Salut,
Eu am reglat senzorul de la clapete cu mana, fara sa utilizez un tester. Nu sunt sigur ca schema pe care o ai se refera la reglaj, ci mai degraba la testarea functionalitatii sensorului (in sensul ca functioneaza sau e stricat). Motorul trebuie sa fie oprit (altfel, nu ai nici o sansa sa auzi click-ul).
Sursa e manualul de service pentru BMW K100/K75 de la Haynes. Din pacate nu il am in format electronic.
La motocicleta mea, din cauza ca senzorul respectiv nu era bine reglat, atunci cand eram in frana de motor (clapete inchise), nu se intrerupea alimentarea cu benzina si de aici rezultau niste rateuri de toata frumuseztea, si speriam tot ce era in spatele meu. Daca nu e reglat cum trebuie, atunci la asta trebuie sa te astepti.
Am procedat asa cum am scris in postul anterior, si acum nu se mai intampla.
In privinta suruburilor de aer, nu prea inteleg la care te referi, pentru ca sunt multe pe ansamblul respectiv. Fa-le o poza, si marcheaza cumva, sa stiu care sunt, si daca gasesc in manual ceva referitor la ele, iti spun.
Din ce imi amintesc eu, in manual nu specifica un anumit numar de ture... de exemplu, pentru reglarea shocului, manualul specifica o dintanta exprimata in milimetri intre doua repere. Ca un sfat suplimetar... vezi ca sunt unele pe care cu nici un chip nu trebuie sa le atingi - ele vin calibrate din fabrica, si in manual zice ca nu trebuie umblat la ele cu nici un chip. Sper ca nu e vorba de ele. Sau daca e, sper sa nu se aplice regula pentru 1100.
Numai bine.