Jump to content

Constantin

Super Membru
  • Posts

    1,933
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1965
  • Motocicleta
    CB 500X,X Max, CRF 300 Rally,Tracer 9GT
  • Numar Moto
    B 03 YNV
  • Club
    Longevivii Moto

Recent Profile Visitors

6,205 profile views

Constantin's Achievements

  1. Daca vorbim de gradul de utilizare, iata experienta mea, pt. mobre luate cam cancomitent: CRF 300 Rally : 8.000 km ( vechime cca 1 an) CBX 500 X : 26.000 km ( vechime cca 3 ani) X Max 300: 32.000 km ( vechime cca 2 ani) Pentru autostrada, alta poveste! Toate sunt bune!
  2. Delta de o zi, 1. 10. 22 Bucuresti ora 7,00. Tulcea ora 12,00. Cu barca 12,00 - 16,00 Retur Tulcea - Buc sau variante! . TimeVideo_20221001_125006.mp4
  3. Interesant! Ai avut un sfatuitor pt. obiective?
  4. Shabla ieri, 11. 09.22 TimeVideo_20220910_185624.mp4
  5. Cum erau Cheile Bicazului acum 100 de ani. Atunci sa fi avut enduro! Pe asfalt se duce tot farmecul!
  6. Spre Sercaia in Fagaras prin Poiana Marului, ieri. Pitoresc drum!
  7. Relativ la casca. Realizasem necesitatea protectiei si procurasem o caciula taraneasca de oaie, inalta. Tin minte ca o foloseam cand mergeam la serviciu, pe 6 Martie, cu minimobra. Nu era " ghiolcaiala" de acum. Desi eram " bolnav" dupa doua roti, nu am putut sa-mi cumpar o bicicleta ( Carpati, fara schimbator, grea), decat in anul 5 de facultate. Dar cu ea faceam Slanicul, Valenii de Munte, Giurgiu, curent. Iar capacitatea de 175 era lux. 250, de bastan.
  8. Longevivii Moto din Romania - 45 A Avand o vechime mai mare ( 57 ani in categoria A, si cum se circula pe atunci, mai lejer, fara casca si in circulatie redusa, aproape 60 de ani), imi permit sa propun ca vechime necesara pentru a fi considerat longeviv moto, cifra de 45 ani. Ideea este ca experienta longevivilor moto din Romania sa ajute motociclistii mai tineri spre realizarea mersului pe doua roti o perioada cat mai indelungata de timp. Cu sfaturile, slaba speranta! Am mai incercat sa solicit sfaturi pentru comunitate de la veterani, dar fara succes. Dar urmarind activitatea longevivilor moto din Romania, poate avem o sansa sa desprindem cate ceva util. Ar fi o posibilitate sa stabilim grupul acestor longevivi moto din Romania si cunoscandu-i, sa tragem concluzii cat de cat utile. Asadar, longevivii moto care au amabilitatea sa ajute la acest studiu, daca nu este numit prea pretentios, sunt rugati sa se anunte, ca vechime in categoria A (pe timpuri se numea Gradul A). Daca se realizeaza asta, este deja un progres. Anticipand din obiectii: Este normal ca reflexele sa diminueze cu varsta. Reflexele de la 20 de ani permit sa fii pilot pe avion de vanatoare cu reactie. Dar pentru deplasarea cu un scuter, condus batraneste, parametrii necesari sunt mult mai modesti. Si in definitiv, vehiculele sunt niste proteze: te ajuta sa mergi mai usor, mai repede, cu sarcina mai mare, etc. Deci teoretic nu trebuie omisi cei mai slab dotati. Personal, sunt sceptic! Dar realizez utilitatea pentru motociclistii mai tineri. Poate tragem niste concluzii!
  9. Fara taxa intrare. Cca 120 km de Bucuresti. TimeVideo_20220827_125440.mp4
  10. Excursie adevarata! Am facut acum cativa ani Viena - Bucuresti "dintr-una" si am zis ca " nu mai fac"! TimeVideo_20220823_133027.mp4 TimeVideo_20220823_133921.mp4
  11. Cheile Bicazului. In Bucuresti e cald si cei de moda veche de 23 August nu lucram. Eu merg cu CB 500X, Bucuresti - Piatra Neamt - Cheile Bicazului - Gheorghieni si la vale. La asa traseu, coeficientul de folosire a timpului scade odata cu cresterea numarului participantilor. Asadar. punct de regrupare la Lacul Rosu. Interval de timp?
  12. Nu recomand decat ce am vazut! Si cand l-am vazut era o placere pt. off. Stiam relatarile privind mersul asfaltarii si am dat posibilitatea si altora sa participe la topic!
  13. Cu ocazia intalnirii la " comuniste si atase - Hales", o tura pitoreasca. Motoarele de strada pe portiunea Transcislau - discutabil!
  14. Echiparea la 33 grade Am oprit astazi la stop impreuna cu alti motociclisti. Erau in negru: casca neagra, tricou negru, pantaloni negri, pantofi negri, manusi! Explicatia!!! Negrul absoarbe toate radiatiile! Cand este foarte cald scot manusile. Fileul de aer creat de aripioare raceste partea dorsala a palmelor cu efect extins. Camasa e de in. Au pe la bazaruri, prin targuri. Cu echipare in alb, la 32 – 33 grade este placut cand rulezi. In stationare, nu! La 38 – 40 de grade este nevoie de dispozitivul de racire folosind caldura latenta de vaporizare. Dar, de evitat! Vesta care se uda in prealabil ( achizitie de la Honda) am probat-o. Neplacut! Sistemul cu furtunul de aer rece a fost probat de cineva? Ce idei ati mai incercat? Ma refer la experienta proprie!
×
×
  • Create New...