Sari la conținut

ank

Membra
  • Număr conținut

    43
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre ank

  • Rang
    Incepator

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.scoalamotolouis.ro

Profil

  • Sex
    Female
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Honda NC 750
  • Numar Moto
    -
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda CBR, Yamaha Triker, Kawasaki ER 6, Honda NC 700
  1. ank

    Er6N vs NC700X/SA

    Am revenit. Imi cer scuze ca au trecut doua luni dar a durat ceva cu inmatriculare (aproape o luna). Dupa o luna de mers si 3000 de km pot spune urmatoarele: CONSUMUL mic este singurul atuu al ei. Drumuri facute. 50% urban - 50% extraurban Calitatea drumurilor: 90%asfaltat Impresii: - Rezervorul sub saua pasagerului te impiedica sa pui bagaj pe aceasta (aici nu ma refer la pasagera ) (avantaj KAWA) - Este atat de rigida incat simti fiecare groapa (avantaj KAWA) - Intoarcerea pe cric putin mai dificila decat la Kawa dar probabil ca tu nu vei simti asta. - In portbagajul care se afla in locul rezervorului mie nu imi intra casca. Este util pentru manusi, portofel, acte etc (avantaj HONDA). Este din plastic si nu merge gentuta cu magneti sau daca pui gentuta cu prinderi si ai ceva in portbagaj trebuie sa stai sa desfaci gentuta de rezervor pentru a putea avea acces in portbagaj. - In depasiri este mai lenesa decat KAWA - Pozitia este asemanatoare - Pe curbe se lasa mai usor, nu ca ER-ul nu ar face-o, dar NC-ul se lasa singur (avantajj HONDA) - Vantul te bate la fel de tare pe ambele - CONSUM:urban 3,8%- 4% extraurban - mers cu 80- 90km/h 2,7l% 110-120km/h 3-3,2% 150-160km/h 4-4.3% Eu i-am luat top case pentru ca imi era insuficient protbagajul ala mic. Daca mergi mult in oras cu ea, Honda este alegerea cea mai buna, daca vrei sa faci si drumuri mai putin asfaltate te cam dor toate oasele, este foarte rigida si devine enervanta. Pentru asta Kawa este mai buna. Ii mai dau cateva mii de km sa ma cucereasca, Kawa inca imi este la suflet. Daca ai intrebari si iti pot respunde, cu cea mai mare placere. Toate cele bune! Anca P.
  2. ank

    Er6N vs NC700X/SA

    Salutare, Am ER6N de un an si aprox 20.000 km cu el, asa ca iti pot spune din experienta cum sta treaba. Model 2007. Eu am 165 cm inaltime si imi este comoda pentru ca sunt micuta de inaltime si nu foarte solida, acum depinde tu cum te simti cand stai cu picioarele in scarite. Consum: in oras mers civilizat (fara sa o tin in 10.000 ture) 5.5-5.8%, in afara orasului - mers linistit cu 90 la plimbare de relaxare 3.3 %, mers cu 130 3,8%, mers cu 160-200 consum 6,7%. Acum depinde si de stilul fiecaruia de mers, ca daca mergi cu 90 km /h si esti intr-a doua probabil ca iti consuma 7-8%. Mie nu mi-a consumat niciodata mai mult de 6,7%. La peste 140-150 km/h incepe sa nu mai fie frumos, te bate vantul in piept (mentionez ca a mea nu are parbriz), peste 160 trebuie sa stai tot timpul incordat ca te zboara vantul din toate directiile. Drumuri facute au fost in majoritate asfaltate, cu asfalt mai bun sau ma prost, cu mai multe sau mai putine gauri, dar si pe drumuri de tara pietruite, drumurile albe de pe hartile rutiere (adica cele neasfaltate). Nu am mers pe drumuri lungi cu noroi d-ala sa iti intre jumatate de roata, nu am mers pe portiuni mari de nisip, nu am trecut rauri cu ea, asa ca nu stiu sa iti spun cum se comporta in situatiile de mai sus. In noroi adanc mie mi-a fost teama sa intru pentru ca are un pinten care e destul de jos pozitionat si m-am temut sa nu raman cu el infipt in noroi. Intretinere: revizie la 3000 km, iar acum se pregateste de schimpat kitul de lant (motocicleta are 32000 km). Daca ai intrebari legate de motoreta asta te pot ajuta cu informatii in masura in care ma pricep. In cazul in care nu te grabesti sa iti cumperi motocicleta, voi reveni cu pareri si despre NC 700 S, dar depinde cat timp ai la dispoxzitie. Nu am apucat sa merg cu ea ca nu am inmatriculat-o inca. Sper ca intr-o saptamana sa rezolv si iti voi spune daca este real consumul ala de 3,5%. Toate cele bune si succes in alegerea facuta! Anca P.
  3. Sa nu uiti de promisiune! Pe 12-13 mai este deschiderea la mare, asa ca spor la invatat!
  4. ank

    teste bikeshop

    Ar fi util sa primesti o instiintare prin email cand cineva iti comenteaza anuntul, sa nu fie necesar sa verifici din ora in ora daca te intreaba cineva ceva. Am marcat anuntul cu motocicleta ca vandut si nu apare nicaieri eticheta de VANDUT.
  5. ank

    teste bikeshop

    Va fi greu de administrat. Se vor apuca sa comenteze aiurea, sa injure, iar tu trebuie sa faci curat.
  6. ank

    teste bikeshop

    la filtrele de cautare ar fi util si unul dupa cc.
  7. ank

    teste bikeshop

    Asa am si pus. Pune anunt sa vezi. Eu ma refeream la prima optiune - selectati categoria - click - ai doar doua campuri: acesorii si motociclete. Daca vrei sa pui manusi de vanzare trebuie sa alegi accesorii si apoi in subcategorie probabil alegi costume sau altele. E cam complicat dupa parerea mea. mAi bine pui de prima data: acesorii motociclete si echipamente.
  8. ank

    teste bikeshop

    Strada e locul unde vanzatorul e dispus sa se intalneasca cu cumparatorul. Nu este mentionat acest lucru cand completezi formularul. Oricum mi se pare inutil, de regula te poti deplasa la client intr-o anumita arie, nu doar pe o strada. Am vazut ca valabilitatea anuntului nu poate fi setata, este automat 30 zile. Poate ar fi bine sa existe un camp si pentru asta.
  9. ank

    teste bikeshop

    Cred ca ar fi bine sa pui la categorie: motociclete, echipamente, accesorii, iar fiecare cu subcategoriile ei.
  10. ank

    Scoala si Examenul Moto 2010

    Conform legislatiei in vigoare sunt 24 de ore pregatire teoretica si 30 de ore pregatire practica. Ora are 50 de minute pregatire si 10 minute practica. La scoala trebuie sa faceti 30 de ore practice, nu teoretice.
  11. ank

    Scoala Moto Louis va invita la Lepsa

    Am facut-o si p'asta! Sambata dimineata ne-am strans in poligonul de la Bucur Obor, 30 de motociclete, 3 masini si 45 de persoane. Toti cu gandul la Lepsa. Stabilisem ca ora de intalnire sa fie 8 iar plecare la 8.30. Zis si facut! Ne-am inghesuit bagajele prin masini si hai la drum! Pentru ca printre noi sunt persoane care nu au mai mult de 500 km, viteza a fost undeva pe la 70-80km/h. Dupa un drum lung, ca timp pentru unii si ca distanta pentru altii, ajungem la Lepsa. Ne-am cazat la Hotel Tresor unde am rezervat 23 de camere cu cu 3 saptamani inainte si le-am spus ca vom fi aproximativ 45-50 de persoane. Cu toate ca stia acest lucru, domnul administrator nu a considerat necesar sa ne pragateasca suficienta mancare asa ca, dupa ce le-am golit bucataria, am mers si prin alte parti sa mancam. Conditiile de cazare au fost bune pentru 80 lei/camera, dar atat. Nu incercati restaurantul Tresor pentru ca ramaneti nemancati! Dupa ce ne-am umplut burtile care cum a putut si cu ce a putut, am plecat spre cascada Putna cu gandul sa facem baie. Bineinteles ca a ramas doar un gand, apa fiind rece si accesul destul de dificil catre cascada. Seara s-a incheiat pe la doua noaptea la un foc de tabara, un cantec, o vorba si cativa cartofi copti. A doua zi am facut o vizita la Manastirea Lepsa (la o mica spovedanie pentru seara din urma) si la pastravarie. pentru drumul de intoarcere aveam doua variante: pe unde am venit sau pe deumul spre Targul Secuiesc. Cativa au plecat in recunoastere si ne-au spus ca ei au facut o ora pana in Targul Secuiesc ceea ce ar insemna doua ore pentru incepatori (o mare parte din drum este in reparatie cu portiuni mari de nisip in panta si viraje). Decidem ca nu este o idee buna sa bagam incepatorii pe un astfel de drum doua ore dupa care sa luam valea Prahovei sau Cheia cateva ore. Asa ca intoarcerea pe unde am venit. O alegere buna mai ales ca in Ramnicu Sarat am facut oprire pentru alimentare (a burtilor) la un restaurant unde meniul era 15 lei: o ciorba (vreo 7 feluri), felul 2 (vreo 20 de feluri), garnitura (7 feluri) si salata. Daca aveti drum prin zona si va este foame, merita sa faceti o oprire la acest restaurant (100 m pe partea dreapta de la semnul de intrare in Ramnicu Sarat venind dinspre Focsani. A fost o excursie frumoasa in urma careia ne-am facut multi prieteni. Va multumim dragi prieteni pentru atmosfera si ne vedem in Delta la tratament ! Cine doreste sa vada pozele, pana reusesc sa le incarc aici, le poate vedea pe FB - Poze iesire Lepsa - Scoala Moto Louis
  12. ank

    Iesire 28-29 mai - Scoala MotoLouis

    Au mai ramas libere 12 camere. Multe locuri libere la cort. Se anunta vreme frumoasa. Asfalt uscat!
  13. ank

    Plimbare Sarata Monteoru

    Maine la ora 9 ne intalnim in Ilioara si vom stabilii la fata locului. Si-au anuntat prezenta aproximativ 30 de motociclisti, asa ca nu putem decat sa speram ca va fi vreme frumoasa. Va asteptam! O seara buna, Anca P. Mesaj completat Va asteptam maine la ora 9 in Poligonul Ilioara. Toate cele bune, Anca P. Mesaj completat .
  14. Multumim frumos pentru urari si voua aceleasi ganduri bune. Iti este cunoscut BMW-ul? E foarte incantat de el. Nu iti poti imagina cat a asteptat vremea frumoasa pentru un drum mai lung si prin noroios. Toate cele bune. Anca P.
  15. ank

    Scoala si Examenul Moto 2010

    In Bucuresti s-au sustinut deja doua examene, pe 17 martie a fost primul.
×