Jump to content

DKW

Super Membru
  • Content Count

    1,069
  • Joined

  • Last visited

About DKW

  • Rank
    Innocent Malevolent

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    plastic.
  • Motocicleta
    180, 400, 650, 750, 800, 1200
  • Numar Moto
    NAZ/CMT/PYG/FOT/BMT

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    DKW NZ350-1, Simson 425S, IJ Jupiter 4 cu atas, Yamaha XS400 2A2 & 4G5 / XJ750 Midnight Maxim & Maxim X, Suzuki DR650 & VX800, Piaggio X9 180, BMW R1200 GS & GSA, and counting...

Recent Profile Visitors

2,000 profile views
  1. Daca nu uit, o sa arunc o privire maine seara pe laptop, acolo am RSD-ul. Asta e tot ce am gasit.
  2. https://f800riders.org/forum/showthread.php/36136-800GS-Service-Data-Valueshttp://www.ukgser.com/forums/images/smilies/biggrin.gif
  3. Moaaa, cata road reigiu' pe capu' lui! N-a nimerit el o oglinda d-aia zdravana de suv mai vechiutz, sau vreun sofer cu tzigla minus pe casa. Sa nu mai zic ca putea sa evite situatia foarte elegant, dar pentru ca vlog...
  4. Da' care este rolu' acestor ''vlogari''? In afara de cel decorativ...
  5. @Adrian M. ne zarim la o bere intr-una din serile astea?
  6. Vario 2008 pe 2013+ doar daca folosesti placa de prindere de la Vario 2008. Pentru Givi TRK poti sa folosesti placa universala prinsa pe suportul de placa de pe motocicleta.
  7. Schimba bateria, daca tensiunea scade sub 10,5 V cand dai la demaror sunt foarte mici sansele sa porneasca, la 6 V e cam praf bateria, dar posibil sa fie si alternatorul dus. Pune o baterie buna si incearca sa pornesti motorul, daca porneste masoara daca incarca si daca se stinge in bord martorul de baterie in maxim 10 secunde de cand ai pornit motorul (ideal ar fi pana in 5 secunde). Si inainte sa-l pornesti lasa-l sa-si faca self test-ul complet.
  8. Da, e si asta una din situatii, bine ca a fost doar atat. Uite unul din motivele pentru care o ia ABS-ul razna.
  9. Cred ca ar fi util, mai sunt si filmulete pe youtube. Brake bleeding all BMW EVO system '04-'07
  10. Daca nivelul de lichid in pahar este cel corect nu apar probleme, daca paharul este umplut pana sus dar placutele sunt uzate atunci cand impingi pistonasele din etrier surplusul va iesi pe undeva daca nu desfaci capacul de la pahar pentru a reface nivelul. Pe amble GS-uri am fix aceeasi varianta de pompa servo, una functionala si una nu, si m-am lovit de toate problemele.
  11. In 99% din cazuri curge cand se umbla la etrierul spate, baza incidentei raportate de diversi useri de pe alte forumuri, la asta m-am raportat si eu. Pe fata este relativ mai simpla treaba, 2 etrieri, principiul vaselor comunicante... Pai, cum sa creasca nivelui in borcan daca nu are pe unde sa iasa aerul? Daca desfaci capacul si impingi pistonasele usor scapi de problema. Altfel ajungi la explicata lui @Dan Cata.
  12. Rear brake master cylinder w container Rezervorul de la pedala de frana, circuitele sunt separate fata/spate in pompa servo, in rest traseele circuitelor sunt ca la o frana standard. Pompa servo este doar un amplificator de presiune aflat pe traseu, prin care trece un volum prestabilit de lichid, compensatia se face din rezervorul de lichid aflat la pedala sau ghidon, in functie de gradul de uzura al placutelor de frana.
  13. Are nivelul prea mic, sau la limita, in rezervorul de la servo. Cand ai scos placutele vechi ai impins pistonasele de la etrier fara sa desfaci capacul de la rezervorul de lichid de frana? Cam asta ar fi singurul motiv pentru care sa dea lichid afara pe la aerisitor, iar cand i-ai facut pedala ca sa amorsezi etrierul este posibil sa fi tras aer. Un concept frumos, curat, fara detalii inutile. Personal, nu-mi place aripa spate "fixata" pe roata, dar as putea trai cu acest mic impediment.
×
×
  • Create New...