Jump to content

Speedy.K

Super Membru
  • Posts

    12,318
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucale
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    KLE 500
  • Numar Moto
    SPD

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    IJ Planeta, Virago 535

Recent Profile Visitors

7,137 profile views

Speedy.K's Achievements

  1. Motocicleala nu din vopsea impecabila se face. Lasa mobra in pace si da-i bataie. PS Nu din cauza pietrisului ai culcat-o, ci din cauza ta. Banii pe care i-ai baga in piese neesentiale baga-i intr-un curs de perfectionare. Gen Rider Academy.
  2. Hai ca si tu esti baiat prea finutz... Imagineaza-ti cum era daca te duceai pe und vroiai tu. PS Uite, asa trebuie sa arate o poza reusita!
  3. Initial topicul asta era despre poze FRUMOASE sau macar cat de cat, mai deosebite, macar cu un peisaj sau poza in sine sa fie macar reusita daca nu senzationala; adica nu era despre poze in benzinarii, in parcari obosite sau alte poze d-alea de care stergi 20-30 cand faci selectia foldarului la intoarcerea din tura...
  4. A, deci ti-ai facut cont doar pentru a fi ajutat! Bun asa. Pai de ce te-am ajuta noi? Daca toti ne-am fi facut cont doar ca sa fim ajutati cu cine ai mai fi stat acum de vorba? PS Eu te-am intrebat ceva. Poti sa-mi raspunzi, ca sa ma ajuti sa inteleg?! Probabil ca nu, pentru ca de fapt habar n-ai. Stii doar ca dupa un an te plictisesti de 800 cmc. PPS. Daca nu vrei sa fii certat nu mai intra pe aici. Aici esti mereu certat cand spui prostii.
  5. si ce diferenta de categorie ar fi intre 800 si 1600 cmc in primii cinci ani de incepatorie?M
  6. Nu numai atunci! Si pe coclauri tre sa cauti un sleau ca sa opresti in asa fel incat sa ajungi cu gladiolele jos?!
  7. Corect. De-aia zic eu ca singura categorie de mobre potrivita pentru Romania e adventure.
  8. Absolut! Inclusiv pe centura Bucurestiului cu tiruri bara la bara pe ambele sensuri.
  9. N-a zis nimeni ca sa depasesti pe continua e legal. Si nici ca nu e riscant, in general. Noi ti-am spus doar ca pe podul ala tre' sa fii cu capu' sa stai in coloana. Si cand discutam despre depasitul pruntre benzi vs depasitul pe contrasens, vorbeam de strazi cu mai multe benzi din orase. Ai vazut tunmai multe benzi pe sens pe Podul Prieteniei?! Si da, ceva e ok cateodata si not-ok altadata. Se numeste adaptabilitate, rationare, judecata, gandire. Ca altfel nu se lasau o gramada de chestii din codul rutier la aprecierea organului. Circulatia pe strazi nu e matematica.
  10. Da' de ce astepti uleiu'? E ulei in stoc lamo gramada de magazine. Si de ce 20/50, d--ala de care ii trebuie mobrei n-ai gasit nici pe comanda?!
  11. Si cam cum crezi tu ca ar putea sa stea politia pe Podul Prieteniei?! Poate pe trotuare, pedestri.
  12. Cu crezutul, la biserica! Cat despre linia continua, ori n-ai memorie, ori nici nu stii unde e Branul. Altul! Daca masina gaborilor era asezata incat omul nostru ar fi trebuit sa treaca de axul drumului ca sa treaca de ea (cum e, de exemplu, masina urmatoare) normal ca s-a oprit. Sau tu treceai pe langa ei strigandu-le pe geam "Uite, depasesc pe continua, aveti tupeu sa-mi luati permisu'?" ?
  13. Hahahaha, da, corect, acum am vazut si eu ca n-a sunat bine formularea! Replica saptamanii!!! Eu merg cu mobra ca sa: * nu ma poata futte la cap toate muierile obraznice si guralive * ca sa scap de incepatorii foarte lenti si plicticosi * ca sa nu mai am timp sa citesc pe forum postarile reisarilor cu 5000 km in total la bord care la anu' o sa dispara in ceata dupa ce descopera ca forumistele tari in gura sunt, de fapt, niste nasoale si motociclismul nu o sa le aduca pixda de calitate, cum credeau ei * ca sa nu am timp sa dau click pe lincurile vlogarilor care posteaza filmari despre nimic pe lume doar pentru ca au impresia ca asta o sa le atraga admiratia motociclistlor din lumea intreaga In rest mie motociclismul asta nici nu prea imi place, nu stiu ce gasiti voi asa interesant la el... Gradele conteaza!
×
×
  • Create New...