ceau ,am avut Ural timp de cinci ani si pot sa-ti dau citeva sfaturi
1. carburatoare tipu nou cu cilindru
2. ghiduri facute din ax cu came de dacie ,dar atentie!!! facute bine,nici prea mici nici prea mari trebe sa cauti unu ce se stie
3. supape rectificate,scaune rectificate
4. pistoane cintarite ,sa aibe aceeasi greutate
5.daca poti sa schimbi bobina de inductie cu una da japoneja cu 2 iesiri la bujie,
6. aprinderea aia electronica (dar nu ii spune asa,ceva cu intaritor de schinteie....iti mareste schinteia si ai ardere mai buna)
7. ulei bun (asta dupa ce rectifici toate cotele si pui semeringuri noi peste tot ,nu o sa mai curga nici ulei din el),si aditiv gen dura lube sau in timisoara avem Nulon care e mai bun
8.carburatoarele dupa ce le-ai montat,sa le sincronizezi tot la2-3 zile la inceput pina se aseaza si ele si cablurile.....,dupa aia tot la 1000 de km ,supapele sau culbutori la inceput dupa ce inchizi motoru tot dupa 100 de km si cind se aseaza si astia tot la 1000 ,
iti trebuie buji NGK numaru potrivit pt Ural
cam ati mi-a venit acu in starea asta faceam25-30000 de km pe an cu un consum de 4-4,2la suta, si uralu pot sa zic ca a fost dragostea mea ,un motor fantastic ,bun si fiabil daca ii cunosti performantele,si nu crezi ca e vreo japoneza
iti doresc sa-l conduci sanatos si sa fi atent sa ai parte de el
te salut Raul