Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


Constantin

Super Membru
  • Content Count

    1,594
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Constantin

  • Rank
    Constantin

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1965
  • Motocicleta
    Burgman 200, 400, Africa Tw1000, CRF 250
  • Numar Moto
    B 75 YNV
  • Club
    Longevivii Moto

Recent Profile Visitors

2,450 profile views
  1. Inmormantarea va avea loc miercuri, orele 13.00, cimitirul "Buna Vestire" din Giulesti, Sarbi. Dumnezeu sa-l odihneasca, ca era un om bun. Si, parafrazand o veche legenda: vine Sfantu Petre la Dumnezeu si spune ca a murit Sorin. Si cum era, intreaba Dumnezeu. Era mare motociclist. Dumnezeu face un zero pe nisip cu toiagul. Si mai cum era? Era constiincios. Mai face un zero Dumnezeu pe nisip. Si mai cum era? Un bun functionar. Mai face Dumnezeu un zero. Si mai cum era? Familist convins. Mai face Dumnezeu un zero pe nisip. Si dupa un timp, Sfantu Petre spune :" era un om bun". Atunci Dumnezeu face un unu cu toiagul in fata zerourilor si Sorin capata imensa valoare umana. Colegii motociclisti ii vor purta amintiri frumoase.
  2. Ar trebui anuntata intalnirea si la calendarul de " Intalniri". Unii nu se uita la Motoveterani.
  3. Am fost astazi la Yamaha, pe centura, sa fac drive test cu N max 155 si X 300. Nu au la drive test. Nu aveau in magazin N 155 ci numai N 125, ambele avand aceeasi platforma. Arata jenant! Iar sub sea un locsor. In schimb X 300 arata fatos. Am pus sa incerce cele 2 casti sub sea. A mea, Nolan nu incapea. A pus din magazin 2 casti, la fel. A treia casca, mai alungita, a incaput. Inaltimea seii, scria 795, dar sageata suspensiei si a seii, mai deloc, astfel ca abia ajungeam la sol, pe varfuri. Am rugat vanzatorul sa incerce. Nu o putea tine dreapta, ci inclinata pentru a ajunge la sol, cu greu. Si daca e o groapa in asfalt, intreb. Ala esti! Avand in vedere si cele 18 kg in plus, nu se merita pt cei 10 CP care ar tenta. Una e net- ul si alta terenul.
  4. X max 300 este reusit, dar: 1. inalt 795 mm fata de 730 la B 200 2. greu, in plus 18 kg. 3. centrul de masa mai sus 4. cu 75% mai scump. Forza 300 la fel de grea si inalta. Am probat 2 casti adevarate si nu se inchidea seaua. Si dura! Caii in plus, pentru ce? Pe autostrada cu Africa de 1000.
  5. Eu fiind mai batran as dori sa achizitionez, cat mai pot conduce, un motor si mai bun. Am scris " nu e cazul" deoarece nu am gasit. Sa fie Burgman-ul de 200 cel mai bun motor pentru un longeviv moto? Dau mai jos parametrii Burgman-ului 200, cat ii stiu. Cine imi da sugestie pentru un motor superior, pentru un longeviv moto, deci toti indicii mai favorabili, are 100 de beri! Indici Burgman 200 1. Masa proprie gol/ nr. Pasageri 149/2 = 74,5 Kg/ persoana 2. Viteza croaziera cu 2 persoane 115 km/h, v max = 130 km/h 3. Volum bagaje fara coburi laterali 4 casti integrale 4. Inaltime centru de greutate cca 40 cm 5. Timp accelerare 0 – 50 km/h < 4 s 6. Confort sea, sageata statica functie de sarcina 20 mm/ 80 kg 7. Inaltime sea 730 mm 8. Puterea instalata 18 CP 9. Cost achizitie/ viteza max. cu 2 persoane 35 euro/ km/h Obligatoriu: a) frana de serviciu si la mana stanga, pt. mers printre masini b) windscreen Cele 100 de beri la sarbatorirea permiselor, la Bradulet! Desi nu-mi fac iluzii!
  6. Daca doream sa-l vand, scriam pe forumul de vanzari. As dori sa-l schimb desi merge f. bine daca gasesc ceva superior. Nu e cazul!
  7. Scuter de 200? Nici gratis! Am vrut sa dau Burgman-ul de 200 unui tanar care tocmai si-a luat permisul, la un pret simbolic. Am mai avut unul si dupa 4 ani l-am vandut. Greu ! Se apropie si acesta de 4 ani si ma gandeam la unul nou. Raspunsul : « Nici gratis ! Pleaca gagicile ! » Putea obiecta : Puterea 18 CP, cam modesta. Rotile 13 si 12, cam mici. Pe autostrada, te depasesc toti! Oferta la clasa respectiva, diversa ! Pentru inalti, sezutul pe seaua pasagerului, etc. Deci Motoveterani, la alegerea motorului poate va ganditi cum vreti sa va simtiti, tineri in putere sau veterani obositi !
  8. Ieri 10. 03. 19 Traseu 79 , Buc - Slanic - Pietriceaua - Campina - Valea Doftanei - Secaria - Predeal - Paraul Rece - Rasnov - Dragoslavele - Voinesti - Bucuresti. Curbe la discretie
  9. Astazi Buc - Caciulata, bae si retur. La Ramnicu Valcea era blocaj, intre Calimanesti si Dealul Negru, peste 10 km, pt o lucrare la drum. Cu capra ar fi mers, pe acostament, pe trotuar, etc. In Buc la venire, blocaj, la fel. Africa Twin 1000 o recomand la 600 - 1000 km/zi. In rest, max 400 ccm.
  10. Pana acum: Ianuarie - Slanic - Piatra verde (duala, eventualitatea zapezii). Da! Februarie - Pucioasa – Sinaia (duala) Da! Cheia (duala) Da! Martie – Caciulata. Maine - poimaine? Tulcea – Nufaru ( duala) . Pana acum Gigi amator! Predeal ( duala) Atena - Insula Evia – Grecia Sugestii?
  11. Am ajuns la 25.000 km. 2.000 euro.
  12. Intearcerea pe Sacele. In Predeal a fost cel mai dificil, pe strazile laterale.
  13. Cheia 17.02. 2019 Regrupare la Valeni, Peco la iesire, ora 11, 00. Merg cu 250-ul ( max 130!)
×
×
  • Create New...