Sari la conținut

Dragos_

EX+
  • Număr conținut

    8
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    Bucuresti
  • Numar Moto
    B 52 KUS

Dragos_'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. "La multi ani!" cu sanatate si noroc!!! ;)

  2. Salut, Tot bucurestean sunt si eu. Am sunat azi la nr. de vodafone si nu a raspuns. Asa ca ti-am trimis un sms la acel numar. Poti sa ma suni la numarul de la care am trimis mesajul daca nu ai rezolvat problema. O sa ma uit in manual dupa reglarea suruburilor de care ai zis. O veste buna e ca la ele e permis sa umbli. De asemenea, si eu cred ca si o discutie cu Hellryder ti-ar fi de folos. Faza cu reglarea senzorului, initial, la el am auzit-o. Apoi am gasit-o si in manualul de service. Si el e tot din Bucuresti si, de obicei, il gasesti miercuri seara la Arc. Toate cele bune, Dragos.
  3. Salut, Eu am reglat senzorul de la clapete cu mana, fara sa utilizez un tester. Nu sunt sigur ca schema pe care o ai se refera la reglaj, ci mai degraba la testarea functionalitatii sensorului (in sensul ca functioneaza sau e stricat). Motorul trebuie sa fie oprit (altfel, nu ai nici o sansa sa auzi click-ul). Sursa e manualul de service pentru BMW K100/K75 de la Haynes. Din pacate nu il am in format electronic. La motocicleta mea, din cauza ca senzorul respectiv nu era bine reglat, atunci cand eram in frana de motor (clapete inchise), nu se intrerupea alimentarea cu benzina si de aici rezultau niste rateuri de toata frumuseztea, si speriam tot ce era in spatele meu. Daca nu e reglat cum trebuie, atunci la asta trebuie sa te astepti. Am procedat asa cum am scris in postul anterior, si acum nu se mai intampla. In privinta suruburilor de aer, nu prea inteleg la care te referi, pentru ca sunt multe pe ansamblul respectiv. Fa-le o poza, si marcheaza cumva, sa stiu care sunt, si daca gasesc in manual ceva referitor la ele, iti spun. Din ce imi amintesc eu, in manual nu specifica un anumit numar de ture... de exemplu, pentru reglarea shocului, manualul specifica o dintanta exprimata in milimetri intre doua repere. Ca un sfat suplimetar... vezi ca sunt unele pe care cu nici un chip nu trebuie sa le atingi - ele vin calibrate din fabrica, si in manual zice ca nu trebuie umblat la ele cu nici un chip. Sper ca nu e vorba de ele. Sau daca e, sper sa nu se aplice regula pentru 1100. Numai bine.
  4. Salut. In ce priveste suruburile de aer, iti recomand sa apelezi la un mecanic priceput, unul care stie sa sincronizeze debitele de aer si care sa aiba eventual si dispozitivul adecvat (e vorba de 4 manometre care se conecteaza la clapete). Prespun ca te referi la suruburile care se afla pe exteriorul fiecare incinte care contine o clapeta. Pentru senzorul de la clapete - aici banuiesc ca te referi la cutiuta mica, neagra, produsa de Bosch, din partea din spate admisiei de aer (partea din spate a ansamblului clapetelor ) si in care intra axul pe care sunt puse clapetele, si care e conectata la computer, aici e mai simplu. In stanga si in dreapta acestei cutiute se afla cate un surub. Cu suruburile astea slabite, rotesti cutiuta in dreapta sau stanga, astfel incat, imediat inainte sa inchizi clapetele (cu acceleratia) sa se auda un click. Click-ul asta spune computer-ului sa taie benzina cand esti la peste 2000 de rpm , pentru ca au fost inchise clapetele si in motor nu mai intra aer. Cand ajungi la sub 2000 de rpm, computer-ul da iar drumul la benzina. Cam asta e rolul ei si asa se regleaza. Succes.
  5. Slava Domnului, in sfarsit un semn bun.
  6. Da, se poate dona direct la spital. Daca am inteles bine (aseara eram destul de obosit si socat dupa ce am vazut) nu conteaza ce grupa aveti. Daniel va primi grupa lui, indiferent de ce grupa donati. El ar putea avea nevoie de BIII+.
  7. Salut. O varianta ar fi sa verifici daca filtrul de benzina e infundat. Propun asta pentru ca spui ca se opreste la relati , si ca problema cu turatia a aparut mai de mult si s-a agravat.
×
×
  • Creează nouă...