Jump to content

Constantin

Super Membru
  • Posts

    1,818
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1965
  • Motocicleta
    Burg 200, Africa Tw1000, CRF 250, X Max
  • Numar Moto
    B 75 YNV
  • Club
    Longevivii Moto

Recent Profile Visitors

4,779 profile views

Constantin's Achievements

  1. Vineri 10. 09. 21, spre Vidraru. Am venit cu capra de la Bucuresti, cu limitarile de rigoare privind viteza, pt. drumul pe vale sub baraj. Am fost pe el multi ani in urma. Bine ca s-a inchis, cu puhoiul asta de masini!
  2. Am fost ieri, dincolo de Tulcea - Nufaru, Ilgani. Se cam asteapta la BAC pana se aduna masini. Pe tot parcursul, dus - intors, am intalnit numai 2 motoare. S-a inchis sezonul?
  3. Un traseu nou. Cred ca portiunea Cheile Dobrogei - Casimcea nu a fost parcursa de majoritatea motociclistilor. La un sfert de ora o masina. Pana sa nu ai pe acolo!
  4. Africa Twin CRF 1000, automata, 2017, 39.000 km, ITP 2023, fara accidentari, coburi, crashbar, topcase, stare f. buna. 9.000 euro Tel 0744324510, București
  5. Am dat ieri, 26. 08 o fuga la MAN-ul de anul acesta, la Sovata. Poza cu organizatorul. Cca 800 km, Multe curbe si autotrenuri pe Sighisoara. Am fost trei motoveterani: Yamaha X Max 300, 81 ani, Honda CBR 1000, 60 ani, Kawa ZZ 400, 62 ani. Interesant ca Honda si Kawa nu s-au putut tine dupa mine, ajungand dupa mai mult de un sfert de ora la Camping in Sovata. Discutam de portiunea Maierus - Sighisoara - Sovata, cca 150 km, respectiv cca 2,5 h de mers.. Fiind numai o banda pe sens si depasirile in general la viteze sub 100 km/h, acceleratia este mai buna la scuter. Despre MAN, ceilalti baieti, ei ramanand pana azi.
  6. Cititi prima postare! Macadam! Si era si prost! Toti ocoliti gropile.
  7. Serpuirea o fac cam toti. in conditiile descrise. A nu se intelege serpuire cu parametri constanti ( amplitudine, lungime). Politistii sunt desghetati la minte si nu ar fi inghitit o gogomanie. Nu ai citit cu atentie textul initial.
  8. Am facut astazi Bucuresti - Adjud - Podu Turcului - Rachitoasa si retur, cca 600 km. Dupa Podu Turcului in sus, pe vale, pe drum cu macadam, m-am intersectat cu o masina de politie. Dupa cca 5 min. vad masina de politie in spatele meu ( eu cu Africa Twin), cu sirenele mergand. Am oprit si politistul a spus ca mergeam serpuit. La asa ceva, ei au regula - suspect de baut. Ce era sa fac, am suflat in etilotest si normal, zero. Era amiaza. Am explicat ca serpuirea o fac pt optimizarea traseului si ca stiu circulatie, ca am categoriile AM,A1, A2, A, B1, B, C1, C, BE, C!E, CE. M-am cam lamurit din discutii. Prin satele acelea nu trece neam de motor. Vazand un motor greu, au suspectat ceva. Oricum, poti avea ghinion si sa fi sorbit o bere. Deci cand vezi politia, mergi drept!
  9. Unde este groapa, e indicator OPRIREA INTERZISA ( spital, statie autobuz, strada cu circulatie intensa). Dar e plin de masini parcate. Asa ca " ce asigurare" pt stop si bara. Zdreliturile, da. Nu ar fi fost daca nu era masina parcata. Noroc ca aveam casca deschisa de oras de la scuter si cotierele. E de vina primaria, e de vina conducatorul autoturismului. Dar " proces"! Asa ca o lasam moarta. Stiti doar ca " nu e pe dreptate, pe lumea asta"!
  10. Flancat de masini, fata si lateral stanga, nu am mai putut evita gropana. Rotile sunt de 10" dar la cei 30 cm adancime, nu am avut nici-o sansa. Pe dreapta, desi este semn de oprirea interzisa, numai masini. Ca urmare, la trantaiul luat s-a adaugat un stop spart si o bara indoita la o parcata. Omul voia dovada pt reparatie asa ca a dat tel la 112. Au aparut 2 salvari, doua masini de politie si un motociclist sanitar. Nefiind cazul, au facut acte si au plecat. Astazi, dupa doua zile, gropana era la fel! Astazi m-am dus cu scuterul, am intrat de proba in gropana si nu am mai putut sa -l scot fara ajutorul pietonilor. Organizare!
  11. Mamaia 21. 07. 21. Dus - intors! Motoare, mai deloc! Oricat tragi de gaz, tot sunt conservari care te depasesc.
  12. Camping cu transportul motocicletei e ceea ce ne dorim. Am cautat rulota cu use mare pt. motor dar am gasit numai un tip, nou, scos de curand si deci, necompetitiv. Amenajarea unei dubite ramane solutia.
  13. Da, eu ca inginer mecanic, m-am ocupat de macaralele funicular. Pe fiecare versant ( unde este acum statuia si unde este tunelul ) erau dispuse cate o macara funicular. Acestea, prevazute cu brat, grup de trolii si contragreutate apreciabila, pe sine, sustineau cate un capat al cablului purtator. Acesta era legat la bratele macaralelor funicular, in lungul barajului. Benele cu beton dispuse pe role erau trase deasupra locului de pozare folosind cablurile tragatoare. Cimentul venea de la Fieni iar betonul preparat in statie mai jos era adus sus, pe soseaua pe care urcam noi acum, cu autobetoniere sau cu camioane cu cuva. Fiind o solutie indrazneata, cu baraj mai subtire si mai putin beton, trebuia urmarita segregarea betonului la transport. Proiectul a prevazut sa reziste la cutremurele din Romania. S-a estimat ca in cazul ruperii, valul trece prin Curtea de Arges si ajunge la Pitesti in o ora si ceva, cu inaltimea de cca 12 m. Hidrotehnicieni adevarati!
  14. Eu ma duc frecvent. E o intoarcere in timp. Am lucrat si eu la baraj, ca ing. stagiar, acum 60 de ani. Era ridicat cam pana la jumatate. Proiectat de Prof. Radu Priscu, rectorul de la Constructii. E svelt, de 4 - 5 ori mai subtire la baza decat cel de la Bicaz. Realizat in 5,5 ani: 1 milion mc beton. Adancimea apei 150 m. Cand privesc partea concava, nu-mi vine sa cred ca totul a fost real. 20210710_111338.mp4
×
×
  • Create New...