Jump to content

pinionunebun

Membru
  • Content Count

    89
  • Joined

  • Last visited

About pinionunebun

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Franta
  • Motocicleta
    11RW, R12
  1. Oare o sa tina rezina mea la presiunea de ulei?
  2. salut a trecut ceva vreme.. lucrarile continua usor in noul garaj GOPR0428.MP4 GOPR0428.MP4 GOPR0428.MP4
  3. Odata cu venirea primaverii am reluat lucrarile la proectul meu (faraonic?!). Urmatoarea faza este pornirea motorului cu un colector de admisie cu doua carburatoare si esapamente tip dragster. Am reusit sa fac admisia si trebuie sa ma ocup de carburatoare(jigloare, acceleratie) si sa incep a indoii tevi pt esapament.
  4. Noutatile is ca am reinceput lucrul si proectul e la relanti si din cauza faptului ca trebuie sa ma gandesc bine inainte de a face alte cumparaturi. Am sa incep cu esapamentul stil dragster inainte de a face suspensiile pt a invata. Am adunat niste tevi normale de diferite diametre si cred ca va trebui sa iau o presa pt a indoii tevile ca si astea: http://www.ebay.fr/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313&_nkw=cintreuse+hydraulique&_sacat=0&_from=R40 Am mai décis cateva lucruri: o sa aibe demaror si o baterie de 30 ah(sper sa fie suficient pt a porni, mai calculez), no o sa fie cadru propriuzis dar trebuie facute niste intarituri mai ales pt cutie; am gasit un atelier care sa-mi faca pinioane pt lant de 23 de dinti (o sa merg cu chitul de lant pt deviz); "capul" de cardan va fi tinut in axul din cutie cu-n surub de 6 sau 8 in loc de siguranta aia de origine deci trebuie gaurit mai mare; trebuie sa démontez cutia pt a suda diferentialul; pe fata poate va fi doar un singur " triunghi" ce va tine cele doua rotule (inf/sup). Astept carburatuarele din tara pt a face galerii noi.
  5. Cateva poze pt a intelege mai bine organizarea ansamblului. Sunt inca foarte departe de imaginea finala. Am reusit alinearea aproximativa a rotilor si am putut masura si regla ampatamentul (165 cm),unghiul de fuga(25 °) si garda la sol (aprox 15 cm). Dupa reglarea axacta o sa sudez ranforsari la bratele ce tin rotile, deocamdata se pot indoi pt reglaje. O sa fie distractie suspensia fata cu doua triunghiuri ca Saline airstream.
  6. De cateva zile ma gandesc si razgandesc cum sa fixez rotile pe banc ca sa fie pe o linie cu motorul. Problema e ca ar trebui sa fie reglabile cam in toate sensurile. Am o idee totusi si poate maine o sa reusesc sa le sudez suporturile. Deocamdata e pe ...butuci. Misto R12 in negru mat ce e in vanzare pt piese. http://www.leboncoin.fr/equipement_auto/533785535.htm?ca=18_s
  7. N'are rost sa o complicam sau sa ne coaste prea mult. Ideea era sa fac ceva ce as fi putut sa fac si in Romania cu posibilitatile de acolo. Pana la urma o sa fie un fel de chopper de mers pana in centru si inapoi. Neavand suspensie pe spate iara cutia fiinnd fragila e clar ca o sa fie doar de o persoana pt ca eu chiar nu fac cadru. Unde s-a rupe 'om incarca cu sudura la kila'. Intretimp am terminat geanta de spate care da foarte bine. Din doua genti taiate cu discul si sudate (mig), descentrare de max 2mm si de 8,2 inci de larga. Cu timpul o sa caut un "mic strungar" si teava de 13 inci ca sa fie totusi facut elegant. Caut surub de vibrochen pt pornirea la manivela, m-as descotorosi de demaror si baterie. Trebuie sa vad..
  8. Motocicleta nu o sa aibe cadru - fuzetele vin prinse in spate in cutie si in fata in motor. O mica deceptie ieri: pinioanele de 18 dinti ce am cumparat pe net nu sunt mai mari decat capetele de planetara i pe care vreau sa le sudez. Am facut calculele si i-mi trebuie 2 pinioane cu 23 de dinti pt un diametru nici prea mare nici prea mic. In schimb astea trebuie facute la comanda. Un kit de lant de gsxr de exemplu are pinioane de 15 dinti in fata si 42 in spate. Cauciucurile cum am mai spus sunt de 135/80r13 pt fata pe geanta de origine de 4.5 inch iar pe spate 205/80r13 pe o geanta de 8 sua 9 inch de larga facuta din doua genti de dacie . Problema e ca roata de spate e cam indepartata de centrul de greutate al mototrotinetei care va avea un ampatament de aprox 190 cm. In cateva zile o sa va prezint poze cu organizarea mai exacta, deocamdata fac un suport de "flex" pt a taia gentile si suporturi pt a fixa rotile pe bancul de lucru unde e motorul si cutia. Ca sa ridic moralul echipei (eu si..vecinii de la ferestre) am pornit motorul asa cum e pe banc in esapament liber. As zice ca nici nu e foarte zgomotos deci: esapamente stil dragster reunite cun tub o sa fie..
  9. I-mi place ca iarasi iese cu cearta. Daca topicul nu e la locul lui modelatorul sa-l mute altundeva. Io fac asta asa de plictiseala( sau nostalgie), n-are rost sa ne luam prea in serios. O sa incerc sa pun poze pe cum avansez cu lucrarile. Am inceput acum o saptamana dar in doua saptamani reiau lucrul si o sa avanseze mai incet. I-mi dau seama ca trebuie sa renunt in prima faza la suspensia pe spate pt ca vreau sa pastrez fuzeta de Dacie si i-mi complica mult suspensia. Ar trebui facut monobrat foarte solid. In saptamana asta o sa fac o schema exacta de ce vreau sa fac. Deocamdata ma uit roata dupa motor minute in sir sa vad ce optiuni am.
  10. Ieri am facut impreuna cu-n prieten un suport motor pt a lucra mai usor si l-am adus la mine in garaj. Saptamana viitoare trebuie sa dudam din doua genti o geanta de 8 toli de larga pt cauciucul de 205/60r13 de spate care e la fel de inalt ca si cel de origine de 155/80r13. Pe fata o sa fie geanta de origine cu un cauciuc de 135/80r13. Diferentialul trebuie sudat serios iar pe capetele de planetare trebuie sudate pinioanele (nebune?) de la kitul de lant de gsxr. Am comandat doua de 18 dinti pt o priza directa - 160 km/h la 5500 de ture intr-a patra ajunge. A, caut doua carburatoare simple de Dacia 1300, pe aici prin Franta nu prea sunt.
  11. Salut. Permiteti-mi sa va prezint proectul meu. Prima poza e cu mosu de la care am cumparat Renault-ul 12 iar apoi niste poze cu schita viitoarei .....motociclete. Toate parerile sunt acceptate.
  12. "Le prince noir" si perifericul parizian(35km) in 12 min in 1990 cu-n gsxr 1100 si PLIN DE masini - filmul sigur nu a fost trucat. Aici prima parte Tipul adevenit o legenda urbana in Franta, inca nu si'a dezvaluit identitatea(daca mai traieste). Singurul film de pe net care m-a impresionat, pt mine ceilalti is incepatori. In fine nu-i de recomandat..
  13. Parea mea e ca accidentu' din filmulet s-a produs din cauza condusului (prea) preventiv si din cauza adaptarii vitezei la conditiile de trafic. Sa ma explic. Tipul ajunge furios printre masini la stop si in loc sa treaca printre ele(claxonand sau lovind cu mana jeepu') isi zice sa stea linistit. Cauta cu privirea o solutie cumsecade dar nu o gaseste - conduce preventiv. Apoi in loc sa plece ca un nebun de la stop(cum a si venit) o ia normal adaptand viteza la conditiile de trafic. Nu-l deranjeaza faptul ca un jeep il lasa in urma plecand de la stop - el e prudent. Apoi in loc sa lase jeepul sa de paseasca masina din fata lui motociclistu' nostru accelereaza incapatanat pe banda a doua nelasandu-l pe acesta sa faca depasirea. Motociclistul e vinovat pt ca a accelerat in timp ce jeepul efectua o depasire regulamentara. Am iesit de mult..
  14. Cateva lucruri incep sa-mi sara in ochi in ce priveste forumul asta. Unu' la mana se aplica cenzura - primele raspunsuri din discutia asta au fost sterse. E credeam ca dreptul de exprimare e garantat de constututie, binenteles in anumite limite. Daca un tip agonizeaza in spital in timp ce altii povestesc nefericirea lui(FARA ACORDUL SAU INSTINTAREA ACESTUIA), iar altii ii calculeaza viteza si partea lui de vinovatie si altii ii fac morala de doi bani fara sa-l cunoasca: ASTA E. Avem dreptul sa o facem, insa eu mai zic inca o data si sper ca nu o sa mai fie sters: T I G A N I EEEEE!!!!!! Si am observat ca unii gandesc ceva de genul: daca conduc preventiv, respect limitarile de viteza, adaptez viteza la conditiile de drum, is atent si etc nu o sa am accident sau in orice caz riscul e foarte mic. Ce prostie. Eu cred ca majoritatea motociclistilor nu-s sinucigasi si ca daca vad un pericol se feresc. Ce nu au inteles unii e ca accidentul e accident si ca bineinteles putea fi evitat. Insa suntem oameni .. cu mai putina sau mai multa minte sau sansa. Si vorba aia: "dupa razboi ..." As fi vrut eu sa-i vad cum reactionau in fata unui accident iminent. Au avut un accident sau nici unul insa au evitat cateva si apoi vin din pozitia lor inalta sa ne dea lectii.
×
×
  • Create New...