Sari la conținut

Coxanelu

Super Membru
  • Număr conținut

    919
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    coxanelu1

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    la calculator
  • Numar Moto
    de lizing

Vizitatori Recenți Profil

1.479 citiri profil

Coxanelu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. eu il foloseam ptr intarirea incheieturilor ptr cursele de pe aeroport si din pacate cea mai urata cazatura acolo s-a intamplat...noroc cu pacifistu de denis care a fost pe faza si a venit sa ma ia la palme sa ma trezesc ca si timp...1: nu mai stiu cat ....cert e ca eram mult in spatele unora si mult in fata altora
  2. ok, scuzati ca v-am jignit cu 500 de eur...pareti om bogat d-le bigboss...pe gratis va luati cu fraieri la intrecere ? ca ma prezint si asa pai daca habar nu ai cum e la peste ...150kmh ( m-a luat ameteala cand am scris viteza asta )...cum o sa ajungi tu inaintea cuiva daca te dedai la provocari baietesti ? se merge 120 constant pana la curbe si acolo intra ninja-n tine si pe o portiune de 15 km scoti media 350 sau cum ? ) ce hahalera... pe amkart nu, pe forja de la a-b nu, pe curbe stai asa ca punem mobrele pe remorca si le dam jos acolo...ce stiti dvs sa faceti defapt in afara de gargara cu lichid galbui ?!
  3. nu am cunoscut pana acum vreun model sa reuseasca treaba asta si ma faci sa-mi bata inima mai tare cu ce-mi spui, bigfoot si ma foarte bucura ca pe acest site chiar se fac provocari calumea, nu ca pe plictiseala aia de sbz unde esti invitat una-doua la circuit...vezi useri slabi de inger precum denis ce spui de un 500 eur plecare de la centrul grataragiilor motociclisti, victoriei...fuga rapido pana la intrare in brasov si inapoi ? nu-ti spun cu ce motoretuta vin ca urci miza pariului imediat
  4. niko...doar de 2 ori ) ...am doua parole pe care le folosesc peste tot...deci nu era una, era cealalta denis, fi un om uman si fa un act caritabil oferindu-i domnului ce-si doreste bigfoot, ce motoreta e aia r1200r ?
  5. Foarte rau ca nu ai facut-o. Daca tii la sanatatea ta, la cea a celor dragi tie si la prieteni ar trebuii sa o faci neaparat. Pe linga partea de safety este vorba de tine ca motociclist, nu-ti doresti sa mergi mai bine, mai corect ? Ai o meserie frumoasa insa putin rigida, poate de aici si reticenta ta de a intelege la ce ma refer si de ce folosesc acest ton. Ce-ti pot spune cu certitudine este ca experienta si reflexele formate pe un calapod gresit poate duce la accidente. Iti dau un singur exemplu sa poti intelege la ce ma refer, daca pe un super sport, nu ai pozitia corecta de mers si cunostinte de teorie + practica intr-un mediu sigur ( circuit, parcare, etc) o simpla plimbare cu prietenii la munte se poate transforma intr-o tragedie. Ipotetic, intrii intr-o curba de dreapta care urmeaza sa se inchida un pic mai mult si din cauza entuziasmului o faci un pic mai tare decit normal. Cind vezi ca se inchide te panichezi iar atunci ori pui frina prea tare, blochezi fata si intrii pe contrasens sub rotile unui tir, o indrepti si se intimpla acelalasi lucru ori o apleci si mai tare dai cu scarita/ laba piciorului de asfalt si pivoteaza roata spate cu acelasi deznodamint. Daca ai fi citit teorie ai fi stiut ca nu se merge pe strada niciodata 100%, ca tot timpul trebuie sa lasi loc pentru acel imprevizibil, ca nu mergi pe strada cu viteza mai mare decit poti vedea in fata, ca pe scarite trebuie sa stai cu virful cizmei iar corcpul trebuie sa fie pozitionat la interiorul curbei in cazul in care trebuie sa faci o manevra in acea directie sa nu apleci motoreta sa pierzi aderenta ci sa schimbi directia motocicletei cu corpul + inclinare si tot asa. De dragul apropiatilor tai si a motociclismului, chimba-ti aceasta atitudine. IGNORANTA, superficialitatea si suficienta este dusmanul Nr.1 Incerc sa ma abtin in a comenta insa prietenii mei, care citesc aceste rinduri, sigur se tavalesc de ris pe seama mea Propunerea mea este valabila in continuare. O idee foarte buna care ar putea ajuta multi motociclisti Si ca sa nu ne imprietenim prea tare si sa fiu consecvent in tonul pe care l-am abordat de la inceput, iti spun ca nu esti altceva decit o gaina ciufulita, una din multele care populeaza acest spatiu virtual.
  6. de apreciat formatiunea de oi nepricepute care fac front comun cu una de-a lor...mai rar asa ceva pe la noi, felicitari domnilor, sincer acum, trecand peste frumusetea acestui tablou...a citit cineva din linkurile postate? sau doar stati la behaiala pana vine urmatoarea masina? agresiv, esti pregatit pentru cele 10 intrebari care te vor aduce mai aproape de dorinta ta? In teorie ai dreptate insa practica ne indica total reversul iar timpul ne-a dat noua dreptate si nu voua care incurajati prostia si ignoranta dupa care ii plingeti la RIP forum. In sportul asta nu e timp si loc de DIPLOMATIE ca-ti moare subiectul la prima acceleratie. Vai ce bun motociclisti suntem noi si ce comunitate frumoasa, uite citi s-au dus la inmormintarea aluia. Gresit, trebuie facut in asa fel, indiferent de metode, sa nu se ajunga acolo, sa identificati potentialele victime si sa actionati in consencinta. Consider ca este mai bine sa fi mai dur in exprimare in virtual decit baiat bun, "baiat de gasca", dar cu rubrica forumului plina de accidente. De cele mai multe ori, responsabile de tragediile in sportul asta nu sunt masinile, semafoarele, cauciucurile ci ATITUDINEA riderului. Orgoliul, prostia si ignoranta guvernind viata multora dintre noi. Sa sti ca acest tip de comunicare nu face placere nimanui, adevarul doare al dracu, insa este necesar pentru ca ataca direct tocmai si numai pe cei din categoria mentionata mai sus. Daca cineva este atit de "imatur" incit sa-si piarda cumpatul intr-un mediu virtual NU ARE CE SA CAUTE IN TRAFIC PE MOTOCICLETA pentru ca-si face rau fara a-si da seama de acest lucru. Pe motocicleta, sa eviti accidentele, trebuie sa fi in control, sa ai mintea limpede indiferent de circumstante si de presiunile din exterior. Si ca sa conchid, tu esti ori prost, ori ignorant ori prea orgolios. Ia fi tu draguta papusa si lumineaza-ne. p.s.Daca te-a deranjat ceea ce ti-am scris inseamna ca emotiile te-au coplesit iar asta ar trebuii sa te puna pe ginduri. Nu te cunosc, nu am nimic personal cu tine, iti respect opinia si iti inteleg nedumerirea. Nu vreau sa te simti jigint ci doar sa incerci sa intelegi cauzele care stau in spatele multor tragedii.
  7. Mai AgresivRider, nu ti-am bagat in seama invitatia la "plimbare" in dorinta de a te proteja insa se pare ca pina nu inveti "the hard way" nu intelegi. Apropo de "the hard way", cica pe lume sunt 3 feluri de oameni; Aia desteptii care invata din greselile altora, aia normali care invata din greselile lor si prostii care nu invata niciodata. Trebuie sa recunosc ca eu fac parte din a 3-ia categorie Iti accept cu o oarecare reticenta invitatia la plimbare INSA numai cu o conditie. Daca imi raspunzi corect la 10 intrebari din cartea Proficient Motorcycling ( http://www.vstromania.ro/downloads/Proficient%20Motorcycling/ ) Mingea e la tine acum ...
  8. Te inteleg perfect ca si eu eram la fel, ma credeam vultur cind eu eram doar o gaina zburlita. In afara de orgoliu si tupeu nu aveam prea multe bagaje dupa mine insa, te pot asigura ca o data cu timpul, cu acumularea a cit mai multor informatii si km parcursi, atit pe strada cit si pe pista, lucrurile se vor schimba in bine iar perceptia pe care o ai acum despre motociclismul sportiv va fi cu totul alta.
  9. Trage aer in piept, expira, raaar, linisteste-te, te simti mai bine acum ? Ok Acum ia ceva si noteaza-ti: Agresivitatea e buna numai daca o ti sub control, altfel iti poate face foarte mult rau.
  10. Inca ceva, ceva ce am omis. Adrian, intebi daca poti folosii imaginile pentru politie ? Dupa ce ca te isterizezi ca o domnisoara mai esti si piricioasa Mai bine ai folosii imaginile astea pentru tine, analizind frame cu frame sa stii unde ai gresit ca pe viitor sa nu o mai faci. Ca de ex; sec 0:05 - in loc sa fi atent in intersectie, tu incepator blambec ce esti, te focusai pe cu totul altceva pt ca daca erai atent si vedeai masina luai mina din gaz, apasai finut frina si cu asta basta. In cartile de mai sus scrie exact cum ar trebuii sa-ti repartizezi focusul in functie de prioritati. sec 0:07 - ai vazut ca nu opreste masina ( surpriza mare, adica nu se opreste masina cind treci tu, buricul pamintului, si pe drum cu prioritate ? ) si universul tau s-a dat cu susul in jos, te-ai panicat si aici intervine lipsa de experienta care te-a facut sa nu-ti mai controlezi instinctele care-ti spuneau sa apesi maneta de frina pina o rupi si sa blochezi fata, ceea ce a dus la, la ce ? pina la urma la un cistig pt tine. Cu ocazia asta ai aflat ca habar nu ai sa mergi pe motocicleta, ca esti un fricos si ca strada, chiar daca ai verde sau prioritate, nu este a ta. Inca ceva. Sa nu mai faci greseala sa-ti pui camera de luat vederi pe motor, cel putin o perioada, pina descoperi ce e cu motoretismul asta. Camera de luat vederi influenteaza enorm pe un motociclist fara experienta. Am vazut foarte multe accidente, incidente, provocate de camerele de luat vederi sau aparate de fotografiat. Nu te aprinde cind citesti ceea ce ti-am scris ci baga la cap, schimba-ti atitudinea. In incidentul asta ai avut 3 sec sa iei o decizie si te-ai scapat pe tine, daca aveai 200/h, parcurgeai aprox 50 m/s si iti iesea unul in fata ?, acum erai statistica, gindeste-te foarte serios la asta.
  11. Imi cer scuze daca te-ai simtit cumva jignit insa nu asta mi-a fost intentia, am gresit modul de a ma exprima, my bad. Ce-am vrut sa spun este ca profilul tau ( de om corect, onest )+ modelul de motocicleta pe care il calaresti (apropo, sa-l stapinesti sanatos) nu prea te indreptateste sa vorbesti despre motociclism si asta pentru faptul ca nu ai absolut nici un habar. Referitor la Asimov, sincer, nu am auzit, insa am sa te rog a incerca sa-ti stapinesti emotiile si sa-ti temperezi iesirile de razboinic pentru ca amindoi stim ca nu esti unul. La pregatirea si capacitatea ta intelectuala ar trebuii sa sti ca aici, in acest subiect extrem de delicat, nu conteaza nici persoana mea si nici a ta. Aici este vorba de vieti omenesti. Indreapta-ti energia spre lucruri mai productive, ca de ex sa faci d/load la cartile pe care le ai in link, sa le citesti si sa le intelegi pentru ca la urmatorul dialog am sa te scot la tabla sa vad ce-ai invatat
  12. Danutzz, nu trebuie sa-ti ceri scuze, e baiat mare, poate si singur. Toti ne urcam pe moto la fel, cu un sac plin de sansa si cu unul gol de experienta. Atitudinea corecta este cea care echilibreaza greutatile si nu face ca sacul cu sansa sa se goleasca inainte de a se umple cel cu experienta iar atitudinea lui a fost una gresita. Sa vi sa plingi ca o muiere pe forum ca ti-a taiat unul fata cind tu esti o varza este un inceput gresit. Deacord cu tine. Sti faza cu capra ? dupa ce ca e riioasa mai sta si cu coada pe sus Pune miina pe carte si du-te in locuri necirculate si exerseaza altfel, pe linga ca esti un pericol public, atentezi si la sanatatea ta. Nici macar nu te-a amendat ca te-ai julit la manuta ? Probabil te-au vazut politistii ravasita si te-au lasat in pace http://thepiratebay.org/torrent/5309668/Street_Smarts_-_Motorcycle_safety http://www.vstromania.ro/downloads/Proficient%20Motorcycling/ p.s. daca vrei sa ai cariera lunga, sa-ti intre bine in caput, nu exista prioritate, nici verde, nici nimic, esti pe cont propriu atita timp cit iesi din garaj
  13. grigore + poza din avatar + acea honda + hunedoara....sorry, dar chiar nu pot face un efort asa de mare incat sa intru in dialog cu tine, no offence ..
  14. n-am cum sa dau un reply unuia cu un avatar ca al tau noroc cu filmarea ca nu credeam ca se poate intampla asa ceva la o asemenea viteza adrian...te sfatuiesc sa mergi la cursul acela organizat pe amckart, cu siguranta ai mare nevoie de el
×
×
  • Creează nouă...