Sari la conținut

Speedy.K

Super Membru
  • Număr conținut

    13.290
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucale
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    KLE 500
  • Numar Moto
    SPD

Informații profil

  • Motociclete detinute
    IJ Planeta, Virago 535

Vizitatori Recenți Profil

8.647 citiri profil

Speedy.K's Achievements

  1. Speedy.K

    Accidente 2024

    Nu discutia a alunecat. S-a zis SI asta. Dar nu DOAR asta. S-a vorbit despre mers in grup, despre depasiri riscante, despre distante prea mici etc. Problema e invers, daca spui de un barbat ca a facut o prostie e ok, nu baga nimeni in seama. Daca zici de o femeie, imediat se sare in sus de pe undeva, "Misoginule!". Aaa, nu, ma refeream la un Meneaito...
  2. Speedy.K

    Accidente 2024

    Se stie ca la mare consumul de mere este la mare pret! Nu reiese de nicaieri ca sotul era conducatorul grupului, asta unu. Si doi, nu reiese de nicaieri ca l ar fi depasit pe linie continua. Trei, declaratia mi se pare extrem de realista si sincera. Ce ai fi vrut, sa le compatimeasca pe marile motocicliste?! Absolut de acord. Poate eu sunt Rossi (si chiar sunt, dupa cum se stie, desigur!!!), daca tu, in spate, esti doar Marquez s-ar putea sa nu-ti iasa tot ce-mi iese mie. Deci ambitia le-a depasit talentul, nu?! Corect! Fiecare pasare pe limba iei piere spune un vechi proverb. Pentru ca majoritatea celor care merg in grup compact mai mare de doi sunt incepatori sau motociclisti "de duminica". Mai ales pe curbe sau pe zone "de fuga". Cei cu experienta si cu capul pe umeri nu merg niciodata in grup in asemenea zone, se regrupeaza dupa, pe portiuni fara probleme deosebite. PS Sa mergi in grup cu trei femei e dovada de prostie. In grup cu trei femei se fac altele, nu mersul pe mobre. Si la Sabina a fost o eroare fatala cauzata de un factor psihologic. Nu detaliez pentru ca nu vreau sa retrezesc regretele cuiva pe care il respect foarte mult. Dar da, si la ea a fost o prostie personala. Astia sunt motociclistii "de duminica" despre care ziceam mai sus.
  3. Aia cu stergatorul se intampla des, mai ales cu ala de pe spate, ca ....cine sta sa se uite in oglinzi ca sa-l vada la un moment dat.
  4. Foarte multa lume habar n-are ce face auto ala de pe butonul de faruri. Cat despre expresie, nu vrei sa stii cati sunt acum in scolile de auto si moto care n-au absolut nimic de-a face cu indeletnicirile respective. Pur si simplu natural nu sunt facuti pentru asa ceva. Dar se insista in a-i ajuta sa ia permisul din motive economico-financiare. O prostie, dupa parerea mea, dar afacerile de succes nu se construiesc pe principii etice, ci pe principii economice.
  5. Aia cu 0roiectoarele ti-o explic: habar n-are ce fac butoanele de pe langa ea. Cand vrea sa porneasca, de exemplu, farurile nu stie exact care e butonul, vede mai multe desene cu niste lumini, diferite, asa ca apasa la nimereala pe ele pana vede niste lumina in fata. Cel mai frecvent la Audi, unde un singur buton opereaza si luminile normale si stopurile de ceata si proiectoarele. Butonul se si invarte dar se si trage/ impinge. I-am atras atentia uneia intr-o noapte prin Bucuresti ca are ceata aprinsa si m-a rugat sa i-o opresc eu ca nu stie de unde...
  6. Merg eu in fiecare zi... De-aia s-a inventat categoria adventure, ca sa poti merge in picioare si sa citesti traficul chiar si peste gipane.
  7. Turatul aiurea nu are legatura cu mersul intr-un piston. Si, daca turatia aia mare se intampla doar cand are socul tras, s-ar putea ca ea de-abia acum sa merga cum trebuie.
  8. Cred ca pe ala l-am ratat, nu-mi aduc aminte.
  9. Speedy.K

    Accidente 2024

    Smecheria e sa-ti si iasa, nu doar sa incerci..
  10. Ce va ziceam acum doua zile?! Ati vazut accidentul cu alea trei?!
  11. Terminati, ma, cu fomeile, si pe mobra sunt ca la volan, o data la 5 ani vad si io una care merge binisor.
  12. Sa faca circ la asigurator, sa verifice in dosar ce a bifat inspectorul la capitolul "starea autovehiculului", sa fie bunsa sau foarte buna, dupa caz, sa-i ameninte cu reclamatie la ASF, pe scurt sa faca tot posibilul sa scoata cat mai multi bani de la asigurator. Astia sunt, in general, niste hoti. Eu am reusit acum ceva ani sa ridic valoarea despagubirii la o mobra de la 3500 la 4500 de euro doar din bifa aia de la Starea autovehiculului pe care o pusese bulangiul absolut aiurea cu o treapta mai jos. Si era un asigurator cat de cat serios, nu vreun jepcar. Cat despre reparatii, cum zice si colegul, majoritatea nu prea se pot repara. Poate rezervorul, dar in rest ...
×
×
  • Creează nouă...