Jump to content

Jorge Lorenzo

Super Membru
  • Content Count

    3,720
  • Joined

  • Last visited

About Jorge Lorenzo

  • Rank
    Black Mamba

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    WorldWide
  • Carnet moto din
    Primavara
  • Motocicleta
    Yamaha YZR-M1
  • Numar Moto
    99

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    -=R6=-
  • Interests
    MotoGP

Recent Profile Visitors

1,259 profile views
  1. R.I.P Hayden! Din nou acelasi sentiment trist pe care l-am avut si atunci cand a murit Simoncelli... chiar daca in alte imprejurari, dar finalul a fost acelasi. Am urmarit competitia asta (MotoGP) cu mare pasiune si interes, si chiar daca Hayden era in WSBK in prezent, "am crescut" sa zic asa, obisnuit sa il vad pe grila de start. E trist cand auzi o astfel de veste...
  2. N-am mai intrat de mult pe forum, nici macar sa citesc mesajele voastre (job-ul e de vina ), dar nu am uitat ca aici gasesc pasionati de Formula 1. Din pacate, noi suntem pasionati, dar Formula 1 s-a schimbat in asa hal, incat nici macar pilotii nu mai au satisfactie in aceasta competitie. Ce sa mai spunem de noi, cei care ne uitam din fata TV-ului? Va las mai jos un clip ca sa intelegeti ce zic: https://www.youtube.com/watch?v=e5yoldSte64
  3. Am vazut si eu urmarile accidentului cand ma intorceam de la Smaeb. Din cate am putut observa, soferul a vrut sa intoarca pe linia dubla continua si nu s-a asigurat. Nu l-am vazut pe motociclist, era doar politie si pompieri la fata locului (plus vreo 2 motociclete oprite pe dreapta)
  4. Din cate am inteles, F1 o sa fie si pe Dolce si pe Digi.
  5. Eu nu inteleg o chestie... bascula "normala" sau inversata? Care sunt avantajele si dezavantajele fiecarui tip? La curse vad ca majoritatea au bascula inversata. In motoGP se foloseste asa ceva de mult timp, stim ca Ducati au fost ultimii care au folosit bascula normala, dupa care au trecut si ei la cea inversata. Yamaha a pus asa ceva pe R1 inca din 2004, dar in 2015 suprirza... R1 are bascula normala, chiar motocicleta de WSBK de anul acesta. Initial am zis ca din cauza evacuarii (catalizatorului de sub motocicleta) nu au avut spatiul necesar pentru utilizarea celei inversate, si d-aia au renuntat la ea. Dar in WSBK au evacuare de curse, deci nu i-ar mai fi incomodat nimic.
  6. Dap... il injura toti pe facebook Pe bune, chiar are multi hateri acum. Bai, nu e vina lui... omul a tras sa se lupte cu Rossi, chiar daca n-avea nimic de castigat. Dar nici de pierdut n-avea, asa ca a facut ce era normal sa faca. Asta l-a deranjat pe Rossi, vazand in ambitia lui mai degraba un ajutor pentru Lorenzo. Iar fanii lui Rossi au gasit rapid vinovatul pentru esecul doctorului, asta spuneam. Din punct de vedere al imaginii, Marquez nu mai e ce a fost. E noul Stoner, ca sa zic asa
  7. Marquez a inceput cariera la clasa mare cum nu se putea mai bine. Castiga curse, facea spectacol, Rossi (pilotul cu cei mai multi fani) isi permitea glume cu el, asa ca a inceput sa fie si iubit de catre public, sa devina faimos. Fanii Rossi (si nu ma refer la cei de pe forum ) incepeau sa vada in Marquez o noua legenda a motogp-ului. Castiga notorietate, curse, campionate. Asta pana cand Rossi a inceput sa fie competitiv, si automat au inceput si bataliile. Iar Marquez, ca majoritatea pilotilor din GP, considera ca daca il bate pe Rossi, demonstreaza cat de mare este talentul sau. De aici si ambitia de a nu ceda niciun pic pe sfarsitul sezonului 2015. Si asa a inceput nebunia... Rossi i-a declarat razboi , si automat fanii au inceput sa il deteste. Si n-ar fi fost atat de mare sentimentul, daca Rossi n-ar fi fost atat de aproape sa castige campionatul. Dar toti l-au vazut pe Marquez ca si cauza principala a acestui esec. Acum e destul de nasol din cate vad... motoreta nu prea mai e competitiva, iar reputatia i-a scazut enorm.
  8. @Method: Legat de dezvoltarea motoarelor de strada... cred totusi ca inginerii, constructorii de masini mai bine zis, vor apela tot la solutia cea mai simpla. Adica in loc sa caute si sa dezvolte solutii precum cele spuse de tine, le va fi mult mai usor sa ataseze un motor electric si astfel creste performanta, scade consumul Garantat asta e viitorul apropiat... motoare turbo de capacitate cilindrica redusa, alaturi de motor electric. Hibrid. Si deja ne uitam la Porsche 918 cat de eficient poate sa fie. Un hipercar cu performante de neimaginat acum cativa ani, care sa consume cat o masina cu 150 de cai (si asta atunci cand motorul termic e pornit tot timpul... daca mai mergi si pe full electric, deja consumul e nesimtit de mic) Dupa ce n-o mai fi petrol, vom avea doar masini electrice. Oricum, din punctul meu de vedere, viitorul nu e rau deloc. Tesla are chiar si in prezent tehnologii impresionante; pe langa acceleratia extraterestra, capacitatea masinii de a se conduce singura, etc., am inteles ca si statiile alea de incarcare denumite "superchargers" incarca masina la 50% in circa 20 de minute. Deci pe viitor garantat timpul de incarcare o sa scada si mai mult, iar autonomia bateriilor va fi mult mai buna. Asta pe langa inmultirea statiilor de alimentare.
  9. Si eu m-am bucurat cand l-am vazut pe Marquez imprastiat Dar imi e clar ca Rossi intentionat l-a lovit. Bine, nu a lovit copilul nici cu pumnul in fata si nici in plex ( ), dar se vede foarte clar ca Rossi se uita in stanga desi virajul e de dreapta, si il asteapta pe Marquez... deci contactul a fost intentionat. Mai departe, ca Marquez a cazut, e doar rezultatul manevrei voluntare a lui Rossi.
  10. ahahaha.... L-a tavalit Rossi pe Marquez ))))) E clar ca a fost intentionat, dar e la fel de clar ca de data asta, Marquez chiar s-a jucat intentionat cu el. Data trecuta poate nu, dar acum, cu siguranta asta a vrut sa faca
  11. Pe naiba... asa scria si pe site. E deja 9 ceasul (dupa ora noua) si inca nu s-a terminat moto2-ul. Deci cred ca la 10 incepe MotoGP-ul EDIT Stai ca m-am incurcat de tot. Dupa ora noua (de iarna) e abia 8 ceasul
  12. A cazut Marquez.................................... cu bicicleta. While out training with brother Alex Marquez on their bicycles on Tuesday, Marc Marquez suffered a fall resulting in a broken fifth metacarpal on his left hand. The Repsol Honda rider immediately went for surgery with Dr. Xavier Mir in Barcelona. The operation was successful and Marquez will fly to the Japan for the Motul Grand Prix of Japan as scheduled. He will undergo further checks in the build up to the race, Dr Mir: “We have operated on Marc Marquez to treat a torsion fracture of the fifth metacarpal of his left hand. The surgery consisted of a reduction and internal fixation of the bone, through screws for compression and a neutralising titanium plate with six holes. After the insertion, the soft tissue has been closed up and we have placed a protective bandage around the finger, supporting it with the adjacent finger. Marc will remain in hospital for 24 hours, and in 48 hours will begin functional rehabilitation.”
  13. Cum am vazut eu cursa (apropo, am fost liber azi pana la urma, deci n-am ratat-o cum spuneam cu cateva pagini in urma ) : - Lorenzo a mers perfect. Eram aproape sigur ca el va castiga, stiind ca Marquez a fortat peste 100% ca sa obtina timpul ala de pole. Adica stiam ca Marquez e mai rapid decat Lorenzo doar pt scurt timp... fastest lap sau ceva, dar ca e imposibil sa tina acel ritm in cursa fara sa cada. Si exact asta s-a si intamplat. Nu ma asteptam totusi sa se intample atat de devreme. - Pe Rossi il vedeam pe locul 3, am si spus-o. Stiam ca n-are sanse sa il bata pe Lorenzo pe acest circuit. Totusi mi-a placut de el ca a dat totul in lupta cu Dani, chiar daca o cazatura l-ar fi costat campionatul. Dar a ales sa riste si sa lupte pana in ultima clipa. N-a castigat, dar nici n-a pierdut. A meritat riscul asumat, macar pentru noi, publicul. - Pedrosa a mers exemplar. N-am vazut niciodata un pilot care sa stea atat de bine in defensiva. Pur si simplu nu ii dadea nicio ocazie lui Rossi sa depaseasca, acolo unde acesta era mai rapid. L-a ajutat si motocicleta pe liniile drepte, se vedea clar mai ales in ultimul viraj, unde Rossi era mult mai rapid, iesea mult mai bine din viraj italianul, dar pe linia de start-sosire Honda se indeparta. Iar apoi isi arata talentul Dani, unde frana excelent in primul viraj si nu permitea sa fie depasit. Chiar daca i-a iesit lui Rossi acolo in primul viraj, Pedrosa era atat de bine plasat incat ii era foarte usor sa revina in fata in urmatorul viraj.
  14. Maine Rossi pe 3, batalie pentru victorie intre Jorge si Marquez. S-ar putea sa castige spaniolul
×
×
  • Create New...