Sari la conținut

TARKA 2

Super Membru
  • Număr conținut

    2.250
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    mai 2006
  • Motocicleta
    pauza
  • Club
    nope

Informații profil

  • Interests
    Tot ce este interesant

TARKA 2's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. TARKA 2

    AM 135 DE KG

    De unde dreaq sa se inteleaga ? Nu ai spus nimic in primul post, ca vrei sa sa te dai pe coclau. Normal ca unul cat mai mare, pentru greutatea ta. KTM 525, 640, 690. Am mers pe KTM, mi-a placut, recomand. Probabil lumea o sa-ti recomande pe ce a mers sau ce are fiecare. Trebuie sa incerci singur.
  2. TARKA 2

    AM 135 DE KG

    Pai in plnoastra. Deja ai unul de 500. Incearca un Adventure de 900 atunci
  3. In principiu, traim intr-o tara care are niste legi si toata lumea se presupune, trebuie sa le respecte. Si in primul rand cei care sunt pusi sa le supravegheze sau sa le aplice. Daca Politia de acolo, nu a gasit alt leac pentru un putoi care alerga motorul fara carnet de atat timp, stiut fiind cine era, atunci nu este nimic de comentat despre profesionalismul lor. Pur si simplu este tentativa de omor. In rest, nu cred ca este ok sa generalizam la nivel national capacitatea Politiei, pentru doi-trei care apar periodic cu cate-o infractiune sau balarie. Fiecare padure are uscaturile ei. Eu nu cred ca asta au vrut, sa-l omoare. Doar o manevra neinspirata, o decizie la cald, in dorinta de a-l opri fara sa ia in calcul viteza motorului si lipsa de experinta, daca asta ar mai fi contat la un blocaj atat de brusc al drumului. Prea naspa, "prea ca la tara".
  4. In principiu, in Romanika, remorca cam inseamna semnalizare lipsa. Tractor inseamna virare brusca + autovehicul cu remorca insemna ca ai tot drumul blocat la manevra acestuia de schimbare a directiei spre stanga, daca are si doua remorci, te poti considera chiar "norocos". La o faza din asta te poti face muci si la 80/h pe motor, asa ca mai bine stati acasa si postati pe motociclism.ro. Este cel mai sigur loc in care se poate merge cu motorul !
  5. Bineinteles ca nu esti vinovat intotdeauna daca lovesti din spate. Foarte multe tamponari din spate sau lateral spate se petrec din cauza incalcarii regulilor privind manevrele in trafic + nesimtire la greu, dar...In 99.99 % din cazuri politistii aplica calea cea mai comoda pentru ei, in astfel de cazuri. Adica "ai lovit din spate, esti vinovat" si restul deranjului este al tau daca vrei sa contesti pv-ul si tot ce rezulta dupa. Sunt cazuri in care merita si daca ai timp, rabdare si bani, lucrurile nu stau deloc asa. Pe asta se bazeaza toti, ca te lasi pagubas si nu mai faci nimic, pentru ca nu "merita". Se poate contesta un PV chiar semnat fara obiectiuni + martori + video si o poti scoate la capat daca vorbim despre un caz de genul celui prezentat de tine.
  6. @ JAGI : Sa spui ca nu-i bine s-o arzi sau sa ca este bine sa cauciucuri meseriase, nu este gresit deloc. Insa, modul in care o spui si indiferent de ocazie, face sa te ia lumea la misto. In plus, unii sunt atat de meseriasi la volan incat, singura metoda de a evita un accident este sa stai in ziua aia in casa. Sanatate motociclistului !
  7. Pfoiaiii, mama ! A aparut iar un topic, "momeala" pentru vandami ! Ori nu ati cazut niciodata cu motorul, ori nu ati dat un pumn de multa vreme(niciodata) On: Zona este una plina de ciudati si chiar daca este una "spatioasa", vezi niste chestii pe Grivitei, de te ia capul. Cred c-au fost acolo mai multe accidente moto decat pe Magheru. Merita atentie sporita, chiar daca sunt spatii largi de manevra. Poate chiar asta este cauza. Se aduca acolo trafic din zone aglomerate, mai ales dimineata, cu soferi care mai mult au stat in trafic pana atunci si, cand dau de 3 benzi ii apuca strechea.
  8. ''Asa este...era copilul acolo nesupravegheat. ...si????? '' Pai vezi, tu, asta a facut diferenta.
  9. De aia, ce ? Sunt localitati unde se poate circula cu viteza mai mare ,60, 70. Asa cum sunt si zone cu 40 sau 30. Pot aparea si acolo copii, caini vaci, boi cu doua sau mai multe picioare. Se reduce sansa, daca mergi cu viteza mai mica si daca se intampla, consecintele pot fi mai mici.. Atat. Esti tu SIGUR ca poti evita un accident doar pentru ca rulezi cu 50 km/h ? Esti foarte tare, daca poti asta. Responsabilitatea pe drum se imparte intre toti cei care se afla pe si langa el, nu este numai a conducatorilor de autovehicule care trebuie sa fereasca orice, oricum, oricand. @pacaliciosu: daca locuiesti intr-o localitate, nu locuiesti pe strada Tu daca ai locui intr-o localitate prin care trece un drum circulat frecvent, ti-ai lasa slobozi copii prin ograda oricum ?
  10. Cuvantul "daca" nu are sens conditional, pentru ca este urmat de negatia "nu". Adica nu este o presupunere in cazul de fata. Asa s-a intamplat, copilul a fost acolo si de acolo a inceput evenimentul, nu de la faptul ca avea motociclistul viteza. "DACA avea 10 sau 20 km mai putin"...poate altul era cursul evenimentelor"... Asta este o presupunere. Nu se poate sti ce s-ar fi intamplat. Asa cum nu poti sti ca "nici nu a fost atent". Pe ce te bazezi cand scrii asta ? Poate il lua in bot "de tot" pe copil si scapa nevatamat motociclistul.
  11. Provoci pe alti sa judece rational, atunci fa si tu un efort sa gandesti logic. Cauza accidentului a fost aparitia copilului nesupravegheat, viteza motocicletei a fost doar un factor agravant al situatiei. DACA nu aparea copilul, nu mai aveam ce discuta acum, chiar DACA omul a avut o viteza necorespunzatoare pentru zona, Primul DACA conteaza cel mai mult. Succesiunea in derularea evenimentului este: intai fata apare,apoi incearca motociclistul sa evite cu urmarile stiute....si nu invers. Daca era vorba despre o situatie in care un motociclist a pierdut controlul exclusiv din cauza vitezei .., intra intr-un cap de pod, semne de circulatie sau alte balarii sau rata o curba, cum au fost altii pe aici, ranea ulterior copilul sau decola si le strica acoperisul la cosmelie,avea sens ce spui tu si POATE avea un sens si agresiunea tiganilor. Asa nu are. Iti este asa de greu sa accepti asta ? Cred ca tu esti cel care s-a dus in ''emotional'', nu restul.
  12. Eu as spune ca este mai degraba o treaba de mentalitate si mai putin de upgrade al Codului Rutier si nu are legatura in mod special cu motociclistii. Boala asta, de care pare a nu ne mai vindeca vreodata, de a fi mai smecher ca altul intr-un mod prostesc si fara sens, de a fi "primul" la stop sau a nu te lasa "depasit" calcandu-i pe altii pe cap de cand te dai jos din pat pana te culci.... Indiferent de situatie, sens, daca ai ceva sau nu de castigat, daca esti implicat sau nu, daca te-a afectat sau nu. Important este sa fii "judecator" Boala grea, asta. Ce pretentii poti sa mai ai de la niste tigani care reactioneaza ca in Comuna Primitiva impotriva unui pradator care le-a furat copilul din pestera, daca oameni care au edicatie sau pretind asta gandesc si actioneaza asa cum stim cu totii ?
×
×
  • Creează nouă...