Jump to content

DKW

Super Membru
  • Content Count

    1,229
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

About DKW

  • Rank
    Innocent Malevolent

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    plastic.
  • Motocicleta
    180, 400, 650, 750, 800, 1200
  • Numar Moto
    NAZ/CMT/DKW/FOT/BMT

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    DKW NZ350-1, Simson 425S, IJ Jupiter 4 cu atas, Yamaha XS400 2A2 & 4G5 / XJ750 Midnight Maxim & Maxim X, Suzuki DR650 & VX800, Piaggio X9 180, BMW R1200 GS & GSA, and counting...

Recent Profile Visitors

2,490 profile views
  1. Dupa ceva documentare temeinica am reusit in proportie de 90% sa montez alta pompa de servo pe motor, un 1200 GS din 2004. Pentru siguranta mea am demonta pompa aproximativ complet (nu am decapsulat motorasele si valvele). Pentru a nu o da in bara am "macelarit" pompa veche, sa nu am surprize cu diverse piese ce s-ar putea deplasa de la locul lor. La achizitionarea unei pompe SH eu recomand demontarea ei si curatatea temeinica a pieselor, a mea avea lichid de frana cristalizat pe senzorii de presiune. In majoritatea cazurilor de aici incepe dezastrul, senzorii de presiune (4 la numar) nu mai citesc corect presiunea din instalatie si motorasele merg pana se ard, afectand si placa de circuite a servo-pompei. Schimbarea lichidului mai des de 2 ani este cea mai buna metoda de preventie. Daca pompa de frana de mana, in alte cazuri, scapa lichid inapoi in vas se ajunge la acelasi rezultat.
  2. @_Raul_atata vreme cat ramanem in aria civilizata a discutiei, nu am o problema in a asculta si parerile altuia, tot timpul este loc de a mai afla ceva. Cat despre ce face fiecare cu mobra lui, este o expresie de la coclau "fiecare are extremul lui". Ce ma deranjeaza in schimb, ideile preconcepute, dpmdv fiecare este liber sa mearga pe ce motor doreste, sa-i faca ce modificari vrea inima lui, si sa mearga cu el fix pe unde are el chef.
  3. Cauta Boxermaniacs pe youtube. au fost la Red Bull Romaniacs Rallye 2017.
  4. XJ550/650750/900/1000 (Maxim N, S, X/Midnight Maxim/ Seca) L.E.: orice varianta constructiva are problemele ei, in functie de solutia aleasa. Restul de detalii sunt pur subiective, dpmdv. Motoarele mele de uz zilnic sunt DR650SE, XJ750 Maxim X, VX800 si 1200 GS. L.L.E.: uitasem de XS 750/850/1100
  5. Daca este careva interesat, dezmembrez un DR650 RS/RSE. Motivul, a mers fara ulei, nu se poate scoate fiscal. Roata + etrier spate nu se dau., furca (tuburile) e din alt film, etc. Preturi de bun simt, le facem impreuna
  6. 2080 kg, pentru diesel.
  7. Gresit, piesele "sensibile" din transmisie sunt cutia de transfer (IRD) conceputa cu Jaguar si Ford/Mazda, vascocuplajul Haldex mecanic, si diferentialul spate Dana, cei care produc pentru Jeep. Si da, si nu, stiu masini cu motoare crapate pana in 100000 km, si stiu masini cu peste 400000 km care merg bine merci. O parte din vina o are si utilizatorul, crezand in mitul fiabilitatii germane, japoneze, franceze, etc, si se culca pe o ureche.
  8. Nu, Aisin a inceput ca divizie a celor de la Nissan. De prin 2016 cam orice produs scos pe piata este bomba cu ceas. Acum 2 luni am vandut vechiul Freelander al sotiei, Td4 2001, 324000 km, fara interventii la motor si transmisie, exceptand blocul de valve de la cutie, pentru care exista un buletin, planetare originale, cutie de transfer originala, vascocuplaj original, etc. De prost ce a fost l-a tinut 13 ani, bagat peste tot pe unde i-a permis garda la sol. Daca tot il prepari la Mudster, incearca sa nu-l ingreunezi inutil, pe cat posibil schimba-i si amortizoarele, cele de pe spate au obiceiul sa pice repede daca mergi cu masina incarcata. Baga in calcul si un eventual kit de ambreiaj de la Xtreme Outback, stiu ca-l comercializeaza si cei de la Mudster. Spor maxim la proiect! Duster nu este o masina rea, candva am cochetat si eu cu ideea de a lua un Duster, dar Freelander-ul a iesit castigator la capitolul confort, rezistenta caroseriei si capacitate de tractare, daca Duster-ul bifa si aceste aspecte ar fi fost masina ideala pentru mine.
  9. Cutia automata de pe Freelander 1 este Jatco JF506E (Aisin/Nissan), si nu a fost pusa pe Toyota. Dar si cele de pe Rav 4 au fost cutii reusite. @The_Sin_Eater baga un ochi pe club 4x4 la sectiunea Duster si vezi ce mai zic oamenii p-acolo.
  10. Exceptand faptul ca Duster este un Logan cu transmisie de Qashqai, si ca are portbagajul ceva mai mare, nu este cu nimic mai presus decat Freelander 1. Ce vrea el sa faca cu Duster-ul lui este fix problema/placerea lui, dar va investi prea mult intr-o masina careia ii va gasi repede limitarile. Daca vrea incrucisari de punti, troliu, rock slider-e si alte nebunii mult mai pretabil este un Samurai sau o Vitata LWB.
  11. Cred ca uiti cu cine vorbesti, am in familie 3 Freelandere, crezi ca de proaste le-am luat? Bine, eu am preferat varianta cu CV automata. Pentru ce vrei tu sa faci,Defender sau Disco 1/2 sunt prea grele, mai degraba un Samurake sau un Jimnny. Absolut deloc! La capitolul asta caroseria de Freelander este peste multe alte modele. Crede-ma ca stiu toate punctele forte si cele slabe de la Freelander, Defender, Disco 1,2,3, etc.
  12. Freelander 1 Td4 din 2002, motor de 1951 cc, 1460 kg, 112 cai / 260 Nm (toti disponibili de la 1750 rpm), cu stage 1 il duci la 130 cai cu 330 Nm si cu stage 2 la 155 cai si vreo 360-370 Nm. Degeaba ii pui blocant daca se decupleaza tractiunea spate ca e prea incins haldexul. Si ce incrucisari sa faci cu o masina cu bari stabilizatoare fata-spate? Macar la Freelander nu exista bara stabilizatoare pe spate exact din acest motiv, asa venea din fabrica.
  13. Corect, gumele dedicate te pot scoate cam din orice rahat. Cat despre blocant pe spate pentu o masina cu un sistem primitiv de control al tractiunii, n-are rost, daca il incingi prea tare decupleaza automat spatele pana se raceste cuplajul.
×
×
  • Create New...