Jump to content

Speedy.K

Super Membru
  • Posts

    10,665
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucale
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    KLE 500
  • Numar Moto
    SPD

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    IJ Planeta, Virago 535

Recent Profile Visitors

4,043 profile views

Speedy.K's Achievements

  1. Ei nu parcheaza decat in locuri special amenajate.
  2. Aaaa, gata, ma, au aparut zanutele virgine ofruscate....
  3. Hai sa fiu politicos: # un KLE tinut sub 7000 rpm e o lesinatura care n-are cum sa te surprinda cu nimc; unul tinut doar intre 7000 si 9000, ca sa dea tot ce poate, e ca un fel de GPZ cu bicla enduro; am simtit diferenta cand l-am schimbat cu alt KLE mai lesinat (vreo 10 cp mai putin) care m-a bagat intr-un kakat din care am iesit greu intr-o curba in care am avut nvoie d tractiune # m-am suit intr-o zi pe un Tiger si, desi nu i-am dat morti, mi-a rupt aderenta intr-o curba de numa'... # la teste nu poti sa spui ca o arzi, mereu esti cu garda extrm de sus # nu stiu unde sunteti voi ne-cumintii din Bucale, ca in fiecare zi ma incurc de tot felu' de reisari in cei 25 km pana la munca si inapoi pe care tre' sa-i ocolesc ca sa ajung si io acasa. Si asta de vreo 8 ani in fiecare zi. Poate avem sistem de referinta diferite, da' so mor io daca vad pe vreunu' vreodata venind tare din spate... # sa fii obisnuit cu o mobra nu inseamna in niciun caz gabarit 7nghiuri si comenzi, ci turatii de tractiune buna, marja de derapaj controlat, limita de aredernta pe ud sau pe rece, moment de overspining, marja de franare inclinat pe fata sau pe spate, limite de fandare in functie de viteza (gen testul elanului), pe bune, nu stiu din ce postura iti dai cu parerea si ce faci tu cu mobra dintre picioare fata de ce poate ea... # ghinionul e doar prezenta obstacolului pe traiectorie in momentl in care o comiti, uli pe jos in curba, un bou pe contrasens; restul nu e ghinion, e greseala. Anvelope si asfalt total ud nu sunt ghinion, stii ca sunt acolo. Nu vreau sa spun mai mult pentru ca vreau in continuare sa fiu politicos, atat cu tine cat si cu memoria victimei in cauza.
  4. Foarte buna explicatia cu aderenta de rezerva! E de tinut minte si de folosit cand stam de vorba despre mersul pe ploiae cu incepatori!
  5. Tind sa cred ca asta e "meserie jurnalistica".
  6. Daca s-a inteles ca imi place pe ploaie, imi cer scuze, nu asta am vrut sa spun. Am vrut sa spun ca si pe ploaie se poate merge in siguranta. Inclusiv pe mizerabilele strazi ale Bucurestilor. Am venit odata, acum multi ani, de la Brasov peste Bratocea. Exact in varful pasului era o dunga pe jos, uscat vs. ud, ud spre Bucale. N-am avut nicio emotie, cu toate ca erau vreo 10 grade. Dar am schimbat stilul de mers. Si nu, nu m-a depasit nimeni pana acasa, nu in asta a constat schimbarea stilului de mers. Ce vroiam sa spun era ca nu udatura a cauzat accidentul. Omul asta cred ca mersese pe ud destul de mult. Nu mai aprofundez discutia, sunt prea multi experti pe aic dar si prea multi prieteni ai lui pe care nu vreau sa-i irit. Mi-am spus parerea despre cauzele accidentului, consider ca e suficient, cine vrea sa ia in considerare, ia, cine nu, o sa ramana cu impresia ca alea erau niste Heidenau care n-au cum sa fie niste gume bune, la cat de ieftine sunt.
  7. Deci, gata, daca a cazut un experimntat pe ud nu mai merge nimeni de pe forum pe ploaie. Eu insist pe treaba aia despre cunoasterea mobrei. A mea nu mi-a servit absolut nicio surpriza in ultimii 7-8 ani. Nici pe ud, nici pe uscat, nici in oras, nic afara, nici iarna, nici vara, nici pe asfalt, nici pe coclauri. O fi oare din cauza ca au fost 7-8 ani din totalul de 12 de cand mergem impreuna?
  8. Gumele alea nu sunt Heidenau K60. Sunt ceva mai de coclau. Tind sa inclin spre Pirelli Rally sau ceva asemanator. Si eu cred cam la fel.
  9. Mda, asa banuiam si eu ca se intampla, totul devine rutina, schimbarea mobrei, ceva probleme de aderenta, gume mai ciudatele, nimic nu mai e nou, nimic nu mai aprinde beculete de super-atentie, totul s-a mai intamplat, totul pare usor de trecut cu vederea. De-aia eu sunt pentru schimbarea mobrei cat mai rar. Cunoasterea perfecta a mobrei mi se pare esentiala in "sportul" asta, daca vrei sa mergi un pic mai mult decat "la plimbare usoara". Dar, deh, cand esti "de meserie" trebuie sa faci conpromisuri, nu esti intotdeauna liber sa faci ce vrei tu. Si uite ca eu cred ca e ceva de invatat si din accidentul asta nefericit...
  10. Aceasta latura a jurnalismului moto plus contract cu un constructor necesita o chestie care poate fi misto, dar iti poate crea si surprize: schimbarea foarte deasa a mobrei. Chestia asta nu iti permite sa te obisnuiesti cu nicio mobra. Dupa parerea mea la fiecare mobra esti iar incepator o perioada, apoi intri in "perioada Rossi", cand ai impresia ca te-ai obisnuit cu ea si incepi sa ai prea multa incredere in tine pe ea. Tot dupa parerea mea chestia asta o depasesti abia dupa un an pe mobra respectiva. Ceea ce nu prea apuci cand faci chestii de jurnalism moto si promovare de modele noi. Pe mine m-a surprins schimbarea unui KLE cu alt KLE care nu era al meu. Imi inchipui cum. cand schimbi marci, modele. Cred ca asta a fost principala cauza a cazaturii asteia. Shnt curios de cand calarea exeplarul cu care a cazut. Mai depart a fost lipsa de noroc.
  11. Corect, plus un magar la ghidon, vorba unui prieten.
  12. K60 sunt gume geniale pe ud si rece. Exact pentru asta au fost facute si functioneaza.
  13. Lesinata mea a avut 49 de caicand a facut-o ma-sa, acum, la 22 de ani si apoape 200.000 km, cu motorul original, cati cai or mai fi vii pe acolo?!
  14. Era vorba de drumuri virajate. Iesi din curba unde tirul nu are 90, arunci un ochi, vezi ca se poate, ii dai o inferioara si te-ai dus. Merge si cu scuteru de 50, verificat in Grecia pe serpentine. Si da, continua e degeaba pentru mine. Tocmai am facut azi TF, daca respecam linia continua eram si acum pe la Balea in spatele unor confrati motociclisti care incercau sa conserve gumele...sau ceva asa... Asta nu inseamna ca recomand incpatorilor sa depaseasca pe continua, despre aia am vorbit doar in ceea ce ma priveste.
  15. Ti-am spus ce se intampla daca mergi la 10 m in spatele camionului, mai ales cu tartareata de 125, se baga toti peste tine ca sa se aseze intre tine si camion in ideea de a-l depasi ulterior. Si eu am facut si as mai face asa cu conserva. Nu stau nici cu mobra nici cu masina dupa tiruri nici pe linie continua, acolo unde se poate.
×
×
  • Create New...