Sari la conținut

Omuzapezii

Membru
  • Număr conținut

    27
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Omuzapezii's Achievements

  1. Am vazut ca desi e un model destul de vandut in afara, la noi e foarte rara si ma intreb de ce? Nu e totusi un model de lux, reviewuri bune are peste tot, serivce-ul din ce am inteles e ok la buzunar.
  2. Salutare, As vrea sa fac un test drive pe un Kawasaki Z1000SX (cu cat mai nou modelul cu atat mai bine), dar nu am gasit nicaieri pe net nici test drive, nici inchiriere. Ma poate ajuta cineva cu un contact al cuiva (firma sau particular) care e dispus sa ma lase sa fac un test drive de 1-2 ore? Multumesc.
  3. Salut, Mersi frumos pentru raspuns. Aparent si tu cam confirmi atat neajunsurile cat si ajunsurile. Practic ca Tracerul sa faca ce am eu nevoie sa faca cat de cat trebuie sa mai investesc bani in el si cum deja sunt la limita bugetului doar cumparand motorul in sine, inclin spre Kawasaki. Eu merg destul de sport si sincer vreau sa nu am frica ca sunt la limita motorului si tinand cont ca cu pasager si un minim de bagaj deja ating sau chiar depasesc putin limita, pare ca si cu upgrade de suspensie spate e tot destul de riscant.
  4. Salutare, Am si eu nevoie de niste pareri/recomandari in legatura cu alegerea uneia dintre motocicletele din titlu. Din start va zic ca m-am informat pe net, dar posibil sa stiu si informatii gresite sau incomplete, asa ca va rog luati-ma usor :)) O sa descriu mai jos de ce am ales cele 2 modele. Nu ma intereseaza comparatia Kawasaki Versys 1000 VS Yamaha Tracer 900 din motivul principal ca Versys e putin mai puturos decat minimul dorit de mine si ca nu se gasesc Versysuri SH pe piata. Nu ma intereseaza nici comparatia Suzuki GSXS1000 GT VS Kawasaki Z1000SX deoarece Kawasaki-ul din ce am citit e deja la limita inferioara pe partea de touring si din ce am inteles Suzuki-ul e si mai sportiv decat Kawasaki-ul. Eu sunt un tip inalt la 1,87m si cam 110kg(in scadere, stiu ca e mult, dar clar sub 95 nu prea am sanse sa scad deoarece sunt destul de masiv) si voi folosi motorul in principal pentru comute la munca si drumuri ocazionale de weekend cu bagaj mediu si pasager(55kg). Ma intereseaza in principal sa incap bine pe motor, sa am o pozitie decenta, sa stea si pasagerul decent in spate, sa am putere destula cat sa ma infig in orice conditii si sa se simta cat mai smooth ride-ul. Bugetul ar fi un maxim 9000 euro si doresc modele 2017+, respectiv 2018+ deoarece sunt generatii mai noi si am inteles ca s-au rezolvat multe din probleme. Kawasaki Z1000SX: Pro: - are putere mai multa; - am inteles ca are cutia de viteze mai smooth; - piesele au un feel mai premium; - sarcina maxima admisa e de 195kg; - din ce m-am uitat pe net nu pare sa aiba vreo problema majora, sau daca are, de obicei sunt cazuri relativ izolate; Contra: - e mai greoaie si are raza de curbura a ghidoanelor mai mica si nu e asa manevrabila la viteze mai mici; - se incalzeste mai tare prin oras; - e mai grea; - pozitia este ceva mai aplecata, deci putin mai incomoda; - din ce am inteles costa asigurarea mai mult si nu are consum prea grozav; - e mai ingramadita si are sa de 820mm deci nu stiu cat de bine incap pe ea; Yamaha Tracer 900: Pro: - e usoara si zvelta si are raza de curbura a ghidoanelor mai mare; - clar incap mai bine pe ea avand sa de 850mm; - pozitia in sa este mai dreapta si e presiune mai mica pe maini; - e mai comoda pentru pasager; - are consum super bun; Contra: - cel mai mare contra este faptul ca citesc ca foarte multi oameni se plang ca corodeaza si se deterioreaza super repede si ca are un feel de ieftinache; - sarcina maxima admisa e de 180kg, care e foarte la limita si daca slabesc; - am inteles ca suspensiile, atat fata cat si spate, sunt destul de limitate si ca pentru a avea o experienta buna pe acest motor, mai ales daca sunt greu, e nevoie de upgrade; - parbrizul stock am inteles ca e varza si ca trebuie upgrade; - e ceva mai slab ca putere, dar pare sa se incadreze in cerintele mele; Puncte comune: - ambele motoare imi plac cum suna si pare lumea super multumita de ele; - dpdv subiectiv imi plac ambele ca aspect desi sunt foarte diferite; - pasagerul am inteles ca sta destul de bine pe amandoua (cu avantaj marginal pentru Yamaha); Din ce am inteles Yamaha mai are ceva probleme la cutia de viteze pe cand la Kawasaki nu am auzit sa se planga nimeni. Practic de Kawasaki nu prea pare sa se planga mai nimeni de defecte majore, dar am eu o mica ezitare in a merge spre Kawasaki deoarece nu stiu cum incap pe ea si daca ma pot obisnui cu ciclistica ei, mai ales prin oras, eu venind de pe BMW GS 1200 R, care ca ciclistica mi se pare impecabil. Pe scurt, Kawasaki-ul imi e teama sa fie prea greu si nemanevrabil si sa se incaleaza prea tare prin oras, fiind totusi un motor de 1000cmc, iar la Yamaha imi e teama sa nu rugineasca in ultimul hal in cativa ani si sa trebuiasca sa investesc prea mult in ea (parbriz, suspensii) ca sa o aduc la nivel de motocicleta cat de cat premium. Orice sfat si parere este apreciata. Posibil sa ma fi repetat cu anumite informatii, dar mai bine de 2 ori decat deloc. Multumesc.
  5. Mersi frumos Da, familia Biris. Tot la o recomandare de pe forum de aici am apelat la ei. Acum are 43000km si revizia a fost facuta in aprilie 2022.
  6. Citisem din prima regulile, dar nu am inteles exact tot, de asta am cerut o noua clarificare. E prima mea vanzare, asa ca nu stiu anumite detalii. Am presupus ca orice posesor de motocicleta va stii ca ITP-ul se face automat cand se face RAR-ul si se face pe 2 ani pentru ca asa este la motociclete si anuntand cand a fost facuta inmatricularea e usor de dedus si valabilitatea ITP-ului. Pentru cei care nu pot deduce, ITP-ul e valabil pana in mai sau iunie 2025. (nu am actele langa mine asa ca nu stiu daca rar-ul a fost facut la final de mai sau inceput de iunie) Legat de certificat fiscal, pot elibera fara probleme, nu am datorii sau amenzi. Fiind prima vanzare nu stiam exact in ce conditii nu se poate elibera acest certificat fiscal si de asta nu am mentionat nimic.
  7. Multumesc pentru sesizare, dar nu sunt sigur ce lipseste. Cred ca mai am de mentionat doar ca am asigurare facuta pe 1 an. In rest am scris ca a fost inmatriculata acum 2 luni, deci automat am itp-ul facut si am mentionat si ca detin carte de service. Mi-a mai scapat ceva?
  8. Salutare, Vand BMW GS 1200 R din 2013, modelul LC. Motorul a fost cumparat din Italia si inmatriculat in Romania in urma cu aproximativ 2 luni de zile. Sunt al doilea proprietar. Detaliile tehnice nu le voi insira deoarece se pot gasi usor pe net. Optiuni: - mansoane incalzite; - cruise control; - protectie de far de plexiglas de la sw-motech (cumparata, dar nu e montata inca) - priza usb touratech pentru incarcare telefon(2 porturi); - sistem de alarma; - topcase bmw cu spatar; - dynamic esa; - toba sport termignoni (ofer in pret si toba originala) - handguards; - roti spitate; - tyre pressure control; - protectii motor; - cric central; - baterie schimbata in urma cu 2 saptamani. Ultima revizie a fost facuta la 37500km in Italia. Detin si carte de service cu tot istoricul de service. Acum 2 luni de zile a fost facuta si revizia la cardan la o reprezentanta BMW deoarece a fost facut recall. Motocicleta nu a fost cazuta niciodata. Motivul vanzarii: 1. Nu prea am timp sa ma plimb cu ea prin afara orasului si sa o folosesc la potentialul ei maxim 2. Datorita unor evenimente diverse neprevazute nu sunt intr-o situatie financiara optima Telefon contact: 0743763394. Prefer sa fiu contactat telefonic sau pe whatsapp. Mai intru si pe forum din cand in cand, dar nu foarte frecvent. Motorul poate fi vazut in Bucuresti, in zona Eroilor. Pret: 12000 euro usor negociabil. Pentru orice alte detalii va stau la dispozitie.
  9. Ma gandeam un 500-600 ron max. Daca exista o diferenta substantiala intre o baterie de 600 si una de 800 posibil sa fac un efort financiar, dar daca diferenta e marginala, atunci nu are rost.
  10. Salutare, Trebuie sa imi schimb bateria la GS si nu stiu exact ce sa imi iau. Imi poate recomanda cineva ceva de calitate sau ma poate indruma ce sa caut mai exact? In afara de voltaj si amperaj nu prea am idee la ce sa ma uit.
  11. Salutare, Sunt in cautare de un crash bar si nu reusesc sa ma hotarasc pe un brand. Am vazut ca principalele doua sunt Touratech si Sw-Motech. Din ce am citit sunt amandoua foarte bune, doar ca Touratech e simtitor mai scump. Desi stiu ca Touratech e preaslavit pe zona de accesorii moto, chiar merita banii in plus in cazul crashbarurilor? De asemenea, am impresia ca am vazut GS-uri cu crashbaruri albe (nu cromate/argintii). Aveti idee de ce brand fabrica si albe? Multumesc anticipat.
  12. Eu personal nu am avut interatiune cu ei, dar m-am interesat pe siteuri de reviewuri si ratinguri si au un scor extrem de prost in mai multe locuri. Nu raspund la mailuri sau mesaje, trimit piese gresite, nu dau refunduri(cel putin din ce se plang multi clienti). Aparent tu ai avut noroc. Aparatori cilindri deja am, adica acele placute mici prinse direct pe cilindri. La protectie far cred ca o sa ma indrept spre varianta transparenta, cea cu grilaj am citit in vreo 2 locuri ca nici macar nu e legala pe asfalt. Nu stiu daca e adevarat sau nu. Pe partea de protectii am gasit ceva de la wunderlick pe siteul recomandat. Cele de la touratech sunt putin cam in afara bugetului meu, cel putin momentan. Multumesc frumos pentru raspunsuri.
  13. Mersi frumos pentru raspuns Adrian. Motorul e adus prin sotii Biris, din ce am vorbit cu ei i-a fost facut recall pentru cardan si l-au dus la verificat fix inainte sa il trimita spre mine (urmeaza sa ajunga in aproximativ o saptamana). Legat de piesa, crash pad deja am pe motor, deci am scapat de o cheltuiala. Acum ma uit si pe siteurile indicate de tine. Un side question: protectia de far as vrea sa fie tip grilaj, nu plexiglass deoarece imi place mult mai mult cum arata. Ai idee daca afecteaza grilajul iluminarea farului? Mentionez ca motorul va fi folosit in proportie de 90% on road, cel putin pentru moment.
×
×
  • Creează nouă...