Sari la conținut

Speedy.K

Super Membru
  • Număr conținut

    13.092
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre Speedy.K

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucale
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    KLE 500
  • Numar Moto
    SPD

Informații profil

  • Motociclete detinute
    IJ Planeta, Virago 535

Vizitatori Recenți Profil

8.486 citiri profil

Speedy.K's Achievements

  1. In romana cablaj presupune un manunchi de fire legate impreuna. In engleza nu stiu, in 99 nu se inventase ride by wire. In romana daca e un s8ngur conductor ii spunem simplu fir. Sau mat. Adica matz. De la mate, intestine.
  2. Mult mai simplu: se pune un blocator care te impiedica sa tragi la maxim acceleratia.
  3. By wire inseamna ca, tocmai, nu e cu cablu de acceleratie, ci electronica.
  4. Pe mine ma intereseaza gabaritul (cat mai mic), pozitia si garda (cat mai inalte) si suspensii+roti cat mai spre coclau, fara sa pierd prea mult din partea de turing. Si astea doua au ramas pe lista scurta. Caii nu ma intereseaza, totul e in creier si in mana.
  5. Ala nou, normal! Si Tuaregul la fel, 660.
  6. Tot un adventure de categorie medie. 500-800 cmc. Tuareg sau Transalp, probabil.
  7. Bineinteles.........ca nu! Si, daca Bucurestiul ti-a cerut sa-i faci carte, asta o sa-ti ceara orice judet sau comuna, legea e aceeasi pentru toti.
  8. Ce-s alea prospecte..?! Hai, inainte sa ne certi pe noi ca ne legam de fiecare cuvintel, sa incercati si voi sa exprimati o idee in cuvinte clare, fara ambiguitati si fara inventii lexicale. Zic si io... Deja devii tubios...
  9. Sa-ti explic ca am de 15 ani o mobra de A2 si ma inteleg si acum cu ea foarte bine, inclusiv la drum lung cu pasager si bagaje?! Si numai 8ncet nu se poate spune ca merg... Singurul motiv pentru care as schimba-o ar fi ca nu prea mai merita investit bani in ea din cauza diverselor care incep sa cada natural la varsta ei de 25 de ani. Dar in niciun caz pentru ca doar 49 de cai.
  10. Da, si te pot baga la parnaie sau sa te trimita directla esafod. Ti s-a explicat de mai multe ori sa-ti vezi de treaba si sa iei o mobra de A2, daca atat ai acum pe permis.
  11. Iancu. Fixed! De luat, poti s-o iei cum vrei...
  12. Toti ne pricepem la de toate. Orice incepator are 8mpresia ca poate fi instructor. Cine sunt eu sa-i contrazic, nu?! Cel mai misto e cand dai de un elev care iti explica ca nu e buna metoda ta si ca ar trebui procedat altfel. Daca insista n-ai altceva de facut decat sa-l exmatriculezi (ca tot se vorbise mai devreme) si n-are decat sa caute un instructor pe placul lui, oferte sunt nenumarate.
  13. Daca tot deschidem un site hai sa si citim. "Pe scurt, doua din cele mai bune scoli moto din Bucuresti isi unesc fortele. Scoala Moto Louis (infiintata in 2007) si Scoala Moto AMI (infiintata in 2011) isi unesc expertiza de predare si flota moto pentru a oferi instructaj de calitate cursantilor, viitori motociclisti. Daca esti dornic sa inveti, noi iti vom asigura sfaturile expertilor de care ai nevoie pentru a cuceri drumurile. Echipa AMI & Louis este formata din instructori tineri, activi si dedicati. Cu totii predam cu pasiune si din dorinta de a forma conducatori auto si moto bine pregatiti. Desi ne mandrim cu faptul ca incepand cu 2011, procentajul de promovabilitate la prima examinare a variat intre 82% si 92%, cea mai mare satisfactie a noastra este ca actualii motociclisti conduc cu placere, responsabil si in siguranta." Treaba sta asa: din fuziunea descrisa mai sus Louis se ocupa de scolarizarea obisnuita iar AMi de cursantii cu nevoi speciale sau pretentii super-ridicate sau bani extrem de multi care vor pachete de scolarizare VIP, asta insemnand cursuri 1-la-1 elev-instructor, PRET 5000 DE LEI.
  14. Slabut! D-astea se intampla zilnic. Sa vezi lumanare cu 650 in examen!
×
×
  • Creează nouă...