Jump to content

DKW

Super Membru
  • Content Count

    1,180
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

About DKW

  • Rank
    Innocent Malevolent

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    plastic.
  • Motocicleta
    180, 400, 650, 750, 800, 1200
  • Numar Moto
    NAZ/CMT/PYG/FOT/BMT

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    DKW NZ350-1, Simson 425S, IJ Jupiter 4 cu atas, Yamaha XS400 2A2 & 4G5 / XJ750 Midnight Maxim & Maxim X, Suzuki DR650 & VX800, Piaggio X9 180, BMW R1200 GS & GSA, and counting...

Recent Profile Visitors

2,355 profile views
  1. Am reusit sa gasesc bobina, a comandat-o un prieten care are un magazin online, saptamana viitoare trebuie sa ajunga. Oricum, multzam de intentie!
  2. Eu mi-am educat niste vecini d-astia prin puterea exemplului . Ei faceau galagie/chefuri noaptea iar eu le puneam muzica in timpul zilei, dupa 3-4 schimburi culturale s-au lasat pagubasi, oricat de tare ar fi dat muzica puteam sa raspund cu un volum mult mai mare. Asa au aflat ca mai exista si nebuni care au instalatie de sonorizare pe post de home cinema.
  3. Crash bar-ul superior de pe pseudo GSA-ul meu are cam un kg, original BMW, e o teava goala care se prinde cu cu 2 bride sub cadrul de bord. Daca se amplifica atat de la un crash bar, cam cat se amplifica de la cutii laterale, sa nu mai zic de topcase sau un tank bag mare ?
  4. Crash bar-ul ala are maxim 1,5 kg cu tot cu suruburi si proiectoare pe el.
  5. @chucki, momentan am amanat achizitia gumelor, mi-a dat masina o gaura in buget. Sper ca la sfarsitul lui martie sa le iau. Si azi a inceput DR-ul sa faca figuri, aleator da rateuri in mers si da in nas pentru o secunda, apoi isi revine, iar trebuie sa-l iau la scarmanat.
  6. Mototehnica. Motohub, Bavaria, sau, daca ai codul de piesa Autonet, Intecars, Unix, etc.
  7. Cred ca am gasit combinatia castigatoare, de la Heidenau, K60 Silica, 90/90-21 M/C 54T TT M+S SiO2 fata si 130/80-17 M/C 69T TT M+S SiO2 spate, pret cam 550 setul, cu vreo 150 lei mai ieftin decat setul de Scout-uri si cica tin bine la frig. Daca ma tin 4000 km ma declar foarte multumit. Profilul este cel folosit si pe Scout.
  8. Merg cu motorul cam tot timpul, nu ma intereseaza cat de repede se tocesc, ci sa tina bine la udatura. Endureala mai subtire ca nu mai ma tin balamalele si nici prea mult timp liber nu am, iar cand am timp liber sunt plecat in ture si merg cu GS-ul. DR-ul este mai mult pentru fatzaiala zilnica si ceva coclau lejer cand mai prind ocazia, deci as vrea niste gume care sa stea bine pe udatura dar sa pot sa ies si nitel in off, macar asa, de amoru' artei, si sa fie ok si pe frig. Deh, prefer sa merg la munca cu motorul pana da gheata pe jos decat sa dorm in autobuz/metrou.
  9. Ce gume folositi pentru mers mai de oras, dar nu 100% oras? Eu am pe DR-u' TKC80 Twinduro si nu prea imi plac cum se simt pe udatura. Ma gandesc daca sa fac pasul spre Heidenau sau Mitas...
  10. Daca nu au crapaturi vizibile sau joc nu ai de ce sa le schimbi.
  11. Conform BMW paharele de la furca ar fi mai scurte la low suspension, dar nu sunt, sau diferenta e de cativa mm. Pe probate, cauta un F700 GS si masoara paharele, am facut o furca de F650 GS Twin Low suspension cu piese de la o furca standard, paharele erau identice. Diferenta majora intre 650 si 700 este prinderea pentru al 2-lea etrier.
×
×
  • Create New...