Sari la conținut

SorinBLK

Membru
  • Număr conținut

    7
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

404 citiri profil

SorinBLK's Achievements

  1. Update, am reușit să-l fac să meargă in 4 weekendul trecut dar nu știu cum. A mers o perioadă până a început să nu mai țină relantiul și să moară. Weekendul asta am pornit-o iar cu greu și din nou merge in 3. Pistonul 1 nu lucrează și nu stiu de la ce poate fi. Scanteie are, carburatoarele au fost date jos si suflate, verificate plutitoarele. Am masurat bobinele cu multimetru, toate au aceleași valori. Imediat dupa astea i-am facut schimbul de ulei ca cel vechi deja avea aproape un litru de benzina in el. Nu știu cum să-i dau de cap.
  2. Tind sa cred ca benzina aia s-a acumulat in ulei cat timp am avut-o eu pornită pentru ca robinetul l-am avut mereu pe RES si ar trebui da curga doar prin vacuum.
  3. Salutari, weekendul trecut cand am mers pe la tara sa ma mai plimb cu Banditul am constatat ca merge doar in 3 pistoane(una din tobe era rece la atingere fata de restul care frigeau). Am schimbat bujia, la fel. Am scos bujia si am dat la automat.. a stropit o gramada de benzina. Concluzia mea a fost ca nu facea scanteie si s-a tot adunat benzina in cilindru. Ma uit la nivelul uleiului.. crescut si ala si cand ma uit prin zona filtrului de aer vad ca a ajuns benzina si acolo. Am zis ca poate nu da scanteie si e fisa stricata dar cu bujia scoasa am observat ca dadea scanteie (fara sa ating de altceva sa faca masa ceea ce mi s-a parut ciudat dar ideea e ca vedeam scanteia). Ce poate fi? Acum cateva weekenduri nu am avut problema asta, pur si simplu a pornit si a mers in 3 mai putin de un minut. Motocicleta este un Suzuki bandit 600 din 2001. Multumesc!
  4. Îmi cer scuze dacă nu am fost destul de clar dar nu o să iau femeia cu mine când am chef să mă dau prin canale, pe dealuri și așa mai departe.. doar un drum forestier în condiții acceptabile, un drum pietruit. Ce-mi place mie nu place și la femeie așa că drumurile mai nebune le păstrez pentru mine solo:)) ideea e că atunci când plec singur să-mi pot face damblaua fără să-mi fie frică că îndoi toba de sub motor sau că mi se rupe vreo scăriță daca stau în picioare. Știu că vreau ceva bun la toate dar mna, poate găsesc ce-mi trebuie am văzut că se vând și multe f650 funduro, de ăstea ce spuneți?
  5. Ieri am avut ocazia de a vedea și testa DR650-ul lui @ulei_moto căruia îi mulțumesc încă o dată . Ce mi-a plăcut mie DR-ul înainte.. dar acum a intrat la suflet. Nu este nici prea mare nici prea mic, îmi place cum se simte, cum se aude, poziția comodă stând în picioare.. complet diferit de banditul meu. Cum zicea și @DKW tractor de golăneală solo.. și asta ar fi partea mai puțin frumoasă. Femeia, și ea, trebuie plimbată iar cu DR-ul nu prea se poate :)). M-am gândit la varianta de a pastra banditul ca a 2 a motocicletă dar sunt sigur de acum că nu o să mai am chef de el dacă prind pe mâna un DR. Din listele de motoare ce le-am primit aici transalp 650 m-a atras destul de repede și nu doar pe mine :)) Pare destul de măricică și capabilă pe drumuri neasfaltate plus pasager. Un transalp cred că ar putea înlocui banditul pe partea de asfalt dar și pe partea de offroad. Am înțeles că sunt destul de fiabile și văd că sunt destule la vânzare. Las și o poză cu DR-ul.
  6. Vă mulțumesc mult pentru răspunsuri. Legat de DR650. Îmi place enorm modelul ăsta de de motocicletă. Ăsta și KLR650 dar fiind monocilindru am tot auzit că se plânge lumea de vibrații și nu știu cât de ok e la un drum mai lung. Pe lângă asta mi se par destul de rare pe lângă un transalp spre exemplu. Nu am văzut niciunul pe stradă dar mi-aș dori. În schimb am văzut câteva bmw GS 650. Micuțe la prima vedere dar cred că asta mi-ar da mai multă încredere offroad( cu banditu de 200 kg e cam mai sketchy). Transalp 650 la fel e foarte atrăgătoare ca motocicletă și cred că astea sunt mai puțin chinuite offroad. Am văzut și un KLR pe la lacul Roșu, frumușel tare și ăsta. M-am mirat de garda imensă de la sol.. probabil nu era stock suspensia. Dacă mai apar răspunsuri și recomandări vă sunt recunoscător!
  7. Salutări. După vreo doi ani de mers cu un bandit 600 mă tot bate gândul să-l schimb cu ceva dual sport/adventure. Au fost numeroase momente în care am mers cu el pe pietriș, noroi, praf ba chair am trecut câteva canale pe un câmp. Am realizat că mă simt mult mai bine pe țărână decât pe șosea printre mașini. De ce să mint, îmi plac și serpentinele.. accelerația.. dar nu compensează. Am văzut numeroase recomandări, de la motoare de 250 la 750 doar că nu știu cum se simte un monocilindru, nu știu ce putere ar fi potrivită pentru ce vreau eu așa că vă zic exact ce mă interesează și poate micșorez lista. În primul rând am 1.82 cu vreo 81 de kg. Vreau ceva cu gardă generoasă de la sol( fără evacuare sub motor). Să nu fie exclusiv offroad, doresc să mai bat și câțiva km pe asfalt, apoi un trail ceva, fără prea mare chinuială. Să fie ok și cu pasager și umpic de bagaj. Nu mă deranjează dacă e pe carburație sau racirea doar ulei/aer, cu cât mai simplă cu atât mai bine. Bugetul ar fi până in 3000 euro. Mersi frumos și asfalt uscat!
×
×
  • Creează nouă...