Jump to content

Constantin

Super Membru
  • Content Count

    1,626
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Constantin

  • Rank
    Constantin

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1965
  • Motocicleta
    Burg 200, Africa Tw1000, CRF 250, X Max
  • Numar Moto
    B 75 YNV
  • Club
    Longevivii Moto

Recent Profile Visitors

2,835 profile views
  1. Slab cu amatorii de off! Ar trebui niste actiuni de revigorare.
  2. Ma intereseaza subiectul pentru urmatoarele " dracii" ce le am in lucru. Alaturat dispozitivul cu care m-am dus la ski si suportul de mobra pe carlig. Cu ambele aveam emotii cand vedeam politai! Poate cineva mai si contribue constructiv la subiect!
  3. Legislatia spune ca nu se poate depasi gabaritul de constructie. Dar am pus carlig la autoturism si iese din gabarit! Mai mult, am cerut un nr suplimentar la serviciul circulatie pt suport posterior biciclete si l-am primit. Si suportul iese din gabarit cu peste 60 cm. La mobra, topcase-ul iese din gabarit. E de discutat cu politaiul sau este clara problema? Nu mai spun ca uneori betele de cort sau scaunele de camping trec de nr!
  4. Sambata 17.08.19 La Hales - Buzau este intalnirea de comuniste si atase. Drum pitoresc asfaltat prin comune sa mai scapam de civilizatie. Eu ma intorc sambata. Ceilalti motoveterani, Nicon, Viorel, stau cele 3 zile. Ne vedem pe la pranz acolo!
  5. Intalnire cu Alex si colegul
  6. Da, se lasa la bariera. Multe turisme. Si ceva motoare. DN1 de cateva ori mai aglomerat decat pe Pucioasa. De la Padina la Moroeni este un forestier destul de prost, cca 20 km. Potrivit pt. CRF 250. Poza unui drum de exploatare, pt Nicon, sa-l tenteze!
  7. Trebuia mers la Luncavita - Motodelta dar pe caldura asta 600 km, te inmoaie. Mai bine la munte. Motociclismul este un sport individual asa ca ne vedem la Cabana Babele, pe la amiaza. O iau pe Targoviste. Este aceeasi distanta dar mai pitoresc si sper mai neaglomerat dacat DN1.
  8. Multa lume. Am intrebat unde se plateste intrarea si nu au vrut sa ia nimic. E adevarat ca am sosit cand plecau spre parada. Am pus cortul dar cei din jur erau nedormiti din cauza muzicii pusa noaptea de unii participanti care isi aduc harnasamentul cu boxe. Asa ca am strans cortul si retur la Bucuresti. Cu manierele participantilor, cine sa se mai ocupe! Erau mai multi motoveterani dar am impresia ca numai Nicon a participat la parada - excursie (3 h?).
  9. Ai dreptate! Ce spui este logic. Dar ce este logic nu mai este in prezent ' de bon ton'. In speta, 130 km/h - 140 km/h mergi si cu un motor de 300 - 400 ccm. Doar pt demaraje puternice sa dai de peste 3 ori mai mult, la achizitie? Si sa te strecori in trafic cu 50 - 70 kg in plus? Insa pt fala, da! Motorul greu face impresie. Deci este pt tineret. Africa Twin de 1000 cu cutie automata nu se prea justifica la Motoveterani.
  10. Astazi cu Viorel la Pietriceaua. Intre Varbilau si Brebu prin Pietricioaia sunt rampe cred cele mai mari din tara. Cu rulota este exclus.
  11. Triunghiul de tratament parcurs. La Caciulata au marit tariful la 35 lei pt intrare la bazin. Cum stam noi 1/2 h, cam scump. Apele la Olanesti nu mai sunt la liber desi curg izvoarele din munte. La Govora pustiu. Am fost cu Africa Tw dar nu ai unde sa depasesti 130 - 140.
  12. B Bucuresti - Caciulata (bae) - Olanesti {ape) - Govora (respiratorii) - Bucuresti, Cca 500 km si cca 8 h rulat. Ca timp 1 zi. Excursie de motoveteran! Adica domol! Eventuala regrupare la Aqua Parc Caciulata, la bazin intre 10 - 11. Vedeti ca sambata dupa ora 10 s-ar putea sa nu mai puteti accesa bazinul ( aglomeratie).
  13. Dupa numeroase corturi, am ajuns la Rulota de 6 persoane. Are de toate, dat nu mai esti motorist. Si toata ziua stai afara din rulota, cand gatesti, cand stai la taifas, etc. Cu transportul, prin orase, in aglomeratia actuala, nu mai zic! Asa ca am schimbat conceptia camparii in " campare de zi" echipamentul transportabil pe motor. Noaptea dormitul este mai confortabil in o camera din camping, cat o fi rulota de luxoasa. Asa ca faci campare de zi, totul adus pe motor: cort plasa pe 3 laturi - inalt, dulap cu 3 sertare cu vesela, 4 scaune, masuta, aragaz, dus sub presiune, cort de schimbat (vertical). Si realizezi placerea mersului pe 2 roti!
  14. Intre timp, am realizat ca imbatranirea anormala a pielii si a corneei datorita radiatiilor este cea periculoasa. Caldura excesiva intra mai mult la discomfort. Ganditi, ca va asteapta zeci de ani de mers pe motor, ani din ce in ce mai insoriti.
  15.  

    ... tot pe drum , pe drum, pe drum. 

    Astăzi. Bicazul.

    WP_20190630_10_52_14_Pro.jpg

    1-FHD0363.JPG

    1-DSCN2322.JPG

    1-DSCN2335.JPG

×
×
  • Create New...