Jump to content

Jean_Taxi

Super Membru
  • Posts

    1,919
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1997
  • Motocicleta
    Harley Dyna
  • Numar Moto
    B 141 JAN
  • Club
    Black Division RC

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Voshod 175; 2 mz etz 251; Jawa 350; 4 dnepr ; yamaha xt 600; kawasaki kz 550 (Dream); honda cbr 1000f (Fulga) +mz rt 125. Honda Africa Twin XRV 750, Kawasaki GpzTurbo 750( Turbosaki),Yamaha TDM 850 (Visinica), Suzuki Gsx 750 es+ Honda Cb 250G ,Honda CB 750 Custom(Frumusica) , Sportster 1200 Roadster ( Fata Verde), HD Softail Custom (Ghidoane), Hd Dyna Fxdxi (Fata Morgana), Yamaha Xj900 (Old Blue)

Recent Profile Visitors

5,113 profile views

Jean_Taxi's Achievements

  1. Sa stii ca sunt pe chiabureala!:)) Am HD, am Kawa, Yamaha si Honda.! O sa pastrez doar HD ul si V Max ul. Pe celelalte trei moto le am deja la vanzare. Si da!..ma asteapta trei saptamani care ma vor fierbe! Asa o fi, dar eu n am vaUt si nici auzit de vreun V Max fabricat dupa 99. Nu in Romania. Da nu te contrazic ca nu ma pricep. Asa ma gandeam, din arcuri si ulei. Nu mi place sa stric un lucru care e original. Detest treaba asta. Si la cat de tarselos am devenit eu de cand calaresc HD uri, crede ma ca franele si suspensiile V Max ului vor parea mai prompte si mai ok decat cele de la HD! Pun pariu! Dap, si eu am ramas prost cand mi a aratat pe unde alimentez!:))))))
  2. Multumesc, dar imca nu o am. Pana nu o platesc , nu e a mea!:)) Nu i pun decat niste discuri de frana mai performante si intaresc furca. In rest va ramane cum e ea de fabrica. Pt ca asa o apreciez mai mult. Int asevar , se pare ca consuma cat un tanc sovietic. Prin urmare va di a doua motocicleta..asa de feeling, pt plimbari mai scurte. Pt plimbari lungi o am pe Morgana. Dyna Fxdxi. 4,5%!!! Nup pt ca sunt superstitios!:))) S a fabricat pana in 2000, din ce stiu. V max ul 1200
  3. E adusa deja. Azi am vazut o. Tre sa mai fac rost de o parte din bani. Maine ma duc la banca, ca nu mai am rabdare inca o luna sau doua sa i strang!
  4. Am si gasit o! Azi am batut palma cu omul la un pret aproape la jumate fata de cat se cere pe piata noastra. E an 89, modelul american cu v boost de 150cp. Arata efectiv ca si noua si are numa 15.000 mile. Omul o detine din 2006 si de 7 ani sta in garaj nefolosita. Un noroc d asta ai o data , max de doua ori in viata!! Cu ajutorul Celui de Sus o voi avea acasa inainte de Sarbatori. Doamne Ajuta! Ms pt.filmulet . TETEA
  5. Am inteles. Am probat un V Max zilele trecute, modelul limitat si cand puneam contactul sa l pornesc se auzea foarte clar un motoras, dar am presupus ca e pompa de benzina. Dar se auzea foarte tare pt o pompa de benzina si absolut sigur nu avea doar 100 cp!!! Si asa mi a explicat prop. , ca toate au v boost, numa ca unele au limitare la carburatoare si tobele cu teava mai subtire. Asica cele limitate la 190km/h. Sunt bulversat pt ca adaca V Ma xul asta limitat tragea in halul ala..nu vreau sa mi inchipui cum trage cel de 140 cp!!! Multam pt lamuriri, mai intai. Deci, V Maxul probat de mine avea puse niste discuri de frana performante, pe aceleasi ertriere.
  6. Multumesc pt comentariu. Se pare ca stii ce zici. Ai avut, cumva? Eu tot nu sunt lamurit daca si modelul de Japonia , adica cel de 100cp are v boost ori nu?!. Cineva mi a explicat ca toate au 140cp , diferenta fiind doar ca cele pt Japonia au limitare la top speed. Asa o fi?
  7. A fost prima mea japoneza. Kawa gpz 550 din 84. A mers ca un ceas elvetian. Fara suparare, dar nu voi face niciodata apologia unor obiecte de torrura pe doua roti!..vb de sovietice ..ca cele est germane erau decente. Mobra sau Ij , n am avut..m a ferit Dumniezoo.
  8. Si legatura intre ele e faptul ca si unele si altele sunt vechi. Nu vezi vreo legatura aici?!!! Ahahahah...sa mai spun ca daca saream de 80 la ora sarea ori lantul ori se pusca sarakia de platina?!!! Imi curgeau lacrimile fieebinti pe obraj de ciuda si nervi iar mainile erau prajite de la caldura fieeului!
  9. Absolut!..asta si fac. Nu sunt sado masochist, totusi. Dar n am nimic cu cei care mai tin in viata acele.obiecte de tortura pe doua roti!..stiii ce zic?!:))
  10. Pai, primu a fost un Voshod 175..o mizerie de moto . Imi ruoeam o pereche de ciocate incercand sa o pornesc. A doua a foat un Mz etz, bunicel..apoi Iawa 350 pe 6 volti, alta mizerie, cand aprindeam farul nu mai aveam scanteie suficienta la bujii. Apoi Nipru pe 6 volti, bagam scobitori la alternator ca sa meqra incarcarea!..apoi inca tre Niorane pe 12 v..alte mizerii cu carbelitoare care vomau mereu. Apoi iar Etz ...si in 2004 a venit izbavirea! KAWA 550...si lucrurile au devenit deodata magice! Sa ti mai zic ?!
  11. Cam asa stau lucrurile, de acord cu tine. Am avut comuniste, rusesti si est nemtesti, si cu regret va spun ca nu oftez dupa vreuna. Mi au mancat si consumat energia tineretii cu metehnele lor! Sunt de uitat! In schimb, sunt pasionat de japonezele.mai vechi..gen, anii 80-90. Desi sunt vechi, poti sa te bucuri si acum de ele, in sensul ca tehnologia le ajuta sa fie actuale. Am avut Mz 125 din 61 pe care l am restaurat acu ceva timp cu nu putini bani..era saracu depasit total de aceat trafic. L am dat. Raman forever la japonezele clasice, am crescut cu posterele lor pe pereti si pareau la acel moment un vis nerealizabil.. acum am trei!
  12. Salutare, bikeri! Am facut acest topic in ideea de a impartasi unii altora pareri sau experiente avute cu Yamaha V Max 1200, adica acest muscle bike, fabricat intre anii 1985-1999 devenit deja clasic. Cat de curand sper sa devin proprietarul unuia si n am gasit nimic scris despre model pe acest forum. Multumiri anticipate celor care vor ajuta aici cu pareri. Stima tuturor!
  13. GoodKat, cu adevarat ca X4 va ajunge un model clasic cautat. Candva am fost la 400e distanta sa l iau!:)) Pt mine a devemit evident ca V Max ul 1200 va fi o moto japoneza clasica, de referinta pt mine. E Everestul japomezelor clasice dpdv al powerlook ui, sa l numesc asa. Abia aatept sa mi cumpar una!
  14. Ba da. Dar problema a fost rezolvata la cele facute in 84 si 85. Oricum..m am drcis sa mi iau o Yamaha V Max modelul vechi.. Deci o voi vinde. Nup..ăla.e alt model. Mult mai comun. Buuun. Deci. Detin in acest moment trei moto japoneze clasice. Un Kawasaki 750 Unitrak din 1987 o Yamaha Xj 900 din 93 si o Honda Vf 750 S din 85. Toate sunt acum la vanzare deoarece doresc o Yamaha V Max 1200. Adica tot o japoneza clasica. Dar e Legenda!:)) In poze sunt Kawa si Xj ul. Daca cineva e interesat de vreuna din ele, nr meu de tel e 0723561549. Pot da pe watapp toate detaliile ..filmulete. Si ultima e Legenda pe care doresc sa o cumpar.
  15. Babyblue..noua mea achizitie clasica. Honda Vf 750 Sport din 85.
×
×
  • Create New...