Sari la conținut

dancri

Membru
  • Număr conținut

    162
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    de peste tot
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    none
  • Club
    none

Informații profil

  • Motociclete detinute
    GPZ500

Vizitatori Recenți Profil

1.196 citiri profil

dancri's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Superb povestit! Am ras cu lacrimi. Mai asteptam si altele.
  2. E a treia oara cand citesc topicul asta...si de fiecare data am acelasi gol in stomac ca atunci cand l-am citit in 2011. Si de fiecare data am strans din pumni si am sperat ca deznodamantul va fi altul. Odihneste-te in pace, Raducu.
  3. Ma intreb care ar fi fost diferenta daca acolo linia ar fi fost intrerupta. Credeti ca Logan-istul se asigura mai bine? Plus ca cica asta cu ier 6 avea luminile stinse.. http://www.replicaonline.ro/accident-teribil-un-motociclist-de-16-ani-a-murit-un-copil-de-9-ani-e-in-coma-33088/
  4. Salut! Un pic de ajutor din partea pasionatilor, va rog! Am nunta peste o luna si m-ar interesa cateva locuri in Bucuresti pentru sedinta foto dinaintea petrecerii. Pozele vor fi alb - negru si am vrea ceva gen stradute pietruite, arhitectura veche, trepte, etc. Am fi ales centrul vechi al Bucurestiului, dar in acesta perioada e impanzit cu terase. Nu stiu daca a scapat vreo straduta... Mersi
  5. Ce final tragic... Astazi am citit topicul despre accident si am sperat pana in ultima clipa, n-am avut curaj sa trec la ultima pagina... Pacat, mare pacat...acum un an, pe vremea asta, povestea despre viata..acum noi povestim despre el... Dumnezeu sa-l ierte.
  6. Ai incercat sa cureti si rezervorul si cu robinetul de sub el? Acolo se strange destul de mult mizerie din benzina. La fel am patit si eu si trebuia sa curat acea valva regulat. Apoi, cineva a venit cu ideea ca sa montez un filtru de dacie (d'ala de hartie) intre pe furtunul dintre robinetul de la rezervor si carburatoare, astfel retinand o parrte din mizerie. CEA MAI MARE PROSTIE, PATITA PE PIELEA MEA. Dupa ce am monat filtrul, nu reuseam sa mai merg normal cu ea. Imi dadea in nas aproape in toate situatiille: mers tare, mers incet, mers constant - iar cand trageam ambreiajul, murea motorul. De fiecare data "aruncam un ochi" la filtrul asta de dacie si mereu era plin cu benzina. Nu stiam ce sa-i mai fac, nu stiam care e problema. Pana la uram am decis sa scot acest filtru si sa o alimentez "pe direct", asa cum era si prima oara. Am scapat de problema in secunda urmatoare, nu s-a mai oprit, nu mi-a mai "dat in nas". Deci parerea mea e sa verifici rezervorul si cu robinetul, e posibil sa fi intrat ceva gunoi acolo sau ce se mai depune din benzina pe fund. Bafta!
  7. Esti la 5 pagini distanta de discutie. Uite o scurtatura: /index.php?...0067&st=980
  8. Am lovit un porumbel cu casca acum vreo 2 ani in drum spre Giurgiu (pe drumul de la Ghimpati). Erau in grup de 3 pe mijlocul soselei, eu aveam 140 km/h. S-au ridicat toti 3, dar ultimul nu suficient de sus, Am strans din dinti, am incordat gatul si l-am luat cu partea stanga a castii. Mi-a dat capul un pic pe spate, impactul l-am simtit destul de bine, iar viziera era murdara de un lichid albicios, aproape incolor, ce facea parte din porumbel pana la acel moment. M-am uitat in urma si l-am vazut cum zbura (cam ametit, ce-i drept). Nu stiu daca a supravietuit. In tot timpul evenimentului nu am slabit acceleratia si nu am atins franele, m-am "incordat" doar pentru impact.
  9. Bine ai venit printre GPZ-isti! Singurele momente in care imi "dadea in nas" sau se oprea GPZ-ica al meu au fost datorate: 1. carburatoare murdare: exact cum spui-curatare, sincronizare si daca tot faci asta, spala si rezervorul, curata sita din el si robinetul rezervorului(sigur ai mizerie in el) 2. a doua problema a devenit evidenta dupa o buna perioada de timp. Mobra mi se oprea in mers, apoi cand "dadeam cheie" pornea fara probleme si "torcea" normal. Ma urcam pe ea, mai mergeam cativa km, apoi aceeasi problema. Ce era? Un nenorocit de filtru de Dacie(dintr-ala de hartie) montat pe furtunul de alimentare intre rezervor si carburatoare, pus acolo ca sa faca bine(la sfatul cuiva), dar a facut mai mult rau. Deci verifica si aceasta problema, cu toate ca nu cred sa mai existe "fraieri" ca mine sa fi facut asta. Respect.
  10. Oricine ar fi domnisoara, ii urez insanatosire grabnica. Bine ca a scapat doar cu o dubla fracura la mana, in conditiile in care agregatul a fost avariat complet. Putem spune ca a avut noroc. Despre autorul accidentului? Numai de bine Si daca tot s-a facut topicul, hai sa tragem si concluzii care pot folosi unora pe viitor. Ce putem invata de aici: s-a mai spus si tot spus la topicul de accidente: nu mai intrati "lansati" in intersectii pe culoarea verde a semaforului sau daca plecati de pe loc, lasati acel timp mort de o secunda inainte sa demarati, pana trece si ultimul bezmetec pe culoarea galbena(sau chiar rosie) - acestia vin de obicei cu viteza foarte mare in speranta sa treaca macar pe galben. Intrati in intersectie, chiar daca aveti verde, asigurandu-va ca si cum voi ati fi cei fara prioritate si urmariti cu atentie miscarea rotilor masinilor ce va intersecteaza pentru a face stanga. In rest, aveti grija de voi pentru ca altii nu o vor face. Sanatate maxima! Mai asteptam concluzii.
  11. Ca posesor de motocicleta si in speta de GPZ, parerea mea este ca orice scurgere/pierdere de lichide(de orice fel) din motor nu este normala. Din pacate nu te pot ajuta, fiind in necunostinta de cauza, las pe cei care se pricep sa-ti raspunda. Poate ar fi bine sa pui intrebarea si pe subforumul "Service" Toate cele bune!
  12. Intrebare pt cunoscatori: la GPZ-ul de 500 se poate regla inaltimea? as vrea sa-l mai "ridic" nitel..
  13. Acum am terminat de citit si ultima scrisoare... am ramas fara cuvinte.. nu pot sa spun decat : JOS PALARIA! Am avut o saptamana in care, la birou, am trait aventura prin cuvintele si pozele tale, ce sa mai , am visat cu ochii deschisi. O aventura asa cum nu mi-a fost dat sa mai citesc de foarte multa vreme. Cinste tie, lui Doyle si lui Marcel! M-ati facut sa-mi aduc aminte sa nu mai uit... Astazi, prin aventura ta, ma simt un om schimbat, un om mai bun. Tot respectul! PS: Daca va fi se ne intalnim vreodata pe drumurile astea, ai o bere de la mine. Multumesc.
  14. Condoleante familiei, ea e cea care sufera cel mai mult.. Imi pare rau pentru cei care l-au cunoscut, imi pare rau pentru pierderea unui om.. Imi pare rau si sper sa se simta vinovati cei care stiau ca acest OM se urca ILEGAL pe o motocicleta si circula pe UN DRUM PUBLIC,dar nu au incercat sa-i bage mintile in cap sau poate chiar l-au incurajat..( cursurile de condus pe JAWA nu te invata reguli de conduita in trafic..) Cei care sustineti astfel de practici, deschideti un topic pe "incepatori" in care puteti sa le explicati "motociclistilor fara permis " (nu sunt totuna cu cei care iubesc motocicletele, dar isi sacrifica timp, bani, rabdare pentru a se bucura legal de acest statut) ca e ok sa conduca pe drumuri publice fara permis, pot sa o "arda" oricat de tare(oricum o trecere pe rosu fara permis e mizilic, "ce poate sa-mi faca politia?, si-asa merg fara permis"..deci infractiunea "inghite" contraventia"=> merg cum vreau)... in acelasi timp explicati-le ca, in cazul unui accident mortal (sa speram fara victime colaterale), le veti fi "aproape" la inmormantare si in numar cat mai mare, tocind cauciucul in bournout (oricum vreau sa-l schimb in primavara...), turand "in draci" motorul, etc - ca doar s-a mai dus unu' dintre noi.. Au murit multi nevinovati pe motor.. si vor mai fi, din pacate... doar prietenii ii mai/vor mai tin/tine minte, restul.. sunt doar pareri si bagari in seama... Se duce o lupta OM vs MOTOCLIST aici.. Da!, a murit un om, dar ati ingropat un motociclist?? Astept sa dati cu pietre. Ride safe!
×
×
  • Creează nouă...