Jump to content

Jean_Taxi

Super Membru
  • Posts

    1,963
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1997
  • Motocicleta
    Morgana&MadMax
  • Numar Moto
    B 141 JAN
  • Club
    CAMC

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    ; kawasaki 550 (Dream); honda cbr 1.0F (Fulga) Honda Africa Twin, Kawasaki Gpz( Turbosaki),Yamaha TDM(Visinica), Suzuki Intruder 1.5, Honda CB 750 C(Frumusica) , Sportster 1.2( Fata Verde), HD Softail (Ghidoane), HD Dyna(Fata Morgana),YamahaV Max (MadMax)
  • Interests
    ...Bmw E36 Coupe 1.8 is (Noisy)

Recent Profile Visitors

5,886 profile views

Jean_Taxi's Achievements

  1. salut..inca n am rezolvqt cu V Max ul. A fost de doua ori aproape gata si mereu a intervenit iarasi o problema. Dar ii rog de sanatate si il pomenesc pe vechiul proprietar la fiecare liturghie de la biserica! daca a stiut si nu mi a spus..sa i de Al de Sus dupa sufletul lui. daca nu a atiut atunci ma rog pt sanatatea lui..ca avea multa nevoie. Am cheltuit, cu totul, cam 240 milioane si n am facut un metru cu ea. Cine face ca mine, ca mine sa pateasca! frate de club are mi a garantat pt om si motocicleta ...si degeaba! prost eu! oricum, o bag direct la vanzare in ziua cand va fi gata. m am lecuit pe veci de motoare V4.
  2. salut, azi mi a sosit ultima piesisoara necesara incheierii lucrarii, ce tine de 9 luni!:)))curand naste un Baby Max!:))) Daca totul decurge fara vreo surpriza negativa neprevazuta, in max o saptamana doua ar fi gata pt Itp si..drum! Simcer, am si uitat de ea, n am mai trecut din martie pe la service, nici macar sa o vad! Apropo, maine dimi imi vin ldoua Kawa Gt550 la schimb pe o yamaha xj 900, pe care o daua la troc ca n am gasit musteriu la ea de doi ani de cand o am la vanzare!:(((((( un Vt pt mine si al.doilea il bag la vanzare. Ambele sunt identice. tre nitel aranjate dar..asta e. Place!:)) pai, compresia era pilaf, dupa cum se obv pe ceasuri. si distributia defazata, sarita de la punct!
  3. salut..nup..o face fara scula. dar acu are probleme cu micrometru!:))) mecanicul s a angajat la Metrorex de 2 luni, da prin puterea Celui Preainalt poate va fi candva gata. asteptam micrometrul sa vina de la metrologie acum. oricum, nu mi prea mai sta gandul la ea acum...o am pe Morgana si deja a inceput sezonul.
  4. ms ms..mai am astept ceva vreme ca s au impotmolit cu o unealta pe care am comandat o deja tocmai in State. Unealta care ajuta sa masoare pastilele, deoarece le pun si p alea noi noute toate saispe. apoi le comand dupa dimemsiuni, si vreo doua sapt astept sa vina si apoi sa incheie lucrarea. distributia a fost deja montata, cilindrii..ar fi fost gata daca nu intampinam problemuta asta. da nu i bai, am scos o pe Morgana de la iernat asa ca nu sunt pedestru!:)) suberba ..bijuterie!
  5. Salutare, domnilor! S a apucat, finally, de Mad Max! Intr adevar, distributia era devansata de la punct, iar unele supape nu inchideau. se obv si in poze Doamne Ajuta sa o vad inchegata la loc si functionala! Vad ca Senor Pink s a miscat cu talent si fac treaba calumea oamenii lui!
  6. Nimic nou, ambii mecanici au facut Covid, abia ieri au revenit la munca dupa doua saptamani de pauza! E vorba sa se apuce de ea saptamana care vine, cam asta e! astept, n am ce face.
  7. Inca nu s a apucat de ea. Sunt fericit pt ca se pare ca nu va mai trebui sa crape motorul in doua. lanturile sunt cu clema.
  8. Asa am si facut, cum zici tu aici..dar, surpriza!..nu poti merge cu ea, efectiv! si surpriza nu a mai foat surpriza dupa ce am vazut uzura mare la distributie..adica s a explicat de ce nu merge deloc bine. Distributia este uzata si devansata iar supapele nu mai inchid. suficient ca motorul sa nu poata functiona optim. Am increxere in acest mecanic, ne stim de 20 de ani mai bine, stie ce face, el s a ocuoat si de Vf ul lui Senor Pink de aici, luat de la mine. Are compresie 14 pe un cil si 11 5 pe celelalti trei cil. papa bear, cum esti pe facebook, te rog? sigur ne stim.
  9. GodKat...V Max ul are 15.000 mile pe ceas. da cine ar baga mana in foc ca sunt reali?!. ce pot spune e ca in 2014 avea cu 300 mile mai putin. Omu a facut itp un in 2017 acnd avea la statia itp tot 15.000 mile si mi a spus ca a mers cu ea dar ii facea probleme deja, intrrrupea si dadea rateuri cu fum negru. mecanicul mi a spus ca daca a tras de ea asa e suficient ca in 300 mile sa slabeasca lanturile de la distributie. A lovit in ceea ce a gasit mai slab. Eneos..mi a explicat, argumentat serios problema asta dar pt mine mecanica e un domeniu cunoscut doar teoretic, asa ca am uitat. era vorba de un risc cu planarea chiuloaselor. Merg pe mana mecaniculu pt ca mi a garantat cu neplata manoperei, nereusita. exact!..avea 14 pe un cilimdru si restul de trei aveau 11,5. Manualul specifica foarte clar ca sub 12 bari per cil nu se poate face reglajul in vederea functionarii optime. ca dovada, am incercat si veaba!..pornea doar cu spray dat in gurile de aer, accelera, decelera teribil de greu. Practic, era imposibil sa pot merge cu ea! Imposibil! Distributia este devansata din cauza uzurii excesive la lanturi. am vb si aratat la inca doi mecanici acel filmulet si i au dat dreptate, mecanicului meu.
  10. compresie e de fabrica pe un singur piston..restul sunt cu o,5 bari sub limita admisa. mecanicul mi a spus si explicat ca nu e ok sa faci rectificare la chiuloasa. Omu a garantat cu manopera ca motocicleta va fi perfect functionala. daca nu, sa nu i dau nici un ban. ps si o veste buna , se pare ca nu desface motorul in doua. lanturile de distributie au sigurante deschise care se capseaza. doar chiuloasele le va da jos sa schimbe oringurile la supape si sa le curete.
  11. Salutare, azi am achitat aceste piese pt Mad Max, kit distributie complet, semeringuri supape si ceva garnituri. total 4300 lei..urmeaza sa intre in lucru curand si apoi, evident, plata la manopera. Acu sa speram ca va iesi ce trebuie.
  12. nu sunt de acord cu ce spui decat in parte. de se sa umbli si sa schimbi acolo unde piesele sunt in parametrii?! ce treaba am eu cu pistoane..cuzineti sau segmenti motor?!!..frate, alea sunt ok. n au nimicuta. problema e de fapt distributia ca e pilaf si de la supape. punct. am dat comanda la kit complet distributie si garnituri motor si oringuri supape..total 5000 lei +manooera 3000 lei+5000 lei deja imvestiti in ea..= 13000 lei! Ti se pare reparatie de mantuiala treaba asta?!!!..hai sa ramanem seriosi, totusi. Chiar acum ii monteaza kit reparatie caburatoare. mi a venit din State. Plus alte chestii deja reparate schimbate la ea. 20220104_131740.mp4
  13. nup, daca nu da cu fum, n ai nevoie sa umbli la cilindri si segmenti. problema de compresie e din supape. asta sigur iti spun.
  14. ms pt.incurajari. asa sa fie! da, e aceeasi Honda, dar mecanicii n au umblat in motor la ea. i au facut carburatie completa si reglaj tacheti. misto la Honda e ca tachetii sunt hidraulici. Dar si Honda avea compresia mica pe doi cil, unu fata si unu pe spate. d aia l am intrebat cum a crescut o. inca nu. dupa dezamagirea din toamna, am dat comanda la kit reparatie carburatoare si mi am lins ranile. abia acum a venit kit ul si se apuca si de evaluat. treaba proasta e ca am pe trei cil compresia sub limita. aproape sigur voi da chiuloasele jos pt a curata supapele si schmbat semeringurie la supape. bine macar ca nu da cu fum.
×
×
  • Create New...