Jump to content

DKW

Super Membru
  • Posts

    1,276
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    plastic.
  • Motocicleta
    180, 400, 650, 750, 800, 1200
  • Numar Moto
    NAZ/CMT/DKW/FOT/BMT

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    DKW NZ350-1, Simson 425S, IJ Jupiter 4 cu atas, Yamaha XS400 2A2 & 4G5 / XJ750 Midnight Maxim & Maxim X, Suzuki DR650 & VX800, Piaggio X9 180, BMW R1200 GS & GSA, and counting...

Recent Profile Visitors

2,783 profile views

DKW's Achievements

  1. Cauta doar in bloc nou cu loc de parcare in banii aia. Zona este in plina"dezvoltare" si deja este o problema cu locurile de parcare, stau in zona de 11 ani (hogas) si in cartier de vreo 40, si vad evolutia de la an la an.
  2. Raspunsul corect il vei gasi pe ADVrider, UKGSer, r1200gs.info. Pentru a aerisi corect pompa de servo si etrierii trebuie sa ai totul montat la loc, inclusiv circuitul electric de la pompa servo, pentru a putea activa motorasele din pompa cand actionezi maneta/pedala de frana. Daca motorasele nu sunt pornite nu se face suficienta presiune in sistem, doar d-aia modelul respectiv se mai numeste si brake booster. Descarca asta: Servo ABS
  3. 2-3, de samanta, batranete, familii, chestii clasice.
  4. Ma pregatesc sufleteste pentru schimbarea ambreiajului, discurile de frictiune + cele metalice, arcuri, rulment si cablu, la pachet cu kitul de lant. Idei pe unde as putea gasi garnitura de la capacul ambreiajului? Sau trec la varianta batraneasca si confectionez alta garnitura?
  5. F650 Twin GS, in afara de roti, frana fata, suspensii, parbriz si cai mai putini este fix acelasi lucru cu prima generatie de F800 GS. F650 GS/75 hp, F700 GS/77 hp, F800 GS/86 hp. Ca manevrabilitate este peste V-Strom, consum mai bun, dar mai scump la anumite piese. Motorul in sine , care nu este de provenienta BMW ci Husqvarna, este mult mai fiabil decat cel de pe V-Strom. Pe parte de mentenanta este mai accesibil decat V-Strom. Pe de alta parte V-Strom are protectie la vant net superioara din varianta stock, mai accesibil ca pret la diverse piese si maruntisuri. Pentru touring si ceva off lejer 650/700-le este cea mai echilibrata oferta. La BMW mai ai si 3 variante de sa, Comfort, Standard si Low, toate intrerschimbabile intre ele, de la 650 pana la 800, indiferent de an.
  6. Este simeringul de la fulie sau o-ringul de la un capac mic, patrat. Da jos cover-ul ala de plastic si o sa vezi clar de unde curge.
  7. Motor nitel mai rafinat si cu cateva gloabe in plus, fata de al tau. Schimba-i suspensia cu una low si lasa saua originala.
  8. Cu ajutorul lui @GoodKat am intrat in posesia pieselor mai devreme, rotile si saua sunt intr-o stare foarte buna. Multzam fain!
  9. Asta e plimbare sau show off? Este vreo graba in a motocicli "afterparty"?
  10. Daca rezista pana la sfarsitul lui ianuarie te scap eu si de astea.
  11. @HoriaRAVeu ti-as recomanda 800GS, mult mai potrivit decat 1200/1250, mai ales fiind incepator in ale coclaului mai mult sau mai putin enduro. Motorizarea este una buna, rezista la destule abuzuri, cadru solid, suspensie ok dar se putea mai buna, consum decent spre bun (in clasa asta). Probleme cunoscute, statorul si/sau releul de incarcare, pompa de benzina mai pica la seria cu controller pentru pompa, simeringurile de la furca cedeaza relativ repede daca o abuzezi grav. In rest, apa, paie si bataie. Personal stiu un 800 GS prima generatie, sarit bne de 180000 km fara reparatii majore, peste 60000 km facuti in regim de rental (vreo 5000 km facuti de mine). 1200/1250 e misto ca motoreta, centru de greutate coborat, mult mai ergonomic (orientat mai on-road) putere mai mare dar usor useless in teren si umpic overkill pentru skill-ul tau. Ti-as recomanda sa treci la 1200/1250 dupa 2-3 ani de mers cu 800-le.
×
×
  • Create New...