Jump to content

Constantin

Super Membru
  • Content Count

    1,734
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Constantin

  • Rank
    Constantin

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1965
  • Motocicleta
    Burg 200, Africa Tw1000, CRF 250, X Max
  • Numar Moto
    B 75 YNV
  • Club
    Longevivii Moto

Recent Profile Visitors

3,869 profile views
  1. Am iesit astazi in jurul Bucurestiului. Inourat dar f. placut! Stabiliti mai clar! Se merge cu duala pana acolo? Ar mai fi varianta, enduro usor, Teisani - Manastirea Crasna.
  2. Opinia este realista! Ceea ce doresc eu este la fel de interesant si pentru motoveteranii activi. Cand ne intalnim la fantana Miorita ne intrebam: o Cheia, Siriu? Sa putem spune; hai pana la Camin, sa bem o cafea cu Nea Liche! Pt. ei, e o gura de oxigen, mai importanta ca cea venita prin tuburi!
  3. La punctul 1 am aratat ca acest asezamant pentru motociclistii batrani ar trebui grefat pe o structura existenta. Numarul de motociclisti amatori nu poate justifica o organizare de sine statatoare. Spre exemplu, la Suici, sa avem o aripa distincta, pe care sa o amenajam. Folosim de la ei ce se preteaza. Dar regimul sectiei Motoveterani trebue sa fie mai special. Noi avem energie si resurse sa facem ceva atractiv, atat pentru locatari cat si pentru prietenii lor ce ii viziteaza.
  4. Prezentarile de mai sus arata complexitatea problemei. La Suici era favorabil ca locatie, dar fiind de stat, decidentii ne trimit la plimbare cand vor. Ar fi ideal sa avem o locatie ( poate in parte) a noastra, folositoare in general activitatilor moto. Ma bucur ca sunt sufletisti care spera macar ca s-ar putea realiza ceva! In etapa asta, avem nevoie de propuneri de locatii pe la care sa " ne plimbam", si apoi sa tragem niste concluzii preliminare.
  5. Camin pentru batranii motociclisti Sa punem, cat suntem in putere, bazele unui camin pentru batranii motociclisti. Unele idei: 1. Grefat pe o structura existenta, ca o sectie aparte. 2. Sa aiba parc moto si atelier unde pasionatii sa poata surubari 2.1. Parcul moto se realizeaza usor din donatiile motociclistilor 2.2. Atelierul se doteaza de sponsori 3. Sa aiba o sala moto; planse, fotografii, masa discutii, birou cu calculator, etc. Se organizeaza de catre motociclistii activi ( sufletisti). 4. Locatia: sa incurajeze accesul vizitato
  6. Astazi 17 oct. la Muntele Verde. Era anuntata zi cu ploi dar dupa 10,00 numai soare.
  7. Transalpina-i minunata Sa o mai facem odata! Anul acesta. Luna aceasta se inchide si vom astepta 6 luni, probabil! Regim motopribeag: ne vedem la Ranca in jur de 12,00 ( de fapt pe platoul cu parcare inainte de Ranca cu 2 - 3 km). Eu vin din spre sud si trec in Valea Oltului. Placuta excursie! Pustiu! Trecea o masina la un sfert de ora. 20201007_133934.mp4
  8. Ieri pe Bratul Sulina 20201003_115011_vaporul.mp4
  9. Astazi la Mamaia. Cam pustiu! 20200916_072953.mp4 20200916_073837.mp4
  10. Ieri la cursa retro de la Adancata. Gigi a venit cu MZ 175 si Radu cu Simpson-ul 250. Bravo lor!
  11. In concediu, sa nu stam prea mult la soare! Neptun - Istria - Murighiol - Tulcea si retur. Dus cca 5 h. Intors pe DN cca 3 h. Cu CRF 250 L. Propuneri data?
  12. Abordarea unei propuneri tehnice prin prisma utilitatii e contraproductiva. Poate o alta persoana, in alt loc, in alt timp va fi interesata de o solutie cu 4 roti in repaos, la viteza mica si in curba si cu 2 roti la viteza. Problemele sunt altele. Eu am folosit solutia la mersul prin Bucuresti. Alti pasionati poate mai perfectioneaza sistemul.
  13. Moto cu 2 roti suplimentare – experimentari din tinerete Pentru incepatori asigurarea stabilitatii pe motocicleta ar creste numarul amatorilor. Cu posibilitatile limitate ale unui atelier mecanic modest am realizat si experimentat modelul experimental al motocicletei cu doua roti suplimentare, controlate cu muschii picioarelor motociclistului. In foto se vede ca rotile suplimentare sunt prinse la balansiere pe care splrijina picioarele motociclistului. La inclinarea laterala a motocicletei in aliniament sau curba, rotile raman paralele. Gabaritul lateral creste, asemanator
  14. Greu traseul in zona cu sleauri. Ehei, acum 10 ani se anuntau excursiile inainte de parcurgere, sa poata participa baietii! Acum nu se mai poate. Imediat sar la bataie pe orice subiect. Curand vom ajunge ca forumul Clubului Motoveteranilor unde la fel, motoveteranii nu mai posteaza satui de criticisti!
×
×
  • Create New...