Sari la conținut

StefanRadu

Membru
  • Număr conținut

    6
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Permis moto din
    1996
  • Motocicleta
    Honda

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

StefanRadu's Achievements

  1. Nu inteleg de ce m-ai citat pe mine cu comentariul acesta... PS: Eu nu am avut treaba cu justitia, sunt acolo cu ea... Multumesc! Imi pare ca stimabilul coleg @mircea.cazachevicidesi, din ce spune chiar dansul, are frecvente contacte cu incalcarea legii, totusi nu se preocupa sa o cunoasca ci prefera sa indemne la revolta...
  2. Cred ca te va costa mai mult timpul pierdut decat plata amenzii. Sunt de acord ca parcarea motocicletelor, mopedelor, scuterelor de obicei nu obstructioneaza circulatia pietonilor, dar in momentul de fata este o lacuna legislativa in asimilarea celor enumerate mai sus cu termenul de "autovehicul" {ma refer strict la parcarea pe trotuar), in concordanta cu lipsa efectiva a locurilor de parcare destinate vehiculelor pe 2 roti. Din cate stiu exista o initiativa legislativa privind exceptarea acestor vehicule de la normele actuale, dar este foarte controversata in sesnsul ca sunt destul de multe grupuri / asociatii civice care se opun motivand ca prin aceasta se va incalca mobilitatea si dreptul de circulatie al pietonilor.
  3. Nu mai e valabila treaba cu "1 metru" pentru circulatia pietonilor. Legea interzice oprirea sau staționarea pe trotuare. Excepții permise: Se poate parca pe trotuar doar dacă sunt îndeplinite cumulativ două condiții: 1. Există marcaje rutiere sau indicatoare care autorizează explicit acest lucru. 2. Rămâne liber cel puțin un culoar de minimum 1,5 metri lățime pentru circulația pietonilor.
  4. Intreb si eu, pentru un prieten....: Unde se incadreaza cei ce isi "doteaza" motocicletele cu mutunei, ursuleti, iepurasi roz, sau isi orneaza castile cu cornite sau codite? Nu de alta, dar am vazut ca este un adevarat trend in privinta asta....
  5. Salut Sa parcurgi traseul acesta si sa nu incluzi si Kosovo (macar Prizren, o noapte) mi se pare o mare greseala...
  6. Mergand pe principiul "cine face si desface toata ziua are ce face", nu pricep de ce ai vrea sa faci conversia asta... Ca sa fie mai usoara? Cu cat, cu 200g? Sa ii reduci masa si inertia rotationala? Adica sa ii ridici centrul de greutate? Daca era de facut, o faceau direct din fabrica. Cine se crede mai destept decat inginerii proiectanti, spor la modificari! Eu cu AT 2016, in 40.000 km nu am facut nici macar o pana si clar nu as cumpara un moto la care s-a facut o astfel de interventie, in conditiile in care cine a facut conversia nu are nici know-how-ul, nici calculele si nici macar tehnologia necesara sa o faca... Banda 3M....silicon de parbriz...adeziv de etansare geam termopan...pfff....
×
×
  • Creează nouă...