Sari la conținut

DKW

Super Membru
  • Număr conținut

    1.518
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    plastic.
  • Motocicleta
    180, 400, 650, 750, 800, 1200
  • Numar Moto
    NAZ/CMT/DKW/FOT/BMT
  • Club
    Gloria Bad Habit

Informații profil

  • Motociclete detinute
    DKW NZ350-1, Simson 425S, IJ Jupiter 4 cu atas, Yamaha XS400 2A2 & 4G5 / XJ750 Midnight Maxim & Maxim X/XJ900 Seca, Suzuki DR650 & VX800, Piaggio X9 180, BMW G650 Sertao, R1200 GS & GSA, and counting...

Vizitatori Recenți Profil

3.865 citiri profil

DKW's Achievements

  1. Le folosesc de vreo 6 ani, aproape tot timpul, ca am multe troace. Legat de Ctek, la vechiul loc de munca foloseam un MXTS 50/70 care nu a dat nici un rateu, 5 zile pe saptamana, 8 ore pe zi era in lucru, doar baterii de capacitate mare, de SUV-uri mari.
  2. Mai gasesti si acum, comparativ cu acum 20 de ani, cand se mergea pana la limita de inghet a asfaltului. Mai nou, daca te tin oasele, poti sa mergi cam 11 luni din an pe 2 roti, dar aici tine si de zona de confort a fiecaruia, cat si de cea geografica.
  3. @EL Ciupacabra, stiu ce zici, dar nu la situatiile alea faceam referire, ci la utilizarea normala, cand nu intervin alti factori. Altfel scuze se vor gasi mereu, pentru orice situatie, si perfect plauzibile.
  4. Dar de ce n-ai folosi un scuter sau o motoreta electrica in oras? Daca tot vrei electromobilitate.
  5. O parere personala, cauta ca a 2-a motocicleta sa iti ofere macar o ergonomie cat mai apropiata de viitorul GSA, nu mai vorbesc de ABS sau lipsa lui, diferenta de kg si alte detalii, astfel reduci foarte mult perioadele de acomodare cand treci de la o motocicleta la alta, e chestiune de rutina. Eu folosesc preponderent 3 motoare diferite pentru drumurile zilnice si plimbari, in functie de dispozitie, starea vremiii, etc, un DR650 SE din '97, un G650 Sertao din '12 si un 1200 GS din '04, si cand folosesc una din ele o perioada mai indelungata, 3-4 luni, am nevoie de o scurta perioada de acomodare cand trec de la DR la 1200 sau invers, desi le folosesc in formula asta de aproape 4 ani.
  6. Mai degraba F800 GS, mai usor, centru de greutate mai coborat, consum o idee mai mic, la 183 si 77 kg nu o sa ai probleme cu el, mai ergonomic decat DL650, pe care il depaseste la cateva capitole.
  7. Nu conteaza de cat timp sunt pe drum ci progresul real. Iar argumentele mele vin din ceva experienta cu motoare fortate sa fie eco dar care s-au dovedit a fi catastrofe dpdv financiar, inclusiv pentru fabricant. EV-urile, in formula actuala, sunt doar o etapa de tranzit, si fara sustinerea lor cu diverse programe ar fi fost un esec de proportii. Si repet, ca poate acum citesti cu atentie, nu am nimic impotriva EV-urilor, este doar o alta etapa evolutiva, cu bune si cu rele, dar in care eu nu gasesc ''randamentul' promis. Scuza-ma ca nu pot fi de acord cu tine si ca am ideii proprii. Daca ai ceva materie cenusie nu ajungi in situatia asta, se numeste mentenanta preventiva. Ca in tara noastra nu avem cultura pentru fenomenul auto/moto e alta poveste, ne place sa fim doar utilizatori, fara sa ne batem capul.
  8. Foar falsa impresie de a fi eco. Vehiculul cu cele mai putine noxe, incepand de la procesul de fabricatie pana la casare ramane cel cu motor pe aer comprimat. Dar la ala nu castiga nici petrolistii, nici cei cu EV-uri. Una din mizeriile introduse in normele Euro este cantitatea de ulei din motor si transmisie + intervale de service cat mai mari, si ''eficientizarea'' motoarelor pentru a ajunge cat mai repede la temperatura optima de lucru prin metodee fortate. In realitate un pachet frumos ambalat plin de solutii gen proptea la gard in loc de consolidare. Dar nu-i problema, cat de curand vor iesi la iveala si problemele EV-urilor, doar ca la alea se va lasa cu Remat datorita costurilor de inlocuire a pieselor defecte. In rest, suntem pe val, EV-urile sunt in continuare cu dedicatie, dar nu pentru talpasi.
  9. Am gasit pustoaicele astea, ceva inedit in genul asta.
  10. Faptic, statul nu ti-a dat nimic,dar a luat din alte parti pentru a echilibra balanta. Ca tu a fost istet si ai profitatde oportunitate, e alta discutie. Asa cum tu ai facut o investitie in EV-uri, asa si altii au investit in ICE-urile lor si nu au de gand sa renunte la ele doar pentru ca a zis UE. Iar altii sunt prea saraci sa-si permita un EV.
  11. Pai asta este publicul tinta, mai ales boNbardierii care vor migra spre EV-uri SH. Si asa se asigura piata pentru toate viitoarele cazane EV, cum a fost cu toate tomberoanele ICE aduse din vest. Sau ai impresia ca toata zvonistica asta nu are un punct de plecare? Darr cu 30 de ani in urma erau cele mai cerute.
  12. Peste tot se incearca diverse manevre de a prosti populatia sa accepte orice (cuvant urat), daca prinde, castigul lor. Daca iese revolutie, o vor implementa in etape. Ca sa vezi nivelul de la noi, proiectul Romania Neutra.https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/277164
  13. Contra cost, dar cost ce tot creste. Nejustificat de mult pentru ce va ramane la sfarsitul ''vietii''. Plus faptul ca sunt cel putin 50% sanse sa ramai cu ''hoitul'' in batatura.
  14. Ce ti-e si cu moda asta! Totul este ciclic, ca asa trebuie, ca asa iese banu' unde trebuie. M...UE iar joaca la fenta: https://focuspress.ro/masinile-cu-o-vechime-de-peste-15-ani-si-cu-defectiuni-majore-interzise-pe-strazi/ iar peste cativa ani vor ajunge si la electrice, asa ca traiti-va clipa, sariti cu banu' si cotizati mergeti mai departe. Oare peste 10 ani ce va fi cu 0 emisii, reale, nu pe hartie?
  15. Esti prea pornit, relax. Nu incerc sa te conving de nimic, doar ma amuz.
×
×
  • Creează nouă...