Sari la conținut

Caly

INACTIV
  • Număr conținut

    66
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Female
  • Locatie
    Cluj Napoca
  • Carnet moto din
    Iunie 2008 :D
  • Motocicleta
    Suzi Bandit 600 N
  • Numar Moto
    CJ 85 GSF
  • Club
    none

Informații profil

  • Interests
    Metallica, Rock, Motoare, (Bio)Chimie

Caly's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Caly

    Hai La O Plimbare !

    Din cate am inteles, e organizat de proprietarii complexului. Cat despre cazare, au camere si casute. E posibil sa fie si loc de corturi, mai multe informatii aici: http://leghia.ro/index.html Sa ziceti daca mai aveti ceva intrebari, am pile on the inside
  2. Caly

    Hai La O Plimbare !

    Chiar pare o destinatie faina de 1 mai. Din pacate prea putin mediatizata. Sper totusi sa fie ceva lume
  3. In adaugare la ce a zis Kirk: http://rm.sonispherefestivals.com/ Avand in vedere ca e confirmat si pe site-ul oficial al festivalului putem spera ca e pe bune 100%, si nu ne riscam sa luam teapa ca anul trecut cu Rock City de la Fetesti. So yeah... let's ROCK!
  4. Permite-mi, te rog, sa te contrazic, intr-o oarecare masura. Procentul de Zinc din ulei tine intr-adevar de chimie, dar proprietatile diferite ale uleiurilor cu continut diferit de Zn au aplicabilitate in partea de mecanica. Zn este mult mai reactiv decat otelul si fierul, ceea ce inseamna ca va "atrage" toti agentii oxidativi pana se va oxida tot, sau "consuma". Astfel se protejeaza componentele motorului. (Vezi si galvanizarea, nu neaparat pt motor, dar asa, in general) Cu cat un motor este folosit mai mult in regim heavy-duty, cu atat va avea nevoie de un ulei cu continut mai mare de Zn, pt a-i proteja componentele de coroziune. E foarte adevarat si ca compusii rezultati din oxidarea Zincului distrug catalizatorii. Dar in ceea ce priveste recomandarile pt motoarele de masina vs. recomandarile pt motoarele de motociclete... poate in cazult masinilor sunt mai ingrijorati de emisiile de noxe, pe cand la motociclete, mojoritatea fiind folosite in regim heavy-duty, sunt mai interesati sa protejeze motorul. Andreea
  5. Hai ca stiu ca aveti! In alta ordine de idei, fan-club ca fan-club, dar fetei ce-i dati? Io stiu ca poate o incalzeste asa pe dinauntru ca are fani, dar tre' si ceva palpabil. Demonstrati-va aprecierea! Flavius, nu-l asculta pe Florin, ca te apuci si tu sa musti oameni nevinovati
  6. Caly

    Poze

    Merci de urari si aprecieri. @andrei_c Asta era si ideea pe care intentionam sa o exprim Multumesc ca ai reformulat sa se inteleaga mai bine. @stancu5 Asa e, s-a avut muuuulta muuulta grija de aceasta motocicleta. Noi ne stim de cand a fost adusa in Romania din Germania(a fost a prietenului meu), si a stat in garaj, la casa - vara, si in casa, in camera prietenului meu - iarna . Au intrat in ea bani cat inca o data pretul de cumparare.
  7. Merci! Cat despre inaltime...eu am 1.70. Seaua e scobita ca asa o venit din Germania acu aproape 3 ani, i-am dat jos kit de ridicare (ca m-am speriat cand m-am urcat prima data pe ea ) si e putin coborata si amortizor si furca. Eh, cand zic "i-am dat jos" nu ma refer neaparat la mine. Intelegeti voi. Cum e acuma e ok, se poate si mai bine, dar parca nu m-as chiar aventura la un kit de coborare. Totule sa ma obisnuiesc cu ea asa cum e acum, sa-mi fie cat mai confortabila si imi place sa cred ca se poate si e doar o chestiune de timp. Oricum, e chiar mai ok decat speram, deci sunt optimista.
  8. Exact cum o zis Emppu! Pt chrashbars o ii raman forever and ever indatorata lui Cata! Cat despre oglinzi, eu am fost cea care a decis ca prefer sa incep cu astea. Alea vechi, frumose, i le-am returnat fostului posesor: super bonus! Si a fost cam greu sa-l conving sa facem schimb... NOT
  9. Dupa lupte seculare, ce au durat cateva luni ( ), am reusit sa ma urc pe Bandituta MEA si a rezultat ceea ce se numeste o incercare timida de a o conduce (sau pilota?). Mi-a iesit, zic eu... Am simtit ca m-am descurcat mai bine decat ma asteptam, pt prima data pe ea. Ma rog....cu o mica exceptie . Am scapat-o o data la oprire. Ma consolez cu gandul ca li se intampla si celor mai buni dintre noi, la inceput. Dar nu am patit nimic niciuna, baietii au ridicat-o repede, si am plecat mai departe. Explicatii, indicatii... Getting ready... OK..I can do this! Inspiram adanc si... Moment artistic Sub stricta supraveghere (dupa incidentul mai sus mentionat)
  10. Caly

    Poze

    Am marea placere sa adaug inca un Bandit la colectia (foooarte frumoasa ) a Clujului. Deocamdata e in Sibiu, urmeaza sa o inmatriculez pe numele meu (si pe CJ) cat de curand. Si cand mi se va da unda verde (a se intelege: voi fi in stare sa o stapanesc destul de bine incat sa ma bag in traficul Clujului. Deocamdata ne obisnuim una cu alta prin zonele necirculate din Sibiu.) ne vom intalni prin Cluj des. Foarte des Andreea
  11. Multumim, multumim! Instructor am avut, escorta ma avut, fotograf am avut! Ce mai?! O zi perfecta de duminica. Mai ales ca am scapat intreaga! (Inca o data, Merci Cata! ) Sper cat de curand sa ma avant si eu in trafic. Asa ca aveti grija pe unde umblati ca la voi in SB ma invat, pana ma lasa sefu' sa il aduc acasa in Cj. Sa aveti Soare!
  12. Caly

    Sa mai si radem.

    Mai in gluma, mai in serios, da' e genial.
  13. Multumesc de urari bun venit si la multi ani.  Primele poze cu Bandituta MEA  in calitate de posesoare si nu pasagera facute la partylaul de ziua noastra.  "Uaaai, ca va fac pe toti!" Vrei te rog frumos sa MARª de pe motoru meu?!... iubitule. The winner takes it all!
  14. Caly

    Poze

    Imi cer scuze de la inceput pt off-topic, da io nu mai vad niciun sub-forum numa pt fete de cand cu mare schimbare  si nu pricep de ce... nenea admin, moderator..sau cine o fi responsabil de treaba asta, te rog lamureste-ma si pe mine  Sper ca nu-s pedepsita pt cine stie ce  Pe cuvant ca n-am fost io!
×
×
  • Creează nouă...