Sari la conținut

BuNu'

Membru
  • Număr conținut

    57
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.auto-motive.ro
  • Yahoo
    baniitefac@yahoo.com
  • Skype
    leonsito112

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Capitala
  • Carnet moto din
    Douamiitrei
  • Motocicleta
    Japoneza
  • Numar Moto
    B-00-XWY
  • Club
    Clubul invataceilor.

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mobra, Korando Manet, Malaguti, Yamaha Beluga, Quingqui
  • Interests
    Caut sa invat mai multe decat pot uita!

BuNu''s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Sa te faci bine repede ariciule, stiu ca ai puterea asta! Sanatate maxima.
  2. Fratilor e cam aceeasi mancare de peste zx14-le cu busa asa ca fiecare dintre ele are plusuri si minusuri si nu duce niciuna lipsa de fanatici asa ca fiecare e perfecta pt target-ul caruia i se adreseaza si se pare ca ele detin un oarecare ''monopol'' daca se poate spune asa ceva, yamaha si honda nu au hyper-sporturi de valoarea lor, tourere-le lor sunt mult mai soft decat aceste brute.
  3. Sa te bucuri de ea si asteptam sa vedem ce timp scoti pe amkart!
  4. Acum putine minute ma suna un amic si imi spune ca in Drumul Taberei la Orizont 2 motociclete pe jos lovite cica voluntar de o femeie cu masina. Incalificabil, nervii unora pe 4 roti au ajuns la limita! Cica motociclistii o fata cu un cb500 parca si o Yamaha mt-01 cred ca astea erau motoretele tavalite, bikerii parand ok, nu dau mai multe detalii pt ca poate intra cei care au fost fix la fata locului sau chiar autorii evenimentului ca sa nu se distorsioneze faptele prea rau. Au ajuns astia sa nu mai aibe loc de noi pe strazi, e de rau!
  5. DUMNEZEU sa o aiba in paza!
  6. In tara asta prost facuta rahatii scriu in loc sa puta! Cam smecheri tastaturistii astia, niste copilasi de 30 de ani cu minte de 12, felicitari! Lasati omul sa se odihneasca in pace, a trait asa cum i-a fost sa fie, asa o sa traiti toti si nu va puteti impotrivi destinului, trebuie sa va acceptati soarta si conditia. Cand e sa se intample mori si cu cel mai tare echipament pe circuit, la 10km/h, sau supravietuiesti la 200 fara pic de echipament, viata nu e fair, suntem nascuti egali dar acel cineva sau ceva care ne inzestreaza mai tarziu cu circumvolutiuni nu prea e asa de darnic cu unii. Sunt sigur ca l-ati criticat pe Robert din necunoastere si nu din rea credinta, eu nu va port pica, v-ati zis oful, cateodata mai dur si mai raspicat, asa ca va doresc sa ajungeti unde a ajuns el cat mai tarziu posibil.
  7. Nu-s multi in Ro care merg asa de bine, se vedea ca avea skill si experienta prevedea traficul care l-a ajutat pana in acel moment in care a facut ala schema prea incet, nasol a fost ca a pierdut spatele in incercarea de a o redresa. Cine merge tare si vede filmuletul asta stie cam care sta treaba. Inca o idee mari zmei ai zmeilor cand mergi in spatele unuia cu 200 si ala a piscat nitel frana, daca nu o pisti in momentul urmator esti calare pe ala... Impactul a fost la o viteza approx de 100-160 cam asa, tipul a avut portiuni in care sunt sigur ca i-a dat si 260 minim. Nu recomand la nimeni sa mearga asa dar asta-i pct meu de vedere si poate fi combatut dar numai cu argumente solide, cel mai bine ar fi daca ar intra un forjator pe aici sa ne zica ce si cum si cam care e parerea lui, dar cum nu prea intra ramanem noi astia profanii sa vorbim de cele sfinte. Sunt sigur ca mi-am facut o gramada de prieteni analizand asa de transant filmuletul asta. Cauciuc aderent!
  8. BuNu'

    Power Motors

    Sa te faci rapid bine horica si nu le zice nimic astora ca isi scriu un roman din intamplarile altora!
  9. Au luat 2 masini foc la interval de 10 minute la inmormantare, ce-a de-a doua a luat foc exact cand au inceput niste prieteni de-ai lui Robert sa tureze motoarele... Tind sa cred despre unii de aici ca sunt doar forumisti, in viata reala unde stati fratilor? Pe Thomas il cunosc si stiu ca nu este un baiat rau, el doar vrea sa ajute, dar nu uitati ca sunt enorm de multi motociclisti care nu stau pe net, care asculta numai de amici! Eu n-am fost cel mai bun prieten cu Robert dar il stiam destul de bine, era extrem de capabil sa mearga cu motorul acesta pe care-l avea acuma, numai ca a avut un ghinion mare! Respect tweety si dogg si mai sunt cativa care l-au cunoscut si l-au respectat la adevarata valoare, mai sunt unii care nu l-au cunoscut dar tot l-au respectat. Pt cei carcotasi si care isi fac procese de constiinta pe forumuri pt a acumula puncte sau mai stiu eu ce, ii invit sa ma contacteze si sa le explic putin cum sta treaba cu viata. Voi chiar credeti ca unii oameni isi iau r1 de exemplu doar pt fite de terasa? Robert nu era un fitos, era un om pt care orice nota ai da, oricat de mare tot e prea putin, mergea extraordinar, nu ii placea sa riste degeaba, asa ca sunteti aiurea cand spuneti orice in necunostiinta de cauza! Il invit chiar si pe chopperistul cu 125 viitor guru al asfaltului cu spiritul sau mudavic sa imi zica fata in fata cum am putea sa facem o lume mai buna fara accidente si fara greseli gramaticale, si sa nu uit sa spun ca sunt extrem de pasnic si voi accepta un dialog cu un viitor mobrist, apropo nu uita si 125cmc pot fi prea multi pt o prima experienta pe 2 roti... Pe aproape toate forumurile auto-moto din Romania a fost expus acest accident, si si-au dat cu parerea peste tot oameni care il cunosteau sau nu, dar nicaieri n-am mai intalnit ceva ca aici! Asta nu-i OTV e cel mai tare site de motociclism din Romania, haideti sa vorbim respectuos despre cei care nu mai sunt printre noi, au trecut multi ani de cand nu mai trebuie sa ne zicem tovarase, haideti sa privim inainte, ne-am face un serviciu imens. Rip Robert!
  10. Il stiu pe Robert de vreo 10 ani, si am cunoscut multi soferi de-alungul vietii, vreau sa zic doar ca unul ca el nu se va mai naste prea curand, avea un skill incredibil pe 4 roti, facea chestii incredibile, citea asfaltul, stia care-i sunt limitele si ale masinii!!! In 3 vieti nu as fi invatat jumatate cat stia el legat de soferie. La capitolul 2 roti mergea foarte prudent si sigur pe el, un talent remarcabil, de foarte multi ani avea pasiunea aceasta pe 2 roti, si parca invata intr-o zi ca altii-n zece... Un om de o bunatate remarcabila si de un talent iesit din comun, un Ronaldinho al sofatului si al pilotatului! A avut o multime de prieteni si asta s-a observat si astazi seara la miorita unde cel putin 250 de oameni s-au intalnit in memoria sa. Vesnic ai sa ramai in inimile noastre, sa te ierte DUMNEZEU.
  11. Eu as introduce obligatoriu odata cu casca si manusile, genuncherele, cotierele, cizmele si protectia de coloana! Cam cum e la intrare pe circuit la Tunari! Au aia mare dreptate cand ai echipament full dar esti in adidasi si nu te lasa sa intri pe pista.
  12. BuNu'

    28.04.2007 Accident

    Mi-e greu sa cred ca o dubita vw poate sa se tina dupa asa o motoreta, chiar daca pilotul nu este foarte priceput, un passat are sanse dar un transporter e ceva mai ciudat! Acum cam 10 ani am mai auzit o chestie de genul ca prin Bucuresti un motorist alergat de un Aro a fost prins, din ce cauza ? pt ca i-au sarit cheile din contact... Sanatate multa si minte pe masura! Pe drumul spre mare sunt vreo 5 tunuri(radare) minim la orice ora din zi sau din noapte, mergeti fratilor mai incet nitel macar prin localitati.
  13. Am vazut live scena accidentului, asta sa te puna pe ganduri cand o sa-ti iei o motoreta ceva, sa nu faci si tu ca femeile care vor una cat mai mare si mai tare!(stii tu ce) Ia un 250-400-500cmc maxim si 15000km sa nu o schimbi ca o sa ai ce invata de la ea. Sanatate maxima si ai grija de tine si nu uita ca strada e o jungla...
  14. BuNu'

    R1 2007

    Daca tot cere lumea poze cu bestia care ar trebui interzisa... sa va dau nitel apa la moara!
  15. Este foarte posibil sa faca un gs500 un m5 chiar si unul nou, daca este un rider bun in sa si un sofer mediocru in masina, tot ce este posibil... Sa nu uitam ca gs-ul are suta in 4,6s(pe carte) iar m5-ul o are in 5,1 cu benzina din romania si m6-le in 5,0 tot cu cea mai buna benzina din tara... Asa ca undeva pana la 100 gs-ul se pare ca are un avantaj de vreo 4m approx si este posibil ca pe 402m sa-si mentina acest avantaj... Eu mentionez ca m-am alergat cu un cb500 cu multe masini cu pretentii prin oras, si pana in acest moment nu mi-a stat niciuna in fata! Sorry de off topic
×
×
  • Creează nouă...