Sari la conținut

tm-96-rau

EX+
  • Număr conținut

    27
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    Pribegie
  • Numar Moto
    tm-96-rau
  • Club
    Transilvanya Bikers

tm-96-rau's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Asa e ,inca nu pot sa cred ca nu mai e printre noi,
  2. ceau Remy,vad ca esti din Deta si atunci pot sa iti spun, cum mergi spre piata Mehala din Tm dupa penultima statie de firobuz(13) la 50 de metri pe stinga este un schimb ulei unde gasesti de cumparat la cel mai bun pret uleiul HPX 20w 60 care este foarte bun si al doi-lea lucru, la sensul giratoriu calea Sagului cu Resitei......in directia sag la 50 de metri pe stinga se afla magazinu Bumerang,de uleiuri si filtre auto, unde vei gasi aditivul N10 pe baza de teflon .....care e la fel foarte bun, cu combinatia asta faceam cu Uralu 30.000 pe an si mergea ,consum mic,.. gaz....bafta
  3. tm-96-rau

    ROG ajutor!

    nu vreau sa te supei dar iti zic sa renunti, iti maninci timpul degeaba ,cum merge nepra cu carburatoare originale tip nou nu merge cu nici un japonez,in afara de asta cu carb japoneze nu mai ai loc pt piciore chiar daca ai comenzi in fata te deranjeaza,eu iti recomand sa incerci originalele modelu nou cu pistonase la alea poti regla orice nu te incomodeaza si ........ sint bune.
  4. Dumnezeu sa-l odihnerasca`n pace , sa-i fie tarina usoara,.... mare pacat
  5. .........dupa mine cea mai mare pierdere e tot a Timisoarei ,dupa ce ne-am muncit si chinuit atitia ani sa reusim sa avem si noi o intilnire (...noi bikeri), la timisoara care a venit de abia in 2002,acum din 2 venimente (intilnirea si ultima petrecere) sa distrus totul ,cine o sa mai vina la tm ? ........... ...............................................................................pacat
  6. e cel mai tare post ce l-am citit pina acu pe forum, asta e istorie, asta trebuie citi de toti motociclisti si pus ca tema importanta
  7. ceau ,am avut Ural timp de cinci ani si pot sa-ti dau citeva sfaturi 1. carburatoare tipu nou cu cilindru 2. ghiduri facute din ax cu came de dacie ,dar atentie!!! facute bine,nici prea mici nici prea mari trebe sa cauti unu ce se stie 3. supape rectificate,scaune rectificate 4. pistoane cintarite ,sa aibe aceeasi greutate 5.daca poti sa schimbi bobina de inductie cu una da japoneja cu 2 iesiri la bujie, 6. aprinderea aia electronica (dar nu ii spune asa,ceva cu intaritor de schinteie....iti mareste schinteia si ai ardere mai buna) 7. ulei bun (asta dupa ce rectifici toate cotele si pui semeringuri noi peste tot ,nu o sa mai curga nici ulei din el),si aditiv gen dura lube sau in timisoara avem Nulon care e mai bun 8.carburatoarele dupa ce le-ai montat,sa le sincronizezi tot la2-3 zile la inceput pina se aseaza si ele si cablurile.....,dupa aia tot la 1000 de km ,supapele sau culbutori la inceput dupa ce inchizi motoru tot dupa 100 de km si cind se aseaza si astia tot la 1000 , iti trebuie buji NGK numaru potrivit pt Ural cam ati mi-a venit acu in starea asta faceam25-30000 de km pe an cu un consum de 4-4,2la suta, si uralu pot sa zic ca a fost dragostea mea ,un motor fantastic ,bun si fiabil daca ii cunosti performantele,si nu crezi ca e vreo japoneza iti doresc sa-l conduci sanatos si sa fi atent sa ai parte de el te salut Raul
  8. la portar poate iar fi trebuit un quad si arbitru este inbracat in alb sa fie observat si nu confundat ,..cu mingea, cind fluiera 11 metri degeaba
  9. a fost extraordinar nu imi venea sa cred cita´energie si pasiune aveau in ei jucatori m-as fi bagat si eu putin in noroiul ala. succes la meciul vostru
×
×
  • Creează nouă...