DRZ-ul poti sa intrii in Poiana Padis [sunt mai multe poteci forestiere pe care mergi perfect cu DRZ-ul], apoi, poti sa faci 'Lumea Pierduta' [tot cu DRZ-ul, ca sunt poteci accesibile]. Apoi ai doua variante. cobori in Arieseni, de unde ajungi in acel bulevard forestier care te duce la cheile Galbenei, sau, cobori in Boga si apoi spre Pietroasa, de unde intri pe acelasi bulevard forestier, dar in sens opus.
  2. Hai sa vedem... Traseu enduro in zona. cam 20km la EST: Polovraci > Cheile oltetului > Lacul Petrimanu > Lacul Galbenul > Lacul Vidra > Obarsia Lotrului > Lacul Oasa > spre dreapta, spre Iezerele Cindrelului > Steflesti > Oncesti > Paltinis > Gura Raului. TransAlpina a fost de la bun inceput o sosea. Nu drum forestier. A fost construita de austrieci in timpul primului razboi mondial. Ar trebui sa imi fie rusine, ca, pe un motor de enduro, chiar si TransAlp, TransAlpina sa mi se para o provocare. Din punctul meu de vedere, foarte bine ca se asfalteaza. Si pun pariu ca nu stiati ca se va asfalta si de la Obarsia Lotrului catre Sebes, catre Voineasa si catre Petrosani.
  3. A fost o intalnire faina si bine organizata. Linistita as putea spune. Foarte multi participanti, in ciuda frigului si a ploii. Vineri noaptea au fost 0 grade. Palinca de la intrare si papricasul au facut adevarate minuni de incalzire. As vrea daca se poate sa iau legatura cu persoana care a venit cu un VFR800 rosu, cu numarul b-79-VZS [eventual sa-mi lase un PM].
  4. Da da da da da da da da da da......
  5. E tentant. As veni si eu. Dar cu plecare de vineri dim [1 mai] si intoarcerea duminica seara [3 mai].
  6. Daca ar fi vreme faina, poate week-end-ul urmator. de 1~3 mai. Putem ramane 2 nopti acolo.
  7. Pot cel mult sa va povestesc din experienta mea, si poate, eventual sa va dau un sfat despre drum. Traseul totusi il veti alege voi. O parte din drumul Dubrovnic <> Buc, pe traseul vostru, l-am facut. pana la granita cu serbia. De acolo eu am facut dreapta si am intrat in Kosovo [sudul serbiei],prin KosovaMitrovska, Pristina, Skopje[macedonia]. Asa cum am fost [doar un motor, eu cu prietena, bagaje, inceput de octombrie], il pot considera unul dintre cele mai frumoase drumuri facute de mine. Foarte dur totusi, cu adrenalina la maxim. Situatii dificile? pai... prin muntenegru, drum de coasta, la 8 dimineata, imediat dupa ridicarea cetii, cu drum plin de mazga. nu plouase de multa vreme iar praful de pe drum era inmuiat de ceata. asfaltul era de tip 'lucios'. La peste 50/h, incepeam sa pierd aderenta. apoi drumul prin Kotor: am deviat de la drumul de coasta, pe care daca mai mergeam cu 50/h, pana la Podgorita faceam 3 ore [mai aveam cam 180km] si am ales un drum 'judetean' de munte. cel prin kotor~Cetinje. aveam doar 80km. scurtam 100km. dar.... primii 15~20 de km erau doar de urcare, pieptis, pe versantul muntelui. drum lat de o banda jumate, cu alveole din loc in loc ca sa poata trece 2 masini. Ajuns sus, am ajuns in sate devastate de razboi, cu indicatoare de circulatie ciuruite de gloante [vezi poze anterioare], si pe drum au aparut masini [in mare parte golf 2, cam toate sifonate], fara nr de circulatie, conduse de soferi cu barba si ochelari de soare, cu pielea ceva mai neagra. in Nordul Muntenegrului. sate si populatie cam cum este satul Glod de la noi, dintre Targoviste si Sinaia [vezi Borat] granita dintre muntenegru si serbia: este o poza cu un viaduct. este imediat dupa viaduct, in partea dreapta. Ma simteam in continuare ca in filmele cu Borat. intram in Kosovo: drumul ocolea un pod imens, dinamitat. apoi am fost oprit la o intersectie, de politia sarba, ca nu am asteptat cuminte la intrarea in intersectie, in dreptul unui indicator de STOP, pana sa-mi faca politistul semn ca pot sa trec. A vrut sa-mi dea amenda. sa o platesc 'cash, euro'. i-am explicat ca nu am cash euro, am doar VISA euro. dupa vre-o 20 de min m-a lasat sa plec fara amenda. vama trupelor KFOR la intrare in Kosovo. ne-au facut permis special de intrare. Pristina: un fel de Glod, la nivel de oras. Se mergea bara la bara, cu fix 50/h. pe margine indicatoare de circulatie pt tancuri si vehicole ale armatei. in total, cam in vre-o 16 ore am reusit sa parcurgem cam 600km. fara pauza de masa, cu pauze de 5~10 min la fiecare 45 de min de mers, cand mancam doar Snikers si Mars.
  8. Ai spus exact ce trebuia: Trebuie sa putem toti, altfel recalculam. Bucuresti <> Dubrovnic, este drum de anduranta. ca sa mentii o medie de >50km/h, timp de 20 de ore, este greu. [se presupune ca restul de 4 ore pana la 24 reprezinta pauzele de alimentare_benzina/golire_vezica la benzinarii. Daca spuneai ca faci buc <> sibiu in sub 3 ore, te sustineam.Am reusit si eu. Dar chiar si singur pe motor, >1000km in < 24h, ii faci doar pe autostrazi, nu pe drumuri de munte.
  9. Daca reusesti sa faci drumul asta, in maxim 24h, iti fac cinste cu benzina consumata intre buc si dubrovnic. Pui benzina la plecare, pastrezi bonul de casa, si cand ajungi in dubrovnic pui iar benzina si pastrezi la fel si bonul de casa. [evident ca vei pastra si bonurile de benzina de pe parcurs, pt un eventual decont.] Daca intre data/ora celor doua bonuri sunt mai putin de 24 de ore, iti decontez benzina consumata. [cu 1000RRul tau, mergand pe el, fara sa folosesti masina+platforma]
  10. Este imposibil sa ai o viteza medie mai mare de 40~50km/h [medie orara] cand treci prin zone ca acestea. Cu o planificare atenta si grup bine inchegat, poate sa faceti in 2 zile, de tras tare. [
  11. Ca o simpla parere, itinerariul, in forma de mai sus [ am scurtat din 'quote' ca sa iasa un post mai scurt] nu este realizabil. Iata parerile mele: - tot grupul de mai sus trebuie 'spart' in vre-o 3 grupari mai mici. Sunteti prea multi. Motoarele de 600 + SportTouringurile mari; RRurile si masinile. Dar e si foarte probabil ca pana la plecare veti ramane doar cativa. pana in 4 motoare. - prima etapa, cea de >1000km trebuie sparta in 2 etape. Daca ar fi autostrada, nu ar fi nici o problema. poate doar o mare durere de fund. Dar autostrazi nu prea vor fi. 90% din drum e drum de munte. Se va trece prin 4 vame. se va pierde foarte mult timp. - E bine sa ramaneti peste noapte in zona centrala a serbiei. pe undeva pe langa Krusevac sau pe langa Kraljevo. - Ca 'reper', eu am facut intre Drubovnic si Podgorita cam 6 ore [250~300km]. Am fost singuri [eu cu prietena pe un VFR800fi], asa ca am mers doar cum am vrut noi, dar fara opriri exagerate. drumul este greu. interzis incepatorilor. - Ar mai fi bine sa luati in considerare trasee de pana in 500 km. Ideal ar fi maxim 300~400km. etape mai lungi de 500 doar cele de 'legatura', pe autostrazi. - Sa va stabiliti puncte de intalnire la sfarsitul zilei. Sa mergeti in grupuri mici, de pana la 4 motoare, si sa se reuneasca gasca la sfarsitul zilei, in punctul de intalnire. Cei care ajung primii, se vor ocupa de cazare, astfel incat cei care ajung ultimii sa stie la fix unde sa ajunga. - La fel si plecarea: sa va impuneti o ora fixa de plecare. cel tarziu ora 10 dim. daca altii sunt lenesi, sa plece mai tarziu. dar cineva care vrea sa mearga si sa viziteze, care s-a trezit de la 7 dim, nu are de ce sa-i astepte pe lenesi, ca ei vor sa plece la 12. Acest lucru trebuie stabilit de la inceput, ca sa nu inceapa discutiile mai tarziu. - nu m-am prins ce fel de calatorie e. si in ce perioada. cate zile si ce buget estimat. [ca o mica paranteza: calatoria mea de asta toamna a fost in extrasezon. am prins si cazari cu 24 euro [in (cuvant urat)], dar si cazari de 60 euro in serbia, italia, macedonia. am facut cam 4500km in 12 zile si am facut fata de traseul vostru si o bucla de 3 zile prin italia [venetia, alpi,trieste]. in 2 persoane, am cheltuit cam 1200 euro. ] - zilele de pauza din Hvar sunt prea multe. si nu are sens sa mergi cu motorul pe o insula unde ai acces cu feriboatul. e scump. - ca sfat, dar nu zic sa faceti neaparat ca mine: Zile de pauza pe insula Krk. acolo accesul e direct pe sosea, peste un viaduct imens. Este aproape si de parcul lor national, Plitvice, ce merita vizitat. Este 'aproape' si de Italia [Venetia, Alpi, Cortina d'Ampezzo]. Cine oare nu ar vrea o zi de drumuri de Alpi? - Un GPS este bun. dar o harta este esentiala. Obligatoriu un atlas bun, pe care sa gasiti detalii cat mai amanuntite despre drum. Fiecare dintre voi sa aibe asa ceva.
  12. Atentie foarte mare la calitatea drumului. Pe coasta Adriaticii, desi drumurile sunt impecabile, perfect asfaltate, asfaltul este totusi un pic 'tocit' si este foarte alunecos. Dar nu mereu. Se intampla sa intalnesti portiuni alunecoase din cand in cand. Cea mai mare problema eu am avut-o in orasul Zadar, unde am inodat fata de vre-o 3 ori, desi franam usor la viteza mica. Acelasi lucru si in (cuvant urat). Am facut dreapta intr-o intersectie si am alunecat pe lateral. Probabil o combinatie intre asfalt rece, sare si lipsa ploilor care sa spele asfaltul. Ar fi bine sa plecati obligatoriu cu anvelope bune, nu mai vechi de 2~3 ani si pe zona de coasta sa scadeti presiunea in anvelope poate cu 0.1~0.2 bar. Tot in zona de coasta, dar in zona Dubrovnic ~ coasta Muntenegru, dimineata se formeaza ceata. Asfaltul va fi umed si din loc in loc se formeaza mazga. Mers incet, prudent, fara franari / accelerari bruste. Ca sa va puteti da seama din timp puteti sa tarsaiti usor un picior pe asfalt [la viteza mica]. Veti simti imediat un asfalt alunecos fata de unul cu aderenta. In zona de munti, drumul e ok, fara probleme. Daca imi permiteti sa va fac cateva sugestii asupra traseului. * De la Zadar la Rijeka ati ales varianta prin munti. V-as recomanda totusi sa mergeti pe coasta. Am facut anul trecut toata coasta, de la Rijeka la Dubrovnic. Partea cea mai frumoasa este chiar cea intre Zadar si Rijeka. Ce-i drept, in aceeasi portiune aveti si rezervatia naturala Plitvice. Ar fi cel mai fain daca din Zadar ati intra in Plitvice, ati ramane o noapte, iar ziua urmatoare va intoarceti in Zadar si mergeti spre Rijeka numai pe drum de coasta [ E65]. La Rijeka va recomand sa innoptai in insula Krk. Este la 10 km de oras, accesul se face pe un viaduct imens, preturile sunt decente [in octombrie am inchiriat un apartament cu 24 de euro], preturile sunt si ele foarte convenabile. * Drumul de intoarcere nu are rost sa-l faceti prin Ungaria. Este plictisitor si lung. Campie. Ca alternativa va propun ca de la Rijeka sa mergeti in Zagreb si sa innoptati in Samobor. Este o cocheta statiune langa Zagreb, cu o arhitectura foarte veche si preturi decente. Din Zagreb, autostrada [cam 300km] pana in Belgrad, care merita vizitat. [e bine sa ramaneti peste noapte aici. Ori cautati cazare in oras [cam 50~60 euro / noapte / camera] ori mergeti pe autostrada si gasiti moteluri la fiecare 30~50km [cazare cam cu 50 euro/noapte]. Din Belgrad, pe autostrada pana la Smederevo, apoi Pozarevac si de aici in sus, spre Gradiste si apoi prin clisura Dunarii, pana la Orsova. Drumul este pustiu si bine asfaltat. Nu uitati sa vizitati la Golubac ruinele unei splendide cetati de pe malul Dunarii [atentie la vipere. am calcat si am trecut din greseala pe langa una la mai putin de jumatate de metru]. De la Orsova, in RO, cred ca va descurcati pana in bucuresti.
  13. Nu este nevoie sa ocoliti Kosovo. Cu o planificare atenta, se trece ok prin aceasta regiune. Asta toamna am facut traseul vostru, dar in sens invers. Din cele 12 zile si 4300km, cea mai placuta/interesanta zi a fost cea cand am traversat Muntenegru si Kosovo. Ce va pot recomanda: Sa ajungeti sa dormiti in Skopje / Macedonia. Buc - Skopje se face intr-o zi. Din Skopje, plecare la cat mai devreme, ideal un pic inainte de a se lumina [cam 6 dim]. Skopje - Pristina - Kosovo_Mitrovska - Podgorita - Dubrovnic : Aproximativ 600km, cam 12~14 ore. de la Podgorita la Dubrovnic, se poate scurta drumul mergand prin Kotor. Este un drum 'judetean', perfect asfaltat, care scurteaza drumul cam cu 100km. Peisajul este absolut fantastic. Drumul de munte prin Muntenegru este senzational.
  14. Dan George

    Accident Balotesti

    Iata mai jos o mica relatare din partea unei persoane ce locuieste chiar in Balotesti, despre accident: --------8<------------------ Dan George: tu stai in balotesti? xxx: aha Dan George: a fost ieri un accident de moto? xxx: da Dan George: ai ceva detalii? xxx: a murit un tigan xxx: poi cik avea 160/h.era p soseasi o dubita vroia sa inroarca si a intrat in dupa k nu a mai avut timp sa puna frana xxx: dubita a arunkto in gard xxx: motoru nu era a lui era al uni vecin d al meu xxx: el trenuia sa faca nunta in august xxx: are si un copil xxx: tigani au sarit sai omoare p aia din dupa xxx: si gata Dan George: au scapat aia din duba? xxx: da xxx: ia bagat un om in curtea lui si a iesit cu pistolu la ei si lea zis k ii omoara dak intra vreun tigan in curtea lui Dan George: cel cu moto purta casca? xxx: nu stiu ----------8<--------------------------------------
  15. Despre Jasna si Slovacia: Jasna e o statiune de ski. un fel de Predeal. Activitatea aici e interesanta iarna. Slovacia mi s-a parut ca un fel de Romanie civilizata. Oamenii sunt primitori, relieful: campie/podis/munte. Drumurile sunt excelente. In proportie de 75% e strabatuta de autostrazi, iar drumurile de munte, chiar si cele mai judetene, sunt bine asfaltate. Unul din orasele turistice importante este Liptovski Mikulas. Multe pensiuni, legate intr-o retea de agentii de turism bine pusa la punct. De exemplu, asta iarna am stat 4 pers intr-un apartament de 2 camere complet utilat, cazarea ajungand la 80euro/apartament/noapte. puteam dormi si 10 pers, nu era nici un bai. Sunt si campinguri, casute, locuri de cort, etc. Vara, ca atractie principala, baile termale. Aquaparkuri destul de mari, cu multe bazine, in spatii acoperite sau deschise. Apa de +36 grade. Asta iarna am facut baie in bazin descoperit, noaptea, afara fiind cam -15 grade iar noi ne balaceam in apa calda. Drumuri de munte cat cuprinde (avem muntii Tatra), cazare ieftina, multe baruri de motoristi, aquaparkuri, multe obiective turistice de genul castele, pesteri, muzee, etc...
×
×
  • Creează nouă...