Sari la conținut

Recomandare cumparare moto Kawasaki Z1000SX 2017+ VS Yamaha Tracer 900 2018+


Omuzapezii
 Share

Postări Recomandate

Salutare, 

 

Am si eu nevoie de niste pareri/recomandari in legatura cu alegerea uneia dintre motocicletele din titlu. Din start va zic ca m-am informat pe net, dar posibil sa stiu si informatii gresite sau incomplete, asa ca va rog luati-ma usor :))

O sa descriu mai jos de ce am ales cele 2 modele. Nu ma intereseaza comparatia Kawasaki Versys 1000 VS Yamaha Tracer 900 din motivul principal ca Versys e putin mai puturos decat minimul dorit de mine si ca nu se gasesc Versysuri SH pe piata. Nu ma intereseaza nici comparatia Suzuki GSXS1000 GT VS Kawasaki Z1000SX deoarece Kawasaki-ul din ce am citit e deja la limita inferioara pe partea de touring si din ce am inteles Suzuki-ul e si mai sportiv decat Kawasaki-ul.

 

Eu sunt un tip inalt la 1,87m si cam 110kg(in scadere, stiu ca e mult, dar clar sub 95 nu prea am sanse sa scad deoarece sunt destul de masiv) si voi folosi motorul in principal pentru comute la munca si drumuri ocazionale de weekend cu bagaj mediu si pasager(55kg). Ma intereseaza in principal sa incap bine pe motor, sa am o pozitie decenta, sa stea si pasagerul decent in spate, sa am putere destula cat sa ma infig in orice conditii si sa se simta cat mai smooth ride-ul. Bugetul ar fi un maxim 9000 euro si doresc modele 2017+, respectiv 2018+ deoarece sunt generatii mai noi si am inteles ca s-au rezolvat multe din probleme.

 

Kawasaki Z1000SX: 

Pro:

- are putere mai multa;

- am inteles ca are cutia de viteze mai smooth;

- piesele au un feel mai premium;

- sarcina maxima admisa e de 195kg;

- din ce m-am uitat pe net nu pare sa aiba vreo problema majora, sau daca are, de obicei sunt cazuri relativ izolate;

 

Contra:

- e mai greoaie si are raza de curbura a ghidoanelor mai mica si nu e asa manevrabila la viteze mai mici;

- se incalzeste mai tare prin oras;

- e mai grea;

- pozitia este ceva mai aplecata, deci putin mai incomoda;

- din ce am inteles costa asigurarea mai mult si nu are consum prea grozav;

- e mai ingramadita si are sa de 820mm deci nu stiu cat de bine incap pe ea;

 

Yamaha Tracer 900:

Pro:

- e usoara si zvelta si are raza de curbura a ghidoanelor mai mare;

- clar incap mai bine pe ea avand sa de 850mm;

- pozitia in sa este mai dreapta si e presiune mai mica pe maini;

- e mai comoda pentru pasager;

- are consum super bun;

 

Contra:

- cel mai mare contra este faptul ca citesc ca foarte multi oameni se plang ca corodeaza si se deterioreaza super repede si ca are un feel de ieftinache;

- sarcina maxima admisa e de 180kg, care e foarte la limita si daca slabesc;

- am inteles ca suspensiile, atat fata cat si spate, sunt destul de limitate si ca pentru a avea o experienta buna pe acest motor, mai ales daca sunt greu, e nevoie de upgrade;

- parbrizul stock am inteles ca e varza si ca trebuie upgrade;

- e ceva mai slab ca putere, dar pare sa se incadreze in cerintele mele;

 

Puncte comune: 

- ambele motoare imi plac cum suna si pare lumea super multumita de ele;

- dpdv subiectiv imi plac ambele ca aspect desi sunt foarte diferite;

- pasagerul am inteles ca sta destul de bine pe amandoua (cu avantaj marginal pentru Yamaha);

 

Din ce am inteles Yamaha mai are ceva probleme la cutia de viteze pe cand la Kawasaki nu am auzit sa se planga nimeni. Practic de Kawasaki nu prea pare sa se planga mai nimeni de defecte majore, dar am eu o mica ezitare in a merge spre Kawasaki deoarece nu stiu cum incap pe ea si daca ma pot obisnui cu ciclistica ei, mai ales prin oras, eu venind de pe BMW GS 1200 R, care ca ciclistica mi se pare impecabil. 

 

Pe scurt, Kawasaki-ul imi e teama sa fie prea greu si nemanevrabil si sa se incaleaza prea tare prin oras, fiind totusi un motor de 1000cmc, iar la Yamaha imi e teama sa nu rugineasca in ultimul hal in cativa ani si sa trebuiasca sa investesc prea mult in ea (parbriz, suspensii) ca sa o aduc la nivel de motocicleta cat de cat premium.

 

Orice sfat si parere este apreciata. Posibil sa ma fi repetat cu anumite informatii, dar mai bine de 2 ori decat deloc.

 

Multumesc.

 

 

 

Editat de Omuzapezii
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Cu Z1000SX nu m-am dat.

 

Legat de Tracer 900 am condus unul timp de 2 ani ~45.000 de km mers >80% cu pasager.

Impresiile mele:

 

+ ergonomie pilot pentru un sport-touring (1.90, 95 de kg)

 

+ confort pasager 

 

+ motorul daca ai stil sportiv de condus

 

+ fiabilitate, in afara de ulei si filtre n-a vazut service

 

+ consum

 

+ sunet (chiar si stock)

 

+ cruise control, manere incalzite, cutiile, suspensie fata full ajustabila (varianta GT)

 

 

 

- saua stock; dupa 30 de minute incepe disconfortul; costa 300 de lei sa o faci pe gustul tau si chiar merita (valabil la orice motocicleta)

 

- se simte cheap pe parte de fit & finish, in special la plastice

 

- suspensia spate; sa nu te gandesti sa te apropii de max load fara un upgrade daca ai de gand sa mergi cat de cat sportiv cu pasager si bagaje

 

- parbrizul stock este o gluma trista 

 

- scaritele as fi preferat sa fie mai in fata

 

- motorul la drum lung, incarcat cu bagaje si pasager nu e cea mai inspirata alegere

 

Ar fi ideal sa le testezi pe amandoua la un drum mai lung inainte sa iei o decizie. Daca astazi as avea de ales strict intre cele doua modele, as merge tot pe Tracer.

 

Sper sa te ajute. Tine cont ca unele aspecte sunt subiective, iar alti (fosti) posesori pot sa nu fie de acord.

 

Ride safe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 minutes ago, bmf_raider said:

Salutare,

 

Cu Z1000SX nu m-am dat.

 

Legat de Tracer 900 am condus unul timp de 2 ani ~45.000 de km mers >80% cu pasager.

Impresiile mele:

 

+ ergonomie pilot pentru un sport-touring (1.90, 95 de kg)

 

+ confort pasager 

 

+ motorul daca ai stil sportiv de condus

 

+ fiabilitate, in afara de ulei si filtre n-a vazut service

 

+ consum

 

+ sunet (chiar si stock)

 

+ cruise control, manere incalzite, cutiile, suspensie fata full ajustabila (varianta GT)

 

 

 

- saua stock; dupa 30 de minute incepe disconfortul; costa 300 de lei sa o faci pe gustul tau si chiar merita (valabil la orice motocicleta)

 

- se simte cheap pe parte de fit & finish, in special la plastice

 

- suspensia spate; sa nu te gandesti sa te apropii de max load fara un upgrade daca ai de gand sa mergi cat de cat sportiv cu pasager si bagaje

 

- parbrizul stock este o gluma trista 

 

- scaritele as fi preferat sa fie mai in fata

 

- motorul la drum lung, incarcat cu bagaje si pasager nu e cea mai inspirata alegere

 

Ar fi ideal sa le testezi pe amandoua la un drum mai lung inainte sa iei o decizie. Daca astazi as avea de ales strict intre cele doua modele, as merge tot pe Tracer.

 

Sper sa te ajute. Tine cont ca unele aspecte sunt subiective, iar alti (fosti) posesori pot sa nu fie de acord.

 

Ride safe.

Salut, 

 

Mersi frumos pentru raspuns. Aparent si tu cam confirmi atat neajunsurile cat si ajunsurile. Practic ca Tracerul sa faca ce am eu nevoie sa faca cat de cat trebuie sa mai investesc bani in el si cum deja sunt la limita bugetului doar cumparand motorul in sine, inclin spre Kawasaki. Eu merg destul de sport si sincer vreau sa nu am frica ca sunt la limita motorului si tinand cont ca cu pasager si un minim de bagaj deja ating sau chiar depasesc putin limita, pare ca si cu upgrade de suspensie spate e tot destul de riscant.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...