Jump to content

DKW

Super Membru
  • Content Count

    1,077
  • Joined

  • Last visited

About DKW

  • Rank
    Innocent Malevolent

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    plastic.
  • Motocicleta
    180, 400, 650, 750, 800, 1200
  • Numar Moto
    NAZ/CMT/PYG/FOT/BMT

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    DKW NZ350-1, Simson 425S, IJ Jupiter 4 cu atas, Yamaha XS400 2A2 & 4G5 / XJ750 Midnight Maxim & Maxim X, Suzuki DR650 & VX800, Piaggio X9 180, BMW R1200 GS & GSA, and counting...

Recent Profile Visitors

2,045 profile views
  1. Cu GS-ul e mai cu dus-intors, prima generatie 2004-2007 o gasesti cu servo-ABS partial integral sau non-ABS, din 2005 apare si cu ABS non-servo, ceva probleme rezolvate pe recall, dar are avantajul de a avea doar 225 kg si 95-98 de cai. A 2-a generatie, 2008-2010 apare si cu ESA,, functii noi in bord, vreo 236 kg si 105 cai, a 3-a generatie, 2011-2012 (GSA si in 2013) s-a mai ingrasat putin si are vreo 110 cai. Este genul de motor love it or hate it, chestiile de mentenanta uzuala, uleiuri, filtre, placute, alte lichide, sunt banale, mai putin schimbatul uleiului din grupul final. Te cam tine legat de tester pentru sincronizare si sters diverse erori din istoric. Daca il tii din scurt e genul de motor care ajunge la 200000-250000 km fara probleme majore. Toata lumea fuge de servo -ABS, intretinut corect rezista mai mult decat o pompa de ABS standard, si franeaza mult mai bine. Daca nu ti-e teama de motoarele fara ABS, GS-urile fara ABS din fabrica sunt mai ieftine cu 500-1000 euro decat cele cu ABS. Am 3 GS-uri, unul non ABS, unul cu servo ABS si unul cu ABS standard, prefer sa merg cu cel care are servo. Poti gasi GS cu jante cu spite ca dotare din fabrica, fara sa fie GSA. Preturile variaza intre 5000 si 13000 euro, in functie de an/km/dotari/extra-uri. Cu putin noroc poti gasi un 2008-2010 decent, accesorizat, pana in 8000 euro, sau, cu mai mult noroc, si multe cautari, unul din a 3-a generatie. Si inainte de toate, probeaza unul, sa vezi daca se muleaza pe cerintele tale. Daca nu exista "chimie"nu-l lua doar de dragul de a avea un GS.
  2. Cam asa ceva. Uzura in placa de presiune, tija noua facuta praf in 3500 km.
  3. Daca nu uit, o sa arunc o privire maine seara pe laptop, acolo am RSD-ul. Asta e tot ce am gasit.
  4. https://f800riders.org/forum/showthread.php/36136-800GS-Service-Data-Valueshttp://www.ukgser.com/forums/images/smilies/biggrin.gif
  5. Moaaa, cata road reigiu' pe capu' lui! N-a nimerit el o oglinda d-aia zdravana de suv mai vechiutz, sau vreun sofer cu tzigla minus pe casa. Sa nu mai zic ca putea sa evite situatia foarte elegant, dar pentru ca vlog...
  6. Da' care este rolu' acestor ''vlogari''? In afara de cel decorativ...
  7. @Adrian M. ne zarim la o bere intr-una din serile astea?
  8. Vario 2008 pe 2013+ doar daca folosesti placa de prindere de la Vario 2008. Pentru Givi TRK poti sa folosesti placa universala prinsa pe suportul de placa de pe motocicleta.
  9. Schimba bateria, daca tensiunea scade sub 10,5 V cand dai la demaror sunt foarte mici sansele sa porneasca, la 6 V e cam praf bateria, dar posibil sa fie si alternatorul dus. Pune o baterie buna si incearca sa pornesti motorul, daca porneste masoara daca incarca si daca se stinge in bord martorul de baterie in maxim 10 secunde de cand ai pornit motorul (ideal ar fi pana in 5 secunde). Si inainte sa-l pornesti lasa-l sa-si faca self test-ul complet.
  10. Da, e si asta una din situatii, bine ca a fost doar atat. Uite unul din motivele pentru care o ia ABS-ul razna.
×
×
  • Create New...