Sari la conținut

Speedy.K

Super Membru
  • Număr conținut

    10.028
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre Speedy.K

  • Rang
    Megamembru

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucale
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    KLE 500
  • Numar Moto
    SPD

Informații profil

  • Motociclete detinute
    IJ Planeta, Virago 535

Vizitatori Recenți Profil

2.035 citiri profil
  1. Poate vrei sa spui ca s-au vandut la noi 4 bucati. Ma indoiesc ca au facut chinezii doar 4 ca sa testeze piata din Romanica...
  2. Unghia e sfanta, se stie! Da’ sa fie de dama, lunga si rosie! Merg ciungile si sezonul asta fara probleme. Daca chiar te dau banii afara din casa poti schimba gumele in fiecare primavara, de stricat nu strica.
  3. Carrefour Orhideea , Ottobroker pe linia caselor.
  4. Ha ha ha! Si NOI n-avem cortul care trebuie?! Ce ai tu se numea “juma’ de cort prin anii 80. Am avut si eu unu, mostenit de la taica-miu, doar ca eu aveam ambele jumatati, camera si supratenda si n-a intrat apa in el decat dupa vreo 40 de ani de folosinta. Noi vorbim de corturi in care nu te ploua orice rupere de nori ar fi si nu atarna o juma’ de tona. Despre temperaturile din diminetile de august de la mare nici nu mai discut, n-are sens.
  5. Avand in vedere ca replica mea e de acum aproape un an, crezi ca mai tin io minte despre ce era vorba?
  6. Vara daca a soarele pe cort de la rasarit si n esti la peste 2000 m altitudine la 8 ai 60 de grade in cort. Pe o plaja incepe coacerea pe la 6...
  7. Cum a incetint Dovi cursa, cand o gramada de tururi au fost MM sau Rins primii?! Nu i-am vazut pe niciunu din ei desprinzandu-se...
  8. Guantanamo asta a recuperat misto multe secunde fata de plutonul din frunte. Mi-a placut!
  9. Se pare ca nu prea e poate lua Grammy cu pianu dezacordat...
  10. Este in asa mare mizerie pensionaru ca tot in fata lu’ Vinales a terminat, cu toate ca el a plecat din kily Zvetlanii iar ala din pol...
  11. Calitativ Caberg este mult sub Nolan. De ce ai merge subturat?! Nu ajuta la nimic. Sub 4000 rpm motorul ala nu trage mai deloc. Intre 4000 si 7000 trage cat de cat, dar intre 7000 si 8500 isi face treaba cel mai bine. Ca urmare la drum intins si mers linistit schimba pe la 7000. Daca vrei sa mergi mai sportiv schimba pe la 8500. E adevarat ca peste 7000 incepe sa se simta si cresterea de consum.
  12. Luigi, o varianta foooarte buna pentru campatul la loc fara umbra, mai ales daca mergi cumasina si nu te deranjeaza cateva kile in plus, este o folie separata montata pe bete deasupra cortului. Practic o sa ai un aumbrar propriu si o sa scada mult temperatura in cort.
  13. Atentie uleiul sa fie semisintetic. Mineralul e o mizerie iar sinteticul nu-si merita banii in cazul KLE. Motul 5100 , Motorex Topspeed sau Crospower sunt doua exemple. K60 sunt niste gume perfecte pentru KLE, daca vrei sa iesi de pe asfalt cu ea. Daca vrei doar asfalt cauta altceva, astea se duc repede, e compozitia foarte moale. La casca nu vad de ce ti-ai lua flipup. Sunt grele rau. Si scumpe. Eu am doua casti, o integrala touring de iarna si una enduro de vara. Ca marci Shoei, Nolan, Airoh (la enduro doar) sau orice brand civilizat. Important e sa nu fie vreo coaja noname si sa-ti vina bine pe cap (masura si calapod)
  14. Motorul asta se regaseste pe multe modele, GPZ, EN, ER. Deci pe partea asta sunt compatibile multe repere. Dar slabe sanse sa te lase componente din zona asta. La cadru, suspensii, roti nu prea sunt compatibilitati cu nimic. Despre ulei: semisintetic 10w40 JASO-MA. Uleiul se inegreste in 100 km dup ce-l schimbi, deci culoarea pe care o bezi tu pe ochiul ala e nesemnificativa. Daca ai vedea culoarea originala a uleiului ar insemna ca e un ulei fara aditivul de curatare, ceea ce nu e bine. Vezi sa fie la nivel, schimba-l la un an sau maxim 10.000 km (manualul zice 12.000 maxim) si nu folosi uleiuri de kakat. Filtrul este HF 303 (merge si HF 204, dar pretul e acelasi si ambele se gasesc pe toate drumurile). Grija si la antigel. Franele scartaie cateodata ca alea de autobuz. Le apuca degeaba si le trece tot degeaba. Nu conteaza discul, placutele. Am ajuns la concluzia ca e de la etrieri. Pe scurt nu baga in seama. Obisnuieste-te cu frana spate si frana de motor, aia fata e slaba rau din nastere si nu trebuie sa te bazezi 100% pe ea. Vezi sa fie curate franele mereu, placutele sa aiba carne si in rest e chestie de obisnuinta. Ghidonul nu ar trebui sa vibreze asa tare. Cu ce compari tu? Daca chiar ai vibratii mari ceva nu e in regula la anvelopa, roata furca sau juguri. Saua ta cred ca e prima varinta, din cele 3 care au existat pe KLE. Si e cea mai tare. Singura varianta e sa cauti la dezmembrari una de la 1998 in sus, eu stiu ca atunci s-a schimbat saua si e muuult mai moale. Sau mai ai varianta de a o modifica, pentru asta recomand Motovis. La echipament incearca usor, usor sa treci la marci consacrate. Copiile si chinezariile sunt niste mizerii. Stiu, calitatea costa, dar mai bine o casca calumea sh decat o mizerie noua. In rest vezi cum stai cu filtrul de aer, cu bujiile (nu da banii pe iridiu, nu te ajuta cu nimic), atentie la gume, sa fie din mileniul asta si sa nu fie cu sarmele la vedere, presiunea cum trebuie (pe fata 1,8, pe spate 2-2,2 in f. de incarcare), ai grija de lant sa fie curatat si uns. A, si completeaza-ti si tu profilul sa stim si noi cu cine stab de vorba, de unde esti, etc. In rest gaz si km!
  15. Normal. Orice motor in doi timpi face asa. Mai ales cand afara sunt 5 grade.
×
×
  • Creează nouă...