Sari la conținut

dantu

Membru
  • Număr conținut

    458
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    dantu2005@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Campulung Moldovenesc, Cluj Napoca
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Honda NX 650 Dormitor
  • Numar Moto
    vizibil
  • Club
    moto

dantu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Eu am folosit cu succes cricul de la masina. Metoda testata pe XT 3TB, Tenere si indata pe Dominator. O las pe cric (pe stanga, evident) si sub scut, in partea din dreapta undeva, ii infig cricul auto si o ridic pana vad roata suspendata...si sta ca un trepied fara niciun stres. Inainte de a o "urca" pe cric, ii slabesc axul rotii (fata sau spate...metoda merge in ambele cazuri). Nu stiu la vitezane daca se poate..dar la enduro-touring merge sigur si avantajul e ca nu ai nevoie de niciun ajutor...te descurci singur
  2. Am sa incerc si cu ulei, multumesc! Probabil ca dupa Paste imi pun un alt kit de lant pe care l-am primit de la dl. Mihai (fairplaybiker) si caruia ii multumesc din nou pt. asta si sper sa am ocazia sa ma revansez candva. Pana atunci, Dormitor al meu se odihneste la umbra...
  3. Abia am cateva sute de km de cand am luat motocicleta, dar am luat-o cu kitul terminat. La motocicletele pe care le-am avut in trecut l-am folosit cu succes si nu am simtit niciodata ca s-ar fi uzat lantul sau pinioanele prematur. Am incercat mai demult si cu uleiuri si alte substante unsuroase, insa dupa o tura prafuita sau noroita nu simteam ca e chiar ok pt lant...in final am gasit solutia asta de compromis si mi s-a parut f ok. Probabil ca pentru cei care merg mai mult pe asfalt, uleiul e o alegere mai buna decat un spray dintr-asta...dar pentru felul in care folosesc eu mobra, mie asa mi s-a parut ca ar fi mai bun spray-ul asta "semiunsuros" .
  4. Asta e sprayul de care ziceam. Eu il cumpar de la Cora (17RON). L-am vazut si in alte magazine la preturi apropiate (sensibil mai mari). Are aplicatii diverse...eu il folosesc de 3 ani la absolut tot ce trebuie gresat, nu numai la lantul de la mobra. Ultima data, de exemplu, am gresat mecanismele de la portierele masinii ca incepusera sa mearga greu (varsta..). La mobra am dat si pe butonele, comutatoare, contact, mufe, cric, cabluri, etc. L-am laudat destul...astept de-acuma banii pe reclama de la producator )
  5. Pt gresarea lantului eu folosesc un spray ieftin (17RON-400ml) luat de la un supermarket si sunt mega multumit de el. Nu tine f mult si nici nu imi doresc asta pentru ca eu folosesc mobra si pe asfalt, dar si prin noroaie, praf, etc, asa ca un jet de apa il spala rapid si ii pot da un strat proaspat imediat. Personal nu sunt fanul unsului cu ulei tocmai pt mizeria care se face, dar probabil ca nu e ca si atunci cand dai cu vaselina. Spray-ul pe care il folosesc e foarte fluid si intra bine peste tot si nici nu face mizerie; nu lasa un strat "gros" ca sa faca, impreuna cu praful de pe coclauri, pasta aia abraziva de care zice Galen mai sus...de asta am incredere in el. Apropos de uleiuri-astazi i-am facut si eu schimbul de ulei+filtru lu' Dormitor al meu. Am luat un ulei pentru mobre in 4 timpi, marca Prista 15W50 API SJ. Daca e cineva din Cluj si are nevoie de pont, eu l-am luat de la magazinul de piese auto de pe strada Taberei (colt cu Calea Floresti). A fost 16RON/litrul. Pentru un 15W50, eu zic ca e ok
  6. @Radulaz, Mersi, le-am dat un mail. @Andreizalau, Stiu...ideal ar fi sa le pun noi, insa s-au adunat multe nevoi la motocicleta asta si deja am mai bagat in ea cam o treime din cat am dat pe motocicleta cand am cumparat-o, in urma cu 2 luni...si mai am inca de bagat...si vb aia: "de unde iei si nu mai pui...nu-i" ).
  7. Mersi de raspuns, daca gasesc si o foaie am sa te contactez sa-mi zici un pret. Cel mai tare imi trebuie foaia de pe spate si lantul...
  8. Stie cineva prin Cluj sau prin apropiere vreun atelier care face pinioane moto si lanturi de transmisie? ...sau... are cineva un kit complet de Dominator (pinion+lant+foaie de 45-47 de dinti)? Al meu e cam pe ultima suta de metri si trebuie sa-l schimb, dar caut variante cat mai ieftine cu putinta, chiar si SH daca sunt in stare acceptabila
  9. Asa ne-am gandit si noi ca nu e din carburel. In fine, daca o sa mai ceara sa fie scarpinat, va fi; daca o sa dispara problema asta complet, am sa revin cu rezultatul. Multumesc mult de sfaturi! Treaba cu trasul in turele joase ma cam enerveaza si pe mine. Obisnuit cu XT-ul care merge fara sa stranute si la 1500 de ture in sarcina, imi "sare in ochi" si mai tare problema asta la domi. Am observat ca sub 2500rot/min nu-i chip sa merg cu a mea, mai ales la urcari...asa ca-l tin la 3000-3500.
  10. @Galen Facea la fel si cu socul tras, si cu el eliberat...si problema era prezenta si cu motorul rece (socul semitras), dar si dupa ce se incalzea (socul eliberat). Au fost reglate supapele dupa instructiunile de mai sus si nu mai face chiar asa. Gatul carbului pare intact... Turatia nu fluctueaza, sta pe la 1200-1300rot/min (dupa incalzire). Duminica am iesit pe coclauri (eu cu Domi-le meu si prietenul cu al lui) si a mai facut problema asta de vreo 2 sau 3 ori in 70-80 de km, insa nu a mai facut-o cum o facea inainte (inainte nu era capabila sa-si mentina ralanti-ul mai mult de 4-5 secunde). Urmeaza s-o mai gadile si daca nu scapa complet de problema, am sa ma ofer sa facem schimb de CDI-uri si sa vedem apoi ce face. Multumesc mult pentru sfaturi!
  11. Are cineva vreun sfat pentru un prieten a carui Domi face nazuri la relanti? Problema se prezinta in felul urmator: Porneste normal, se tureaza normal, trage normal, insa atunci cand e lasat la relanti (indiferent de temperatura motorului) se opreste din senin. Nu merge intrerupt, nu vine in nas, nu are nimic altceva in afara de chestia asta. Pana acum s-a curatat carburatorul, s-a schimbat bujia cu una noua si s-a schimbat si fisa+pipa. Carbelitorul a fost reglat si ras reglat, dar problema continua sa enerveze proprietarul . Intrebarea nr. 2: A pus cineva pinion cu 52 de dinti la Domi? Cum se comporta?
  12. Pai si la masini, cand apesi pedala de frana, franeaza si spatele si fata (toate cele 4 roti)....insa acolo exista un repartitor la sistemul de franare...eu l-am descoperit la Dacia break fabricata in 1993 si ma minunam de inventie. In functie de incarcatura din masina (implicit de gradul de comprimare al suspensiei spate), etrierii pe spate franeaza mai tare sau mai slab...cand e usoara pe spate, franeaza (probabil) 80% fata si 20% spate. Cand e incarcata, repartitorul elibereaza un debit mai mare de lichid de frana spre etrierii spate si atunci franeaza (probabil) 50/50.
  13. Salut! La SC Service Automobile SA-Campulung Moldovenesc NU SE FAC ITP-uri pt mobre. Nu stiu unde ai gasit chestia de mai sus luisispas, dar se pare ca datele sunt eronate. Tocmai am verificat si i-am si sunat si mi s-a conformat ca nu pot face acolo. @Goro, vezi ca ITP-uri (moto) se mai fac si la Radauti...poate ti-e mai usor sa rezolvi acolo decat la RAR unde dureaza mult cu programarile samd (pana la Radauti ai 3Movile si Palma, nu vreau sa te imping spre ilegalitati, dar eu nu m-as complica cu platforme sau remorci pt atata lucru). Lista unitatilor ITP autorizate din judet o ai aici: http://prog.rarom.ro/listepublice/itp.asp?judet=suceava
  14. Cred ca trebuie sa mergi cu tot ansamblul finalizat si functional ca sa il omologhezi acolo. Cel mai pertinent raspuns ar trebui sa il obtii direct de la RAR. Suna la RAR (in jud. tau) si intreaba-i pe ei care sunt etapele omologarii/inmatricularii in cazul tau.
×
×
  • Creează nouă...