Sari la conținut

MK_BBB

Membru
  • Număr conținut

    19
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

MK_BBB's Achievements

  1. Încearcă așa ceva, pentru început: https://www.telemarket.ro/set-5-extractoare-suruburi-uzate-rupte.html?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwnv-vBhBdEiwABCYQA0VFsjYkIVOCMtoSUQc_3FsERd_imVwcZ4YZ5H1QuYQGVsx6y5VEFBoCO6IQAvD_BwE https://www.atelierultau.ro/yato-yt-0590-set-extractoare-suruburi-rupte-nr-nr-p-61225.html?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwnv-vBhBdEiwABCYQAzCjTAfWuDEupzRrh5krdoE9aX-2xbpabvrjlz_XaxTWY0eLwFA-SRoCzMcQAvD_BwE
  2. Acum sper că o să înlocuiești și tu Kawa cu un NC. Sau mai aștepți până la anu' și ți-l dau pe al meu. În altă ordine de idei, s-au întâmplat multe de când n-am mai scris pe-aici. Pe 22 iulie am fost la întâlnirea grupului Honda NC, unde am făcut test ride cu Hornet și Transalp, și am plecat acasă cu unul dintre premiile puse în joc la tombolă - un pachet cu 3 spray-uri Honda (Chain Cleaner, Helmet&Visor Cleaner și Instant Tyre Repair). Au încăput lejer în frunk. Evenimentul a fost bine organizat, mi-a plăcut, mai mergem. La finalul zilei, deși eram destul de obosit, am ales să mai dau o tură spre Poiană cu @Barbosul. Vremea era prea frumoasă să mă retrag. Când am zis că luăm o pauză de la serpentine, semnalizăm, ne retragem într-o parcare de pe sensul opus, drumul în pantă, la oprire n-am simțit asfaltul când mă așteptam eu și... l-am scăpat. Ca să nu-mi prindă piciorul, m-am aruncat de pe el și am aterizat pe spate. Am căzut pe moale, protecția de spate face toții banii! Bine că nu l-am scăpat în prăpastie! Capătul de ghidon, crashbarul și ornamentul de tobă s-au zgâriat, iar mânerul de frână s-a rupt. Am mai rămas cu un ciot care mi-a permis să mă întorc la cazare, și ulterior acasă, unde a rămas parcat până la sosirea pieselor de schimb. Neavând alte daune, n-am vrut să apelez la casco. Iar cum mânerul mi s-a părut destul de scump la noi și nici nu-l găseam pe stoc, am ales să fac o comandă direct în Japonia, iar în aceiași bani am inclus și elementele zgâriate (capătul de ghidon și ornamentul de tobă). După vreo două săptămâni au sosit: Momentan, am montat doar mânerul: Apoi lucrurile au decurs normal, am văzut cu alți ochi toate recomandările legate de condiția fizică și psihică. Am realizat că e mult mai solicitant mersul pe moto și m-am bucurat că am avut o lecție ușoară de învățat. Am ieșit de câte ori am avut ocazia, din păcate doar în ture scurte (de maxim 2-300 km), astfel că ieri tocmai am depășit borna celor 3000 km. Am început să mă împac bine și cu intercomul - de vină pentru "sincopele în transmisiuni" erau setările pentru microfon, l-am setat mai sensibil și nu am mai avut probleme. Pentru lanț am descoperit Yacco Chain Lube (și Off Road Lube). Foloseam ulei de la ei în motorul mașinii și am zis să încerc și spray-urile lor de lanț - sunt bestiale. Bineînțeles, prin comparație cu ce am mai folosit până acum (Repsol spray, respectiv Motul 300 75W90... uleiul ăla Stihl nu se pune, l-am folosit incidental). Lăuda lumea niște huse de șa, tip plasă (mesh), mi-am comandat și eu un set, l-am montat zilele trecute - sunt mai confortabile, dar mai mișto e senzația de ventilare a șezutului în mers. ODO 3050
  3. Ha, my partner in crime. Nu știam că ai cont și aici. Hai cu impresii de pe Transbucegi, dacă tot ai intervenit.
  4. Mulțumesc! Sunt puține site-uri care au mențiunea aceea, le-am ratat pe acelea. Nici pe hjchelmets nu apare menționată treaba asta. Asta e!
  5. Nu mi-am pus problema asta. Credeam că poți monta în orice cască… M-a interesat doar să fie albă, să respecte minim ECE R22.05 și să aibă notă mare în testele Sharp.
  6. Nu așa se pune?! Lăsând gluma deoparte, am decapsat bureții laterali din interior (de probă, cum zice manualul) iar în dreptul urechilor am găurile prin care ies curelele din carcasa de poliuretan (sau ce o fi). Poate fac eu ceva greșit, mâine revin cu poze.
  7. Numere negre avem, revizia a fost efectuată la 1011 km (ulei, filtru de ulei, uns și întins lanțul), între timp am comandat parbrizul de la Givi și un sistem de comunicație Cardo Spirit. Îmi place parbrizul, elimină undeva la 90% din turbulențe. Se mai simte ceva pe “creștet”, deci cu un deflector adițional probabil aș fi la 100%. Intercomul e “ciudat”. La probele din casă, microfonul funcționa cu intermitențe. Din 15 secunde, mă auzeam doar 3. Ambele microfoane din cutie făceau la fel. Aveam totuși o bănuială, așa că proba din traseu a fost definitorie, pare că trebuie să vorbești TARE ca să nu se mai întrerupă… în casă nu făcusem asta. Însă mai ciudată mi se pare casca (HJC C70), nu am găsit loc pentru difuzoare. Am desfăcut tot ce era de desfăcut. În dreptul urechilor am curelușele de prindere. Dacă le pun pe lângă ele, nu-mi mai încape capul în cască (un difuzor are cam un centimetru grosime). Le-am pus în spatele lor, dar volumul s-a redus drastic... Am dat și o fugă pe Transbucegi, dacă tot am fost la Brebu. ODO 1500. Scuze, am omis reply-ul tău. Sunt Dunlop D609, ca profil au undeva la 4 mm (ochiometric). Când ajung la țară, pun un șubler pe el.
  8. Am fost prins cu munca și n-am mai apucat să-l pedalez. În seara asta chiar am vrut să ies, ploaia a zis nu. Mâine am programare la drpciv, să scap de numărul de camion. Iar săptămâna viitoare mergem la Brebu, pentru prima revizie. Le-am scris celor de la Givi, cică Airflow nu-i în cărți pentru NC:
  9. @alzayr, abaterea unui disc fără defecte e de câțiva microni și are rolul de a depărta plăcuțele de el, nu să miște etrierul în acel fel. De acord cu frecarea, dar omul a zis că discul se încinge fără să frâneze, iar asta nu e normal.
  10. Cred că scapi doar cu discul. În mers nu se simte nicio vibrație?
  11. Mulțumesc! Se vede în poze, eventual fac altele mai de aproape. Și e cunoscută treaba asta: Am văzut alternativele pentru parbriz, cel mai probabil voi lua ceva de la Givi (spuneam că nu există modelul Airflow dedicat, nu că n-ar avea deloc). E în vizor modelul D1192ST. Mulțumesc!
  12. Salutare și bine v-am găsit! Săptămâna trecută am ridicat un NC manual, albastru închis, my23. E prima mea mobră, am luat A-ul acum 2 luni și mi-am dorit ceva pentru ture lungi, dar și cu posibilitatea de a ieși de pe asfalt. După multe nopți de studiu, începusem să mă pun la curent cu ce e în lumea moto (16 ani doar pe 4+ roți își spuseseră cuvântul), apoi am mers în showroom setat pe V-Strom 650. Reușisem cu greu să trec peste faptul că e destul de depășit tehnologic (mai ales după ce am văzut 800DE), dar înălțimea șeii mi-a pus capac, abia atingeam solul cu vârfurile picioarelor (175, picioare scurte). Reconfigurare traseu. M-am mai urcat pe câteva motoare în showroom (pe SV650 și pe Hornet mai mult de curiozitate, apoi pe CB500X și pe NC750X). NC-ul nu era inițial în cărți fiindcă mi se părea destul de scump, dar pe el m-am simțit cel mai bine. Nu am mai făcut niciun test, am căutat un dealer care să aibă culoarea dorită de mine pe stoc, am plătit avansul, tichetul rabla și am așteptat. Deși are o putere relativ mică (59 CP la 6750 rpm), mi-a plăcut că are totuși cuplu mai mare decât V-Strom, la turații mai mici (69 Nm la 4750 rpm vs 62 Nm la 6500 rpm), centrul de greutate mai jos, portbagajul frontal și luminile cu LED. După aproape o lună, am fost chemat să-l iau. Am pus în portbagajul mașinii echipamentul și accesoriile cumpărate între timp (bare de protecție, grilă radiator, protecții mâini, folie pentru ecran, huse chei, extensie talpă cric etc.) și am pornit spre Constanța împreună cu un prieten, tot motociclist și el. Cricul central și portul USB le-am vrut originale, au fost montate la livrare, împreună cu barele de protecție și grila radiatorului aduse de mine. Protecțiile de mâini cică nu s-au potrivit. În timp ce ei îi montau toate cele, i-am făcut asigurările, ne-am învârtit pe acolo vreo 3 ore, apoi l-am luat în primire. Singura nemulțumire e că mi-au montat un număr întreg/lat, la acel moment chiar credeam că nu există roșii pătrate, aveam să mă înșel ulterior. Am semnat actele, i-am montat suportul de telefon și am avut surpriza să nu-mi pot încărca telefonul. Portul USB original era deja cu USB-C, iar eu aveam USB-A. Când am oprit la benzinărie să-i fac plinul, i-am luat și un cablu și am pornit la drum. Pe A2 am oprit în primul spațiu de servicii, să schimb impresii cu colegul. Mi se părea că bate vântul foarte tare, dar era doar rezistența mea la înaintare. După vreo 30 de km, am oprit iar, de data asta din cauza zgomotului. Cică merg prea repede, să încerc mai încet. Dar mi se părea horror să merg pe autostradă cu 90. Apoi am realizat că, dacă merg mai aplecat, se face liniște. Ca atare, următorii 200 de km nici nu i-am simțit, am ajuns repede acasă. Urmează un parbriz mai mare, mi-ar fi plăcut un Givi Airflow, dar nu pare disponibil pentru modelul meu... Anvelopele sunt cum mă așteptam, cu destul de puțină carne. Sper să mă țină sezonul acesta, iar de la anul va primi altele noi. M-a prins și ploaia de vreo două ori, n-am avut surprize de aderență, dar și eu am fost cumpătat, plus că am încercat să evit pe cât posibil băltoacele și șleaurile pline de apă. A trebuit să ung și lanțul după ploile astea, am folosit ce s-a găsit la destinație, un ulei de lanț Stihl, dat în strat subțire cu o lavetă. Următoarea moto sper să aibă cardan. Depășirile se fac rapid, urcă frumos în ture și nu se simte așa slab cum mă așteptam. Ne împrietenim rapid, mă simt de parcă îl am de mai mult timp. Pe drumuri virajate am fost destul de stângaci la început, până am deprins tainele contravirării. Acum pare totul natural. ODO 600 km.
  13. MK_BBB

    CBR500R sau CBR650R

    Exact, răspunsul acela e demn de anii pre-pandemie. Şi eu sunt în aceeaşi situaţie, tocmai am luat A-ul şi vânez un utilaj de drumeţii. Greu găseşti ceva OK sub 3000 EUR, majoritatea sunt destul de vechi (dinainte de 2008), recent aduse şi nici măcar nu au RAR-ul făcut. Ce e după 2009, deja se apropie de 4000 EUR, când un Suzuki SV650 nou e 5200 EUR cu Rabla.
×
×
  • Creează nouă...