Sari la conținut

tibipop

Membru
  • Număr conținut

    180
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    doar B-ul din 2001
  • Club
    niciuna

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Simson 50cmc, Piaggio Bravo, Manet, Mobra Super, Simson 250, Piaggio Ciao, Voshod 3M, Piaggio Si, Suzuki Gemma, Gilera Typhoon, Suzuki Let's

tibipop's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. tibipop

    Sa mai si radem.

    http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aw5bMD4_460sv.mp4
  2. tibipop

    BURSA LOCALA

    vand incarcator inteligent, incarca-conditioneaza baterii de 6 sau 12 volti, de motocicleta sau automobil, functia si tensiunea dorita se selecteaza simplu de la buton. 80 de lei, negociabil. 0745305709
  3. tibipop

    BURSA LOCALA

    vand incarcator de acumulator controlat prin microprocesor, DFC530. Incarca baterii pe gel sau normale, de 6 sau 12 volti, complet automat. Pret 100 de lei. Mesaje pe PM. http://i.imgur.com/i8bOOiS.jpg?1?1968
  4. tibipop

    Sa mai si radem.

    http://www.hahastop.com/pictures/Spinning_In_Circles.htm
  5. tibipop

    Sa mai si radem.

    Dupa cum observati, cutia si continutul ei nu prea seamana. E de ras, nu? Si dezamagitor.
  6. Acum vreo 5 ani am adus acasa un brad de craciun de 2 metri, bandajat bine si in plastic, cu un scuter cu pedale (Piaggio Ciao)
  7. tibipop

    Sa mai si radem.

    motoarele alea arata aproape identic. Asta e de ras
  8. Da, dieselul vibreaza mai tare, fiind monocilindru. Dar consumul e pe la 0,7 litri la 100km. Deci jumate cat la benzina. Ar fi interesant de vazut un scuter total electric, cu panouri solare.
  9. Sunt curios, cu ce se incarca acumulatoarele alea? Cu alternatorul motorului cu benzina? Cu motorul electric de 800wati folosit ca dinam? Sau cum? A... cate kg are scuterul?
  10. Voua v-o explodat vreodata o baterie de litiu-polimer pe masa? Mie da. Rezultate: fum extrem de toxic si dens, litiul a luat foc si s-a infipt in parchet cu o viteza uluitoare, si a ars pana a ajuns la beton, plus ca toate subansamblele bateriei (electrozi, carcasa, conectoare) s-au imprastiat prin camera. Si peretele care a fost aproape de baterie a necesitat zugravire totala. Totul din cauza unui integrat de battery management montat defectuos in carcasa bateriei. Ok, poate am fost eu ghinionist. Adevarul e ca bateriile cu litiu se pot incarca cu curenti mari in timp scurt, dar pana la 80% din capacitate. Dupa aia se incarca incet, cu curent si tensiune limitata. Daca se supraincarca, bum. E de admirat totusi efortul depus de fabricantul scuterului Da-ne mai multe detalii: capacitatea bateriilor, puterea motorului electric, si cat de bun pare comutatorul modului de mers (ala cu 4 pozitii). Am banuiala ca comutatorul ala va trebui sa reziste cel mai mult.
  11. da, exista nanotehnologii, exista baterii pe baza de virusi, etc, DAR... sunt al naibii de scumpe! La scuterul electric intotdeauna exista sentimentul de "oare cata baterie mai am? Nu ma lasa pe drum?" Mai ales cand ti-ai terminat benzina si mai ai 30 km pana la prima pompa... Si acumulatoarele de care ati vorbit , de pe Discovery, care se incarca in 5 minute , se SI descarca in acelasi timp. Dau putere imensa dar pentru timp scurt. Acumulatoarele alea erau folosite la KillaCycle, drag-racerul electric. Pentru scuter trebuie baterii deep discharge, care daca le incarci repede, bubuie. De asta masinile electrice se incarca de la priza, in minimum 4-8 ore. Stiti cum se comporta bateriile pe frig, nu? Abia merg. Zici ca scuterul asta are performante la fel electrice vara ca si iarna? In nici un caz. Baza tot motorul pe benzina va ramane. Chiar fara baterie, ii dai o pedala si te-ai dus. Dieselul e ceva organic. Poate fi scos din pamant , poate fi ulei de in, de floarea soarelui, de rapita, de orice altceva. Plus ca verdeturile astea prin fotosinteza scot chiar CO2-ul din atmosfera. Si consuma mult mai putin, maxim 1 litru la 100 km. Si au cuplu mult mai mare decat benzinele. Hibridul va ramane INTOTDEAUNA un compromis.
  12. Crede-ma ca litiul sau plumbul sau alt aliaj folosit in bateriile alea polueaza mai mult decat fumul de benzina. Plus ca producerea unui vehicol nou polueaza in sine. Daca s-ar inventa niste baterii organice, din piese organice, biodegradabile, altfel ar sta treaba. Pana atunci orice vehicol hibrid va ramane o masinarie scumpa, nefiabila si neaccesibila. Ar fi interesant de vazut un scuter Diesel. Sau pe GPL. Ar polua mai putin, si consuma si mai putin.
  13. Astea-s bine si frumoase, dar ce nu stiti e ca bateriile vehicolelor hibrizi tin cam 4-500 de cicluri de incarcare-descarcare. Deci in maxim 2 ani ti se termina bateriile, inlocuirea lor fiind extrem de scumpa. Pana la urma iti vei da seama ca exploatarea unui vehicol din asta te costa mai mult decat exploatarea unui vehicol pe benzina. Oricum sper ca in cativa ani sa se produca baterii mai fiabile. Pana atunci, mai ieftin iesi pe benzina.
×
×
  • Creează nouă...